SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet zeggen 90km wandelen is echt wel ver en ok als ik het nu ff goed begrijp dan zijn er 2 dus die dit willen gaan doen?Do what you love, love what you do!![]()
Vroegahhh en toen bleef het zelfs ook dagenlang mooi liggenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fotoshop, dat kan heulemaal niet in NL.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
80 km en alleen DJMO de hele afstand toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:32 schreef kree het volgende:
Moet zeggen 90km wandelen is echt wel ver en ok als ik het nu ff goed begrijp dan zijn er 2 dus die dit willen gaan doen?![]()
Lange Frans is helemaal de weg kwijt. Hij en al zijn wappies geven nu overal Lubach de schuld vanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt he, staat er weken op hij wordt van YouTube gegooid en dan heeft hij gelijk spijtIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja 80 idd typefout,. Maar dan nog. Hahaha ik ben wel voor sponsor enzo maargoed kan niet bij allemaal doen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
80 km en alleen DJMO de hele afstand toch?Do what you love, love what you do!![]()
Hij laat zich ook wel enorm opnaaien door die Ossebaard.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt he, staat er weken op hij wordt van YouTube gegooid en dan heeft hij gelijk spijt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd is iemand anders de schuldige natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lange Frans is helemaal de weg kwijt. Hij en al zijn wappies geven nu overal Lubach de schuld van![]()
![]()
Je zei gisteren dat je een donatie wilde doen . Welnu, de link naar de gofundme pagina staat in dat bericht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nee geen ideeOmg ok weet niet wat ik nu weer ga lezen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Controlled opposission.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lange Lubach.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Altijd is iemand anders de schuldige natuurlijk
Soms vraag je je af hoe ze het moeten draaien zodat een ander de schuld kan krijgen, maar ze krijgen het elke keer weer voor elkaar.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga nog wel ff kijken want wil wel wat sponsoren. ,maar neem aan we krijgen hier wel live verslagje over? Denk maar ff bepalen aan de hand daarvan naar wie ik ga sponsoren of doe het door de helft ofzo. For sure het is voor het goeie doel sowieso dus maakt niet heel veel uit naar wie het gaat. Maar respect.Do what you love, love what you do!![]()
Koffie is het zoals de vochtige kater bolken, dat is nimmer verkeerd!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kwartjes zoeken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja en doe ik wel. Maar wel nadat het gehaald isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je zei gisteren dat je een donatie wilde doen . Welnu, de link naar de gofundme pagina staat in dat bericht.om maar ff te motiveren
Do what you love, love what you do!![]()
Nee. Ken zowel Langr Frans als Lubach niet, maar het lijkt uit de berichten hier dat ze elkaar van vanalles de schuld geven, dus ik vatte het maar even samen.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik zat ooit in de klas met een Keesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Jippie het volgende:
Kent iemand eigenlijk een 'normale' Kees?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kees Prins.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Jippie het volgende:
Kent iemand eigenlijk een 'normale' Kees?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De enige kees die ik heb gekend sprong 16 jaar geleden van 13 hoog naar beneden :/quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Jippie het volgende:
Kent iemand eigenlijk een 'normale' Kees?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
En was hij beetje normaal in sociaal gedrag?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zat ooit in de klas met een Kees![]()
Klinkt vrij normaal wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
De enige kees die ik heb gekend sprong 16 jaar geleden van 13 hoog naar beneden :/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Betere samenvatting is: Mislukte rapper en het homofiele broertje van Jamai hebben ruzie en het homofiele broertje van Jamai neukt lange Frans helemaal de moeder.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee. Ken zowel Langr Frans als Lubach niet, maar het lijkt uit de berichten hier dat ze elkaar van vanalles de schuld geven, dus ik vatte het maar even samen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kijk! Dat zijn nog eens gezellige berichtenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
De enige kees die ik heb gekend sprong 16 jaar geleden van 13 hoog naar beneden :/
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Denk het. Zeker in vergelijking met mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
En was hij beetje normaal in sociaal gedrag?Trotste mama van Ambar
Neenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Jippie het volgende:
Kent iemand eigenlijk een 'normale' Kees?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar dat gaat al snel natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk het. Zeker in vergelijking met mij.![]()
![]()
Jij hebt vannacht zeker geslapen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje aggresieve post welquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Betere samenvatting is: Mislukte rapper en het homofiele broertje van Jamai hebben ruzie en het homofiele broertje van Jamai neukt lange Frans helemaal de moeder.![]()
Matig maar nog redelijk okquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt vannacht zeker geslapen?Do what you love, love what you do!![]()
De waarheid is soms agressiefquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ken hem niet persoonlijk maar lijkt mij wel een leuke Kees
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee en ja. Maar je kunt dingen op verschillende manieren zeggen natuurlijk. Ook zonder aanvallend te doen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Korte Henk neukt het vrouwelijke broertje van een zanger helemaal de moeder!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar je had dat ook anders kunnen formuleren toch?
Zo beter?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
M'n paquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Jippie het volgende:
Kent iemand eigenlijk een 'normale' Kees?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Denk het wel,de heren van Jiskefet kunnen bij mij geen fout doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja ken hem wel van TV, maar misschien is hij prive geen leuk mens, dat bedoel ik eigenlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb een hondje dat heet Keessiequote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Jippie het volgende:
Kent iemand eigenlijk een 'normale' Kees?![]()
rapper en het broertje van Jamai hebben ruzie en het broertje van Jamai bemint lange Frans helemaal de moeder.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Korte Henk neukt het vrouwelijke broertje van een zanger helemaal de moeder!
Zo beter?
Zoiets?![]()
*fanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk het wel,de heren van Jiskefet kunnen bij mij geen fout doen.Do what you love, love what you do!![]()
Kees closed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Keeshondje?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb een hondje dat heet Keessie![]()
Laat het Kees niet van je brood eten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is ook nog die autistische Kees die zo mooi kan tekenen
Waar ik net een YT van heb gepost.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:49 schreef mazaru het volgende:
Er is ook nog die autistische Kees die zo mooi kan tekenen
Zucht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van mij ookquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is dan gelijk mijn leukste Kees ever![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar ik net een YT van heb gepost.
Zucht.![]()
Gemist, ik was een ontbijt aan het klaar makenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zo kwamen we op Kees.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Gemist, ik was een ontbijt aan het klaar maken
Okequote:![]()
Ik loop wel vaker achter de feiten aan hier
Justin Kees, heel normaal dat je een miljoen keer post op een forumquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Jippie het volgende:
Kent iemand eigenlijk een 'normale' Kees?![]()
Dansenquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:57 schreef Jippie het volgende:
Ik ga wat anders doen, veel plezier samen en tot laters
[ afbeelding ]
Zet je dan speciaal muziek op?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Sjiekquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
't Is een lief en aardig beessiequote:
En alsie wat moet doen,
Ga ik met hem naar 't plantsoen
En dan blijft hij steeds maar snuffelen
Bij de paartjes die daar knuffelen
En dan schaam ik mij haast dood,
Want dan licht hij juist zijn poot.![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd muziek aan.
Ik heb ook vaak muziek op staan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Omdat jij verzaakt al 2 nachten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt wel lieflijkerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
rapper en het broertje van Jamai hebben ruzie en het broertje van Jamai bemint lange Frans helemaal de moeder.
Zoiets?
Ik ga dev de moeder bolken.![]()
![]()
Ah zoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd muziek aan.
Principessa.quote:![]()
Ze mist je.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Enginequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En je moet toch ergens heen met al die energiequote:Trotste mama van Ambar
![]()
![]()
Onbegrijpelijk! Hoewel... van sommige mensen sta ik er niet van te kijken dat ze nu nog in een vliegtuig stappen. Egoïsme ten top.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Lotus heeft in Istanbul even een borstvergroting laten doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:08 schreef mazaru het volgende:
![]()
Onbegrijpelijk! Hoewel... van sommige mensen sta ik er niet van te kijken dat ze nu nog in een vliegtuig stappen. Egoïsme ten top.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog zo'n debielquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lotus heeft in Istanbul even een borstvergroting laten doen.
Ben ik blij dat ik een introverte huismuis ben en helemaal geen interesse heb in vakanties naar het buitenland.Trotste mama van Ambar
Je snapt het niet he, onvoorstelbaar dom volkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je toch ook helemaal niet willen nuquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik blij dat ik een introverte huismuis ben en helemaal geen interesse heb in vakanties naar het buitenland.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar wel constant met dat vingertje naar anderenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je snapt het niet he, onvoorstelbaar dom volkIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:08 schreef mazaru het volgende:
![]()
Onbegrijpelijk! Hoewel... van sommige mensen sta ik er niet van te kijken dat ze nu nog in een vliegtuig stappen. Egoïsme ten top.
Genoat zo klonk het vrouger in de stroatnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beetje een stuitermuis?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En je moet toch ergens heen met al die energie
Goedemiddag Dotquote:![]()
En boos?quote:
Dekking zoeken?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dan bijt ze je strot door.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met kleine muizenhapjes?quote:
GenoaatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mokkend en grrrr. En dan dans ik nietquote:Trotste mama van Ambar
Lekker, maar niet zo lekker als bolk genotquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Beetje te laat nu.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Toch maar Katbot op de zetten in de nacht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Toch maar Katbot op de zetten in de nacht
Nijntje.quote:
Wat is dat?quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Mas mas masThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
spread van geroosterde paprika, pepers, walnoot, granaatappelTrotste mama van Ambar
![]()
Happy /meIk heb er één en ik ben er trots op
Gestampte muisjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eerder gestampte lullen en ballen van mijn exen.quote:Trotste mama van Ambar
Klinkt wel lekker.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
spread van geroosterde paprika, pepers, walnoot, granaatappelquote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Zoveel woede.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerder gestampte lullen en ballen van mijn exen.
* dud0r maakt mentale notitie om pornomuis niet boos te makenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerder gestampte lullen en ballen van mijn exen.
Keiharde porno!![]()
Domino mag niet in de droger van Soul.
Is dat jullie kat?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
Domino mag niet in de droger van Soul.
Ja.quote:
Wel zo veilig.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r maakt mentale notitie om pornomuis niet boos te makenTrotste mama van Ambar
Domino is één van de huisdieren?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
Domino mag niet in de droger van Soul.Nee die mag je niet in de droger stoppenquote:
Keiharde porno!![]()
Ze wilde zelluf.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Domino is één van de huisdieren?
[..]
Nee die mag je niet in de droger stoppen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ze het zelf wil dan maar doen en aanzetten. Wordt ze wel lekker warm vanquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dat zei ik ook tegen politie over mijn laatste slachtoffer.quote:Trotste mama van Ambar
Jezusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen politie over mijn laatste slachtoffer.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen politie over mijn laatste slachtoffer.![]()
![]()
Oh jeequote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen politie over mijn laatste slachtoffer.![]()
Niet zo serieusquote:
Grapje. Ik doe geen vlieg kwaad.Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet zo serieus
Grapje. Ik doe geen vlieg kwaad.Dat stelt me gerust
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet zo serieus
Grapje. Ik doe geen vlieg kwaad.Muis kent muisquote:![]()
![]()
Mijn hobby's zijn: niet naar buiten gaan, tv kijken, handwerken, fictieve moorden plegen, beetje dansen, af en toe bomen bewonderen buiten.quote:Trotste mama van Ambar
Kattenmeppen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn hobby's zijn: niet naar buiten gaan, tv kijken, handwerken, fictieve moorden plegen, beetje dansen, af en toe bomen bewonderen buiten.![]()
Wat ik leuk vind aan jou is dat je zo gek met de beestjes in je tuin bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn hobby's zijn: niet naar buiten gaan, tv kijken, handwerken, fictieve moorden plegen, beetje dansen, af en toe bomen bewonderen buiten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Misschien moet je een username change naar black widow doenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand gelooft ditquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet zo serieus
Grapje. Ik doe geen vlieg kwaad.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
He schatquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moet je een username change naar black widow doen
[..]
Niemand gelooft ditIk geloof het wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moet je een username change naar black widow doen
[..]
Niemand gelooft ditTrotste mama van Ambar
Check WhatsApp ff?quote:
* mazaru mazaru heeft ook whatsapp gechecktquote:
Weer billen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
WhatsApp checkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
* mazaru mazaru heeft ook whatsapp gecheckt![]()
![]()
2 mazaru's???quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
* mazaru mazaru heeft ook whatsapp gecheckt
Je zou niet zeggen wat ik gestuurd hadquote:
Oh ehquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je zou niet zeggen wat ik gestuurd hadShit
![]()
![]()
Strakke puntjes hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je zou niet zeggen wat ik gestuurd had“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
2 puntjesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je zou niet zeggen wat ik gestuurd had
Paradox gecreëerdquote:
Keiharde porno!![]()
Ontbijt
Waar?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
In Whats app.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker als ze zo geveinsd onschuldig doen door steeds net te laat weg te kijken 😍😍😍quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind katten wel schattig![]()
Jij hebt ook weinig tet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op het internet?
Ik stuur ze niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik niet in mezelf geloof, besta ik dan niet?quote:
@naatje_1 kan hier ook wel antwoord op geven.Net gekeken maar de laatste was toch al een week geledenquote:
Keiharde porno!![]()
Als je die foto maar voor jezelf houdt. Al erg genoeg dat je verraden hebt wat voor foto het wasquote:
Die op het internet heb ik al gezienquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op het internet?
Ik stuur ze niet
Doe maar in dmquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je die foto maar voor jezelf houdt. Al erg genoeg dat je verraden hebt wat voor foto het wasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tuurlijk hou ik die voor mezelfquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je die foto maar voor jezelf houdt. Al erg genoeg dat je verraden hebt wat voor foto het wasZoiets delen
![]()
![]()
Schoonheidquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel fiere tepeltjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je denkt toch nog?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik niet in mezelf geloof, besta ik dan niet?
@:naatje_1 kan hier ook wel antwoord op geven.
[..]
Net gekeken maar de laatste was toch al een week geleden
Ik denk dus ik besta. Groetjes Decartes.Trotste mama van Ambar
Goed zoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Tuurlijk hou ik die voor mezelfZoiets delen
Keiharde porno!![]()
Van de kleintjes dat als ze hard zijn dat je er glas mee kan snijden?quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja is toch sneu dat mensen dat doenquote:Als iemand je genoeg vertrouwd om zoiets privé te sturen moet je dat vertrouwen niet schaden
![]()
![]()
Zal ik hem terugsturen dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Tuurlijk hou ik die voor mezelfZoiets delen
Kenner gespot.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Van de kleintjes dat als ze hard zijn dat je er glas mee kan snijden?
Penopauze perikelenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:49 schreef K.Indertent het volgende:
Hier en daar draaien de hormoonfabriekjes op volle toeren als ik binnenval volgens mij.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dan moet je ze buiten het internet gaan zoekenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Die op het internet heb ik al gezien
Trotste mama van Ambar
Eensquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja is toch sneu dat mensen dat doenAls iemand je genoeg vertrouwd om zoiets privé te sturen moet je dat vertrouwen niet schaden
quote:
Keiharde porno!![]()
Dat is voor sommige mensen moeilijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet je ze buiten het internet gaan zoeken![]()
Ik denk erover om een Harley te gaan kopen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan moet je naar buiten toequote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat is voor sommige mensen moeilijk
Keiharde porno!![]()
Ja langs gaan bij een meisje/vrouw is idd heel moeilijk ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat is voor sommige mensen moeilijkTrotste mama van Ambar
Als je dat doet!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk erover om een Harley te gaan kopen.
Jonguhhhh als je dat doet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Je bent al een stap te ver hè. Moeten ze er eerst een leren kennenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja langs gaan bij een meisje/vrouw is idd heel moeilijk ja.![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dat doet!
Jonguhhhh als je dat doet!!Misschien bedoelt 'ie een Harley dekbed. Wil je dan ook nog een "ritje" ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dat doet!
Jonguhhhh als je dat doet!!Altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar krijg je corona vanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja langs gaan bij een meisje/vrouw is idd heel moeilijk ja.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
In het geval van @engine kent hij er een.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je bent al een stap te ver hè. Moeten ze er eerst een leren kennen
En het is niet of vrouwen zich verstoppen ofzo. Als je gewoon een leuke man bent kun je ook een meisje krijgen. Vrouwen zijn geen mysterieuze wezens ofzo die graag elke man willen zien lijden.Trotste mama van Ambar
Maak je er gelijk lekker quarantaine van. Of je gaat tetten kijken op 1,5 meter afstand, iets later is het 1,2 meter afstand.quote:Trotste mama van Ambar
FF heeft een Nijntje dekbed, dus ik weet dat hij de motor bedoeltquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Misschien bedoelt 'ie een Harley dekbed. Wil je dan ook nog een "ritje" ?
Oh dus daar gaat het misquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het geval van @:engine kent hij er een.
En het is niet of vrouwen zich verstoppen ofzo. Als je gewoon een leuke man bent kun je ook een meisje krijgen. Vrouwen zijn geen mysterieuze wezens ofzo die graag elke man willen zien lijden.
Keiharde porno!![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maak je er gelijk lekker quarantaine van. Of je gaat tetten kijken op 1,5 meter afstand, iets later is het 1,2 meter afstand.
Op veilige afstand tetten kijken
Keiharde porno!![]()
Daar gaat het bij veel mannen mis jaquote:Trotste mama van Ambar
Lijkt me ook niet fijnquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
FF heeft een Nijntje dekbed, dus ik weet dat hij de motor bedoeltLigt 'ie te joe-hoe-en met een vrouw, kijkt ze tegen Nijntje aan
![]()
![]()
![]()
Ik ben alleen maar monsterlijk sexy.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar gaat het bij veel mannen mis ja
Verder nul persoonlijkheid
Hier lijk ik een beetje op.
Met een Nijntje kussensloop lijkt het dan net of je chick Nijntje oren heeftquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet fijnLigt 'ie te joe-hoe-en met een vrouw, kijkt ze tegen Nijntje aan
![]()
Keiharde porno!![]()
Lekkerding hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar monsterlijk sexy.
[ afbeelding ]
[..]
Met een Nijntje kussensloop lijkt het dan net of je chick Nijntje oren heeft![]()
Ik wou een plaatje posten van porno Nijntje, maar ik moet om mijn naam denkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet fijnLigt 'ie te joe-hoe-en met een vrouw, kijkt ze tegen Nijntje aan
![]()
Dat is welquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar monsterlijk sexy.
[ afbeelding ]
[..]
Met een Nijntje kussensloop lijkt het dan net of je chick Nijntje oren heeft![]()
Nijntje oren![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou een plaatje posten van porno Nijntje, maar ik moet om mijn naam denkenNijntje porno
![]()
Dank jequote:
Doe gewoonquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou een plaatje posten van porno Nijntje, maar ik moet om mijn naam denkenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Een leuke ook nog eensquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het geval van @:engine kent hij er een.
En het is niet of vrouwen zich verstoppen ofzo. Als je gewoon een leuke man bent kun je ook een meisje krijgen. Vrouwen zijn geen mysterieuze wezens ofzo die graag elke man willen zien lijden.
HeIs het @Ameequote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Cypress hill.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cypress hillquote:
Keiharde porno!![]()
Live gezien...dat was gaafquote:
Kan engine jou nog wel kennenquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Leuke gozer
Engine zeker.quote:
Dat bedoel ikquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik moet naar de winkel maar heb geen zin
Zin makenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:14 schreef DJMO het volgende:
Ik moet naar de winkel maar heb geen zinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt meer aan het ijs op het dak volgens mijquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
had ie maar niet zo moddervet moeten wezenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Of een combinatieDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ga al, ik ga alquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
X
ChillnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Werk zequote:
Hoi dame.quote:
Doeiquote:
Sexy dingquote:
Keiharde porno!![]()
Gelijk puntjes.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: