quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bestaat dit echt?
Ben te lang niet meer naar de Mac geweest.
Ik ga het wel proberen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar aan welke mening hecht je meer waarde?
Word je niet. En anders mag je een klaagtopic openen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen.
Maar ik hou te veel van vlees dus ben bang dat ik teleurgesteld ga worden.
Van deze gaat je neus niet kapot tho. Met die van plastic prik ik mijn neusslijmvlies steeds lek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:50 schreef Solotovski het volgende:
Fucking ranzig mangeef mij gewoon plastic rietje, zuigt veel lekkerder
Waarom zou je een rietje in je neus doen???quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:14 schreef Azula het volgende:
[..]
Van deze gaat je neus niet kapot tho. Met die van plastic prik ik mijn neusslijmvlies steeds lek.
Om iets te snuiven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom zou je een rietje in je neus doen???
Niet door je neus drinkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom zou je een rietje in je neus doen???
Waarom zou je dat willen?quote:
als je dat allemaal naar binnen moet schrokken kun je beter the real deal bestellenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Water, paneermeel (tarwebloem, gist, zout, peterselie), tarwebloem, vegetarisch draadjesvleesch (water, vrije-uitloopkippeneiwit, kleurstof: E150d), plantaardige olie (palm, zonnebloem), roomboter, natuurlijk aroma (bevat selderij), gemodificeerd zetmeel, zout, rijsteiwit, lactose, verdikkingsmiddel: agar-agar, kruiden, specerijen, melkeiwit, stabilisatoren: E451, E466, uipoeder, rijsmiddelen: E450, E500
ben je 12?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:42 schreef Doug-Heffernan het volgende:
tregte kl8
Bij chocomel pakjes zitten ook papieren rietjes
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Nu heb ik ineens zin in een McKroket.
quote:
Nee ik ben fucking lui en heb geen zin om een half uur te fietsen voor een McKroket.quote:
Toch wel een echte, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Nu heb ik ineens zin in een McKroket.
Duhquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Toch wel een echte, mag ik hopen?
Heb je geen Ubereats?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik ben fucking lui en heb geen zin om een half uur te fietsen voor een McKroket.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |