Neem je eigen rietje mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:50 schreef Solotovski het volgende:
Fucking ranzig mangeef mij gewoon plastic rietje, zuigt veel lekkerder
Terechte klacht. Ranzige rietjes manquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:50 schreef Solotovski het volgende:
De klacht zou de mensen die naar de Mac gaan moeten zijn. Pauperige Paupersquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:57 schreef cabe0002 het volgende:
De klacht zou de Mac zelf moeten zijn. Pauper tent
TS is viesdik en zemelquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:50 schreef Solotovski het volgende:
Klopt, al eerder in het buitenland geproeft hopend dat het niet naar Nederland kwamquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:54 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht
De milkshake smaakt ook echt naar karton
Water, paneermeel (tarwebloem, gist, zout, peterselie), tarwebloem, vegetarisch draadjesvleesch (water, vrije-uitloopkippeneiwit, kleurstof: E150d), plantaardige olie (palm, zonnebloem), roomboter, natuurlijk aroma (bevat selderij), gemodificeerd zetmeel, zout, rijsteiwit, lactose, verdikkingsmiddel: agar-agar, kruiden, specerijen, melkeiwit, stabilisatoren: E451, E466, uipoeder, rijsmiddelen: E450, E500quote:
Wat een genot. Weer lekker jezelf opvreten omdat er ergens een vega versie van is gemaakt.quote:
Staat er toch achterquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
waar is dat dan weer van gemaakt?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:57 schreef cabe0002 het volgende:
De klacht zou de Mac zelf moeten zijn. Pauper tent
Was die goed te doen ja?quote:
Nee niet van kip totaalidioot. Het is toch veggiequote:
Pas sinds vorige weekquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bestaat dit echt?
Ben te lang niet meer naar de Mac geweest.
Haal even en schrijf een reviewquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bestaat dit echt?
Ben te lang niet meer naar de Mac geweest.
Ik wilde net mijn intermittent fasting breken met fast food want cheat meal, maar mijn FOK!vrienden houden mij tegen (op het rechte pad).quote:
Dat verklaart een hoopquote:
Raar he met een ziekelijk plastic overschot op de wereldquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:42 schreef Doug-Heffernan het volgende:
tregte kl8
Bij chocomel pakjes zitten ook papieren rietjes
Maar aan welke mening hecht je meer waarde?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn intermittent fasting breken met fast food want cheat meal, maar mijn FOK!vrienden houden mij tegen (op het rechte pad).
[..]
Dat verklaart een hoop
Niet als hij doet wat ik zegquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:50 schreef Amee het volgende:
Het is wel duidelijk: Fugue en Erasmus hebben ruzie
Had hetzelfde, onderkant van de milkshake krijg je niet op, en ga het ook niet opdrinken.quote:
Dit heb ik nooit gehad bij een milkshake tot aan een paar weken terug.quote:
kut voor jequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Raar he met een ziekelijk plastic overschot op de wereld
Simpele ziel gespotquote:
Bedankt, maar een erg indrukwekkende prestatie op fok is dat nou ook weer niet.quote:
maakt mij niet uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt, maar een erg indrukwekkende prestatie op fok is dat nou ook weer niet.
Ik paar jaar geleden in Ierland. Echt nasty, beter gewoon normaal drinken die milkshakes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dit heb ik nooit gehad bij een milkshake tot aan een paar weken terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |