Moest piesenquote:
Maar als zijn laptop op een tafel staat, dan kan hij toch aan de tafel gaan zitten? Maar waarschijnlijk staat die laptop raar gedraaidquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te kort kabeltje tussen laptop en TV
Ik heb die zooi allemaal in 1 koffer zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Of heeft diverse usb verlengkabeltjes, maar kan ze niet vinden als je ze nodig hebt
herkenbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb die zooi allemaal in 1 koffer zittenZo georganiseerd ben ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Ik snap hetquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de kbels zijn niet zo kang dat ik de laptop op de voet nehmen kunnt
Dat zag ik al aan je UIquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Zo zit ik nu wel een beetje ja.
Kun je ze zelf niet hier plaatsen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
i kk zend je 2 beelden op face book
plaats de hier in topic daa kunnen ze hier de afstand zien
Ik zie wel kabels.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet zo goed waarom hij niet achter die tafel kan gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |