SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Claude_Viole op 26-11-2020 00:42:02 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
quote:Op donderdag 26 november 2020 00:25 schreef Claude_Viole het volgende:
Haha foutje van de montage denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:08 schreef Japepk het volgende:
Het wordt wel tijd dat Laura weer eens een serieus verhaal krijgt hoor. Ze heeft nu wat meer relevantere screentime dan alleen gastvrouw/bemoeial uithangen in de Rozenboom of de Koning, maar ik vind haar niet echt uit de verf komen als eenzame vrouw. Ik ben ook blij dat ze niet voor de romance met Henk zijn gegaan. Die 2 passen niet bij elkaar. Laura valt op de zakenmannen met stijl, niet op oude rotten van de markt. Zij is sterk en onafhankelijk en ze zou van mij best wat meer de 'spil' mogen zijn zoals ze dat tussen seizoen 10-15 was, toen veel mensen bij haar woonden en ze allerlei zaakjes opknapte.
Er zijn natuurlijk best veel nieuwe karakters bij gekomen afgelopen jaren, en zeker nu de familie Sanders voornamelijk met zichzelf bezig is valt de oude garde een beetje weg tegen de rest. Rik en Laura dus. Rik wordt als softie neergezet om dat huiselijke te waarborgen. Die twee moeten kinderen hebben om voor te zorgen. Laat Rikki ontsporen en laat hem de zorg voor zijn kleinkinderen op zich nemen ofzo. Linda blijft nog overeind omdat ze dat gedoe met Judith heeft, maar zodra die uit beeld is en het alleen maar in de praktijk zeuren om Anton is moeten ze daar ook behoorlijk creatief mee om gaan springen.
Inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:00 schreef Claude_Viole het volgende:
En voor de liefhebbers hier een video met de highlights en de spanning in december:Hmm, ik weet het niet met die promo's. Die lijken ons vaker op het verkeerde been te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:19 schreef Japepk het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet met die promo's. Die lijken ons vaker op het verkeerde been te zetten.Volgens mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt
quote:Op donderdag 3 december 2020 21:53 schreef GayGuy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik bij Billy en Richard echt het gevorl krijg, dat ik bij Frits en Martine had. You love to hate them. Jammer dat
•Ik krijg bij Billy en Richard ook datzelfde gevoel. De spanning begint aardig te komen. “Mijn oma zei altijd, waar jeuk is, moet je krabben”. Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt
Voordat ze op het Frits en Martine gehalte zijn moet er nog wel het nodige gebeuren. Ik vrees wel steeds meer voor Amelie. Ik zie het wel gebeuren dat ze om het leven komt en dat dat de reden is dat Amir niet meer terugkeert.
Laatst stond op Televizier wel een interessant stuk over Richard en waarom hij nog zo tijdelijk voelt. Geef die man kantoorruimte! Een schurkenhol van waaruit gehandeld wordt, een hoofdkwartier. Nu resideren ze in de Rozenboom en dat blijft altijd een beetje neutraal. Billy had eerst ook een eigen kantoor, en ook bij Martine in seizoen 14/15 werkte het goed dat de bad-guy een eigen plek had.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:30 schreef Thatsmelv het volgende:
[..]
Ik krijg bij Billy en Richard ook datzelfde gevoel. De spanning begint aardig te komen. “Mijn oma zei altijd, waar jeuk is, moet je krabben”. Geweldig!
Voordat ze op het Frits en Martine gehalte zijn moet er nog wel het nodige gebeuren. Ik vrees wel steeds meer voor Amelie. Ik zie het wel gebeuren dat ze om het leven komt en dat dat de reden is dat Amir niet meer terugkeert.
Volledig eens! Schitterend om te zien hoe Erik de Vogel die scènes draagt zonder ook maar een woord te zeggen (!!)quote:Op donderdag 3 december 2020 23:13 schreef PeterKelder het volgende:
De scènes met Ludo op het booreiland zijn wel hoogtepuntjes nu. Natuurlijk, er zitten wat gaten in het verhaal (hoe de fucksels komt hij op dat platform terecht?), maar het zien van een verwilderde Ludo die alles geeft om te overleven en regenwater drinkt alsof het de duurste champagne is maakt alles goed. Wat dat betreft weten de schrijvers wel te verrassen, want had iemand ooit gedacht om de machtige, statige Ludo Sanders zó te zien?Mooie uitdaging ook voor Erik de Vogel denk ik zo, om zoiets te mogen spelen en na zoveel jaren nog eens zo'n onverwachte dimensie te kunnen toevoegen aan het karakter van Ludo. En hij doet het fantastisch
Wat een tegenstelling is het dan ook om Nina nu bezig te zien. Ze krijgt de leiding over het veilinghuis, en begint meteen als een onzekere puber te blèren dat ze dit niet kan. Sorry hoor, maar is dit nou dé dochter van de grote Ludo Sanders?! In mijn optiek zou Nina daar zelfverzekerd moeten gaan staan, als dé nieuwe zakelijk leider van het Sanders-imperium, voor niets of niemand bang. Maar helaas weten de schrijvers wat dat betreft ook nog altijd te verrassen, in negatieve zin dan toch. Bummer.
Dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:55 schreef KevinMcCallister het volgende:
Geen Sinterjef dit jaar?! Ze hebben het in Meerdijk ook helemaal niet over Sinterklaas gehad dit jaar.
Een grote viering zat er natuurlijk niet in vanwege corona, en Nina zal niet uitgebreid met haar kinderen Sinterklaas vieren zonder Bing. Wel jammer, hopelijk volgend jaar weer. Overigens is Sinterklaas pas een jaar of 10 echt zichtbaar in de serie, daarvoor kwam het ook niet of nauwelijks aan bod.quote:Op maandag 7 december 2020 23:55 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op.
En op 7 december staat de kerstboom gewoon in huize Sanders, dus het heeft niks met de herindeling van de afleveringen vanwege de corona te maken. Volgens mij lopen alle scenes weer zoals het hoort.
We kunnen Hakim aan Laura koppelen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden jullie van de Marokkaanse broers?
Vind die gozer van Spangas die later kwam het beter doen als die andere.
Laat Hakim trouwens blijven kan hij mooi vrienden worden met Henk
Eens. Ilyas voelt een beetje geforceerd, Marwan komt beter uit de verf.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden jullie van de Marokkaanse broers?
Vind die gozer van Spangas die later kwam het beter doen als die andere.
Tegenwoordig zou dit een flinke rel opleveren, al is het niet enkel om de kleur....quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:37 schreef Japepk het volgende:
Vervolgens werd Jef in seizoen 19 voor het eerst aangekleed als hulp-sint. Helaas werd toen gelijk zijn vrouw vermoord door zwarte piet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |