chufi en DJMO tellen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker slipe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had je ook niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:52 schreef devzero het volgende:
matige TT, maar had niet door dat ik de TT had“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eigenlijk gevuld.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij denkt natuurlijk direct aan soep
[..]
Niet?![]()
Je hebt gelijk.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat hoop ik ook nog steedsquote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Het kan wel kloppen, maar soms denk ik nog steeds dat het een act is.![]()
![]()
Geef punt!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
NeeeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:
Ik hou ook niet allemaal bij wie welke smileys heeft gemaakt. Maar ze zal het vast wel eens verteld hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee, die komt van https://rozevla.nl/smilies/ van @:Flory![]()
![]()
Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:07 schreef blackmirror het volgende:
Al die paddestoelengeweld hier, en geen mod te bekennen. Arme shiit...![]()
![]()
![]()
Nice onequote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hou ook niet allemaal bij wie welke smileys heeft gemaakt. Maar ze zal het vast wel eens verteld hebben
Gone...![]()
Wel nogal gespierde benen zeg. Zo zal het wel uitzien bij vrouwelijke bodybuilders.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Neue monitor.
niets mis met die benen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:09 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wel nogal gespierde benen zeg. Zo zal het wel uitzien bij vrouwelijke bodybuilders.![]()
Hoi Floor.quote:
Je hebt gekeken, ga nu maar slapen. Doei.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Heeej Shii![]()
Ik keek net nog even voor ik ging slapen![]()
Grapje hoor, hoi ik ben BM.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Heeej Shii![]()
Ik keek net nog even voor ik ging slapen![]()
![]()
![]()
Ja paquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:12 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Je hebt gekeken, ga nu maar slapen. Doei.
Gone...![]()
Leuk dat je nog even langskomt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Heeej Shii![]()
Ik keek net nog even voor ik ging slapenIk moet ook zo maar eens gaan slapen.
![]()
![]()
Welterusten lekkere paddestoel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:14 schreef shiitake het volgende:
[..]
Leuk dat je nog even langskomt.Ik moet ook zo maar eens gaan slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten mooie icoontjestekenaarster.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Okee okee, maar ik moet sowieso slapen zo![]()
Groot gelijk, normaal slaap ik ook rond deze tijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Okee okee, maar ik moet sowieso slapen zo![]()
![]()
Nou, hup naar bedquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:16 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Groot gelijk, normaal slaap ik ook rond deze tijd.![]()
Wat is het nou?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik kik hier over tvquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:17 schreef devzero het volgende:
[..]
hoi mario. Je bent anderhalf uur te vroeg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: