Nina wel hoor. Die komt regelmatig langs in Nederlandse filmsquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:47 schreef YT123 het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet snel gebeuren hoor.. Een vast contract hebben als acteur is heel zeldzaam tegenwoordig. Dat geven ze echt niet snel op denk ik, aangezien ze volgens mij allebei niet heel veel rollen aangeboden krijgen buiten GTST.
Nouuuu... Verliefd op Ibiza(2013) en Sneekweek(2016).. zo regelmatig vind ik dat niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nina wel hoor. Die komt regelmatig langs in Nederlandse films
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Hopelijk weer terug op vrijdag of straks nog maar drie dagen in de weekquote:Op woensdag 11 november 2020 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
Peter van der Vorst gaf in Boulevard aan dat er wat betreft GTST in het voorjaar nog enkele verrassingen gaan komen, en dat ze bezig zijn om de look and feel aan te passen.
...Maar dat laatste hebben ze toch al gedaan?
Nóg meer nieuwe decors? Als iemand nu een jaar niet heeft gekeken is het al voor 60-70 procent onherkenbaar qua locatiesquote:Op donderdag 12 november 2020 00:06 schreef gilmore2000 het volgende:
[..]
Hopelijk weer terug op vrijdag of straks nog maar drie dagen in de week
misschien wat nieuwe decors of een nieuwe leader,
Het huis van Laura is erg welkomquote:Op donderdag 12 november 2020 10:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nóg meer nieuwe decors? Als iemand nu een jaar niet heeft gekeken is het al voor 60-70 procent onherkenbaar qua locaties
Ik hoop vooral dat ze voor een meer filmische look willen gaan, met mooier licht en betere cameravoering. Vooral bij dat laatste lopen ze echt mijlenver achter op bijna alle andere soaps.
Ik heb het idee dat er nu eindelijk wat interessant met de Judith verhaallijn gaat gebeurenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:50 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er nu eindelijk wat interessant met de Judith verhaallijn gaat gebeurenToch snap ik nog steeds niet wat haar motief nou eigenlijk is. Mist ze een gezin en wil ze daarom bij Linda & Anton blijven? Lijkt Linda op haar verloren zuster en wil ze haar nu voor zichzelf hebben? Amir werkte ze weg omdat hij vond dat ze niet in dat huis kon wonen, maar waarom dit nu weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet ook eigenlijk ook niet meer of dat gedoe van haar huis nou echt was of niet? Ze is daar met Linda toch ook een keer geweest?'t Echte en 't ware!
Mhew, ze ziet Linda als BFF. Hiervoor wil ze iedereen en alles aan de kant schuiven die hier een stukje voor durft te steken (Amir, ruzie met Janine in de rozenboom). Alleen Anton is een stuk lastiger omdat hij met Linda getrouwd isquote:Op donderdag 12 november 2020 22:38 schreef Thatsmelv het volgende:
Judith haar motief zal nog wel even onduidelijk blijven.
HINDERRRRRLIJK WIJFquote:Op zaterdag 14 november 2020 10:51 schreef Mazikeen het volgende:
Van mij hoeft heel het Judith verhaal niet
Helemaal mee eens! Ik vond dat het vorige seizoen echt wel de goede kant op ging (borstkanker van Janine, Shanti die de koning overnam en de huisartsenpraktijk van Anton en Amir o.a. vond ik allemaal wel boeiende verhaallijnen), maar ondertussen is het vrij saai weer. Ik merk ook weinig meer van die 360 graden-sets of van die beloofde toename in buitenopnames.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:16 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb ergens het gevoel dat ze weer redelijk terug bij af zijn inmiddels, vóór de grote veranderingen van afgelopen jaar, want inhoudelijk blijft het magertjes. Dat verhaal van Judith wat nergens op slaat en nog minder ergens naartoe gaat, de abrupte exit van Amir, de 'dood' van Ludo en het gedoe met Richard daaromheen, de kalverliefde van JoJo en Ilyas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |