Mis je Amelie al?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marwan en Hakim zijn prima toevoegingen.
Iliyas is een slappe zak.
Ah wel leuk die verschillende karakters juist.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marwan en Hakim zijn prima toevoegingen.
Iliyas is een slappe zak.
Vond haar wel sterk, maar hoe ze zich uiteindelijk heeft laten wegjagen door onrealistische bedreigingen van meneer van Nooten is ook wel heel slap.quote:
Ja was wel jammer inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vond haar wel sterk, maar hoe ze zich uiteindelijk heeft laten wegjagen door onrealistische bedreigingen van meneer van Nooten is ook wel heel slap.
Eens. Ludo was altijd een beetje een karakter die niet echt van zijn stuk te krijgen was. Nu issie vooral verward en kwetsbaar. Mooi acteerwerk van Erik.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:32 schreef James1988 het volgende:
Mooi acteerwerk van Ludo zo. Wat een acteur
Goh, daarvoor zou ik weer wat actiever moeten gaan kijken, en ik ben bijna twee maanden terug weer afgehaakt omdat dat gedoe met Judith en op dat booreiland mij te lang duurde. Maar nu Ludo weer terug is kan dat weer interessant worden, dus wie weet. Ben wel benieuwd naar zijn reactie als hij hoort dat het veilinghuis verkocht is omdat zijn prinses er gewoon niks van bakte, het zou mooi zijn als dat consequenties heeft voor haar in zijn nieuwe testamentquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:15 schreef gilmore2000 het volgende:
@:peterkelder Wanneer kom je weer eens met een geweldige analyse?
Ludo zit in zijn hoofd nog op het eiland dat speelt erik heel goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goh, daarvoor zou ik weer wat actiever moeten gaan kijken, en ik ben bijna twee maanden terug weer afgehaakt omdat dat gedoe met Judith en op dat booreiland mij te lang duurde. Maar nu Ludo weer terug is kan dat weer interessant worden, dus wie weet. Ben wel benieuwd naar zijn reactie als hij hoort dat het veilinghuis verkocht is omdat zijn prinses er gewoon niks van bakte, het zou mooi zijn als dat consequenties heeft voor haar in zijn nieuwe testament
Dat hoort hij volgende week. Zijn testament had nog wel een beetje steviger gemogenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goh, daarvoor zou ik weer wat actiever moeten gaan kijken, en ik ben bijna twee maanden terug weer afgehaakt omdat dat gedoe met Judith en op dat booreiland mij te lang duurde. Maar nu Ludo weer terug is kan dat weer interessant worden, dus wie weet. Ben wel benieuwd naar zijn reactie als hij hoort dat het veilinghuis verkocht is omdat zijn prinses er gewoon niks van bakte, het zou mooi zijn als dat consequenties heeft voor haar in zijn nieuwe testament
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:53 schreef gilmore2000 het volgende:
iemand de maandtrailer al gezienVoor de liefhebber:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Voor de liefhebber:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |