SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je had ook gewoon kunnen lachen om mijn grapje.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn er bij Ajax ook wel een stuk of 6 die het al gehad hebbenGroot fan van User Wotte![]()
vooruit doe ik het alsnogquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen lachen om mijn grapje.![]()
![]()
Vanavond speelt Ajax.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik ben oprecht benieuwd hoe we het eraf gaan brengen.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Veel gaat afhangen van de Ajax-verdediging.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:13 schreef YourCaptor het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd hoe we het eraf gaan brengen.And what rough beast, its hour come round at last,
Ben benieuwd naar de opstellingquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel gaat afhangen van de Ajax-verdediging.Groot fan van User Wotte![]()
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, NeresAnd what rough beast, its hour come round at last,
En in de basis?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Perrin het volgende:
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, Neres![]()
Dan rollen we die Feyenoorders zo op.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Perrin het volgende:
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, NeresJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Geen Anthony?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Perrin het volgende:
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, Neresblablablabla![]()
Bronquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Perrin het volgende:
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, NeresGroot fan van User Wotte![]()
And what rough beast, its hour come round at last,
voetbalzonequote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=378828![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=378828![]()
Groot fan van User Wotte![]()
Schaam je dat je dat nu nog niet bent.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Ja lach maar. Dit gaat m worden.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Dan begin je toch niet om 18 uur al.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gewoon thuis met een paar vrienden!Groot fan van User Wotte![]()
Echt heh. De beleving naar zo'n wedstrijd toe is totaal anders als je niet om de week je clubje mag bezoeken.quote:Uitvinder van de biersmiley.![]()
Das waar.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan begin je toch niet om 18 uur al.
Mis het wel, in de regen afspreken op het station. halve liters in de trein, bij de FEBO verzamelen, te laat het vak op, en 44 spelers op het veld zien![]()
![]()
Was met CL wedstrijden wel op tijd hoor. Ben liever in het stadion merk ik. Ik ben nu veel zenuwachtiger merk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Das waar.
Mis het wel, in de regen afspreken op het station. halve liters in de trein, bij de FEBO verzamelen, te laat het vak op, en 44 spelers op het veld zienGroot fan van User Wotte![]()
Gaat t?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Das waar.
Mis het wel, in de regen afspreken op het station. halve liters in de trein, bij de FEBO verzamelen, te laat het vak op, en 44 spelers op het veld zien![]()
Stadion heb je tenminste nog wat te doen, nu op FOK!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was met CL wedstrijden wel op tijd hoor. Ben liever in het stadion merk ik. Ik ben nu veel zenuwachtiger merk ik.![]()
![]()
Ja en na een paar keer André Hazes te zingen in Zeevaart en daarna in Baco had ik er altijd ineens vertrouwen in.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Echt heh. De beleving naar zo'n wedstrijd toe is totaal anders als je niet om de week je clubje mag bezoeken.Groot fan van User Wotte![]()
Ook leuk natuurlijk!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Stadion heb je tenminste nog wat te doen, nu op FOK!Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja en na een paar keer André Hazes te zingen in Zeevaart en daarna in Baco had ik er altijd ineens vertrouwen in.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Die poepen natuurlijk in hun broek vanwege de voorhoede van Ajax.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:43 schreef Elan het volgende:
Bedoel wat stelt het nou helemaal voor dat LiverpoolAnd what rough beast, its hour come round at last,
Lijkt me ook als je er 7(!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die poepen natuurlijk in hun broek vanwege de voorhoede van Ajax.) tegen krijgt van Aston Villa.
Tegen Everton ook weer 2, dus liggen zeker kansen
blablablabla![]()
Gelukkig hebben wij ook een Jack Grealish of James Rodriguezquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me ook als je er 7(!) tegen krijgt van Aston Villa.
Tegen Everton ook weer 2, dus liggen zeker kansenGroot fan van User Wotte![]()
Je hebt nu gewoon wat minder gesnoven.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was met CL wedstrijden wel op tijd hoor. Ben liever in het stadion merk ik. Ik ben nu veel zenuwachtiger merk ik.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nog niks zelfsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt nu gewoon wat minder gesnoven.Groot fan van User Wotte![]()
Dealers aan de bedelstaf.And what rough beast, its hour come round at last,
Laten we het hopenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Perrin het volgende:
Onana - Tagliafico, Blind, Schuurs, Mazraoui - Gravenberch, Kudus, Klaassen - Promes, Tadic, Neres![]()
Nog steeds nuchter?
And what rough beast, its hour come round at last,
Onana; Mazraoui, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Gravenberch, Kudus, Klaassen, Blind; Neres en Tadic
Aldus de telegraaf. Leuk bedacht welRED ONS HENNIEGOD![]()
Wutquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Onana; Mazraoui, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Gravenberch, Kudus, Klaassen, Blind; Neres en Tadic
Aldus de telegraaf. Leuk bedacht wel![]()
Waarom Blind op linksvoor?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Aldus de telegraaf. Leuk bedacht welGroot fan van User Wotte![]()
Hag heeft dus ook wel gezien dat het centrum iets te traag zou zijn tegen Liverpool.
Ben benieuwd.Oh.![]()
Mag hopen dat ze daar voldoende op hebben getraind.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Leuk een nieuwe formatie uitproberen tegen Liverpool.Oh.![]()
Ik stuur net naar een maat van mij die voor Liverpool is dat dit of heel goed, of bijzonder slecht kan uitpakkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Leuk een nieuwe formatie uitproberen tegen Liverpool.![]()
Poeh, dat wordt iig boeiend.And what rough beast, its hour come round at last,
Klopt. Net zoals bij 433quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik stuur net naar een maat van mij die voor Liverpool is dat dit of heel goed, of bijzonder slecht kan uitpakken![]()
Klinkt eerder als een 451 voor mij met Neres op rechts en Blind op links maar ik kan fout zijn.quote:![]()
Minder dan vorige jaren iig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Het begon wat later, maar komt nu wel een beetje opspelen ja.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Helemaal niet, alles wat je vanavond haalt is bonus...quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Bijzondere opstelling wel, waarschijnlijk mede bedacht door de afwezigheid van Antony voorin en de angst om in het mes te lopen dus wat meer controle op het middenveld...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ondanks dat Ajax ook nog niet top is, heb ik wel het gevoel dat dit het moment is om Liverpool te pakken. Zij zijn al helemaal niet in vorm en missen behoorlijk wat belangrijke spelers.![]()
Nou ik denk dat ie beter presteert mét broekjequote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Geen idee wat hij tussen zn benen heeft hangen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ie beter presteert mét broekjeJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
We gaan het vanavond merken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geen idee wat hij tussen zn benen heeft hangen.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik zou hier eigenlijk bovenmatige belangstelling voor moeten hebben, maar ik heb liever 3 punten dan een Argentijnse piemelquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geen idee wat hij tussen zn benen heeft hangen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dus zet je er iemand neer die net zo traag is én elke vorm van inzicht ontbeert?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hag heeft dus ook wel gezien dat het centrum iets te traag zou zijn tegen Liverpool.
Ben benieuwd.![]()
Begin voorbeschouwing genot.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik lust wel een Argentijnse sloerie @Charrellquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou hier eigenlijk bovenmatige belangstelling voor moeten hebben, maar ik heb liever 3 punten dan een Argentijnse piemelJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Nou het idee is goed iig.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ik ben benieuwd, meestal ben ik niet zo fan van systemen zonder iemand echt in de spits.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel met een compleet andere rol van de spits dus we gaan zien hoe dat loopt![]()
Zenuwachtig. Wel zeer zeer sfeerloos zonder publiek. Voelt toch als oefen potje helaas.Love is in the air!![]()
Het begint tóch te kriebelen nu. Veel later dan normaal, maar toch lekker dat we weer los gaan in de CL.![]()
![]()
Laten we hopen op een mooi resultaat
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Mja, daardoor boeit het me allemaal maar heel matig eigenlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:45 schreef Landgeld het volgende:
Zenuwachtig. Wel zeer zeer sfeerloos zonder publiek. Voelt toch als oefen potje helaas.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is begonnen.And what rough beast, its hour come round at last,
Zijn ze de boel aan het afbreken buiten
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Liverpool - Ajax
Toch even pijnlijk. Dit had vorig jaar de finale moeten zijn.....Love is in the air!![]()
Ja nogal.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:01 schreef Landgeld het volgende:
Supporters staan buiten vuurwerk af te steken?And what rough beast, its hour come round at last,
Je moet iets als de kroeg dicht is en je je vrouw haat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:01 schreef Landgeld het volgende:
Supporters staan buiten vuurwerk af te steken?![]()
Shit, Kudus blessa.And what rough beast, its hour come round at last,
Kudus stuk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
En daar gaat het gedroomde middenveld alweer."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: