Wie moet er dan winnen van jou?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een andere mening zou ook absurd zijn.
Waarom redeneer je zo?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Wilco wint voor de haters @:el-stinho @:rellende_rotscholier
Wilco gaat zo mondjes snoerenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef Beregd het volgende:
Heeft iedereen die Wilco naar beneden wil praten dat ondertussen al gedaan? Nog slechts een half uurtje, mensen!
Dat is wel een probleem ondertussen ja. Qua naam kom je uit bij Nibali, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie moet er dan winnen van jou?
Op de relatief vlakke 17,5 kilometer van punt 1 naar punt 3 pakte hij 10 seconden op Joao. In die slottijdrit gaat Kelderman gewoon de puntjes op de i zetten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoezo denken mensen dat Kelderman bijna een minuut gaat verliezen in een tijdrit van 15km?
Zelfs Nibali rijdt enorm anoniem rond.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem ondertussen ja. Qua naam kom je uit bij Nibali, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Sowieso een Giro om snel te vergeten.
De beste wint uiteindelijk wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie moet er dan winnen van jou?
Geen idee? Echt?quote:
Einde carrière komt dichtbij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zelfs Nibali rijdt enorm anoniem rond.
Wanneer heeft Wilco ooit pech gehad? Hij is vaak gevallen omdat hij niet kan sturen, dat is geen pech.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
De beste wint uiteindelijk wel.
Ik gun dat Wilco, na alle pech die hij heeft gehad, van harte, maar 'n aanfluiting is het wel.
Was het maar een grillplaat, dan konden jullie er nog geen goed feestje van makenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:07 schreef Aguero het volgende:
De buurman is op zijn oprit bezig met een trilplaat, zeer onwelkome afleiding.
Niks geen aanfluiting, dit is koers.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
De beste wint uiteindelijk wel.
Ik gun dat Wilco, na alle pech die hij heeft gehad, van harte, maar 'n aanfluiting is het wel.
Je plaatst een passief-agressieve post en je vindt het dan raar als ik erop doorvraag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.
Het was satire.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je plaatst een passief-agressieve post en je vindt het dan raar als ik erop doorvraag.
Daar heb je wel gelijk in. Dat is vooral onkunde en niet zo zeer pech. Maar toch gun ik het hem wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer heeft Wilco ooit pech gehad? Hij is vaak gevallen omdat hij niet kan sturen, dat is geen pech.
Wat dit betreft blijft het altijd een grijs gebied met je. Ik sluit niet uit dat je werkelijk ziedend bent als ik niet voor de juiste naam juich.quote:
Thuiswerkgenotquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:09 schreef franklop het volgende:
Meetings tot 15.30. Heerlijk getimed dit.
Pech dat hij geboren is zonder stuurmanskunst.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer heeft Wilco ooit pech gehad? Hij is vaak gevallen omdat hij niet kan sturen, dat is geen pech.
Hopelijk staat er snel een nieuwe renner à la Contador of Nibali op. Ik zie nog geen kandidaat, maar dat moet zich ook ontwikkelen over de jaren natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Einde carrière komt dichtbij.
Nooit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat dit betreft blijft het altijd een grijs gebied met je. Ik sluit niet uit dat je werkelijk ziedend bent als ik niet voor de juiste naam juich.
Slobeend is een meester van de satire.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat dit betreft blijft het altijd een grijs gebied met je. Ik sluit niet uit dat je werkelijk ziedend bent als ik niet voor de juiste naam juich.
Die meetings had ik nog steeds gehad dan. Maar idd dan wel met schermquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thuiswerkgenot
iPadje met de PLAYER staat gewoon onder mijn tweede beeldscherm. Lekker man.
Ik vond het wel gewoon agressief eigenlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je plaatst een passief-agressieve post en je vindt het dan raar als ik erop doorvraag.
Overigens wel een makkelijke opstelling, die van satiricus.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slobeend is een meester van de satire.
Is dit passief agressieve kritiek?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overigens wel een makkelijke opstelling, die van satiricus.
Ik vond het wel gewoon agressief eigenlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is dit passief agressieve kritiek?
Pogacar is toch wel een typetje contador?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hopelijk staat er snel een nieuwe renner à la Contador of Nibali op. Ik zie nog geen kandidaat, maar dat moet zich ook ontwikkelen over de jaren natuurlijk.
Jij hebt nog nooit van Tadej Pogacar gehoord?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hopelijk staat er snel een nieuwe renner à la Contador of Nibali op. Ik zie nog geen kandidaat, maar dat moet zich ook ontwikkelen over de jaren natuurlijk.
Ik probeer op subtiele wijze het gesprek op Kierkegaard te brengen. Daar heeft dit topic wel behoefte aan volgens mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is dit passief agressieve kritiek?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:13 schreef Beregd het volgende:
[..]
Pogacar is toch wel een typetje contador?
Moest wel even denken aan Pogacar ja. Oké, we hebben een kandidaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van Tadej Pogacar gehoord?
Een fenomeen ok, maar sympathiek?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:14 schreef Koffieplanter het volgende:
De Gendt is een fenomeen. En bijzonder sympathiek.
Zit jij nou te haten op Jeroen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:16 schreef 297534 het volgende:
[..]
Wat is dat toch een ontzettende mongool
Vacansoleil was een bijzondere ploeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:11 schreef Beregd het volgende:
De Gendt op de stelvio. Mooie kennismaking was dat. Herinneringen
Popovichquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Vacansoleil was een bijzondere ploeg.
Als hij de benen heeft zou dat niet slim zijn om het niet te doenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk niet dat Kelderman gaat aanvallen op de Stelvio.
Jean-Claude VanDattumquote:
Als Sunweb op de Stelvio een situatie als op de Piancavallo kan creëren is dat natuurlijk ideaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:26 schreef Momo het volgende:
Aanvallen op de stelvio of de laatste klim?
Ik doe de hand voor mijn ogen voor de afdalingquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als Sunweb op de Stelvio een situatie als op de Piancavallo kan creëren is dat natuurlijk ideaal.
Niet op je 18e kaal zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is net het haar van de gemiddelde FOK!ker
Fire only. Ok dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:31 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Marco wordt een grote @:Mani89
Wat zal Ben op de rustdag hebben gedaan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stop hier nou eens mee Ben.
Boterhammetje pindakaas.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zal Ben op de rustdag hebben gedaan?
Ik lees alleen Frigo en Dope.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:31 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Marco wordt een grote @:Mani89
Je zou het bijna vergeten tegenwoordig, maar je hebt ook renners die gewoon elk jaar een stukje beter worden. Tusveld groeit naar een best aardig tijdrijder-klimmer toe.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Had iemand dit niveau verwacht van Tusveld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |