Nee, die zijn vorige week woensdag 22:00 ingegaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:26 schreef FalloutVATS het volgende:
Die strengere maatregelen zijn ook alweer van bijna 2 weken geleden. Dit gaat gewoon niet goed zo.
Echt he de blinde paniekmodus is weer volledig geactiveerd want ja TIENDUIZEND .quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, die zijn ingegaan op 14 oktober en dat is nu 9 dagen terug.
Over 9000!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he de blinde paniekmodus is weer volledig geactiveerd want ja TIENDUIZEND .
Welke maatregelen?? Zie en merk er niks van.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:26 schreef FalloutVATS het volgende:
Die strengere maatregelen zijn ook alweer van bijna 2 weken geleden. Dit gaat gewoon niet goed zo.
007. Het is een complotquote:
Ik hoop het, maar dat lijkt al een tijdje met achterlichtende registratie....quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:28 schreef Jason22 het volgende:
IC lijkt wel iets af te vlakken gelukkig, voor wat het waard is.
Dat laatste snap ik ook niet zo goed. Dat er schijnbaar nog steeds hordes mensen zijn die denken dat na een paar weken lockdown alles weer ongelimiteerd mogelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het geduld van sommigen is vrij laag. Misschien niet voortijdig meer schade aanrichten aan de maatschappij dan strikt noodzakelijk zou hoeven te zijn. En leuk hoor zo''n lockdown, maar daar kom je ook echt niet zomaar uit. Er heerst echt de illusie dat we er dan binnen een maandje klaar mee zijn.
IC heeft nauwelijks achterliggende registratie. Dat is juist de registratie die 2 dagen later al zo goed als volledig is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar dat lijkt al een tijdje met achterlichtende registratie....
Ik zou "alle horeca dicht en niet sporten in teamverband" nou niet bepaald in de categorie "geen maatregelen" willen plaatsen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:30 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Welke maatregelen?? Zie en merk er niks van,
Maar dat is wel het belangrijkste punt. De cijfers zijn van belang voor ziekenhuisopnames. Op dit moment zijn er 10.000 meldingen gedaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar wat we willen zien is een daling. Elke dag 10k positieve tests erbij is ook niet vol te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol vorige week woensdag om 22.00 zijn die ingegaan dat is 9 dagen geleden. Als jij naar Berlijn gaat met de auto zeg jij dan ook als je net de grens over bent we zijn er bijna?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:26 schreef FalloutVATS het volgende:
Word dan sowieso een opgave om te gaan bepalen wanneer de lockdown er af gaat. Bij 100 besmettingen? Bij 10? Bij 0? Wat als er dan weer eentje bij komt? Dan weer helemaal op slot? Als er een lockdown komt kan je er garant op staan dat ze dat heel lang gaan rekken. Ongeacht de schade. Nou niet bepaald iets waar ik om zou gaan smeken bij het kabinet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik ook niet zo goed. Dat er schijnbaar nog steeds hordes mensen zijn die denken dat na een paar weken lockdown alles weer ongelimiteerd mogelijk zou zijn.
Wel een priemgetal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |