Moet je vega McKroket nemen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:05 schreef JochemSjakie het volgende:
De papieren rietjes die ik bij mijn echte McKroket-menu krijgt zijn vies.
Woestquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyf lekker op met je vega troep uit mn topic, feeks
Hij je racistenbekquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:20 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je tofu mckroket eten met je lelijke blanke huid
Lekker zuigenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:50 schreef Solotovski het volgende:
Fucking ranzig mangeef mij gewoon plastic rietje, zuigt veel lekkerder
Niet met stukjes pulp lijkt me.quote:
Als jij witte tanden wilt houden, drink je beter met rietjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:30 schreef Agronoom2 het volgende:
Rietjes zijn voor suckers zonder gebit.
Klopt. Koffie is ook al zoiets. En thee.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als jij witte tanden wilt houden, drink je beter met rietjes.
Ja ik had redelijk witte tanden maar ben een fervent thee-drinkster dus uiteindelijk tanden laten bleken, maar toen rietjes achterwege gelaten en nu ben ik weer terug bij af. Als in, heb nog wel witte tanden, maar het kan witter/beter.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:23 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Klopt. Koffie is ook al zoiets. En thee.
Denk je heerlijk te genieten van een bakkie, maar ondertussen.
Zo jammer.
Gorgelen met mannenpap schijnt de tanden een paar tintjes lichter te maken. (Geen ervaring mee).quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ja ik had redelijk witte tanden maar ben een fervent thee-drinkster dus uiteindelijk tanden laten bleken, maar toen rietjes achterwege gelaten en nu ben ik weer terug bij af. Als in, heb nog wel witte tanden, maar het kan witter/beter.
Kan het ook zo zijn dat dat zaad dan naar je hoofd zwemt en dat je dan ongeveer net zo dom word dat je het niveau bereikt dat je dit soort opmerkingen voor de gein maakt? #durftevragenquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gorgelen met mannenpap schijnt de tanden een paar tintjes lichter te maken. (Geen ervaring mee).
Geen idee jongedame, ik heb geen ervaring met mannenpap in mijn mond of in een ander lichaamsdeel. Ik ben meer van het exporteren niet zo zeer van het importeren.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kan het ook zo zijn dat dat zaad dan naar je hoofd zwemt en dat je dan ongeveer net zo dom word dat je het niveau bereikt dat je dit soort opmerkingen voor de gein maakt? #durftevragen
Dus als ik een volwassen persoon met tanden met een rietje zie drinken, dan is het omdat het een querulant is die zich zorgen maakt dat zijn tanden wel witter dan wit zijn? Joh, als je haar maar niet door de war raakt, da's ook zoiets naars.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als jij witte tanden wilt houden, drink je beter met rietjes.
Je kon ooit op de Trump2020 site plastic rietjes kopen omdat liberale papieren rietjes niet werkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:50 schreef Solotovski het volgende:
Fucking ranzig mangeef mij gewoon plastic rietje, zuigt veel lekkerder
water, vrije-uitloopkippeneiwit, kleurstof: E150dquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
waar is dat dan weer van gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |