Kwartjes zoeken.quote:
Ja en doe ik wel. Maar wel nadat het gehaald isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je zei gisteren dat je een donatie wilde doen . Welnu, de link naar de gofundme pagina staat in dat bericht.
Nee. Ken zowel Langr Frans als Lubach niet, maar het lijkt uit de berichten hier dat ze elkaar van vanalles de schuld geven, dus ik vatte het maar even samen.quote:
Ik zat ooit in de klas met een Keesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Jippie het volgende:
Kent iemand eigenlijk een 'normale' Kees?
Kees Prins.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Jippie het volgende:
De enige kees die ik heb gekend sprong 16 jaar geleden van 13 hoog naar beneden :/quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Jippie het volgende:
En was hij beetje normaal in sociaal gedrag?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zat ooit in de klas met een Kees
Klinkt vrij normaal wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
De enige kees die ik heb gekend sprong 16 jaar geleden van 13 hoog naar beneden :/
Betere samenvatting is: Mislukte rapper en het homofiele broertje van Jamai hebben ruzie en het homofiele broertje van Jamai neukt lange Frans helemaal de moeder.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee. Ken zowel Langr Frans als Lubach niet, maar het lijkt uit de berichten hier dat ze elkaar van vanalles de schuld geven, dus ik vatte het maar even samen.
Kijk! Dat zijn nog eens gezellige berichtenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
De enige kees die ik heb gekend sprong 16 jaar geleden van 13 hoog naar beneden :/
Denk het. Zeker in vergelijking met mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
En was hij beetje normaal in sociaal gedrag?
Neenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Jippie het volgende:
Maar dat gaat al snel natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk het. Zeker in vergelijking met mij.
Jij hebt vannacht zeker geslapen?quote:
Beetje aggresieve post welquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Betere samenvatting is: Mislukte rapper en het homofiele broertje van Jamai hebben ruzie en het homofiele broertje van Jamai neukt lange Frans helemaal de moeder.
Matig maar nog redelijk okquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt vannacht zeker geslapen?
De waarheid is soms agressiefquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ken hem niet persoonlijk maar lijkt mij wel een leuke Kees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |