Of Pat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Almeida gaat niet breken. Maar als je de lijn van deze giro doortrekt moet je wel verwachten dat wanneer ze op de limieten rijden, Wilco een minuut pakt op de Stelvio. Als dat niet gebeurt hebben ze ofwel niet op de limiet gereden, ofwel Wilco is minder geworden, ofwel Almeida is beter geworden. Of een combinatie van deze factoren.
Het Walkowiak-syndroom?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de grootste wedstrijden op aarde gewonnen door de meest nietszeggende renner ooit, dat is toch een ramp? Alsof AZ de Champions League wint.
Mwah, Piancavallo was de eerste grote uitdaging sinds Almeida in het roze reed. Almeida zat aan de absolute limiet. Dat houd je geen hele Stelvio vol, ik zie het best verder oplopen en denk ook dat er andere klimmers beter gaan zijn dan hij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Almeida gaat niet breken. Maar als je de lijn van deze giro doortrekt moet je wel verwachten dat wanneer ze op de limieten rijden, Wilco een minuut pakt op de Stelvio. Als dat niet gebeurt hebben ze ofwel niet op de limiet gereden, ofwel Wilco is minder geworden, ofwel Almeida is beter geworden. Of een combinatie van deze factoren.
Ik hoop gewoon dat zo snel mogelijk de knuppel in het hoenderhok wordt gegooid op de Stelvio.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah, Piancavallo was de eerste grote uitdaging sinds Almeida in het roze reed. Almeida zat aan de absolute limiet. Dat houd je geen hele Stelvio vol, ik zie het best verder oplopen en denk ook dat er andere klimmers beter gaan zijn dan hij.
Dan kunnen we alle koersen wel opdoeken, als dat eens gebeurt. Doe maar niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de grootste wedstrijden op aarde gewonnen door de meest nietszeggende renner ooit, dat is toch een ramp? Alsof AZ de Champions League wint.
Verder dan een minuut?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah, Piancavallo was de eerste grote uitdaging sinds Almeida in het roze reed. Almeida zat aan de absolute limiet. Dat houd je geen hele Stelvio vol, ik zie het best verder oplopen en denk ook dat er andere klimmers beter gaan zijn dan hij.
Ik ben bang dat Sunweb gewoon tempo gaat rijden en dat zo lang mogelijk blijft doen en dat er relatief weinig gebeurt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat zo snel mogelijk de knuppel in het hoenderhok wordt gegooid op de Stelvio.
Dit. Hooguit een speldenprikje ofzo als Zjou er nog aan hangt op 2km van de top.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Sunweb gewoon tempo gaat rijden en dat zo lang mogelijk blijft doen en dat er relatief weinig gebeurt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Wilco wint voor de haters @:el-stinho @:rellende_rotscholier
Ik hoop gewoon dat hij wint omdat hij een Nederlander is. Wij zijn exceptioneel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Wilco niet leuk vinden omdat je hem niet leuk vindt kan op zich nog wel (alhoewel), reverse jinxen, dat is pas kansloos.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef Beregd het volgende:
Heeft iedereen die Wilco naar beneden wil praten dat ondertussen al gedaan? Nog slechts een half uurtje, mensen!
Een andere mening zou ook absurd zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het een nietszeggende persoonlijkheid is.
Wie moet er dan winnen van jou?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een andere mening zou ook absurd zijn.
Waarom redeneer je zo?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Wilco gaat zo mondjes snoerenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef Beregd het volgende:
Heeft iedereen die Wilco naar beneden wil praten dat ondertussen al gedaan? Nog slechts een half uurtje, mensen!
Dat is wel een probleem ondertussen ja. Qua naam kom je uit bij Nibali, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie moet er dan winnen van jou?
Op de relatief vlakke 17,5 kilometer van punt 1 naar punt 3 pakte hij 10 seconden op Joao. In die slottijdrit gaat Kelderman gewoon de puntjes op de i zetten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoezo denken mensen dat Kelderman bijna een minuut gaat verliezen in een tijdrit van 15km?
Zelfs Nibali rijdt enorm anoniem rond.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem ondertussen ja. Qua naam kom je uit bij Nibali, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Sowieso een Giro om snel te vergeten.
De beste wint uiteindelijk wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie moet er dan winnen van jou?
Geen idee? Echt?quote:
Einde carrière komt dichtbij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zelfs Nibali rijdt enorm anoniem rond.
Wanneer heeft Wilco ooit pech gehad? Hij is vaak gevallen omdat hij niet kan sturen, dat is geen pech.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
De beste wint uiteindelijk wel.
Ik gun dat Wilco, na alle pech die hij heeft gehad, van harte, maar 'n aanfluiting is het wel.
Was het maar een grillplaat, dan konden jullie er nog geen goed feestje van makenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:07 schreef Aguero het volgende:
De buurman is op zijn oprit bezig met een trilplaat, zeer onwelkome afleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |