Ik denk allequote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:34 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM, hoeveel vragen denk je dat je gaat beantwoorden? Ik denk 0.
Als ik @GGMM wat wil vragen stuur ik ‘m wel een DM.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:47 schreef KingRoland het volgende:
@:lordvoldemort @:lange_lans @:gary_oak @:koffieplanter @:wereldgozer @:mexicanobakker @:zorro @:erasmus
dit is jullie kans boys
Nee daar vinden mensen me raar genoeg een verlegen autistische jongenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:12 schreef feitcepsrep het volgende:
Vinden mensen IRL jou ook zo stoer als je op dit forum pretendeert te zijn?
Omdat @KingRoland een act is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom word ik getagd door Kingroland?
Woon jij in Alkmaar?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
GGMM, ben je ooit in Alkmaar geweest en zo ja, hoe vond je het daar?
Ahh okay thx man! Ik vind je wel een toffe pikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee daar vinden mensen me raar genoeg een verlegen autistische jongen
Vraag me af waar dat aan ligt
Nee zover ik weet niet eigenlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
GGMM, ben je ooit in Alkmaar geweest en zo ja, hoe vond je het daar?
ach krijg corona johquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat @:KingRoland een act is.
Bij de j.umboquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Kan jij de Chicken Tonight Saté nog vinden in de supermarkt? Ik begin wanhopig te worden.
Ja heerlijk maar ik zag de laastste tijd alleen maar allerlei nieuwe smaken liggen bij AH en Dirk.quote:
Nu je het zegt. Maar bij deze zaak hebben ze de originele en ook een eigen merk satésaus die ook prima is. Dus je kunt nog kiezen ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja heerlijk maar ik zag de laastste tijd alleen maar allerlei nieuwe smaken liggen bij AH en Dirk.
En @Caland ook!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:59 schreef Zipportal het volgende:
@:Neef_Wuppie wil graag weer in COR posten. Kun je dat even regelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |