SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilco
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 22-10-2020 13:26:10 ]
Handen af van onze nederlander!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, Wilco heeft gewoon geen persoonlijkheid. Zie hier het ultieme bewijs.
quote:Wist je dat:
• Hij kocht ooit een Mercedes AMG, maar ruilde ‘m snel weer in.
Dat wordt oinmogelijk een muis.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben we ''De Stelvio heeft een muis gebaard'' al onder de CTRL+V?
Nee, wel "Haha, @El-Stinho zat er weer gigantisch naast".quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
Demonisatie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, wel "Haha, @:El-Stinho zat er weer gigantisch naast".
Nu pas snap ik jullie snelle reactietijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Wilco de Giro wint, dan moeten we de sport toch opdoeken?
In dat geval ga ik al zijn lievelingsmuziek luisteren dus dat zal even duren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan crasht WLR toch het feestje wat Wilco gaat krijgen van zijn burgemeester?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een van de grootste wedstrijden op aarde gewonnen door de meest nietszeggende renner ooit, dat is toch een ramp? Alsof AZ de Champions League wint.quote:
Dat hadden we dan al moeten doen toen ene Thomas de Gendt 3e werdt in de Giro.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voor een derde plek krijg je geen trofee.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat hadden we dan al moeten doen toen ene Thomas de Gendt 3e werdt in de Giro.
Hesjerdal ...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die eindigen hoogstens gelijk met de winnaar en verliezen dan op doelsaldoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de grootste wedstrijden op aarde gewonnen door de meest nietszeggende renner ooit, dat is toch een ramp? Alsof AZ de Champions League wint.
Hesjedal, Horner ... doe maar uit dat licht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dominee Wilco goed is in het bekeren van mensen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef AllesKaputt het volgende:
Is Sint Wilco eigenlijk een gristen? Hij komt uit de bible-belt toch?
Ik geloof er ook niet in.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoezo denken mensen hier nog steeds dat Kelderman gaat winnen? Dan moet hij én minimaal een minuut pakken op Almeida om enigszins safe te zijn voor de tijdrit, én Hart (en evt anderen) niet te ver laten wegrijden. Lijkt me onwaarschijnlijk dat hij in die beide dingen slaagt.
Omdat hij nog weinig weggegeven heeft en zo'n 3 minuten voor staat op de belagers.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoezo denken mensen hier nog steeds dat Kelderman gaat winnen? Dan moet hij én minimaal een minuut pakken op Almeida om enigszins safe te zijn voor de tijdrit, én Hart (en evt anderen) niet te ver laten wegrijden. Lijkt me onwaarschijnlijk dat hij in die beide dingen slaagt.
Het is nog steeds een levend wezen in het zwart-wit in de sneeuw.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pinguïns wereldwijd keuren dit af.
Wilco ken elk steuntje in de rug gebruiken.quote:
Je weet nooit waar het goed voor isquote:
Hij heeft nog geen enkele bergetappe tijd verloren, op wie dan ook. Waarom zou hij dan vandaag opeens 3 minuten verliezen tov iemand?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoezo denken mensen dat Kelderman bijna een minuut gaat verliezen in een tijdrit van 15km?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Haha, zag je die bekken op weg naar Piancavallo? Dit is twee keer zo lang en nog de slotklim. Almeida gaat met Yates-achtige proporties instorten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:47 schreef Momo het volgende:
Ik moet vooral nog maar zien dat Almeida echt breekt.
Kruijswijk lukte dat ook, en die had geen opgepompte Portugees voor zijn neus die weigerde eraf te waaien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen enkele bergetappe tijd verloren, op wie dan ook. Waarom zou hij dan vandaag opeens 3 minuten verliezen tov iemand?
Jij schakelt deze Giro voor het eerst in zie ik? Bizar verhaal ditquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Jij bent niet bekend met anti-jinxes zie ikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:50 schreef Reljem het volgende:
[..]
Jij schakelt deze Giro voor het eerst in zie ik? Bizar verhaal dit
Het is werkelijk een plaag dat blaag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn ook wel een stel notoire domoren cynisten bij
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, zag je die bekken op weg naar Piancavallo? Dit is twee keer zo lang en nog de slotklim. Almeida gaat met Yates-achtige proporties instorten.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga al.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kut. Sorry.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met anti-jinxes zie ik
Almeida gaat niet breken. Maar als je de lijn van deze giro doortrekt moet je wel verwachten dat wanneer ze op de limieten rijden, Wilco een minuut pakt op de Stelvio. Als dat niet gebeurt hebben ze ofwel niet op de limiet gereden, ofwel Wilco is minder geworden, ofwel Almeida is beter geworden. Of een combinatie van deze factoren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:47 schreef Momo het volgende:
Ik moet vooral nog maar zien dat Almeida echt breekt.
Bedankt Sven.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Almeida gaat niet breken. Maar als je de lijn van deze giro doortrekt moet je wel verwachten dat wanneer ze op de limieten rijden, Wilco een minuut pakt op de Stelvio. Als dat niet gebeurt hebben ze ofwel niet op de limiet gereden, ofwel Wilco is minder geworden, ofwel Almeida is beter geworden. Of een combinatie van deze factoren.
Of Pat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Almeida gaat niet breken. Maar als je de lijn van deze giro doortrekt moet je wel verwachten dat wanneer ze op de limieten rijden, Wilco een minuut pakt op de Stelvio. Als dat niet gebeurt hebben ze ofwel niet op de limiet gereden, ofwel Wilco is minder geworden, ofwel Almeida is beter geworden. Of een combinatie van deze factoren.
Het Walkowiak-syndroom?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de grootste wedstrijden op aarde gewonnen door de meest nietszeggende renner ooit, dat is toch een ramp? Alsof AZ de Champions League wint.
Mwah, Piancavallo was de eerste grote uitdaging sinds Almeida in het roze reed. Almeida zat aan de absolute limiet. Dat houd je geen hele Stelvio vol, ik zie het best verder oplopen en denk ook dat er andere klimmers beter gaan zijn dan hij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat zo snel mogelijk de knuppel in het hoenderhok wordt gegooid op de Stelvio.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah, Piancavallo was de eerste grote uitdaging sinds Almeida in het roze reed. Almeida zat aan de absolute limiet. Dat houd je geen hele Stelvio vol, ik zie het best verder oplopen en denk ook dat er andere klimmers beter gaan zijn dan hij.
Dan kunnen we alle koersen wel opdoeken, als dat eens gebeurt. Doe maar niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verder dan een minuut?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah, Piancavallo was de eerste grote uitdaging sinds Almeida in het roze reed. Almeida zat aan de absolute limiet. Dat houd je geen hele Stelvio vol, ik zie het best verder oplopen en denk ook dat er andere klimmers beter gaan zijn dan hij.
Ik ben bang dat Sunweb gewoon tempo gaat rijden en dat zo lang mogelijk blijft doen en dat er relatief weinig gebeurt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat zo snel mogelijk de knuppel in het hoenderhok wordt gegooid op de Stelvio.
Dit. Hooguit een speldenprikje ofzo als Zjou er nog aan hangt op 2km van de top.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Sunweb gewoon tempo gaat rijden en dat zo lang mogelijk blijft doen en dat er relatief weinig gebeurt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Wilco wint voor de haters @:el-stinho @:rellende_rotscholier
Ik hoop gewoon dat hij wint omdat hij een Nederlander is. Wij zijn exceptioneel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Wilco wint voor de haters @:el-stinho @:rellende_rotscholier
Wilco niet leuk vinden omdat je hem niet leuk vindt kan op zich nog wel (alhoewel), reverse jinxen, dat is pas kansloos.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef Beregd het volgende:
Heeft iedereen die Wilco naar beneden wil praten dat ondertussen al gedaan? Nog slechts een half uurtje, mensen!
Een andere mening zou ook absurd zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het een nietszeggende persoonlijkheid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |