chufi en DJMO tellen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker slipe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had je ook niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:52 schreef devzero het volgende:
matige TT, maar had niet door dat ik de TT had“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eigenlijk gevuld.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij denkt natuurlijk direct aan soep
[..]
Niet?![]()
Je hebt gelijk.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat hoop ik ook nog steedsquote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Het kan wel kloppen, maar soms denk ik nog steeds dat het een act is.![]()
![]()
Geef punt!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
NeeeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:
Ik hou ook niet allemaal bij wie welke smileys heeft gemaakt. Maar ze zal het vast wel eens verteld hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee, die komt van https://rozevla.nl/smilies/ van @:Flory![]()
![]()
Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:07 schreef blackmirror het volgende:
Al die paddestoelengeweld hier, en geen mod te bekennen. Arme shiit...![]()
![]()
![]()
Nice onequote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hou ook niet allemaal bij wie welke smileys heeft gemaakt. Maar ze zal het vast wel eens verteld hebben
Gone...![]()
Wel nogal gespierde benen zeg. Zo zal het wel uitzien bij vrouwelijke bodybuilders.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Neue monitor.
niets mis met die benen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:09 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wel nogal gespierde benen zeg. Zo zal het wel uitzien bij vrouwelijke bodybuilders.![]()
Hoi Floor.quote:
Je hebt gekeken, ga nu maar slapen. Doei.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Heeej Shii![]()
Ik keek net nog even voor ik ging slapen![]()
Grapje hoor, hoi ik ben BM.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Heeej Shii![]()
Ik keek net nog even voor ik ging slapen![]()
![]()
![]()
Ja paquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:12 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Je hebt gekeken, ga nu maar slapen. Doei.
Gone...![]()
Leuk dat je nog even langskomt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Heeej Shii![]()
Ik keek net nog even voor ik ging slapenIk moet ook zo maar eens gaan slapen.
![]()
![]()
Welterusten lekkere paddestoel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:14 schreef shiitake het volgende:
[..]
Leuk dat je nog even langskomt.Ik moet ook zo maar eens gaan slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten mooie icoontjestekenaarster.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Okee okee, maar ik moet sowieso slapen zo![]()
Groot gelijk, normaal slaap ik ook rond deze tijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Okee okee, maar ik moet sowieso slapen zo![]()
![]()
Nou, hup naar bedquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:16 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Groot gelijk, normaal slaap ik ook rond deze tijd.![]()
Wat is het nou?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik kik hier over tvquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:17 schreef devzero het volgende:
[..]
hoi mario. Je bent anderhalf uur te vroeg![]()
Bradge in the house.quote:
En niet poepen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik doe dat al jaren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben zo dom,vandaag heb niet probiert met hdmi kabel maar het is easy![]()
Dom doen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee,je mag niet poepen op een berg,ist verboten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tuurlijk mag dat wel. En in de hooiberg ookquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,je mag niet poepen op een berg,ist verboten.![]()
Nog een spraakgebrek ook ?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,je mag niet poepen op een berg,ist verboten.![]()
Vraag Mario maar.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel. En in de hooiberg ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohja dat!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,je mag niet poepen op een berg,ist verboten.
Gone...![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja gelukkig mag dat nog![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Net dicht bij genoeg om met je voeten op het toetsenbord te slaanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:28 schreef mario390 het volgende:
maar vannacht dtime heb ik geen
kans om dat het keyboarrd en halfe meter weg is![]()
DT is puur geluk. kan ook zonder goed keyboardquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:28 schreef mario390 het volgende:
maar vannacht dtime heb ik geen
kans om dat het keyboarrd en halfe meter weg is![]()
welterustenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:28 schreef blackmirror het volgende:
Ik ga toch maar naar bed, veel plezier vanavond met zowel poepen als andere dingen.![]()
![]()
Lekker slipe.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:28 schreef blackmirror het volgende:
Ik ga toch maar naar bed, veel plezier vanavond met zowel poepen als andere dingen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien, maar als hij niets post, dan ook geen DTquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
DT is puur geluk. kan ook zonder goed keyboard![]()
Dara heb je gelijk in maar hij kan gewoon een poging wagen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien, maar als hij niets post, dan ook geen DT![]()
Klopt. Aan 1 post zou hij voldoende kunnen hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dara heb je gelijk in maar hij kan gewoon een poging wagen.![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Aan 1 post zou hij voldoende kunnen hebben![]()
![]()
nee ik beweg de muis op mijnquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
DT is puur geluk. kan ook zonder goed keyboard
schinkel![]()
Ik las snikkel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar 1 post zou voldoende kunnen zijn. Tenzij we de LAPO hebben tijdens de DTquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik beweg de muis op mijn
schinkel![]()
Thanks.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Hey FF, je wilde een liksmiley toch?![]()
[ afbeelding ]
heb je geen dienblad dat je als tafelblad kan gebruiken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik beweg de muis op mijn
schinkel![]()
Die is leuk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Hey FF, je wilde een liksmiley toch?![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Trusten.quote:
nee de laptop is met de anschlisse op de tafel en de kann niet wegquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
heb je geen dienblad dat je als tafelblad kan gebruiken.![]()
kun je niet voor de tafel gaan zitten?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de laptop is met de anschlisse op de tafel en de kann niet weg![]()
Dan is het moeilijk op te lossen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de laptop is met de anschlisse op de tafel en de kann niet weg![]()
Een USB verlengsnoertje voor zijn muisquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan is het moeilijk op te lossen.
Een draadloze muis
Even van de TV loskoppelen
...![]()
nisschien naar dann moet ik de tiv verdraaiemquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:39 schreef devzero het volgende:
[..]
kun je niet voor de tafel gaan zitten?![]()
Ok, dan begrijp ik je setup niet zo goedquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nisschien naar dann moet ik de tiv verdraaiem![]()
Klopt maar niet iedereen heeft dat liggenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Een USB verlengsnoertje voor zijn muis
Een draadloze muis
Even van de TV loskoppelen
...![]()
@gaattesnelIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Of heeft diverse usb verlengkabeltjes, maar kan ze niet vinden als je ze nodig hebtquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt maar niet iedereen heeft dat liggen
herkenbaar![]()
![]()
Waarschijnlijk te kort kabeltje tussen laptop en TVquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok, dan begrijp ik je setup niet zo goed![]()
Ze moest piesen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee de kbels zijn niet zo kang dat ik de laptop op de voet nehmen kunntquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok, dan begrijp ik je setup niet zo goed![]()
Moest piesenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar als zijn laptop op een tafel staat, dan kan hij toch aan de tafel gaan zitten? Maar waarschijnlijk staat die laptop raar gedraaidquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te kort kabeltje tussen laptop en TV![]()
Ik heb die zooi allemaal in 1 koffer zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Of heeft diverse usb verlengkabeltjes, maar kan ze niet vinden als je ze nodig hebt
herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb die zooi allemaal in 1 koffer zittenZo georganiseerd ben ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soul maakt die dingen altijd kwijt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik snap hetquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de kbels zijn niet zo kang dat ik de laptop op de voet nehmen kunnt![]()
![]()
Dat zag ik al aan je UIquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Zo zit ik nu wel een beetje ja.![]()
Kun je ze zelf niet hier plaatsen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
i kk zend je 2 beelden op face book
plaats de hier in topic daa kunnen ze hier de afstand zien![]()
Ik zie wel kabels.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet zo goed waarom hij niet achter die tafel kan gaan zitten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Een dagje bolken moet kunnen. Ik heb de posts toch nodigquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:53 schreef devzero het volgende:
[..]
4 puntjes verschil zegt niets. Dat heb je zo weer ingehaald![]()
350 posts per dag. Maar je timmert hard aan de wegquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een dagje bolken moet kunnen. Ik heb de posts toch nodig![]()
Soms is het wel moeilijk om nog iets te posten wat ergens op slaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:55 schreef devzero het volgende:
[..]
350 posts per dag. Maar je timmert hard aan de weg![]()
Oopsquote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:01 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 21 oktober 2020
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 438 devzero
002. 387 Maanvis
003. 328 m1st1g
004. 312 chufi
005. 287 K.Indertent
006. 284 FreshFruit
007. 279 Nattekat
008. 262 Nine.
009. 244 Limoentjuh
010. 223 kree![]()
Overdag is het druk genoeg. En je kunt altijd posts van monitor gaan quotenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Soms is het wel moeilijk om nog iets te posten wat ergens op slaat.![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Overdag is het druk genoeg. En je kunt altijd posts van monitor gaan quotenDat kan altijd maar dat is niet leuk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Overdag is het druk genoeg. En je kunt altijd posts van monitor gaan quoten![]()
Klopt, ik haalde het alleen maar aan omdat ik net monitor had gequotequote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Dat kan altijd maar dat is niet leuk.
Maar met dit tempo haal ik misschien mijn 100.000 posts wel dit jaar![]()
![]()
Die ga ik niet halen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, ik haalde het alleen maar aan omdat ik net monitor had gequote
Maar met dit tempo haal ik misschien mijn 100.000 posts wel dit jaar
Na deze maand heb ik er waarschijnlijk niet de tijd meer voor laat staan de zin.![]()
Ik snap niet hoe haags het deed vorig jaar met zijn 365.000 postquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die ga ik niet halen.
Na deze maand heb ik er waarschijnlijk niet de tijd meer voor laat staan de zin.![]()
![]()
Volgens mij zat er 3 man onder de zelfde naam te posten. Anders is het eigenlijk onmogelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe haags het deed vorig jaar met zijn 365.000 post![]()
Veel in MEN posten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe haags het deed vorig jaar met zijn 365.000 post“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb het hem wel eens gevraagd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar dat lijkt me al helemaal saai. Vooral dat tellen is geestdodend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar heb ik ook nooit de lol van ingezienquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar dat lijkt me al helemaal saai. Vooral dat tellen is geestdodend.![]()
en?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het hem wel eens gevraagd.![]()
Ok duidelijk. Maar welkom terugquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bij de symbole moet ik niet schrijven maar of
ik zo straks ben denk ik niet![]()
Dat was zijn antwoord.Ik heb laatst een ochtend ook full speed met hem gepost in DTS.Dat is bijna niet te doen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij is heel goed met swipen, dan kun je gewoon heel snel posten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was zijn antwoord.Ik heb laatst een ochtend ook full speed met hem gepost in DTS.Dat is bijna niet te doen.![]()
En als je even niet oplet pakt hij nog punten ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is heel goed met swipen, dan kun je gewoon heel snel posten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kloptquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En als je even niet oplet pakt hij nog punten ook.![]()
Omdat hij zo veel post. Klopt. Ik moet ook opletten dat ik hem nu wel bolk want dat deed ik vroeger niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En als je even niet oplet pakt hij nog punten ook.![]()
Daar heb ik ook last van.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat hij zo veel post. Klopt. Ik moet ook opletten dat ik hem nu wel bolk want dat deed ik vroeger niet.![]()
In UTO waren 500 posts op een dag heel veel.In DTS is dat vrij normaal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die vergeet ik steeds.quote:
Dat doen meerdere personen per dagquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:10 schreef FreshFruit het volgende:
In UTO waren 500 posts op een dag heel veel.In DTS is dat vrij normaal.![]()
Wel die slippers en sokken uit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
500 posts voor 1 persoon op een dag is nog steeds redelijk wat hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:10 schreef FreshFruit het volgende:
Misschien heeft ze wel verschrikkelijke zweetvoeten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel die slippers en sokken uit.![]()
Nee joh, alsof er maar 1,5e Cos per dag was.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ik denk dat hij per persoon bedoeltquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee joh, alsof er maar 1,5e Cos per dag was.![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee joh, alsof er maar 1,5e Cos per dag was.![]()
![]()
Tijdens markten of evenementen haalde ik de 500 wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee joh, alsof er maar 1,5e Cos per dag was.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik kwam er net achter dat ik weer half gelezen had.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat hij per persoon bedoelt![]()
![]()
dze stz ik niet snappenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
willekeurig persoon van internet getrokken?
hihi getrokken![]()
Lees je al meer dan de meesten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er net achter dat ik weer half gelezen had.![]()
Zoals hij het schreef leek het op 500 posts voor het hele forumquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er net achter dat ik weer half gelezen had.![]()
Mijn schuld weer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoals hij het schreef leek het op 500 posts voor het hele forum
Maar je zit ook verder weg van je schermquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:15 schreef mario390 het volgende:
naar eet je wat?
op tv is alles zo groot van
laptop![]()
Ik ben het al gewend.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Meestal toch. Het is altijd de schuld van de man.
Een cup B is opeens een cup D.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar je zit ook verder weg van je scherm“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik moest even teruglezen, toen had ik het pas door.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoals hij het schreef leek het op 500 posts voor het hele forum![]()
En die 40 cm ...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een cup B is opeens een cup D.![]()
![]()
nee nu en halfe meterquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar je zit ook verder weg van je scherm![]()
Nee,ik heb gisteren eigenlijk niks fouts gedaan geloof ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je weer een slang laten ontsnappen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb ik echt letterlijk maar 3 x gebruikt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom is 3D TV ook niet zo'n goed idee![]()
En je moet er nog 2 tevreden houden ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ik heb gisteren eigenlijk niks fouts gedaan geloof ik.![]()
![]()
Dan moet er wel iets heel erg mis zijn gegaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ik heb gisteren eigenlijk niks fouts gedaan geloof ik.
"Als je niet weet wat je fout hebt gedaan, ga dan nog maar eens goed nadenken"![]()
quote:
Lijkt me pijnlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Trap dan niet op je eikel. je benen zijn al korter.Dan maar gewoon oprollen
![]()
Bij een erectie val je flauw.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Trap dan niet op je eikel. je benen zijn al korter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Over je schouder slingeren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijkDan maar gewoon oprollen
Kijk jij ook The Boys?![]()
Om je nek slaan, blijft die tenminste ook warm.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijkDan maar gewoon oprollen
![]()
Ach, wie heeft er nou bloed in zijn hersens nodigquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij een erectie val je flauw.![]()
Alleen mensen die niet op Fok! postenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, wie heeft er nou bloed in zijn hersens nodig![]()
Nee, maar ik heb wel Amazon Prime, dus zou het kunnen zien. Is het wat?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Over je schouder slingeren.
Kijk jij ook The Boys?![]()
Ja! Echt een toffe serie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel Amazon Prime, dus zou het kunnen zien. Is het wat?
Daar werd ook iemand aangevallen door een superpenis.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja! Echt een toffe serie.
Daar werd ook iemand aangevallen door een superpenis.Ok, ik zal zo even kijken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: