Ik zou "alle horeca dicht en niet sporten in teamverband" nou niet bepaald in de categorie "geen maatregelen" willen plaatsen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:30 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Welke maatregelen?? Zie en merk er niks van,
Maar dat is wel het belangrijkste punt. De cijfers zijn van belang voor ziekenhuisopnames. Op dit moment zijn er 10.000 meldingen gedaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar wat we willen zien is een daling. Elke dag 10k positieve tests erbij is ook niet vol te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol vorige week woensdag om 22.00 zijn die ingegaan dat is 9 dagen geleden. Als jij naar Berlijn gaat met de auto zeg jij dan ook als je net de grens over bent we zijn er bijna?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:26 schreef FalloutVATS het volgende:
Die strengere maatregelen zijn ook alweer van bijna 2 weken geleden. Dit gaat gewoon niet goed zo.
Word dan sowieso een opgave om te gaan bepalen wanneer de lockdown er af gaat. Bij 100 besmettingen? Bij 10? Bij 0? Wat als er dan weer eentje bij komt? Dan weer helemaal op slot? Als er een lockdown komt kan je er garant op staan dat ze dat heel lang gaan rekken. Ongeacht de schade. Nou niet bepaald iets waar ik om zou gaan smeken bij het kabinet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik ook niet zo goed. Dat er schijnbaar nog steeds hordes mensen zijn die denken dat na een paar weken lockdown alles weer ongelimiteerd mogelijk zou zijn.
Wel een priemgetal.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Het grote SARS-CoV-2 topic" van 17-01-2020 t/m 23-10-2020Keurige 2e plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Hier ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:30 schreef Gia het volgende:
Effe vlug iets posten, voordat ie vol schiet.
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Het grote SARS-CoV-2 topic" van 17-01-2020 t/m 23-10-2020@ElanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Scrummie
What can change the nature of a man?
Het duurt momenteel 56 uur (gemiddeld) voor test en uitslag, dan zou je toch ook sneller resultaten verwachten dan die 14 dagen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, die zijn ingegaan op 14 oktober en dat is nu 9 dagen terug.
Nee, dat snap ik. Dat zeg ik ook niet. Maar het is ook duidelijk dat de ziekenhuizen tegen de grenzen aan beginnen te lopen van wat ze erbij kunnen hebben, dus het zou fijn zijn als de aantallen zouden dalen. Ik begrijp dat afvlakken de eerste stap is, maar ik denk dat de meeste mensen hadden gehoopt dat het allemaal wat sneller naar beneden zou zijn gegaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je kunt gewoonweg niet zeggen 10.000 positieve tests vandaag, dus volgende week 1000 opnames. Er is zo ontzettend veel meer voor nodig dan dat.
+4... kijk ons eens goed bezig zijn... hier denken we aan het loslaten van bepaalde maatregelen.quote:
Maatje van mij is gisteren in brandhaard Rotterdam getest, en had binnen 12 uur de uitslag. Het kan dus wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het duurt momenteel 56 uur (gemiddeld) voor test en uitslag, dan zou je toch ook sneller resultaten verwachten dan die 14 dagen?
Het is niet zo dat er voor vorige week woensdag geen maatregelen waren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:32 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Lol vorige week woensdag om 22.00 zijn die ingegaan dat is 9 dagen geleden. Als jij naar Berlijn gaat met de auto zeg jij dan ook als je net de grens over bent we zijn er bijna?
Haha ja het is niet echt iets om te feliciteren denk ik. Het is echt een teringzooi en overplaatsen gaat stroef. Er is nu wel echt een serieus probleem bij de ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Eh, nu ik dat zeg bedenk ik mij dat gefeliciteerd wel een dubbel gevoel heeft zo met covid en ziekenhuizen.
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Het grote SARS-CoV-2 topic" van 17-01-2020 t/m 23-10-2020Yeah! Top 100 gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is niet zo dat er voor vorige week woensdag geen maatregelen waren.
| 1 2 3 | <?php ?> |
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:35 schreef FalloutVATS het volgende:
Mensen die meteen gaan roepen dat mensen geen paniek moet roepen. Ik durf te wedden dat die lockdown er gewoon aankomt.
Is niet voor niks vandaag een extra ministerraad, veiligheidsrisico's gaan al geluiden om een lockdown, het Redteam wil het liefst een lockdown. Dat zijn toch de mensen waar ze ook naar luisteren. Ik sta er echt niet van te kijken als ze dat aankondigen volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |