Waar?quote:
In Whats app.quote:
Zeker als ze zo geveinsd onschuldig doen door steeds net te laat weg te kijken 😍😍😍quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind katten wel schattig
Jij hebt ook weinig tet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op het internet?
Ik stuur ze niet
Mooiquote:
Als ik niet in mezelf geloof, besta ik dan niet?quote:
Net gekeken maar de laatste was toch al een week geledenquote:
Als je die foto maar voor jezelf houdt. Al erg genoeg dat je verraden hebt wat voor foto het wasquote:
Die op het internet heb ik al gezienquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op het internet?
Ik stuur ze niet
Doe maar in dmquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je die foto maar voor jezelf houdt. Al erg genoeg dat je verraden hebt wat voor foto het was
Tuurlijk hou ik die voor mezelfquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je die foto maar voor jezelf houdt. Al erg genoeg dat je verraden hebt wat voor foto het was
Schoonheidquote:
Wel fiere tepeltjes.quote:
Je denkt toch nog?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik niet in mezelf geloof, besta ik dan niet?
@:naatje_1 kan hier ook wel antwoord op geven.
[..]
Net gekeken maar de laatste was toch al een week geleden
Goed zoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Tuurlijk hou ik die voor mezelfZoiets delen
Van de kleintjes dat als ze hard zijn dat je er glas mee kan snijden?quote:
Ja is toch sneu dat mensen dat doenquote:
Zal ik hem terugsturen dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Tuurlijk hou ik die voor mezelfZoiets delen
Kenner gespot.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Van de kleintjes dat als ze hard zijn dat je er glas mee kan snijden?
Penopauze perikelenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:49 schreef K.Indertent het volgende:
Hier en daar draaien de hormoonfabriekjes op volle toeren als ik binnenval volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |