En dan trouwen met Henkquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:05 schreef gilmore2000 het volgende:
Dorothea een personage die niet de serie had uit gehoeven. Ze had nu hele mooie Oma scenes kunnen hebben
Dat was wel een ultieme schurk jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:32 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou dit een flinke rel opleveren, al is het niet enkel om de kleur....
Ik meen dat RTL nog had gewaarschuwd dat deze aflevering gevoelig zou zijn voor kinderen
Die René was echt een creep inderdaad. De bizarste en gemeenste scene was toen hij Dorothea tegenkwam, die weer dacht dat hij dood was.... Op 2:50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2020 16:34 schreef Claude_Viole het volgende:
Net GTST van volgende week woensdag gekeken:Ik zat....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Demi wel Merel nietquote:Op woensdag 9 december 2020 20:12 schreef James1988 het volgende:
Die Demi komt niet echt lekker uit de verf he?
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik gok dat ze bezig zijn met de valentijns-verhaallijn voor in februari?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kelner Marcel Boeve nog gezien?
En er is nieuws over Ludo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Claude_Viole op 10-12-2020 11:42:23 ]
Exact. Daarom vind ik het ook opmerkelijk dat Demi al maanden achter elkaar grote verhaallijnen toebedeeld krijgt, terwijl Merel en Steef er maar een beetje bijhangen als edelfiguranten.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:52 schreef James1988 het volgende:
Ik vind het juist het tegenovergestelde, Merel komt geloofwaardig en natuurlijk over. Demi klinkt alsof ze haar regels voorleest en meer ook niet, het voelt niet echt natuurlijk aan.
Ik vrees het ook, hoewel die zwangerschap niet in het verhaal meegenomen is denk ik. Eerder was al duidelijk dat Amélie een tijdelijke rol was, wat ik ontzettend betreur. Geef die vrouw dan een afscheid uit duizenden! (Lees: koelbloedig vermoord door Richard en/of Billy. En dan niet aangereden ofzo, maar echt weer eens spektakel)quote:Op donderdag 10 december 2020 17:37 schreef Alieda-R het volgende:
Binnenkort exit Amélie? Bo Maerten is 20 weken zwanger meldt RTL Boulevard.
Ze hadden het ook kunnen verwerken in haar verhaallijn.......dat ze erachter komt dat ze zwanger is van Amir en dat ze daarna dramatisch nieuws over hem te horen zou krijgen.....quote:Op donderdag 10 december 2020 18:48 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik vrees het ook, hoewel die zwangerschap niet in het verhaal meegenomen is denk ik. Eerder was al duidelijk dat Amélie een tijdelijke rol was, wat ik ontzettend betreur. Geef die vrouw dan een afscheid uit duizenden! (Lees: koelbloedig vermoord door Richard en/of Billy. En dan niet aangereden ofzo, maar echt weer eens spektakel)
quote:Op donderdag 10 december 2020 17:37 schreef Alieda-R het volgende:
Binnenkort exit Amélie? Bo Maerten is 20 weken zwanger meldt RTL Boulevard.
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:48 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik vrees het ook, hoewel die zwangerschap niet in het verhaal meegenomen is denk ik. Eerder was al duidelijk dat Amélie een tijdelijke rol was, wat ik ontzettend betreur. Geef die vrouw dan een afscheid uit duizenden! (Lees: koelbloedig vermoord door Richard en/of Billy. En dan niet aangereden ofzo, maar echt weer eens spektakel)
Ik denk dat een exit van Amelie weinig te maken zal hebben met de zwangerschap van de actrice, simpelweg omdat GTST nu meer dan drie maanden voorloopt met opnames. Vandaag is aflevering 6315 uitgezonden, maar met opnames zitten ze nu al rond aflevering 6370; een verschil van 55 afleveringen. Dat is in het tempo van vier afleveringen per week meer dan 14 uitzendweken. Vandaar ook dat toen eind augustus de eerste trailer van het seizoen online kwam er al beelden te zien waren van Billy en Richard, terwijl die eerste pas een paar weken geleden haar comeback maakte in de afleveringen. En daar Bo Maerten intussen een film is gaan draaien denk ik dat de exit van Amelie verrassend dichtbij kan zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze hadden het ook kunnen verwerken in haar verhaallijn.......dat ze erachter komt dat ze zwanger is van Amir en dat ze daarna dramatisch nieuws over hem te horen zou krijgen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:29 schreef gilmore2000 het volgende:
LudoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:39 schreef Japepk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:45 schreef Japepk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Stefano is wel met een hele stille trom vertrokken......quote:Op donderdag 17 december 2020 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stefano de stand in Sanders voor als er wat in de familie gebeurd.
Een keer Amy of Nick zou ook leuk zijn.
Volgens mij lieten ze het ook lijken alsof Daan dat booreiland kon zien vanuit zijn auto toch?quote:Op donderdag 17 december 2020 21:52 schreef Devil010 het volgende:
Hoe ver komt een raaf op zee? Het is toch geen zeemeeuw m.a.w. zo ver is Ludo dan niet van de kust af, toch?
Klopt, dus dan kan hij dat kleine stukje toch wel zwemmen. Erg geloofwaardig is het iig niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:44 schreef Japepk het volgende:
[..]
Volgens mij lieten ze het ook lijken alsof Daan dat booreiland kon zien vanuit zijn auto toch?
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:56 schreef Reijnxdv het volgende:
Zou er dit jaar ook een wintercliff zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens speelt Erik fantastisch al hoop ik dat deze verhalenlijn niet nog lang duurt
quote:Op donderdag 24 december 2020 20:34 schreef gilmore2000 het volgende:
Vervolg Verhalenlijn Henk en LudoAls dit al fantastisch is .... Wat een onzinverhaal, Ludo kan gewoon naar de kust zwemmen, ze doen alsof hij in het midden van de Atlantische Oceaan zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens speelt Erik fantastisch al hoop ik dat deze verhalenlijn niet nog lang duurtNiets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
Er liggen 100 afleveringen op de plankquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
voorheen kon je er vanuit gaan dat er twee maanden tijd zit tussen opname en uitzending.
door de omstandigheden vermoed ik dat er meer afleveringen 'op de plank' liggen.
ook nu die vrijdag geen GTST op de buis komt is de datum van uitzending later.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ferry Doedens gaat voor OnlyFans-carrière
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |