Veel plezier en succesquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:09 schreef koffieleuk het volgende:
@:Cyan9
Ik heb zo een muziekpubquiz, dus het is weer rustig van mijn kant.
Paul's a dead man miss him miss him!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat kan niet want Paul is dead![]()
Verdorie zeg, echt de hele wereld zit in het complot
Oh jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Of om keihard over te struikelen. Maar dat zal wel aan m'n mood liggen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja
Weet je wat nog kutter is dan over een drempel struikelen? Over een FLEVOLANDSE drempel struikelen.
Vindt @Strani dit leuk of niet leuk?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:38 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk niet, want wij kijken naar knikkerbanen, maar Real Madrid-Shaktar Donetsk vlak voor rust 0-3
En ik dan..?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:39 schreef ijs_beer het volgende:
@:cyan9omdat liefdesgedoe
@:greysvoor het gemankeerde pootje.
@:momovoor VDP
@:Molloot200Hoe gaan de tentamens
@:Straniomdat de zon vast schijnt in Spanje.
Nou da wast wel
Dit wist Strani nog niet maar Strani vindt dit heel leukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vindt @:Strani dit leuk of niet leuk?
Maar het kan nog erger. Je zal maar over een drempel struikelen. En daardoor Flevoland in vallenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja
Weet je wat nog kutter is dan over een drempel struikelen? Over een FLEVOLANDSE drempel struikelen.
Huhquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:38 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk niet, want wij kijken naar knikkerbanen, maar Real Madrid-Shaktar Donetsk vlak voor rust 0-3
Als Valencia fan zou ik eigenlijk vooral zeggen dat je een hekel aan jezelf, maar goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit wist Strani nog niet maar Strani vindt dit heel leuk
Als Valencia-fan heeft Strani een hekel aan zowel Real Madrid als Barcelona (maar aan die laatste wel meer)
Levante is de club van Valencia.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als Valencia fan zou ik eigenlijk vooral zeggen dat je een hekel aan jezelf, maar goed.
Sinterklaas schuimpjes schijnen goed te helpen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
IK HEB CHOCOLA GEGETEN, MAAR IK BEN NOG STEEDS NIET BLIJ.
Einde bericht.
Da’s lieeeffquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij krijgt![]()
extra chocola en ik zal speciaal voor jou ook nog een chocolaatje eten.
Oók, ook!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als Valencia fan zou ik eigenlijk vooral zeggen dat je een hekel aan jezelf, maar goed.
Mooie oud-club van Johan Cruijff, niets mis meequote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou moet jij héél erg gaan uitkijken Fred
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:38 schreef Fred_B het volgende:
En Getafe de club van Madrid.quote:
Is dit een eufemisme?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:46 schreef H_T het volgende:
Ik ga me zo voor het eerst wagen aan Jobi's stinkpizza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |