Ik hou ook niet allemaal bij wie welke smileys heeft gemaakt. Maar ze zal het vast wel eens verteld hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee, die komt van https://rozevla.nl/smilies/ van @:Flory
Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:07 schreef blackmirror het volgende:
Al die paddestoelengeweld hier, en geen mod te bekennen. Arme shiit...
Nice onequote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hou ook niet allemaal bij wie welke smileys heeft gemaakt. Maar ze zal het vast wel eens verteld hebben
Wel nogal gespierde benen zeg. Zo zal het wel uitzien bij vrouwelijke bodybuilders.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
[ afbeelding ]
niets mis met die benen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:09 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wel nogal gespierde benen zeg. Zo zal het wel uitzien bij vrouwelijke bodybuilders.
Hoi Floor.quote:
Je hebt gekeken, ga nu maar slapen. Doei.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Heeej Shii![]()
Ik keek net nog even voor ik ging slapen
Grapje hoor, hoi ik ben BM.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Heeej Shii![]()
Ja paquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:12 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Je hebt gekeken, ga nu maar slapen. Doei.
Leuk dat je nog even langskomt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Heeej Shii![]()
Welterusten lekkere paddestoel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:14 schreef shiitake het volgende:
[..]
Leuk dat je nog even langskomt.Ik moet ook zo maar eens gaan slapen.
Welterusten mooie icoontjestekenaarster.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Okee okee, maar ik moet sowieso slapen zo
Groot gelijk, normaal slaap ik ook rond deze tijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Okee okee, maar ik moet sowieso slapen zo
Nou, hup naar bedquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:16 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Groot gelijk, normaal slaap ik ook rond deze tijd.
Wat is het nou?quote:
ik kik hier over tvquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:17 schreef devzero het volgende:
[..]
hoi mario. Je bent anderhalf uur te vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |