Neem je eigen rietje mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:50 schreef Solotovski het volgende:
Fucking ranzig mangeef mij gewoon plastic rietje, zuigt veel lekkerder
Terechte klacht. Ranzige rietjes manquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:50 schreef Solotovski het volgende:
De klacht zou de mensen die naar de Mac gaan moeten zijn. Pauperige Paupersquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:57 schreef cabe0002 het volgende:
De klacht zou de Mac zelf moeten zijn. Pauper tent
TS is viesdik en zemelquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:50 schreef Solotovski het volgende:
Klopt, al eerder in het buitenland geproeft hopend dat het niet naar Nederland kwamquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:54 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht
De milkshake smaakt ook echt naar karton
Water, paneermeel (tarwebloem, gist, zout, peterselie), tarwebloem, vegetarisch draadjesvleesch (water, vrije-uitloopkippeneiwit, kleurstof: E150d), plantaardige olie (palm, zonnebloem), roomboter, natuurlijk aroma (bevat selderij), gemodificeerd zetmeel, zout, rijsteiwit, lactose, verdikkingsmiddel: agar-agar, kruiden, specerijen, melkeiwit, stabilisatoren: E451, E466, uipoeder, rijsmiddelen: E450, E500quote:
Wat een genot. Weer lekker jezelf opvreten omdat er ergens een vega versie van is gemaakt.quote:
Staat er toch achterquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
waar is dat dan weer van gemaakt?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:57 schreef cabe0002 het volgende:
De klacht zou de Mac zelf moeten zijn. Pauper tent
Was die goed te doen ja?quote:
Nee niet van kip totaalidioot. Het is toch veggiequote:
Pas sinds vorige weekquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bestaat dit echt?
Ben te lang niet meer naar de Mac geweest.
Haal even en schrijf een reviewquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bestaat dit echt?
Ik wilde net mijn intermittent fasting breken met fast food want cheat meal, maar mijn FOK!vrienden houden mij tegen (op het rechte pad).quote:
Dat verklaart een hoopquote:
Raar he met een ziekelijk plastic overschot op de wereldquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:42 schreef Doug-Heffernan het volgende:
tregte kl8
Bij chocomel pakjes zitten ook papieren rietjes
Maar aan welke mening hecht je meer waarde?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn intermittent fasting breken met fast food want cheat meal, maar mijn FOK!vrienden houden mij tegen (op het rechte pad).
[..]
Dat verklaart een hoop
Niet als hij doet wat ik zegquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:50 schreef Amee het volgende:
Het is wel duidelijk: Fugue en Erasmus hebben ruzie
Had hetzelfde, onderkant van de milkshake krijg je niet op, en ga het ook niet opdrinken.quote:
Dit heb ik nooit gehad bij een milkshake tot aan een paar weken terug.quote:
kut voor jequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Raar he met een ziekelijk plastic overschot op de wereld
Simpele ziel gespotquote:
Bedankt, maar een erg indrukwekkende prestatie op fok is dat nou ook weer niet.quote:
maakt mij niet uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt, maar een erg indrukwekkende prestatie op fok is dat nou ook weer niet.
Ik paar jaar geleden in Ierland. Echt nasty, beter gewoon normaal drinken die milkshakes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dit heb ik nooit gehad bij een milkshake tot aan een paar weken terug.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bestaat dit echt?
Ik ga het wel proberen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar aan welke mening hecht je meer waarde?
Word je niet. En anders mag je een klaagtopic openen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen.
Maar ik hou te veel van vlees dus ben bang dat ik teleurgesteld ga worden.
Van deze gaat je neus niet kapot tho. Met die van plastic prik ik mijn neusslijmvlies steeds lek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:50 schreef Solotovski het volgende:
Waarom zou je een rietje in je neus doen???quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:14 schreef Azula het volgende:
[..]
Van deze gaat je neus niet kapot tho. Met die van plastic prik ik mijn neusslijmvlies steeds lek.
Om iets te snuiven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom zou je een rietje in je neus doen???
Niet door je neus drinkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom zou je een rietje in je neus doen???
Waarom zou je dat willen?quote:
als je dat allemaal naar binnen moet schrokken kun je beter the real deal bestellenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Water, paneermeel (tarwebloem, gist, zout, peterselie), tarwebloem, vegetarisch draadjesvleesch (water, vrije-uitloopkippeneiwit, kleurstof: E150d), plantaardige olie (palm, zonnebloem), roomboter, natuurlijk aroma (bevat selderij), gemodificeerd zetmeel, zout, rijsteiwit, lactose, verdikkingsmiddel: agar-agar, kruiden, specerijen, melkeiwit, stabilisatoren: E451, E466, uipoeder, rijsmiddelen: E450, E500
ben je 12?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:42 schreef Doug-Heffernan het volgende:
tregte kl8
Bij chocomel pakjes zitten ook papieren rietjes
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Nu heb ik ineens zin in een McKroket.
quote:
Nee ik ben fucking lui en heb geen zin om een half uur te fietsen voor een McKroket.quote:
Toch wel een echte, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Nu heb ik ineens zin in een McKroket.
Duhquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Toch wel een echte, mag ik hopen?
Heb je geen Ubereats?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik ben fucking lui en heb geen zin om een half uur te fietsen voor een McKroket.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geen idee weet niet eens waar het ligt
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geen idee weet niet eens waar het ligt
quote:
Jullie moeten samen een vega McKroketje eten (met afstand).quote:
Ga je nooit bij je moeder eten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:18 schreef Fushia2 het volgende:
Een burger eten die niet halal is![]()
Eten in een tent die naar varkens meurt
Ja en dan live verslag doen bij jou zekerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten samen een vega McKroketje eten (met afstand).
Ja duh :S is dat raar?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja en dan live verslag doen bij jou zeker
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:50 schreef Solotovski het volgende:
Dacht even dat ik een beroerte kreeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Als ik ben niet islamitische familie eet zorgen ze ervoor dat het halal is!
Had je anders verwacht op fok dan?quote:
Ja alleen maar liefdequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je anders verwacht op fok dan?
Ik ga hem zo even proberen, ben toch wel benieuwdquote:
Ik kijk uit naar de reviewquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga hem zo even proberen, ben toch wel benieuwd
Plastiekequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naar de VS reizen waarbij je ook gewoon plastieke vorken en messen hebt (in gewone eettenten )
Voor een veggie variant is dit dikke primaquote:
Jaaa deze manquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor een veggie variant is dit dikke primaVrijwel gelijkwaardig aan de originele
Natuurlijk proef je wel iets anders maar het zit dan nog wel allemaal in de kinderfase. Ik ben ervan overtuigd dat je over enkele jaren gewoon identieke veggie fast-food items hebt maar ook steak of wat dan ookquote:
Vegakroketten zijn al heel goed. En de Beyond Meat burgerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk proef je wel iets anders maar het zit dan nog wel allemaal in de kinderfase. Ik ben ervan overtuigd dat je over enkele jaren gewoon identieke veggie fast-food items hebt maar ook steak of wat dan ook
Rot op met dolfijnen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:28 schreef ToT het volgende:
Ja maar met papieren rietjes kun je tenminste een fuzzy warm gevoel krijgen omdat JIJ tenminste GEEN lieve dolfijntjes aan het vermoorden bent!![]()
You're a part of the SOLUTION, not of the PROBLEM!
Met elke lurk aan zo'n stuk papier mag je jezelf gerust even voor de borst kloppen hoor, want hier doe je het nu eenmaal voor:
[ afbeelding ]
Vanmiddag geproefd, ik was stomverbaasd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor een veggie variant is dit dikke primaVrijwel gelijkwaardig aan de originele
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Rot op met dolfijnen.
Ze geven geen melk en je kan er geen lekkere kroket van draaien dus ze zijn totaal nutteloos voor de wereld.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vanmiddag geproefd, ik was stomverbaasd.De Vega McKroket smaakt inderdaad identiek naar het origineel.
Ik ben als carnivoor nog steeds in shock.
@:Fugue
Hoeveel heeft ze je betaald om deze laster uit je mond te laten komen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vanmiddag geproefd, ik was stomverbaasd.De Vega McKroket smaakt inderdaad identiek naar het origineel.
Ik ben als carnivoor nog steeds in shock.
@:Fugue
Ze zou het mij nog laten wetenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hoeveel heeft ze je betaald om deze laster uit je mond te laten komen?
1 McKroket.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ze zou het mij nog laten weten
@:Fugue vertel jij het hem ook maar gelijk zodra je het weet
Mag gewone McKroket wel?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:35 schreef Solotovski het volgende:
Ga lekkers ergens anders praten over je vega mckroket
Blauwe droeftoeters
En de vega Crispy Chicken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:35 schreef Solotovski het volgende:
Blauwe droeftoeters
Hvj xoxoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:35 schreef Solotovski het volgende:
Blauwe droeftoeters
Zou je soms wel denken hequote:
Drink je thuis ook met rietjes? Overigens heb ik net zo lief water als fris.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Pharkus pls, ben jij zo iemand die graag zijn glazuur sloopt
Ja metalen rietjes en heb fancy van glasquote:Op zondag 25 oktober 2020 07:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Drink je thuis ook met rietjes? Overigens heb ik net zo lief water als fris.
Ben jij een kloon van @Kluun1985 ?quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Pharkus pls, ben jij zo iemand die graag zijn glazuur sloopt
Wowquote:Op zondag 25 oktober 2020 09:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van @:Kluun1985 ?
Ik vind Abid wel een heel aantrekkelijke man maar nee, gewoon zuinig op mijn tandenquote:Op zondag 25 oktober 2020 09:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van @:Kluun1985 ?
Niet jezelf laten verkrachten door een geile dolfijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Rot op met dolfijnen.
Ze geven geen melk en je kan er geen lekkere kroket van draaien dus ze zijn totaal nutteloos voor de wereld.
Ja omdat ze er allemaal geld voor krijgen. Iedereen die zegt dat dit lekker is heeft er ergens een commercieel/wereldverbeterend belang bij. Het is gewoon ranzig. Eet dan gewoon een komkommer als je geen vlees wil eten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat positief allemaal. Word ik toch wel nieuwsgierig van.
WORD WAKKER!!!quote:Op zondag 25 oktober 2020 09:45 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja omdat ze er allemaal geld voor krijgen. Iedereen die zegt dat dit lekker is heeft er ergens een commercieel/wereldverbeterend belang bij. Het is gewoon ranzig. Eet dan gewoon een komkommer als je geen vlees wil eten.
Verandering is moeilijkquote:Op zondag 25 oktober 2020 09:57 schreef Questular het volgende:
Wat is er mis met een vegetarische burger? Ben zelf een vleeseter maar af en toe een vleesvervanger eten is best lekker.
Nee het is gewoon niet lekker. Laat vlees vlees blijven, als je zo’n behoefte hebt aan vlees ga je maar vega varianten maken die zo dicht mogelijk in de buurt van vlees komen?quote:
Waarom heb je zo’n probleem met alternatieven. Het is niet dat je gedwongen wordt de vegavariant te kopenquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:35 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Nee het is gewoon niet lekker. Laat vlees vlees blijven, als je zo’n behoefte hebt aan vlees ga je maar vega varianten maken die zo dicht mogelijk in de buurt van vlees komen?![]()
Net zoals dat alle frisdranken bij tankstations ineens suikervrij zijn, ik wil gewoon een lekkere rode vitaminewater met 8 suikerklontjes op zijn tijd. Ik hoef die namaak zoete zooi niet met chemische stoffen erin verwerkt om het zoet te laten lijken. Dan drink ik wel gewoon water.
Nee maar we worden wel steeds meer gedwongen om mee te doen met de hele vega hype, dat snap ik , is ook nodig, maar niet door producten te maken waarvan je het verschil met echt vlees probeert na te bootsenquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
Waarom heb je zo’n probleem met alternatieven. Het is niet dat je gedwongen wordt de vegavariant te kopen
Hoe word jij gedwongen mee te doen?quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:40 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Nee maar we worden wel steeds meer gedwongen om mee te doen met de hele vega hype, dat snap ik , is ook nodig, maar niet door producten te maken waarvan je het verschil met echt vlees probeert na te bootsen
Stimuleer dan gewoon mensen met het maken van goede vegetarische recepten zonder iets wat op vlees lijkt, dat kunnen mensen ook veel meer leren waarderen dat
Hoe vaak gebeurt het wel niet dat een restaurant mee doet aan een week zonder vlees, daarnaast worden we doodgeneukt met marketing en reclames van o.a mcdonalds waarna je altijd spijt hebt dat je het het geprobeerdquote:
Oh dus je bent zelf te incapabel om niet met een hype mee te gaan nee okequote:Op zondag 25 oktober 2020 12:44 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurt het wel niet dat een restaurant mee doet aan een week zonder vlees, daarnaast worden we doodgeneukt met marketing en reclames van o.a mcdonalds waarna je altijd spijt hebt dat je het het geprobeerd
Jij bent incapabel omdat je iets wil eten wat op vlees lijkt maar geen vlees isquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh dus je bent zelf te incapabel om niet met een hype mee te gaan nee oke
Goed argumentquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Jij bent incapabel omdat je iets wil eten wat op vlees lijkt maar geen vlees is
Tyf lekker op met je vega troep uit mn topic, feeksquote:
Daar gaat dit topic niet over, stomme mongoolquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:29 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb de Vega McKroket nog niet geprobeerd, maar ik gok dat er ongeveer hetzelfde in zit als in deze kroketten en die zijn fenomenaal!
[ afbeelding ]
Niet gaan schelden hè.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet over, stomme mongool
Moet je vega McKroket nemen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:05 schreef JochemSjakie het volgende:
De papieren rietjes die ik bij mijn echte McKroket-menu krijgt zijn vies.
Woestquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyf lekker op met je vega troep uit mn topic, feeks
Hij je racistenbekquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:20 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je tofu mckroket eten met je lelijke blanke huid
Lekker zuigenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:50 schreef Solotovski het volgende:
Niet met stukjes pulp lijkt me.quote:
Als jij witte tanden wilt houden, drink je beter met rietjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:30 schreef Agronoom2 het volgende:
Rietjes zijn voor suckers zonder gebit.
Klopt. Koffie is ook al zoiets. En thee.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als jij witte tanden wilt houden, drink je beter met rietjes.
Ja ik had redelijk witte tanden maar ben een fervent thee-drinkster dus uiteindelijk tanden laten bleken, maar toen rietjes achterwege gelaten en nu ben ik weer terug bij af. Als in, heb nog wel witte tanden, maar het kan witter/beter.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:23 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Klopt. Koffie is ook al zoiets. En thee.
Denk je heerlijk te genieten van een bakkie, maar ondertussen.
Zo jammer.
Gorgelen met mannenpap schijnt de tanden een paar tintjes lichter te maken. (Geen ervaring mee).quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ja ik had redelijk witte tanden maar ben een fervent thee-drinkster dus uiteindelijk tanden laten bleken, maar toen rietjes achterwege gelaten en nu ben ik weer terug bij af. Als in, heb nog wel witte tanden, maar het kan witter/beter.
Kan het ook zo zijn dat dat zaad dan naar je hoofd zwemt en dat je dan ongeveer net zo dom word dat je het niveau bereikt dat je dit soort opmerkingen voor de gein maakt? #durftevragenquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gorgelen met mannenpap schijnt de tanden een paar tintjes lichter te maken. (Geen ervaring mee).
Geen idee jongedame, ik heb geen ervaring met mannenpap in mijn mond of in een ander lichaamsdeel. Ik ben meer van het exporteren niet zo zeer van het importeren.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kan het ook zo zijn dat dat zaad dan naar je hoofd zwemt en dat je dan ongeveer net zo dom word dat je het niveau bereikt dat je dit soort opmerkingen voor de gein maakt? #durftevragen
Dus als ik een volwassen persoon met tanden met een rietje zie drinken, dan is het omdat het een querulant is die zich zorgen maakt dat zijn tanden wel witter dan wit zijn? Joh, als je haar maar niet door de war raakt, da's ook zoiets naars.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als jij witte tanden wilt houden, drink je beter met rietjes.
Je kon ooit op de Trump2020 site plastic rietjes kopen omdat liberale papieren rietjes niet werkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:50 schreef Solotovski het volgende:
water, vrije-uitloopkippeneiwit, kleurstof: E150dquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
waar is dat dan weer van gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |