SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je had ook gewoon kunnen lachen om mijn grapje.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn er bij Ajax ook wel een stuk of 6 die het al gehad hebbenGroot fan van User Wotte![]()
vooruit doe ik het alsnogquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen lachen om mijn grapje.![]()
![]()
Vanavond speelt Ajax.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik ben oprecht benieuwd hoe we het eraf gaan brengen.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Veel gaat afhangen van de Ajax-verdediging.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:13 schreef YourCaptor het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd hoe we het eraf gaan brengen.And what rough beast, its hour come round at last,
Ben benieuwd naar de opstellingquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel gaat afhangen van de Ajax-verdediging.Groot fan van User Wotte![]()
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, NeresAnd what rough beast, its hour come round at last,
En in de basis?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Perrin het volgende:
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, Neres![]()
Dan rollen we die Feyenoorders zo op.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Perrin het volgende:
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, NeresJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Geen Anthony?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Perrin het volgende:
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, Neresblablablabla![]()
Bronquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Perrin het volgende:
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, NeresGroot fan van User Wotte![]()
And what rough beast, its hour come round at last,
voetbalzonequote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=378828![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=378828![]()
Groot fan van User Wotte![]()
Schaam je dat je dat nu nog niet bent.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Ja lach maar. Dit gaat m worden.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Dan begin je toch niet om 18 uur al.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gewoon thuis met een paar vrienden!Groot fan van User Wotte![]()
Echt heh. De beleving naar zo'n wedstrijd toe is totaal anders als je niet om de week je clubje mag bezoeken.quote:Uitvinder van de biersmiley.![]()
Das waar.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan begin je toch niet om 18 uur al.
Mis het wel, in de regen afspreken op het station. halve liters in de trein, bij de FEBO verzamelen, te laat het vak op, en 44 spelers op het veld zien![]()
![]()
Was met CL wedstrijden wel op tijd hoor. Ben liever in het stadion merk ik. Ik ben nu veel zenuwachtiger merk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Das waar.
Mis het wel, in de regen afspreken op het station. halve liters in de trein, bij de FEBO verzamelen, te laat het vak op, en 44 spelers op het veld zienGroot fan van User Wotte![]()
Gaat t?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Das waar.
Mis het wel, in de regen afspreken op het station. halve liters in de trein, bij de FEBO verzamelen, te laat het vak op, en 44 spelers op het veld zien![]()
Stadion heb je tenminste nog wat te doen, nu op FOK!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was met CL wedstrijden wel op tijd hoor. Ben liever in het stadion merk ik. Ik ben nu veel zenuwachtiger merk ik.![]()
![]()
Ja en na een paar keer André Hazes te zingen in Zeevaart en daarna in Baco had ik er altijd ineens vertrouwen in.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Echt heh. De beleving naar zo'n wedstrijd toe is totaal anders als je niet om de week je clubje mag bezoeken.Groot fan van User Wotte![]()
Ook leuk natuurlijk!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Stadion heb je tenminste nog wat te doen, nu op FOK!Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja en na een paar keer André Hazes te zingen in Zeevaart en daarna in Baco had ik er altijd ineens vertrouwen in.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Die poepen natuurlijk in hun broek vanwege de voorhoede van Ajax.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:43 schreef Elan het volgende:
Bedoel wat stelt het nou helemaal voor dat LiverpoolAnd what rough beast, its hour come round at last,
Lijkt me ook als je er 7(!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die poepen natuurlijk in hun broek vanwege de voorhoede van Ajax.) tegen krijgt van Aston Villa.
Tegen Everton ook weer 2, dus liggen zeker kansen
blablablabla![]()
Gelukkig hebben wij ook een Jack Grealish of James Rodriguezquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me ook als je er 7(!) tegen krijgt van Aston Villa.
Tegen Everton ook weer 2, dus liggen zeker kansenGroot fan van User Wotte![]()
Je hebt nu gewoon wat minder gesnoven.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was met CL wedstrijden wel op tijd hoor. Ben liever in het stadion merk ik. Ik ben nu veel zenuwachtiger merk ik.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nog niks zelfsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt nu gewoon wat minder gesnoven.Groot fan van User Wotte![]()
Dealers aan de bedelstaf.And what rough beast, its hour come round at last,
Laten we het hopenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Perrin het volgende:
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, Neres![]()
Nog steeds nuchter?
Onana; Mazraoui, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Gravenberch, Kudus, Klaassen, Blind; Neres en Tadic
Aldus de telegraaf. Leuk bedacht welRED ONS HENNIEGOD![]()
Wutquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Onana; Mazraoui, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Gravenberch, Kudus, Klaassen, Blind; Neres en Tadic
Aldus de telegraaf. Leuk bedacht wel![]()
Waarom Blind op linksvoor?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Aldus de telegraaf. Leuk bedacht welGroot fan van User Wotte![]()
Hag heeft dus ook wel gezien dat het centrum iets te traag zou zijn tegen Liverpool.
Ben benieuwd.Oh.![]()
Mag hopen dat ze daar voldoende op hebben getraind.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Leuk een nieuwe formatie uitproberen tegen Liverpool.Oh.![]()
Ik stuur net naar een maat van mij die voor Liverpool is dat dit of heel goed, of bijzonder slecht kan uitpakkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Leuk een nieuwe formatie uitproberen tegen Liverpool.![]()
Poeh, dat wordt iig boeiend.And what rough beast, its hour come round at last,
Klopt. Net zoals bij 433quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik stuur net naar een maat van mij die voor Liverpool is dat dit of heel goed, of bijzonder slecht kan uitpakken![]()
Klinkt eerder als een 451 voor mij met Neres op rechts en Blind op links maar ik kan fout zijn.quote:![]()
Minder dan vorige jaren iig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Het begon wat later, maar komt nu wel een beetje opspelen ja.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Helemaal niet, alles wat je vanavond haalt is bonus...quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Bijzondere opstelling wel, waarschijnlijk mede bedacht door de afwezigheid van Antony voorin en de angst om in het mes te lopen dus wat meer controle op het middenveld...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ondanks dat Ajax ook nog niet top is, heb ik wel het gevoel dat dit het moment is om Liverpool te pakken. Zij zijn al helemaal niet in vorm en missen behoorlijk wat belangrijke spelers.![]()
Nou ik denk dat ie beter presteert mét broekjequote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Geen idee wat hij tussen zn benen heeft hangen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ie beter presteert mét broekjeJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
We gaan het vanavond merken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geen idee wat hij tussen zn benen heeft hangen.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik zou hier eigenlijk bovenmatige belangstelling voor moeten hebben, maar ik heb liever 3 punten dan een Argentijnse piemelquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geen idee wat hij tussen zn benen heeft hangen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dus zet je er iemand neer die net zo traag is én elke vorm van inzicht ontbeert?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hag heeft dus ook wel gezien dat het centrum iets te traag zou zijn tegen Liverpool.
Ben benieuwd.![]()
Begin voorbeschouwing genot.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik lust wel een Argentijnse sloerie @Charrellquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou hier eigenlijk bovenmatige belangstelling voor moeten hebben, maar ik heb liever 3 punten dan een Argentijnse piemelJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Nou het idee is goed iig.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ik ben benieuwd, meestal ben ik niet zo fan van systemen zonder iemand echt in de spits.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel met een compleet andere rol van de spits dus we gaan zien hoe dat loopt![]()
Zenuwachtig. Wel zeer zeer sfeerloos zonder publiek. Voelt toch als oefen potje helaas.Love is in the air!![]()
Het begint tóch te kriebelen nu. Veel later dan normaal, maar toch lekker dat we weer los gaan in de CL.![]()
![]()
Laten we hopen op een mooi resultaat
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Mja, daardoor boeit het me allemaal maar heel matig eigenlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:45 schreef Landgeld het volgende:
Zenuwachtig. Wel zeer zeer sfeerloos zonder publiek. Voelt toch als oefen potje helaas.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is begonnen.And what rough beast, its hour come round at last,
Zijn ze de boel aan het afbreken buiten
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Liverpool - Ajax
Toch even pijnlijk. Dit had vorig jaar de finale moeten zijn.....Love is in the air!![]()
Ja nogal.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:01 schreef Landgeld het volgende:
Supporters staan buiten vuurwerk af te steken?And what rough beast, its hour come round at last,
Je moet iets als de kroeg dicht is en je je vrouw haat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:01 schreef Landgeld het volgende:
Supporters staan buiten vuurwerk af te steken?![]()
Shit, Kudus blessa.And what rough beast, its hour come round at last,
Kudus stuk
En daar gaat het gedroomde middenveld alweer."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Flinke tegenslag
Martinez mooi gestopt.And what rough beast, its hour come round at last,
Die keeper van Liverpoolonzeker mannetje.
't valt me niet tegen nee
Nooooo
Promes heeft zowat een leeg goal maar presteert het nog om tegen de voet aan te schieten..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:36 schreef Scorpie het volgende:
Ja als Promes hem niet maakt krijg je hem tegen he.![]()
Best een aardige eerste helft, ondanks de schlemielige tegengoal.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Onfortuinlijke tegengoal waarbij schuurs wel enorm de fout inging. Voorin zijn ze wat aan t pingelen of zo. Knal die bal erin.![]()
Ja de score is niet echt volgens het spelbeeld.And what rough beast, its hour come round at last,
Ehh Tagliafico schiet die goal erin.. Schuurs heeft genoeg goed verdedigend werk verricht.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onfortuinlijke tegengoal waarbij schuurs wel enorm de fout inging. Voorin zijn ze wat aan t pingelen of zo. Knal die bal erin.![]()
Dit is een beetje Mazraoui zijn niveau toch.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:52 schreef Ramboetan het volgende:
Gaat aardig. Heel jammer van Kudus en dat Mazraoui zijn slechtste wedstrijd ooit speelt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Zeker jammer van Kudus, zou het net als Jari Litmanen de man van glas worden?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:52 schreef Ramboetan het volgende:
Gaat aardig. Heel jammer van Kudus en dat Mazraoui zijn slechtste wedstrijd ooit speelt.![]()
Ja leuk. Schuurs laat zich enorm dollen door Mane daar.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:51 schreef coronatus het volgende:
[..]
Ehh Tagliafico schiet die goal erin.. Schuurs heeft genoeg goed verdedigend werk verricht.![]()
Als die kans van Promes was gemaakt dan was het VAR -> buitenspel geweest.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Promes speelt wel beter dan tegen fc Groningen.I love music |Ajax forever
Pfff
Ja leuk, je vergeet even dat Mane meer ervaring heeft dan Schuurs, Schuurs komt net om de hoek kijken. Hij heeft al de Champions gewonnen met Liverpool.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja leuk. Schuurs laat zich enorm dollen door Mane daar.![]()
Was het bij Kudus nu zijn knie of zijn kuit? Ben wel bang dat we die een tijdje kwijt zijn
Verder spelen we eigenlijk gewoon prima en heb je pech met die ongelukkige goal en die acties van Tadic en KlaassenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat wel, maar hij heeft naar mijn zin altijd net 1 a 2 kansen teveel nodig om te scoren....quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:01 schreef peaceman het volgende:
Promes speelt wel beter dan tegen fc Groningen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Knie volgens mij.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Was het bij Kudus nu zijn knie of zijn kuit? Ben wel bang dat we die een tijdje kwijt zijn
Verder spelen we eigenlijk gewoon prima en heb je pech met die ongelukkige goal en die acties van Tadic en KlaassenAnd what rough beast, its hour come round at last,
Eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij heeft naar mijn zin altijd net 1 a 2 kansen teveel nodig om te scoren....I love music |Ajax forever
Ten Hag. Wat doe je.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Circus Schuurs[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Alle spitsen erin
Wat moeten ze dan doen? Schuurs nog meer ballen laten verkloten?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:39 schreef TheArt het volgende:
Huntelaar en Traore weer samen brengen. Heeft Ten Hag nou nergens van geleerd?Ik zit NU op je toetsenbord![]()
Haal de hele verdediging eraf joh
eerste helft was best nice, maar daarna zakte het als een plumpudding in elkaar
Promes erin laten ook al was dat al een wissel en de beste verdediger eraf halen, of dat was de afspraak met Blind.![]()
Ze in ieder geval niet samen brengen, want dat heeft echt nog nooit gewerkt. Je houdt ook nu amper mensen over om een fatsoenlijke aanval in elkaar te draaien.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:41 schreef NLSB het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen? Schuurs nog meer ballen laten verkloten?![]()
Nee maar plan B is pompen of verzuipen lolquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze in ieder geval niet samen brengen, want dat heeft echt nog nooit gewerkt. Je houdt ook nu amper mensen over om een fatsoenlijke aanval in elkaar te draaien.![]()
Dat brengt echt nooit ietsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee maar plan B is pompen of verzuipen lol![]()
Als je nog scored is het briljant, zo niet dan vraag je je af waarom in vredesnaam?I love music |Ajax forever
Haha ja ik moet zeggen de soundboard bediening is top vanavondquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:46 schreef Marsenal het volgende:
Hulde aan de geluidstechniek, het gefluit is niet zelden contextueel correct![]()
Het lompe is dat het ook niet past bij Ajax. De middenvelders proberen alsnog rustig op te bouwen lolquote:![]()
Huntelaar die z'n eigen aanval moet gaan opbouwen
We moeten maar om plek 3 gaan knokken met die rare Deentjes. Ietwat armoedig elftal voor de CLRED ONS HENNIEGOD![]()
Eikelenkamp[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Dit knaagt nog meer dan dik verliezen. Het had gekund vandaag.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Ik ben vooral zuur dat we Kudus kwijt zijn eigenlijk... de nederlaag had ik wel verwacht, al had er vanavond wel iets meer in gezeten...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ekkelenkamp is een mokerdebiel. Welke users zijn fan van hem? opdonderen met die gozergraag op anoniem![]()
Had meer ingezeten.And what rough beast, its hour come round at last,
Wat een debiele wedstrijd. Pech met uitvallen Kudus. Gebrek aan kwaliteit bij de kansen en debiele wissels waardoor je geen normale slotfase hebt.![]()
Haha nee hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vooral zuur dat we Kudus kwijt zijn eigenlijk... de nederlaag had ik wel verwacht, al had er vanavond wel iets meer in gezeten...Groot fan van User Wotte![]()
Zat gevoelsmatig idd meer in, maar je hebt er helaas geen zak aan!I love music |Ajax forever
Hoiquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:54 schreef KingRoland het volgende:
Ekkelenkamp is een mokerdebiel. Welke users zijn fan van hem? opdonderen met die gozerOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Jammer dat je verliest door zo'n lullige goal. Had wel een gelijkspel in gezeten. Nederlandse clubs verrassen niet vaak in Europa![]()
Aanval van Ajax gewoon te voorspellend, zeker als je met Promes speelt. En Kudus geblesseerd is toch echt een aderlating.![]()
Als ie niet gewisseld had was het ook niet goed geweest. Er waren weinig andere mogelijkheden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een debiele wedstrijd. Pech met uitvallen Kudus. Gebrek aan kwaliteit bij de kansen en debiele wissels waardoor je geen normale slotfase hebt.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Zonder Kudus en Antony verliezen we door een ongelukkig eigen doelpunt. Ik ben positief verrast door het spel, #2 lijkt ineens niet meer onmogelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
We moeten maar om plek 3 gaan knokken met die rare Deentjes.![]()
Ach zo makkelijk was die bal niet. Het was geen kans als Promes hadquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:54 schreef KingRoland het volgende:
Ekkelenkamp is een mokerdebiel. Welke users zijn fan van hem? opdonderen met die gozer
Dat mag je vinden. Feit is dat dit domme wissels zijn gebleken en dat dit op voorhand al denkbaar was.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:56 schreef XDo het volgende:
[..]
Als ie niet gewisseld had was het ook niet goed geweest. Er waren weinig andere mogelijkheden.![]()
Lol Atalantaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
We moeten maar om plek 3 gaan knokken met die rare Deentjes. Ietwat armoedig elftal voor de CL
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Verloren van een Liverpool wat het compleet niet serieus nam.
WE STAAN WEER VOOR LULJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Wat? Want we werden zoek getikt? Liverpool was om te janken. Klopp en co hebben weinig te lachen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:56 schreef Tjacka het volgende:
Goede 30 minuten. Daar na gewoon uit gelachen door Klopp en co.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Rot op zeg. Na die 1-0 gewoon uitgespeeld door Liverpoolquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:57 schreef Drxx het volgende:
[..]
Zonder Kudus en Antony verliezen we door een ongelukkig eigen doelpunt. Ik ben positief verrast door het spel, #2 lijkt ineens niet meer onmogelijk.Groot fan van User Wotte![]()
Dit.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rot op zeg. Na die 0-1 gewoon uitgespeeld door LiverpoolWhat can change the nature of a man?![]()
Duidelijk dat je Kudus en Antony mist in deze wedstrijd, dat zijn spelers die net dat extra hadden gegeven vandaag. Onnodig dit.![]()
Liverpool speelde op max 60% iddquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rot op zeg. Na die 1-0 gewoon uitgespeeld door LiverpoolJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Niks meer weggeven achterin en je beste spelers er af halen vanaf de 60ste minuut is het serieus nemen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat? Want we werden zoek getikt? Liverpool was om te janken. Klopp en co hebben weinig te lachen.Groot fan van User Wotte![]()
Er werd redelijk gespeeld ja maar ik had niet het idee dat Klopp zijn broekje vies werd. Die wissels zeiden veel.-nee-![]()
Onnodige nederlaag. Beter dan Liverpool maar je mist net dat beetje extra kwaliteit om het te beslissen.![]()
Liverpool was zo zwak dat ze Nico nodig hadden om te scorenquote:
Nee, als Ajax op goed geluk ballen het strafschopgebied in gaat pompen, dan leidt dat doorgaans nergens toe. Ze kunnen beter gewoon blijven voetballen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:01 schreef PicoMMP het volgende:
Altijd maar weer dat alles of niets. Dat is niet echt aan Ajax besteed hè?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die zeiden veel? Die zeiden alles. Jota, minimino en die andere gek zijn pure middelmaat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:00 schreef Marsenal het volgende:
Er werd redelijk gespeeld ja maar ik had niet het idee dat Klopp zijn broekje vies werd. Die wissels zeiden veel.Groot fan van User Wotte![]()
Jota is prima, wat lul je nou.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die zeiden veel? Die zeiden alles. Jota, minimino en die andere gek zijn pure middelmaat.![]()
Dat doorvoetballen dan maak je inderdaad nog een kans, maar die wissels.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, als Ajax op goed geluk ballen het strafschopgebied in gaat pompen, dan leidt dat doorgaans nergens toe. Ze kunnen beter gewoon blijven voetballen.![]()
Ook niet dat ze nog heel veel keuze hadden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die zeiden veel? Die zeiden alles. Jota, minimino en die andere gek zijn pure middelmaat.
Maar lekker zuur doen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan wissel je een van die drie? Toch niet alle drie als je bang bent voor een gelijkspel?quote:Groot fan van User Wotte![]()
Ga zelf nou meer even winnen van... grenada? Wie?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:56 schreef PSVCL het volgende:
niet kunnen winnen van het b team van liverpool..tja![]()
Dat slaat ook nergens op, maar het toont ook wel aan hoe pover je bank is. Met een geblesseerde Kudus en Antony heb je al twee basisspelers minder en daarmee een Promes en Neres als wissel minder. Dan houd je echt niets meer over wat een versterking is, ook niet ook in een fase waarin de tegenstander al wat minder fit is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:06 schreef coronatus het volgende:
[..]
Dat doorvoetballen dan maak je inderdaad nog een kans, maar die wissels.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Van Persie vindt het ook. Ajax had hier minimaal gelijk moeten spelen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja toch raar dat je geen 16 wisselspelers op CLfinale-niveau hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Complimenten aan Ten Hag dat hij niet met Alvarez begon. Was ik vooraf bang voor.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
jammer had wel wat meer in gezeten, al met al totdat Klaassen en Neres vervangen werden goed gespeeld![]()
Waar heb je het over? Je noemt Jota middelmaat, dat is hij zeker niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan wissel je een van die drie? Toch niet alle drie als je bang bent voor een gelijkspel?![]()
Neres was trouwens goed, Klaassen beviel me ook wel, Schuurs blijf ik wel moeite mee houden, de 0-1 begon weer bij hem al had die er ook niet in gehoevenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op, maar het toont ook wel aan hoe pover je bank is. Met een geblesseerde Kudus en Antony heb je al twee basisspelers minder en daarmee een Promes en Neres als wissel minder. Dan houd je echt niets meer over wat een versterking is, ook niet ook in een fase waarin de tegenstander al wat minder fit is.![]()
Zoals verwacht is dit Europees gezien gewoon een tussenjaar, tegen Atalanta wordt ook gewoon een nederlaag.
Hopelijk is de blessure van Kudus niet ernstig anders is er wel een groot probleem mbt de creativiteit.Oh.![]()
Schuurs had vandaag een Veltman-dagje ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neres was trouwens goed, Klaassen beviel me ook wel, Schuurs blijf ik wel moeite mee houden, de 0-1 begon weer bij hem al had die er ook niet in gehoevenOh.![]()
okquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zoals verwacht is dit Europees gezien gewoon een tussenjaar, tegen Atalanta wordt ook gewoon een nederlaag."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ze vielen me vandaag echt niet tegen hoor dus ook tegen Atalanta krijg je kansenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
tegen Atalanta wordt ook gewoon een nederlaag.![]()
Toen Ajax begon met het "slotoffensief" kon je de TV al uitzetten, dat levert echt nooit iets op.
Wat een middelmaat stond er op dat moment binnen de lijnen zeg.Oh.![]()
Heftig verhaal ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toen Ajax begon met het "slotoffensief" kon je de TV al uitzetten, dat levert echt nooit iets op.
Wat een middelmaat stond er op dat moment binnen de lijnen zeg."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Moeten ze er nog wel in, ik vind het qua scorend vermogen niet zo meevallen in dit team. Zag je vandaag ook, ja wel wat kansjes maar moet er dan toch gewoon minimaal eentje in. En defensief was het erg vaak wel gammel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze vielen me vandaag echt niet tegen hoor dus ook tegen Atalanta krijg je kansenOh.![]()
We hebben nog steeds die ziekte dat er maar eindeloos gecombineerd moet blijven worden in de 16 ipv gewoon te schieten. Wat Tadic bijvoorbeeld zondag tegen Heerenveen wel deed bij de 1-0. Promes en Tadic hebben daar allebei een handje van...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ze er nog wel in, ik vind het qua scorend vermogen niet zo meevallen in dit team. Zag je vandaag ook, ja wel wat kansjes maar moet er dan toch gewoon minimaal eentje in. En defensief was het erg vaak wel gammel.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Geen idee of je over Liverpool of Ajax spreekt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ze er nog wel in, ik vind het qua scorend vermogen niet zo meevallen in dit team. Zag je vandaag ook, ja wel wat kansjes maar moet er dan toch gewoon minimaal eentje in. En defensief was het erg vaak wel gammel.
Het wordt allemaal weer enorm gedramatiseerd."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja eens, al ligt dat bij Promes vooral aan zijn gebrek aan vorm/zelfvertrouwen denk ik en Tadic speelt gewoon altijd zo dat hij vaak net een passje teveel doet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben nog steeds die ziekte dat er maar eindeloos gecombineerd moet blijven worden in de 16 ipv gewoon te schieten. Wat Tadic bijvoorbeeld zondag tegen Heerenveen wel deed bij de 1-0. Promes en Tadic hebben daar allebei een handje van...Hoezo? Met Kudus en Antony erbij heb je wel meer kwaliteit natuurlijk, maar opzich was dit wel conform de verwachtingen. Soms speel je leuk mee maar het ontbrak net aan de extra kwaliteit in aanvallend opzicht om het te benutten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee of je over Liverpool of Ajax spreekt.
Het wordt allemaal weer enorm gedramatiseerd.Oh.![]()
Klopt, Neres en Klaassen prima. En ondanks dat Antony echt een uitstekende aankoop is, vraag ik me toch af waarom men niet voor een goede nr 9 is gegaan evenals een goede versterking centraal achterin.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neres was trouwens goed, Klaassen beviel me ook wel, Schuurs blijf ik wel moeite mee houden, de 0-1 begon weer bij hem al had die er ook niet in gehoevenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
niet met je eens hoor, ik vond het wel meer dan ik verwachtte, die plek 2 heb ik nog niet opgegeven maar dan moet je dinsdag wel minimaal een punt pakkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoezo? Met Kudus en Antony erbij heb je wel meer kwaliteit natuurlijk, maar opzich was dit wel conform de verwachtingen. Soms speel je leuk mee maar het ontbrak net aan de extra kwaliteit in aanvallend opzicht om het te benutten.![]()
Atalanta gaat wel punten pakken tegen Liverpool denk ik, dus dan wordt dat al moeilijk. Of Ajax moet twee keer van Atalanta winnen, maar dat hangt er ook vanaf of Antony en Kudus volgende week fit zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet met je eens hoor, ik vond het wel meer dan ik verwachtte, die plek 2 heb ik nog niet opgegeven maar dan moet je dinsdag wel minimaal een punt pakkenOh.![]()
Schat Atalanta wel wat hoger in dan dit Liverpool eerlijk gezegd. Die vonden het wel best.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet met je eens hoor, ik vond het wel meer dan ik verwachtte, die plek 2 heb ik nog niet opgegeven maar dan moet je dinsdag wel minimaal een punt pakken![]()
dat gaan we zien, ze hebben iig niet zo'n voorhoede als Liverpoolquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Schat Atalanta wel wat hoger in dan dit Liverpool eerlijk gezegd. Die vonden het wel best.![]()
Kwalitatief is Liverpool wel beter hoor, maar denk dat Atalanta er een stuk meer voor gaat dan Liverpool vandaag deed.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat gaan we zien, ze hebben iig niet zo'n voorhoede als Liverpool![]()
waarom kijk je nog?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Atalanta gaat wel punten pakken tegen Liverpool denk ik, dus dan wordt dat al moeilijk. Of Ajax moet twee keer van Atalanta winnen, maar dat hangt er ook vanaf of Antony en Kudus volgende week fit zijn.![]()
![]()
ik vond het in de basis beter dan ik verwacht had, ook tactisch goed begonnen, dan kunnen ze wel zeggen Liverpool B maar zo'n team kom je in NL niet tegenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om de ontwikkeling van het team te zien.![]()
Ja maar het voelt toch gewoon een beetje als een paar jaar terug in de tijd, dat je leuk speelde tegen zo'n team en wat kansen krijgt maar uiteindelijk mis je dan die extra kwaliteit gewoon. Is geen schande verder, en zoals Overmars al zei is dit Europees meer een tussenjaar. Maar ik ga dan niet heel hyped doen omdat er drie kansen waren die er gewoon in hadden gemoeten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond het in de basis beter dan ik verwacht had, ook tactisch goed begonnen, dan kunnen ze wel zeggen Liverpool B maar zo'n team kom je in NL niet tegenOh.![]()
Promes blijft gewoon een kansenmisser, die van Tadic zat wel wat pech bij.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het voelt toch gewoon een beetje als een paar jaar terug in de tijd, dat je leuk speelde tegen zo'n team en wat kansen krijgt maar uiteindelijk mis je dan die extra kwaliteit gewoon. Is geen schande verder, en zoals Overmars al zei is dit Europees meer een tussenjaar. Maar ik ga dan niet heel hyped doen omdat er drie kansen waren die er gewoon in hadden gemoeten.![]()
vorig seizoen maakt hij dit soort ballen gewoon af dus een kansenmisser is gewoon onzinquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Promes blijft gewoon een kansenmisser, die van Tadic zat wel wat pech bij.![]()
Gewoon uit vorm helaas.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Promes blijft gewoon een kansenmisser, die van Tadic zat wel wat pech bij.Oh.![]()
Het is geen Europese top vriend.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Je noemt Jota middelmaat, dat is hij zeker niet.Groot fan van User Wotte![]()
Dit. Heel gênant dat er nog mensen zijn die dit resultaat een positieve draai willen geven. Je speelt tegen een Liverpool dat achterin totaal uitgekleed is en grossiert in slordig balverlies, en toch slaag je er niet in minstens één goal te maken. Dat geldt trouwens ook voor Tadic, die constant in de afronding de verkeerde keuze maakt. Die bal had ie hard en laag moeten binnenschieten in plaats van zo'n boogballetje te proberen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het voelt toch gewoon een beetje als een paar jaar terug in de tijd, dat je leuk speelde tegen zo'n team en wat kansen krijgt maar uiteindelijk mis je dan die extra kwaliteit gewoon. Is geen schande verder, en zoals Overmars al zei is dit Europees meer een tussenjaar. Maar ik ga dan niet heel hyped doen omdat er drie kansen waren die er gewoon in hadden gemoeten.
Maar het ergste is dat de wil om te winnen, de winnaarsmentaliteit totaal is verdwenen, winnen 'mag', leuk meevoetballen is al voldoende, met uitzondering van Klaassen en de oude garde natuurlijk. Ik voorspel een roemloze exit met maximaal 4 punten.![]()
Dit gaat wel weer ver hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:10 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dit. Heel gênant dat er nog mensen zijn die dit resultaat een positieve draai willen geven. Je speelt tegen een Liverpool dat achterin totaal uitgekleed is en grossiert in slordig balverlies, en toch slaag je er niet in minstens één goal te maken. Dat geldt trouwens ook voor Tadic, die constant in de afronding de verkeerde keuze maakt. Die bal had ie hard en laag moeten binnenschieten in plaats van zo'n boogballetje te proberen.
Maar het ergste is dat de wil om te winnen, de winnaarsmentaliteit totaal is verdwenen, winnen 'mag', leuk meevoetballen is al voldoende, met uitzondering van Klaassen en de oude garde natuurlijk. Ik voorspel een roemloze exit met maximaal 4 punten.Groot fan van User Wotte![]()
Bijzonder interessante tactiek inderdaad. Aangezien geen enkele bal goed aangekomen is in de 16. Vanaf dat hij Huntelaar en Traore er in had gebracht. Ach goede 1e helft gespeeld tegen de absolute top en we hebben een paar kansen gehad!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:02 schreef RamboDirk het volgende:
Prima gewisseld door Ten Hag. #laptoptrainerGroot fan van User Wotte![]()
Ik hoor graag waar ik het mis heb. Echt, Ajax gaat tegen Atalanta hooguit 1 punt pakken en dan kan het tegen Nordsjaelland ook zomaar misgaan.quote:![]()
Prima troll maat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:15 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik hoor graag waar ik het mis heb. Echt, Ajax gaat tegen Atalanta hooguit 1 punt pakken en dan kan het tegen Nordsjaelland ook zomaar misgaan.Alleen ik hap niet.
Groot fan van User Wotte![]()
Het gebrek aan publiek zal nu ook wel een rol spelen, zeker in de CL. Op tv hoor je dan nog wat stadiongeluiden, maar daar zitten ze gewoon in zo'n leeg stadion te spelen dus kan k wel begrijpen dat de inspiratie wat minder is. En als je dan de underdog gaat dat wel doorspelen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:10 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dit. Heel gênant dat er nog mensen zijn die dit resultaat een positieve draai willen geven. Je speelt tegen een Liverpool dat achterin totaal uitgekleed is en grossiert in slordig balverlies, en toch slaag je er niet in minstens één goal te maken. Dat geldt trouwens ook voor Tadic, die constant in de afronding de verkeerde keuze maakt. Die bal had ie hard en laag moeten binnenschieten in plaats van zo'n boogballetje te proberen.
Maar het ergste is dat de wil om te winnen, de winnaarsmentaliteit totaal is verdwenen, winnen 'mag', leuk meevoetballen is al voldoende, met uitzondering van Klaassen en de oude garde natuurlijk. Ik voorspel een roemloze exit met maximaal 4 punten.
Ik verwacht wel gewoon 6 punten tegen Midgetland trouwens.Oh.![]()
Dat is heel Ajax ook niet. In dat geval is Jota net zo 'middelmaat' als Ajax, volgens jouw logica.quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 00:41:03 ]![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gebrek aan publiek zal nu ook wel een rol spelen, zeker in de CL.
Dat is ook niet best.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 00:43:16 ]![]()
Dat klopt!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is heel Ajax ook niet. In dat geval is Jota net zo 'middelmaat' als Ajax, volgens jouw logica.Groot fan van User Wotte![]()
Moet je eens in NWS kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een inbreng geef jij altijd in Ajaxtopics zeg.
Ik ben inmiddels overleden![]()
Mwa. Eerste helft toch heel aardig en daarna bloedt het wat dood. Kudus wel echt balen.
Toch vertrouwen in dat dit goed gaat komen en we ook europees nog lang niet uitgespeeld zijnproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Lucht het eigenlijk op om altijd zo geforceerd pessimistisch te zijn? Vooraf ga je tegen Liverpool gewoon uit van een afstraffing en je komt de wedstrijd nu uit met een gevoel dat er meer in had kunnen zitten. Niks mis mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zoals verwacht is dit Europees gezien gewoon een tussenjaar, tegen Atalanta wordt ook gewoon een nederlaag.
Hopelijk is de blessure van Kudus niet ernstig anders is er wel een groot probleem mbt de creativiteit.![]()
Dat Atalanta wordt ook wel wat hoger aangeschreven dan dat ze werkelijk zijn heb ik het idee. Moet je toch best een resultaat tegen kunnen halen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lucht het eigenlijk op om altijd zo geforceerd pessimistisch te zijn? Vooraf ga je tegen Liverpool gewoon uit van een afstraffing en je komt de wedstrijd nu uit met een gevoel dat er meer in had kunnen zitten. Niks mis mee.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als Hateboer en De Roon de sterkhouders zijn, dan liggen er zeker kansen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Atalanta wordt ook wel wat hoger aangeschreven dan dat ze werkelijk zijn heb ik het idee. Moet je toch best een resultaat tegen kunnen halen.![]()
Dat is nu altijd het punt; de kleine jongens hebben het gevoel dat er meer in had gezeten, de grote kerels halen gewoon resultaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lucht het eigenlijk op om altijd zo geforceerd pessimistisch te zijn? Vooraf ga je tegen Liverpool gewoon uit van een afstraffing en je komt de wedstrijd nu uit met een gevoel dat er meer in had kunnen zitten. Niks mis mee.![]()
Wat is het punt?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is nu altijd het punt; de kleine jongens hebben het gevoel dat er meer in had gezeten, de grote kerels halen gewoon resultaat.![]()
Atalanta zijn slopers, dus dat wordt lachen. Derde plek maar veilig stellen door van midtjylland te winnen, meer zit er niet in met deze selectie blijkbaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Kwalitatief is Liverpool wel beter hoor, maar denk dat Atalanta er een stuk meer voor gaat dan Liverpool vandaag deed.![]()
Tussenjaar impliceert dat het beter gaat worden. Dat wordt het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk is de blessure van Kudus niet ernstig anders is er wel een groot probleem mbt de creativiteit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat er geen goede spelers meer rondlopen, is inmiddels wel duidelijk. Dus daar valt weinig op te halen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat is ook niet best.
Verder krijgt EtH al aardig wat kritiek, maar moet zeker meer worden. Maar hij zal wel mogen blijven zitten bij Ajax om gezichtsverlies te voorkomen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat zijn we lekker negatief jongens.
Wel balen dat kudus uitviel, hopelijk is het niet ernstig. Met een fitte Kudus en Anthony had je gisteren gewoon gewonnen.
Ajax moet zichzelf weer uitvinden, maar tijd krijgen we niet helaas.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
ik heb ook de indruk dat bepaalde mensen wat teveel van Ajax verwachten omdat het niet zonder geluk 1 seizoen heel goed ging, vorig seizoen ging het ook fout.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is heel Ajax ook niet. In dat geval is Jota net zo 'middelmaat' als Ajax, volgens jouw logica.
Ik vond het gisteren echt wel goed wat ze lieten zien tot de Neres Klaassen wissel op het afwerken na uiteraard.![]()
Aan de andere kant hebben we van de laatste 8 uitwedstrijden in de CL er 6 gewonnen en 2 gelijk gespeeld.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat is ook niet best.
Vreemd dat het in de thuiswedstrijden een stuk slechter gaatIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
thuis heb je vaak wat minder ruimte dan uitquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:59 schreef MaxC het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben we van de laatste 8 uitwedstrijden in de CL er 6 gewonnen en 2 gelijk gespeeld.
Vreemd dat het in de thuiswedstrijden een stuk slechter gaat![]()
Eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook de indruk dat bepaalde mensen wat teveel van Ajax verwachten omdat het niet zonder geluk 1 seizoen heel goed ging, vorig seizoen ging het ook fout.
Ik vond het gisteren echt wel goed wat ze lieten zien tot de Neres Klaassen wissel op het afwerken na uiteraard.
Niveau van 18/19 ga je niet zomaar halen. Al moet dit team nog groeien. Neres en Klaassen eraf was zwaar debiel.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
maar ook dat team moest toen nog groeien in de groepsfase, niet dat ik denk dat dit team zo ver gaat komen hoor qua niveau maar dat negativisme begrijp ik ook nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:04 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Eens.
Niveau van 18/19 ga je niet zomaar halen. Al moet dit team nog groeien. Neres en Klaassen eraf was zwaar debiel.![]()
Allemaal onderdeel van de act.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lucht het eigenlijk op om altijd zo geforceerd pessimistisch te zijn? Vooraf ga je tegen Liverpool gewoon uit van een afstraffing en je komt de wedstrijd nu uit met een gevoel dat er meer in had kunnen zitten. Niks mis mee.
Nu alleen nog even ranten over boerenkoolbooskijker Klaassen en het JR-cirkeltje is weer rond.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Atalanta zijn slopers, dus dat wordt lachen. Derde plek maar veilig stellen door van midtjylland te winnen, meer zit er niet in met deze selectie blijkbaar.
Dat Atalanta rol je gewoon op over 2 wedstrijden als de selectie fit blijft.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Zo slecht was het allemaal niet joh. Achterin kwetsbaar maar dat waren we altijd al. Als het voorin beter loopt hou je daar de bal ook beter vast. Nu is het nog beetje zoeken naar juiste opstelling. Tel daarbij op dat Antony niet meedeed en Kudus snel eruit viel.
Kansen hebben we ook gekregen, prik je er zomaar een in dan is momentum weer bij Ajax. Zonder fout van Schuurs en pech bij Tagliafico spelen we hier 0-0, daar zou iedereen voor getekend hebben.
Enig nadeel is dat schema nu gewoon propvol is en je weinig kan trainen op automatismen en steeds moet rouleren om iedereen fit te houden. Maar dat mag geen probleem zijn met deze breedte.
Atalanta zou ik maar niet onderschatten... Bijzonder goede ploeg.![]()
Dit schema is voor alle ploegen wel echt moordend, inclusief coronabesmettingen en verhoogde kans op blessures. Wij hebben in NL denk ik de breedste selectie, maar als je zo elke pot een speler kwijt raakt zoals Kudus kan het rap gaan...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
hoop dat het meevalt maar knie is altijd linkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Dit schema is voor alle ploegen wel echt moordend, inclusief coronabesmettingen en verhoogde kans op blessures. Wij hebben in NL denk ik de breedste selectie, maar als je zo elke pot een speler kwijt raakt zoals Kudus kan het rap gaan...![]()
Ik ben er bang voor ja... die zijn we wellicht wel een paar maanden kwijtquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoop dat het meevalt maar knie is altijd linkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ook dat team moest toen nog groeien in de groepsfase, niet dat ik denk dat dit team zo ver gaat komen hoor qua niveau maar dat negativisme begrijp ik ook niet
Het was gewoon prima. Had je 2 van de zoveel kansen gemaakt dan was er niks aan de hand geweest.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Als Promes die kans had gemaakt zou ie trouwens nog zijn afgekeurd ook, dat was waarschijnlijk 3mm buitenspelquote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:50 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Het was gewoon prima. Had je 2 van de zoveel kansen gemaakt dan was er niks aan de hand geweest.
misschien wel maar een gelijkspel had de verhouding beter weer gegevenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Promes die kans had gemaakt zou ie trouwens nog zijn afgekeurd ook, dat was waarschijnlijk 3mm buitenspel![]()
![]()
Lees veel kritiek op Tagliafico, die schijnt er niets meer van te kunnen, maar dat is toch ook wel erg overdreven? Zie nog steeds genoeg goede dingen bij hem. Hij speelt met veel pit, laat af en toe een steekje vallen. Prima back voor Ajax. En tja, die eigen goal...dat was ongelukkig, maar kan de beste overkomen.![]()
Dat denk ik wel weer als het financieel beter gaat zal Overmars wel weer een paar grotere transfers kunnen doen en dat aangevuld met wat talenten uit de jeugd zie ik Ajax over een paar jaar weer pieken. Of zelfs al volgend jaar als Kudus en Antony meer gewend zijn, Gravenberch meer minuten in de benen heeft. Maar dit jaar verwacht ik gewoon weinig wonderen van Ajax (lees derde plek in de poule en dan één of twee rondes in de EL)quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tussenjaar impliceert dat het beter gaat worden. Dat wordt het niet.Oh.![]()
Die afstraffing had het ook nog wel kunnen worden als Salah en Mané er niet zo vroeg waren afgehaald. Kom op zeg, zo goed was het toch ook niet van Ajaxkant? Zeker in de tweede helft werd er bijzonder weinig gecreëerd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lucht het eigenlijk op om altijd zo geforceerd pessimistisch te zijn? Vooraf ga je tegen Liverpool gewoon uit van een afstraffing en je komt de wedstrijd nu uit met een gevoel dat er meer in had kunnen zitten. Niks mis mee.Oh.![]()
Niets mis met Nico.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:55 schreef GwaiLow het volgende:
Lees veel kritiek op Tagliafico, die schijnt er niets meer van te kunnen, maar dat is toch ook wel erg overdreven? Zie nog steeds genoeg goede dingen bij hem. Hij speelt met veel pit, laat af en toe een steekje vallen. Prima back voor Ajax. En tja, die eigen goal...dat was ongelukkig, maar kan de beste overkomen.![]()
kostte ook wel wat kracht dit, je zag de vermoeidheid erin sluipen en dan kunnen mensen wel zeggen dat kan je toch trainen maar wedstrijden op hoge intensiteit spelen wat ze in de PL dus met grote regelmaat doen kan je nu eenmaal niet nabootsenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die afstraffing had het ook nog wel kunnen worden als Salah en Mané er niet zo vroeg waren afgehaald. Kom op zeg, zo goed was het toch ook niet van Ajaxkant? Zeker in de tweede helft werd er bijzonder weinig gecreëerd.![]()
Nee toch? Heb Salah nauwelijks gezien gisteren.quote:
Martinez vond ik ook sterk trouwens. Vooral voor een speler die niet echt meer als vaste basiskracht gezien wordt. Schuurs had misschien een paar mindere momenten, maar die maakt een uitstekende ontwikkeling door. Ook gister zag ik weer veel positieve dingen. En tja, die Promes moet echt weer even vertrouwen krijgen. Schiet alles een beetje slap in op het moment.![]()
Dat zag je wel inderdaad. Neres speelde heel goed ,en ging de eerste 30 minuten echt als de brandweer. Vol druk zetten en doorlopen op de keeper, alleen daarna raakte de tank een beetje leeg. Niet zo heel gek aangezien hij nog niet zoveel minuten in de benen heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
kostte ook wel wat kracht dit, je zag de vermoeidheid erin sluipen en dan kunnen mensen wel zeggen dat kan je toch trainen maar wedstrijden op hoge intensiteit spelen wat ze in de PL dus met grote regelmaat doen kan je nu eenmaal niet nabootsen![]()
1-1 was terecht ja. Die bal op de paal ook nog van Klaassen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien wel maar een gelijkspel had de verhouding beter weer gegeven
[ afbeelding ]![]()
Je mag van geluk spreken als je met dit materiaal 3e wordt in de CL en kampioen kan worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel weer als het financieel beter gaat zal Overmars wel weer een paar grotere transfers kunnen doen en dat aangevuld met wat talenten uit de jeugd zie ik Ajax over een paar jaar weer pieken. Of zelfs al volgend jaar als Kudus en Antony meer gewend zijn, Gravenberch meer minuten in de benen heeft. Maar dit jaar verwacht ik gewoon weinig wonderen van Ajax (lees derde plek in de poule en dan één of twee rondes in de EL)![]()
XG zat dicht bij elkaar inclusief die blessuretijd-kansen van Liverpool maar Ajax had zeker wel een punt verdiend.
https://www.infogol.net/e(...)ool-2020-10-21/84115![]()
Ajax wordt wel 3e hoor, kampioenschap valt geen zinnig woord over te zeggen door hoe het programma in elkaar steekt. Als je je halve team mist door coronabesmettingen als je zo tegen PSV en Feyenoord moet binnen één week wordt het een lastig verhaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je mag van geluk spreken als je met dit materiaal 3e wordt in de CL en kampioen kan worden.Oh.![]()
Interessant dat als je de kans van Promes (waarschijnlijk buitenspel) ervan af trekt, de XG ineens zwaar in het voordeel van Liverpool is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien wel maar een gelijkspel had de verhouding beter weer gegeven
[ afbeelding ]
Dat is ook wel het nadeel van het model. Als er 3 goals zijn afgekeurd op 1 centimeter buitenspel dan tellen ze niet mee voor de XG, terwijl dat in principe ook gecreëerde kansen zijn.![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Interessant dat als je de kans van Promes (waarschijnlijk buitenspel) ervan af trekt, de XG ineens zwaar in het voordeel van Liverpool is.
Dat is ook wel het nadeel van het model. Als er 3 goals zijn afgekeurd op 1 centimeter buitenspel dan tellen ze niet mee voor de XG, terwijl dat in principe ook gecreëerde kansen zijn.wat ben jij toch ook een XG clown hè, als de uitkomst niet zoals je wilt leg je het even uit zoals je wilt
![]()
Oh nee hoor, ik denk zelfs dat Promes geen buitenspel stond. Gelijkspel was absoluut verdiend geweest.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]wat ben jij toch ook een XG clown hè, als de uitkomst niet zoals je wilt leg je het even uit zoals je wilt
Leg alleen uit dat dit wel een lastige factor is.![]()
zeker en deze laatste geeft ook wat meer mijn gevoel over de wedstrijd weer, niet dat het er verder wat toe doet want ik had liever een onverdiende overwinning gehad.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Grappig hoe die xG's van elkaar kunnen verschillen.![]()
Wat speelde die toch weer verschrikkelijk slecht zeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die ene kans van Promes had wel weer een kwartiertje wachten op de VAR opgeleverd.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: