Ik denk allequote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:34 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM, hoeveel vragen denk je dat je gaat beantwoorden? Ik denk 0.
Als ik @GGMM wat wil vragen stuur ik ‘m wel een DM.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:47 schreef KingRoland het volgende:
@:lordvoldemort @:lange_lans @:gary_oak @:koffieplanter @:wereldgozer @:mexicanobakker @:zorro @:erasmus
dit is jullie kans boys
Nee daar vinden mensen me raar genoeg een verlegen autistische jongenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:12 schreef feitcepsrep het volgende:
Vinden mensen IRL jou ook zo stoer als je op dit forum pretendeert te zijn?
Omdat @KingRoland een act is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom word ik getagd door Kingroland?
Woon jij in Alkmaar?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
GGMM, ben je ooit in Alkmaar geweest en zo ja, hoe vond je het daar?
Ahh okay thx man! Ik vind je wel een toffe pikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee daar vinden mensen me raar genoeg een verlegen autistische jongen
Vraag me af waar dat aan ligt
Nee zover ik weet niet eigenlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
GGMM, ben je ooit in Alkmaar geweest en zo ja, hoe vond je het daar?
ach krijg corona johquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat @:KingRoland een act is.
Bij de j.umboquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Kan jij de Chicken Tonight Saté nog vinden in de supermarkt? Ik begin wanhopig te worden.
Ja heerlijk maar ik zag de laastste tijd alleen maar allerlei nieuwe smaken liggen bij AH en Dirk.quote:
Nu je het zegt. Maar bij deze zaak hebben ze de originele en ook een eigen merk satésaus die ook prima is. Dus je kunt nog kiezen ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja heerlijk maar ik zag de laastste tijd alleen maar allerlei nieuwe smaken liggen bij AH en Dirk.
En @Caland ook!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:59 schreef Zipportal het volgende:
@:Neef_Wuppie wil graag weer in COR posten. Kun je dat even regelen?
De kerk-act!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
@:ggmm
Welke act van @:kingroland vind je het leukst
Ik beantwoord zijn mail binnen 5 werkdagen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:59 schreef Zipportal het volgende:
@:Neef_Wuppie wil graag weer in COR posten. Kun je dat even regelen?
Laat Benji met rust!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Ben jij net zo ongezond dun als je kat?
Die troep eet ik niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Kan jij de Chicken Tonight Saté nog vinden in de supermarkt? Ik begin wanhopig te worden.
Pistachenootjesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:11 schreef Karina het volgende:
Wat eet je nog meer met schil behalve kiwi's?
Zo, ik ben weer bij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat René heel veel vragen aan het negeren is.
Is er al een Vraag wat je wil aan @Lavenderr ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vriendin van de show geeft meer details prijs. @:wereldgozer
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik beantwoord zijn mail binnen 5 werkdagen!
Nééé, daar begin ik niet aan hoor Wereldgozerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is er al een Vraag wat je wil aan @:Lavenderr ?
Wat een leuke katquote:
ja, ja, jaquote:Op maandag 2 november 2020 12:24 schreef yvonne het volgende:
Kook je zelf weleens?
Heb je een auto?
Moet er een indianenforum komen?
Omdat VBLquote:Op maandag 2 november 2020 12:37 schreef Catkiller het volgende:
Waarom mogen je vrienden in VBL wel nare dingen zeggen en andere mensen niet?
Dan doe ik het lekker ook gewoon in KLB. De groetenquote:
Taalgebruik is erg belangrijk memeer.quote:Op maandag 2 november 2020 18:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan doe ik het lekker ook gewoon in KLB. De groeten
Miniminiminiminiminimini.quote:Op maandag 2 november 2020 18:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan doe ik het lekker ook gewoon in KLB. De groeten
Maar er is toch niks mis met kuikens.quote:
Speel niet met zijn privé!!!quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:31 schreef yvonne het volgende:
Wat is je lieferlingseten.
Heb je verkering.
Draag je jeans of jogging.
Ik wil weten of ie verkering heeft, basta!quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:37 schreef Leonos het volgende:
@:GGMM
Ga je nog wandelen vandaag?
Wat ga je avondeten?
Ga je nog live?
Boerenkoolquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:31 schreef yvonne het volgende:
Wat is je lieferlingseten.
Heb je verkering.
Draag je jeans of jogging.
Neequote:Op dinsdag 3 november 2020 11:37 schreef Leonos het volgende:
@:GGMM
Ga je nog wandelen vandaag?
Wat ga je avondeten?
Ga je nog live?
Ja wel leuk hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:42 schreef FlippingCoin het volgende:
@:Ggmm wat vind je van de herfst?!
Sorry vraag beantwoord.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:38 schreef FlippingCoin het volgende:
nou ik vind dit geen succes je beantwoord mijn vragen niet eens gooi die met braadje maar weer open die bakte er pas wat van
Wat is het beste boek wat je ooit hebt gelezen? (en waarom is het De Griezelbus?)quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry vraag beantwoord.
Nu heb ik echt alles gehad
Dat is de Griezelbus, omdat ik het een spannend boek vond en ik bussen zo leuk vind!quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is het beste boek wat je ooit hebt gelezen? (en waarom is het De Griezelbus?)
Erg goedquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:54 schreef JochemSjakie het volgende:
@:ggmm hoe voelt het om als eerste een succesvolle AMA-topic te hebben?
Gelukkig maar.quote:
Oke dan neem ik de helft van mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry vraag beantwoord.
Nu heb ik echt alles gehad
Ik heb een hartstikke leuke dochterquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boerenkool
Nee
Meestal wel ja
[..]
Nee
Bonen
Wat bedoel je
Zo, alle vragen weer gehad volgens mij
Ja, hihihihihihihihihihihihiquote:
Wat is voor jou het mooiste moment/topic op FOK! geweest?quote:
Uh..quote:Op woensdag 4 november 2020 13:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is voor jou het mooiste moment/topic op FOK! geweest?
Dat stemt mij droevig.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh..
Dit topic!Bedankt @:paul!
En die keer dat @:onlogisch zei "Dat snijdt geen houdt"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |