SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilco
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 22-10-2020 13:26:10 ]
Handen af van onze nederlander!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, Wilco heeft gewoon geen persoonlijkheid. Zie hier het ultieme bewijs.
quote:Wist je dat:
• Hij kocht ooit een Mercedes AMG, maar ruilde ‘m snel weer in.
Dat wordt oinmogelijk een muis.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben we ''De Stelvio heeft een muis gebaard'' al onder de CTRL+V?
Nee, wel "Haha, @El-Stinho zat er weer gigantisch naast".quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
Demonisatie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, wel "Haha, @:El-Stinho zat er weer gigantisch naast".
Nu pas snap ik jullie snelle reactietijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Wilco de Giro wint, dan moeten we de sport toch opdoeken?
In dat geval ga ik al zijn lievelingsmuziek luisteren dus dat zal even duren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan crasht WLR toch het feestje wat Wilco gaat krijgen van zijn burgemeester?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een van de grootste wedstrijden op aarde gewonnen door de meest nietszeggende renner ooit, dat is toch een ramp? Alsof AZ de Champions League wint.quote:
Dat hadden we dan al moeten doen toen ene Thomas de Gendt 3e werdt in de Giro.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voor een derde plek krijg je geen trofee.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat hadden we dan al moeten doen toen ene Thomas de Gendt 3e werdt in de Giro.
Hesjerdal ...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die eindigen hoogstens gelijk met de winnaar en verliezen dan op doelsaldoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de grootste wedstrijden op aarde gewonnen door de meest nietszeggende renner ooit, dat is toch een ramp? Alsof AZ de Champions League wint.
Hesjedal, Horner ... doe maar uit dat licht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dominee Wilco goed is in het bekeren van mensen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef AllesKaputt het volgende:
Is Sint Wilco eigenlijk een gristen? Hij komt uit de bible-belt toch?
Ik geloof er ook niet in.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoezo denken mensen hier nog steeds dat Kelderman gaat winnen? Dan moet hij én minimaal een minuut pakken op Almeida om enigszins safe te zijn voor de tijdrit, én Hart (en evt anderen) niet te ver laten wegrijden. Lijkt me onwaarschijnlijk dat hij in die beide dingen slaagt.
Omdat hij nog weinig weggegeven heeft en zo'n 3 minuten voor staat op de belagers.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoezo denken mensen hier nog steeds dat Kelderman gaat winnen? Dan moet hij én minimaal een minuut pakken op Almeida om enigszins safe te zijn voor de tijdrit, én Hart (en evt anderen) niet te ver laten wegrijden. Lijkt me onwaarschijnlijk dat hij in die beide dingen slaagt.
Het is nog steeds een levend wezen in het zwart-wit in de sneeuw.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pinguïns wereldwijd keuren dit af.
Wilco ken elk steuntje in de rug gebruiken.quote:
Je weet nooit waar het goed voor isquote:
Hij heeft nog geen enkele bergetappe tijd verloren, op wie dan ook. Waarom zou hij dan vandaag opeens 3 minuten verliezen tov iemand?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoezo denken mensen dat Kelderman bijna een minuut gaat verliezen in een tijdrit van 15km?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Haha, zag je die bekken op weg naar Piancavallo? Dit is twee keer zo lang en nog de slotklim. Almeida gaat met Yates-achtige proporties instorten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:47 schreef Momo het volgende:
Ik moet vooral nog maar zien dat Almeida echt breekt.
Kruijswijk lukte dat ook, en die had geen opgepompte Portugees voor zijn neus die weigerde eraf te waaien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen enkele bergetappe tijd verloren, op wie dan ook. Waarom zou hij dan vandaag opeens 3 minuten verliezen tov iemand?
Jij schakelt deze Giro voor het eerst in zie ik? Bizar verhaal ditquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Jij bent niet bekend met anti-jinxes zie ikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:50 schreef Reljem het volgende:
[..]
Jij schakelt deze Giro voor het eerst in zie ik? Bizar verhaal dit
Het is werkelijk een plaag dat blaag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn ook wel een stel notoire domoren cynisten bij
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, zag je die bekken op weg naar Piancavallo? Dit is twee keer zo lang en nog de slotklim. Almeida gaat met Yates-achtige proporties instorten.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga al.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kut. Sorry.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met anti-jinxes zie ik
Almeida gaat niet breken. Maar als je de lijn van deze giro doortrekt moet je wel verwachten dat wanneer ze op de limieten rijden, Wilco een minuut pakt op de Stelvio. Als dat niet gebeurt hebben ze ofwel niet op de limiet gereden, ofwel Wilco is minder geworden, ofwel Almeida is beter geworden. Of een combinatie van deze factoren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:47 schreef Momo het volgende:
Ik moet vooral nog maar zien dat Almeida echt breekt.
Bedankt Sven.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Almeida gaat niet breken. Maar als je de lijn van deze giro doortrekt moet je wel verwachten dat wanneer ze op de limieten rijden, Wilco een minuut pakt op de Stelvio. Als dat niet gebeurt hebben ze ofwel niet op de limiet gereden, ofwel Wilco is minder geworden, ofwel Almeida is beter geworden. Of een combinatie van deze factoren.
Of Pat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Almeida gaat niet breken. Maar als je de lijn van deze giro doortrekt moet je wel verwachten dat wanneer ze op de limieten rijden, Wilco een minuut pakt op de Stelvio. Als dat niet gebeurt hebben ze ofwel niet op de limiet gereden, ofwel Wilco is minder geworden, ofwel Almeida is beter geworden. Of een combinatie van deze factoren.
Het Walkowiak-syndroom?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de grootste wedstrijden op aarde gewonnen door de meest nietszeggende renner ooit, dat is toch een ramp? Alsof AZ de Champions League wint.
Mwah, Piancavallo was de eerste grote uitdaging sinds Almeida in het roze reed. Almeida zat aan de absolute limiet. Dat houd je geen hele Stelvio vol, ik zie het best verder oplopen en denk ook dat er andere klimmers beter gaan zijn dan hij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat zo snel mogelijk de knuppel in het hoenderhok wordt gegooid op de Stelvio.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah, Piancavallo was de eerste grote uitdaging sinds Almeida in het roze reed. Almeida zat aan de absolute limiet. Dat houd je geen hele Stelvio vol, ik zie het best verder oplopen en denk ook dat er andere klimmers beter gaan zijn dan hij.
Dan kunnen we alle koersen wel opdoeken, als dat eens gebeurt. Doe maar niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verder dan een minuut?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah, Piancavallo was de eerste grote uitdaging sinds Almeida in het roze reed. Almeida zat aan de absolute limiet. Dat houd je geen hele Stelvio vol, ik zie het best verder oplopen en denk ook dat er andere klimmers beter gaan zijn dan hij.
Ik ben bang dat Sunweb gewoon tempo gaat rijden en dat zo lang mogelijk blijft doen en dat er relatief weinig gebeurt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat zo snel mogelijk de knuppel in het hoenderhok wordt gegooid op de Stelvio.
Dit. Hooguit een speldenprikje ofzo als Zjou er nog aan hangt op 2km van de top.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Sunweb gewoon tempo gaat rijden en dat zo lang mogelijk blijft doen en dat er relatief weinig gebeurt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Wilco wint voor de haters @:el-stinho @:rellende_rotscholier
Ik hoop gewoon dat hij wint omdat hij een Nederlander is. Wij zijn exceptioneel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Wilco niet leuk vinden omdat je hem niet leuk vindt kan op zich nog wel (alhoewel), reverse jinxen, dat is pas kansloos.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef Beregd het volgende:
Heeft iedereen die Wilco naar beneden wil praten dat ondertussen al gedaan? Nog slechts een half uurtje, mensen!
Een andere mening zou ook absurd zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het een nietszeggende persoonlijkheid is.
Wie moet er dan winnen van jou?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een andere mening zou ook absurd zijn.
Waarom redeneer je zo?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Wilco gaat zo mondjes snoerenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef Beregd het volgende:
Heeft iedereen die Wilco naar beneden wil praten dat ondertussen al gedaan? Nog slechts een half uurtje, mensen!
Dat is wel een probleem ondertussen ja. Qua naam kom je uit bij Nibali, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie moet er dan winnen van jou?
Op de relatief vlakke 17,5 kilometer van punt 1 naar punt 3 pakte hij 10 seconden op Joao. In die slottijdrit gaat Kelderman gewoon de puntjes op de i zetten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoezo denken mensen dat Kelderman bijna een minuut gaat verliezen in een tijdrit van 15km?
Zelfs Nibali rijdt enorm anoniem rond.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem ondertussen ja. Qua naam kom je uit bij Nibali, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Sowieso een Giro om snel te vergeten.
De beste wint uiteindelijk wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie moet er dan winnen van jou?
Geen idee? Echt?quote:
Einde carrière komt dichtbij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zelfs Nibali rijdt enorm anoniem rond.
Wanneer heeft Wilco ooit pech gehad? Hij is vaak gevallen omdat hij niet kan sturen, dat is geen pech.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
De beste wint uiteindelijk wel.
Ik gun dat Wilco, na alle pech die hij heeft gehad, van harte, maar 'n aanfluiting is het wel.
Was het maar een grillplaat, dan konden jullie er nog geen goed feestje van makenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:07 schreef Aguero het volgende:
De buurman is op zijn oprit bezig met een trilplaat, zeer onwelkome afleiding.
Niks geen aanfluiting, dit is koers.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
De beste wint uiteindelijk wel.
Ik gun dat Wilco, na alle pech die hij heeft gehad, van harte, maar 'n aanfluiting is het wel.
Je plaatst een passief-agressieve post en je vindt het dan raar als ik erop doorvraag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.
Het was satire.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je plaatst een passief-agressieve post en je vindt het dan raar als ik erop doorvraag.
Daar heb je wel gelijk in. Dat is vooral onkunde en niet zo zeer pech. Maar toch gun ik het hem wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer heeft Wilco ooit pech gehad? Hij is vaak gevallen omdat hij niet kan sturen, dat is geen pech.
Wat dit betreft blijft het altijd een grijs gebied met je. Ik sluit niet uit dat je werkelijk ziedend bent als ik niet voor de juiste naam juich.quote:
Thuiswerkgenotquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:09 schreef franklop het volgende:
Meetings tot 15.30. Heerlijk getimed dit.
Pech dat hij geboren is zonder stuurmanskunst.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer heeft Wilco ooit pech gehad? Hij is vaak gevallen omdat hij niet kan sturen, dat is geen pech.
Hopelijk staat er snel een nieuwe renner à la Contador of Nibali op. Ik zie nog geen kandidaat, maar dat moet zich ook ontwikkelen over de jaren natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Einde carrière komt dichtbij.
Nooit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat dit betreft blijft het altijd een grijs gebied met je. Ik sluit niet uit dat je werkelijk ziedend bent als ik niet voor de juiste naam juich.
Slobeend is een meester van de satire.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat dit betreft blijft het altijd een grijs gebied met je. Ik sluit niet uit dat je werkelijk ziedend bent als ik niet voor de juiste naam juich.
Die meetings had ik nog steeds gehad dan. Maar idd dan wel met schermquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thuiswerkgenot
iPadje met de PLAYER staat gewoon onder mijn tweede beeldscherm. Lekker man.
Ik vond het wel gewoon agressief eigenlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je plaatst een passief-agressieve post en je vindt het dan raar als ik erop doorvraag.
Overigens wel een makkelijke opstelling, die van satiricus.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slobeend is een meester van de satire.
Is dit passief agressieve kritiek?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overigens wel een makkelijke opstelling, die van satiricus.
Ik vond het wel gewoon agressief eigenlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is dit passief agressieve kritiek?
Pogacar is toch wel een typetje contador?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hopelijk staat er snel een nieuwe renner à la Contador of Nibali op. Ik zie nog geen kandidaat, maar dat moet zich ook ontwikkelen over de jaren natuurlijk.
Jij hebt nog nooit van Tadej Pogacar gehoord?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hopelijk staat er snel een nieuwe renner à la Contador of Nibali op. Ik zie nog geen kandidaat, maar dat moet zich ook ontwikkelen over de jaren natuurlijk.
Ik probeer op subtiele wijze het gesprek op Kierkegaard te brengen. Daar heeft dit topic wel behoefte aan volgens mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is dit passief agressieve kritiek?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:13 schreef Beregd het volgende:
[..]
Pogacar is toch wel een typetje contador?
Moest wel even denken aan Pogacar ja. Oké, we hebben een kandidaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van Tadej Pogacar gehoord?
Een fenomeen ok, maar sympathiek?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:14 schreef Koffieplanter het volgende:
De Gendt is een fenomeen. En bijzonder sympathiek.
Zit jij nou te haten op Jeroen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:16 schreef 297534 het volgende:
[..]
Wat is dat toch een ontzettende mongool
Vacansoleil was een bijzondere ploeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:11 schreef Beregd het volgende:
De Gendt op de stelvio. Mooie kennismaking was dat. Herinneringen
Popovichquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Vacansoleil was een bijzondere ploeg.
Als hij de benen heeft zou dat niet slim zijn om het niet te doenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk niet dat Kelderman gaat aanvallen op de Stelvio.
Jean-Claude VanDattumquote:
Als Sunweb op de Stelvio een situatie als op de Piancavallo kan creëren is dat natuurlijk ideaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:26 schreef Momo het volgende:
Aanvallen op de stelvio of de laatste klim?
Ik doe de hand voor mijn ogen voor de afdalingquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als Sunweb op de Stelvio een situatie als op de Piancavallo kan creëren is dat natuurlijk ideaal.
Niet op je 18e kaal zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is net het haar van de gemiddelde FOK!ker
Fire only. Ok dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:31 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Marco wordt een grote @:Mani89
Wat zal Ben op de rustdag hebben gedaan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stop hier nou eens mee Ben.
Boterhammetje pindakaas.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zal Ben op de rustdag hebben gedaan?
Ik lees alleen Frigo en Dope.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:31 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Marco wordt een grote @:Mani89
Je zou het bijna vergeten tegenwoordig, maar je hebt ook renners die gewoon elk jaar een stukje beter worden. Tusveld groeit naar een best aardig tijdrijder-klimmer toe.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Had iemand dit niveau verwacht van Tusveld?
Niks mis mee inderdaad. De Bouwman van Sunweb.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:38 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Je zou het bijna vergeten tegenwoordig, maar je hebt ook renners die gewoon elk jaar een stukje beter worden. Tusveld groeit naar een best aardig tijdrijder-klimmer toe.
Ik zou het prijzen als ze een miljardenbod op het Spaanse voetbal doen. Dan stap ik in.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je bent nog eigenwijzer dan Johan Derksen.
Volgens mij is de klim niet super leuk om zelf te fietsen, denk dat het vrij druk is met motoren enzoquote:
Je hebt het wel over Ben he. Niets tegen te doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:39 schreef Mykonos het volgende:
O'Connor loopt uit, dit mag wel wat harder Sunweb.
Altijd mooi als een groot talent doorbreekt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Ben he. Niets tegen te doen.
Gunstig belastingklimaat!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:42 schreef Mansjester het volgende:
Waarom hebben zoveel ploegwagens Nederlandse kentekens?![]()
![]()
![]()
ALLEMAAL VAN ONS GELDquote:
NTT toch en welke nog meer?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:42 schreef Mansjester het volgende:
![]()
![]()
Alleen toch TJV, Sunweb en NTT?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:42 schreef Mansjester het volgende:
![]()
![]()
Ik heb ooit de ploegwagen van Dimension Data gezien bij een huis in Leidsche Rijn tijdens m'n bacheloronderzoek. Weet ik nu waar Jean Paul van Poppel woont?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:42 schreef Mansjester het volgende:
![]()
![]()
NTT heeft hun storage in Den Haag zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ooit de ploegwagen van Dimension Data gezien in Leidsche Rijn tijdens m'n bacheloronderzoek. Weet ik nu waar Jean Paul van Poppel woont?
Dat zou bijzonder pijnlijk voor hem zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ooit de ploegwagen van Dimension Data gezien bij een huis in Leidsche Rijn tijdens m'n bacheloronderzoek. Weet ik nu waar Jean Paul van Poppel woont?
Ook niet echt logisch.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef Momo het volgende:
[..]
NTT heeft hun storage in Den Haag zitten
Wisselvallig?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:45 schreef Mykonos het volgende:
Later als ik groot ben wil ik ook O'Connor worden.
Ik bedoel vooral de omgeving. Süd-Tirolquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij is de klim niet super leuk om zelf te fietsen, denk dat het vrij druk is met motoren enzo
Tja, zo zie je maar wie er wel verstand van heeft en wie niet.quote:
Beflikkerings.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef wimderon het volgende:
Dennis Rohan klimt net wat beter dan gisteren als zwart paard.
Dit vind ik poultjes-technisch gezien wel leuk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Masnada die er totale schijt aan heeft, ook wel lollig.
Nu maar hopen dat Pedrero geen 15de wordt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tja, zo zie je maar wie er wel verstand van heeft en wie niet.
Zou het wat uitmaken? De subleague is nu officieus dood.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Pedrero geen 15de wordt.
Zou dát wat uitmaken?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? De subleague is nu officieus dood.
Protocolquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:48 schreef VoMy het volgende:
Waarom schakelt Sunweb niet direct wat op dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |