SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet zeggen 90km wandelen is echt wel ver en ok als ik het nu ff goed begrijp dan zijn er 2 dus die dit willen gaan doen?Do what you love, love what you do!![]()
Vroegahhh en toen bleef het zelfs ook dagenlang mooi liggenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fotoshop, dat kan heulemaal niet in NL.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
80 km en alleen DJMO de hele afstand toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:32 schreef kree het volgende:
Moet zeggen 90km wandelen is echt wel ver en ok als ik het nu ff goed begrijp dan zijn er 2 dus die dit willen gaan doen?![]()
Lange Frans is helemaal de weg kwijt. Hij en al zijn wappies geven nu overal Lubach de schuld vanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt he, staat er weken op hij wordt van YouTube gegooid en dan heeft hij gelijk spijtIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja 80 idd typefout,. Maar dan nog. Hahaha ik ben wel voor sponsor enzo maargoed kan niet bij allemaal doen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
80 km en alleen DJMO de hele afstand toch?Do what you love, love what you do!![]()
Hij laat zich ook wel enorm opnaaien door die Ossebaard.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt he, staat er weken op hij wordt van YouTube gegooid en dan heeft hij gelijk spijt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd is iemand anders de schuldige natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lange Frans is helemaal de weg kwijt. Hij en al zijn wappies geven nu overal Lubach de schuld van![]()
![]()
Je zei gisteren dat je een donatie wilde doen . Welnu, de link naar de gofundme pagina staat in dat bericht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nee geen ideeOmg ok weet niet wat ik nu weer ga lezen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Controlled opposission.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lange Lubach.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Altijd is iemand anders de schuldige natuurlijk
Soms vraag je je af hoe ze het moeten draaien zodat een ander de schuld kan krijgen, maar ze krijgen het elke keer weer voor elkaar.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga nog wel ff kijken want wil wel wat sponsoren. ,maar neem aan we krijgen hier wel live verslagje over? Denk maar ff bepalen aan de hand daarvan naar wie ik ga sponsoren of doe het door de helft ofzo. For sure het is voor het goeie doel sowieso dus maakt niet heel veel uit naar wie het gaat. Maar respect.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: