en?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het hem wel eens gevraagd.
Ok duidelijk. Maar welkom terugquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bij de symbole moet ik niet schrijven maar of
ik zo straks ben denk ik niet
Dat was zijn antwoord.Ik heb laatst een ochtend ook full speed met hem gepost in DTS.Dat is bijna niet te doen.quote:
Hij is heel goed met swipen, dan kun je gewoon heel snel posten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was zijn antwoord.Ik heb laatst een ochtend ook full speed met hem gepost in DTS.Dat is bijna niet te doen.
En als je even niet oplet pakt hij nog punten ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is heel goed met swipen, dan kun je gewoon heel snel posten.
Kloptquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En als je even niet oplet pakt hij nog punten ook.
Omdat hij zo veel post. Klopt. Ik moet ook opletten dat ik hem nu wel bolk want dat deed ik vroeger niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En als je even niet oplet pakt hij nog punten ook.
Daar heb ik ook last van.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat hij zo veel post. Klopt. Ik moet ook opletten dat ik hem nu wel bolk want dat deed ik vroeger niet.
Die vergeet ik steeds.quote:
Dat doen meerdere personen per dagquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:10 schreef FreshFruit het volgende:
In UTO waren 500 posts op een dag heel veel.In DTS is dat vrij normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |