Niks mis mee inderdaad. De Bouwman van Sunweb.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:38 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Je zou het bijna vergeten tegenwoordig, maar je hebt ook renners die gewoon elk jaar een stukje beter worden. Tusveld groeit naar een best aardig tijdrijder-klimmer toe.
Ik zou het prijzen als ze een miljardenbod op het Spaanse voetbal doen. Dan stap ik in.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je bent nog eigenwijzer dan Johan Derksen.
Volgens mij is de klim niet super leuk om zelf te fietsen, denk dat het vrij druk is met motoren enzoquote:
Je hebt het wel over Ben he. Niets tegen te doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:39 schreef Mykonos het volgende:
O'Connor loopt uit, dit mag wel wat harder Sunweb.
Altijd mooi als een groot talent doorbreekt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Ben he. Niets tegen te doen.
Gunstig belastingklimaat!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:42 schreef Mansjester het volgende:
Waarom hebben zoveel ploegwagens Nederlandse kentekens?![]()
![]()
![]()
ALLEMAAL VAN ONS GELDquote:
NTT toch en welke nog meer?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:42 schreef Mansjester het volgende:
![]()
![]()
Alleen toch TJV, Sunweb en NTT?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:42 schreef Mansjester het volgende:
![]()
![]()
Ik heb ooit de ploegwagen van Dimension Data gezien bij een huis in Leidsche Rijn tijdens m'n bacheloronderzoek. Weet ik nu waar Jean Paul van Poppel woont?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:42 schreef Mansjester het volgende:
![]()
![]()
NTT heeft hun storage in Den Haag zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ooit de ploegwagen van Dimension Data gezien in Leidsche Rijn tijdens m'n bacheloronderzoek. Weet ik nu waar Jean Paul van Poppel woont?
Dat zou bijzonder pijnlijk voor hem zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ooit de ploegwagen van Dimension Data gezien bij een huis in Leidsche Rijn tijdens m'n bacheloronderzoek. Weet ik nu waar Jean Paul van Poppel woont?
Ook niet echt logisch.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef Momo het volgende:
[..]
NTT heeft hun storage in Den Haag zitten
Wisselvallig?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:45 schreef Mykonos het volgende:
Later als ik groot ben wil ik ook O'Connor worden.
Ik bedoel vooral de omgeving. Süd-Tirolquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij is de klim niet super leuk om zelf te fietsen, denk dat het vrij druk is met motoren enzo
Tja, zo zie je maar wie er wel verstand van heeft en wie niet.quote:
Beflikkerings.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef wimderon het volgende:
Dennis Rohan klimt net wat beter dan gisteren als zwart paard.
Dit vind ik poultjes-technisch gezien wel leuk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Masnada die er totale schijt aan heeft, ook wel lollig.
Nu maar hopen dat Pedrero geen 15de wordt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tja, zo zie je maar wie er wel verstand van heeft en wie niet.
Zou het wat uitmaken? De subleague is nu officieus dood.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Pedrero geen 15de wordt.
Zou dát wat uitmaken?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? De subleague is nu officieus dood.
Protocolquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:48 schreef VoMy het volgende:
Waarom schakelt Sunweb niet direct wat op dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |