NTT toch en welke nog meer?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:42 schreef Mansjester het volgende:
Waarom hebben zoveel ploegwagens Nederlandse kentekens?![]()
![]()
![]()
Alleen toch TJV, Sunweb en NTT?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:42 schreef Mansjester het volgende:
![]()
![]()
Ik heb ooit de ploegwagen van Dimension Data gezien bij een huis in Leidsche Rijn tijdens m'n bacheloronderzoek. Weet ik nu waar Jean Paul van Poppel woont?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:42 schreef Mansjester het volgende:
![]()
![]()
NTT heeft hun storage in Den Haag zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ooit de ploegwagen van Dimension Data gezien in Leidsche Rijn tijdens m'n bacheloronderzoek. Weet ik nu waar Jean Paul van Poppel woont?
Dat zou bijzonder pijnlijk voor hem zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ooit de ploegwagen van Dimension Data gezien bij een huis in Leidsche Rijn tijdens m'n bacheloronderzoek. Weet ik nu waar Jean Paul van Poppel woont?
Ook niet echt logisch.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:44 schreef Momo het volgende:
[..]
NTT heeft hun storage in Den Haag zitten
Wisselvallig?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:45 schreef Mykonos het volgende:
Later als ik groot ben wil ik ook O'Connor worden.
Ik bedoel vooral de omgeving. Süd-Tirolquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij is de klim niet super leuk om zelf te fietsen, denk dat het vrij druk is met motoren enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |