Het was satire.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je plaatst een passief-agressieve post en je vindt het dan raar als ik erop doorvraag.
Daar heb je wel gelijk in. Dat is vooral onkunde en niet zo zeer pech. Maar toch gun ik het hem wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer heeft Wilco ooit pech gehad? Hij is vaak gevallen omdat hij niet kan sturen, dat is geen pech.
Wat dit betreft blijft het altijd een grijs gebied met je. Ik sluit niet uit dat je werkelijk ziedend bent als ik niet voor de juiste naam juich.quote:
Thuiswerkgenotquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:09 schreef franklop het volgende:
Meetings tot 15.30. Heerlijk getimed dit.
Pech dat hij geboren is zonder stuurmanskunst.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer heeft Wilco ooit pech gehad? Hij is vaak gevallen omdat hij niet kan sturen, dat is geen pech.
Hopelijk staat er snel een nieuwe renner à la Contador of Nibali op. Ik zie nog geen kandidaat, maar dat moet zich ook ontwikkelen over de jaren natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Einde carrière komt dichtbij.
Nooit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat dit betreft blijft het altijd een grijs gebied met je. Ik sluit niet uit dat je werkelijk ziedend bent als ik niet voor de juiste naam juich.
Slobeend is een meester van de satire.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat dit betreft blijft het altijd een grijs gebied met je. Ik sluit niet uit dat je werkelijk ziedend bent als ik niet voor de juiste naam juich.
Die meetings had ik nog steeds gehad dan. Maar idd dan wel met schermquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thuiswerkgenot
iPadje met de PLAYER staat gewoon onder mijn tweede beeldscherm. Lekker man.
Ik vond het wel gewoon agressief eigenlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je plaatst een passief-agressieve post en je vindt het dan raar als ik erop doorvraag.
Overigens wel een makkelijke opstelling, die van satiricus.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slobeend is een meester van de satire.
Is dit passief agressieve kritiek?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overigens wel een makkelijke opstelling, die van satiricus.
Ik vond het wel gewoon agressief eigenlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is dit passief agressieve kritiek?
Pogacar is toch wel een typetje contador?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hopelijk staat er snel een nieuwe renner à la Contador of Nibali op. Ik zie nog geen kandidaat, maar dat moet zich ook ontwikkelen over de jaren natuurlijk.
Jij hebt nog nooit van Tadej Pogacar gehoord?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hopelijk staat er snel een nieuwe renner à la Contador of Nibali op. Ik zie nog geen kandidaat, maar dat moet zich ook ontwikkelen over de jaren natuurlijk.
Ik probeer op subtiele wijze het gesprek op Kierkegaard te brengen. Daar heeft dit topic wel behoefte aan volgens mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is dit passief agressieve kritiek?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:13 schreef Beregd het volgende:
[..]
Pogacar is toch wel een typetje contador?
Moest wel even denken aan Pogacar ja. Oké, we hebben een kandidaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van Tadej Pogacar gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |