Het is heul geen kutweer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Je raam open laten terwijl het in Nederland kutweer is
Verwarming aan hebben terwijl de zon schijnt en het best warm isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Je raam open laten terwijl het in Nederland kutweer is
Ik kan niet in slaap komen als mijn slaapkamerraam niet een stukje open staat. Zomer of winter maakt niet uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... je kan ook de hele dag alles potdicht houden en aan het einde van de dag met koppijn zitten door het gebrek aan O2.
Daar heb jij geen volledig raam dat uren open staat voor nodig jongemanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... je kan ook de hele dag alles potdicht houden en aan het einde van de dag met koppijn zitten door het gebrek aan O2.
Nou het was begin deze week wel redelijk koud? Nu valt het wel mee idd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verwarming aan hebben terwijl de zon schijnt en het best warm is
Kwartiertje is genoegquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar heb jij geen volledig raam dat uren open staat voor nodig jongeman
Het best warm vinden maar dan toch klagen over het koud te krijgenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verwarming aan hebben terwijl de zon schijnt en het best warm is
Echt hoor,het is nu gewoon zacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het was begin deze week wel redelijk koud? Nu valt het wel mee idd.
Hier heb ik niet van terug.quote:
Nee.quote:
Ik heb het hier bijna 19.5 binnen. Maar begin week was het like 13-14 ofzo en dat is mij tikkeltje te koud.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,het is nu gewoon zacht.
Jonguh?quote:
Stuur Slaapmeisje en Milo naar hotel Okuraquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb het hier bijna 19.5 binnen. Maar begin week was het like 13-14 ofzo en dat is mij tikkeltje te koud.
Nee geen ideequote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stuur Slaapmeisje en Milo naar hotel Okura
Dit al gezien?
3 jaar geleden ofzo nogquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fotoshop, dat kan heulemaal niet in NL.
1979 niet meegemaakt zeker?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fotoshop, dat kan heulemaal niet in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |