chufi en DJMO tellen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot slot nog even de DTS song!!!
DTS OP DE FRONTPAGE
FOK!kers maken lied
DTS OP DE FRONTPAGE“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is nogal een bericht.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:48 schreef Jippie het volgende:
Rudy Giuliani doet boekje open over Hunter Biden
Heb niet hier op zitten zwoegen, van tien verschillende bronnen een verhaal maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ik graag beetje meiden/vrouwen Hier erin wil om de discussie leuk te houden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
dat ja of zoiets iddquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:54 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ik graag beetje meiden/vrouwen Hier erin wil om de discussie leuk te houden.![]()
Dus ik discuseer niet leuk?
Weer een bijl in mijn rug kree.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet je het wordt soort van saai met alleen mannen. Net zo lache nog hoor daar niet van.quote:
Maar dat is in de nacht dan wel. En ok soort van saai gaat het dan ook worden. Moeten gewoon vrouwen bij enzo Hahaha want altijd denken die anders en dat maakt het leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Mannenhater.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg nou maar gewoon dat je zin hebt in een lekker wijfquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:54 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ik graag beetje meiden/vrouwen Hier erin wil om de discussie leuk te houden.![]()
Ik vraag me af wat Giulani zijn belang hierin is?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja en het zou ook zomaar verzonnen kunnen zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Js nouja dat ook. Maar meen dit serieus hoor. Want denk ook echt dat discussie leuker is met vrouwen erbijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je zin hebt in een lekker wijfDo what you love, love what you do!![]()
plasgootje graagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:59 schreef Jippie het volgende:
Kree wat voor vrouwenpraat je wil je, Libresse of Always ?![]()
Nog steeds van die lange videocalls ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:58 schreef devzero het volgende:
Zat daarnet nog even live te streamen voor al mijn fans
voel me nu net @:debraad![]()
Doet die plakstrip geen pijn aan je doos?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:59 schreef Jippie het volgende:
Kree wat voor vrouwenpraat je wil je, Libresse of Always ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of Pampers.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, wilde even kijken hoe moeilijk of makkelijk het is. Account aanmaken, OBS starten, juiste stream key opgeven en streamen maar. 5 minuten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nog steeds van die lange videocalls ?![]()
Alleen na een scheerloze periodequote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet die plakstrip geen pijn aan je doos?![]()
Dat klinkt mij ingewikkeldquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, wilde even kijken hoe moeilijk of makkelijk het is. Account aanmaken, OBS starten, juiste stream key opgeven en streamen maar. 5 minuten.![]()
![]()
Jij bent dan ook een meid.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is wel zo dat vrouwen soms dan toch een stuk moeilijker denken als mannen he.....Do what you love, love what you do!![]()
OB,ik snap die inbrenghuls niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OB hebben ze niet daarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest altijd Tampax halen ,geen idee waarom![]()
Jij hoeft het toch ook niet te snappenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OB,ik snap die inbrenghuls niet.![]()
![]()
Tampon met wodka.Dan liever OB.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij hoeft het toch ook niet te snappen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tampaxquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest altijd Tampax halen ,geen idee waarom![]()
Mijn eerste ervaring met een tampon , was op mijn twaalfde. Moest met de Jazzballetschool optreden in het plaatselijke theater. Ik had mijn 'maandstonde'en mocht geen maandverband gebruiken maar moest perse zo'n OB geval in, heb er nou nog nachtmerries van![]()
![]()
Wat het wel is en blijft me verbazen. Weet nog niet alles over meiden en nu ben ik toch al redelijk oud. Nog steeds gewoon van die dingen die ik dan niet snap enzp/Do what you love, love what you do!![]()
Nou grijp je kans, stel een vraag !quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:09 schreef kree het volgende:
Wat het wel is en blijft me verbazen. Weet nog niet alles over meiden en nu ben ik toch al redelijk oud. Nog steeds gewoon van die dingen die ik dan niet snap enzp/![]()
Maar dat is ook het leuke ervan aan de andere kant. Nou net zoals hier dus want het staat er gewoon weer. Verschil moet er gewoon zijn he.Do what you love, love what you do!![]()
Vraag Jippie.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:09 schreef kree het volgende:
Wat het wel is en blijft me verbazen. Weet nog niet alles over meiden en nu ben ik toch al redelijk oud. Nog steeds gewoon van die dingen die ik dan niet snap enzp/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt toch een zus?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:10 schreef kree het volgende:
Maar dat is ook het leuke ervan aan de andere kant. Nou net zoals hier dus want het staat er gewoon weer. Verschil moet er gewoon zijn he.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha nou was me niet zo om mezelf of om een vraag te stellen ofzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou grijp je kans, stel een vraag !
Wel een goeie eigenlijk wat voor vraag stel je.
Wat me iig 1 ding is met meiden is dat ze nooit duidelijk kunnen zijn Niet over verliefd niet over alles. Ok en dat is nu een hele lastige vraag maar omdat je erom vroeg. Waarom doen ze zo?Do what you love, love what you do!![]()
Te laat,DT is al voorbij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat hangt meer van de persoon af dan vaan het geslacht, hoe ben je zelf ? Geef je ze wel gelegenheid om dat te vertellen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:12 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nou was me niet zo om mezelf of om een vraag te stellen ofzo.
Wel een goeie eigenlijk wat voor vraag stel je.
Wat me iig 1 ding is met meiden is dat ze nooit duidelijk kunnen zijn Niet over verliefd niet over alles. Ok en dat is nu een hele lastige vraag maar omdat je erom vroeg. Waarom doen ze zo?![]()
Nog een meid kree.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou denk van wel? Heb gister nog uur aan de telefoon gezeten met iemand van paiq waarvan ik wist gaan trouwen enzo. Dus ja denk wel dat ik ze de kans geef. Geven ze het ook andersom. Dat is meer nog de vraagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat hangt meer van de persoon af dan vaan het geslacht, hoe ben je zelf ? Geef je ze wel gelegenheid om dat te vertellen?Do what you love, love what you do!![]()
Maar verwacht je van een meisje wat gaat trouwen dat ze eventuele gevoelens van verliefdheid op jou uitspreekt ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nou denk van wel? Heb gister nog uur aan de telefoon gezeten met iemand van payq waarvan ik wist gaan trouwen enzo. Dus ja denk wel dat ik ze de kans geef. Geven ze het ook andersom. Dat is meer nog de vraag![]()
Een uur met iemand aan de telefoon?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nou denk van wel? Heb gister nog uur aan de telefoon gezeten met iemand van paiq waarvan ik wist gaan trouwen enzo. Dus ja denk wel dat ik ze de kans geef. Geven ze het ook andersom. Dat is meer nog de vraag
Knettergek.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En meen ik serieus jippie Ik denk soms dat meiden wel ff heel te makkelijk denken. Zeg maar voor jou tien anderen enzo dat ideeDo what you love, love what you do!![]()
Ik denk ook wel dat sommigen meiden/vrouwen de lat erg hoog hebben liggen, zoeken een soort van superman die niet bestaatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:17 schreef kree het volgende:
En meen ik serieus jippie Ik denk soms dat meiden wel ff heel te makkelijk denken. Zeg maar voor jou tien anderen enzo dat idee![]()
Dat mag je als man ook denken,als je het beter kan krijgen,ga je gang.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:17 schreef kree het volgende:
En meen ik serieus jippie Ik denk soms dat meiden wel ff heel te makkelijk denken. Zeg maar voor jou tien anderen enzo dat idee
Nee hoor omdat ik haar aardig vindt Ook terwijl ze een relatie met iemand anders heeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een uur met iemand aan de telefoon?
Knettergek.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is zeker waar,valt heel erg op bij programma`s als Lang leve de liefde bijv.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat sommigen meiden/vrouwen de lat erg hoog hebben liggen, zoeken een soort van superman die niet bestaat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vriendschap, geborgenheid en seks daar gaat het in een relatie om. Zou niet zo ingewikkeld moeten zijn, maar daar komt nog persoonlijke voorkeur bij.![]()
En vertrouwen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:20 schreef Jippie het volgende:
Vriendschap, geborgenheid en seks daar gaat het in een relatie om. Zou niet zo ingewikkeld moeten zijn, maar daar komt nog persoonlijke voorkeur bij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nouja ik scheer niet alles over 1 kant. Maar is beetje de algemene ervaring. Tuurlijk zijn altijd uitzonderingen. Moet je ze wel treffen natuurlijk. Merendeel niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat sommigen meiden/vrouwen de lat erg hoog hebben liggen, zoeken een soort van superman die niet bestaatDo what you love, love what you do!![]()
Heb het in mijn familie gezien , neef vrij jong aan kinderen, ze wilde perse een tweede , tweede kindje nog geen jaar oud 'Dit is niet het gezinsleven wat ik mij heb voorgesteldquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker waar,valt heel erg op bij programma`s als Lang leve de liefde bijv."
![]()
Hoort voor mij bij geborgenheid/veiligheid. Als iemand niet te vertrouwen is of niet eerlijk dan zal je je er nooit geborgen/veilig bij voelenquote:![]()
Nou ik ben helemaal niet voor zo snel kinderen. Zou het wel willen btw hoor. Maar dat gaat toch echt pas aals stabiele relatie en getrouwd en etc.Do what you love, love what you do!![]()
No way kindertjes maken ervoor. Gegarandeerd al recepter voor disasterDo what you love, love what you do!![]()
Zo dan,die is lekker makkelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb het in mijn familie gezien , neef vrij jong aan kinderen, ze wilde perse een tweede , tweede kindje nog geen jaar oud 'Dit is niet het gezinsleven wat ik mij heb voorgesteld"
![]()
Ik heb 2 broertjes en 1 zusje die een relatie hebben met iemand waar kids uit een vorige relatie .“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt hoor. Je partner beter gunnen is toch juist liefde? Rare wereld.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag je als man ook denken,als je het beter kan krijgen,ga je gang.![]()
Ik zou er ook geen problemen mee hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo dan,die is lekker makkelijk.![]()
Ik heb 2 broertjes en 1 zusje die een relatie hebben met iemand waar kids uit een vorige relatie .![]()
Precies Kree, kinderen hoor je goed over na te denken maar ze zijn geen oorzaak van een disaster, dat ligt dan vaak aan onvoldoende besef van de ouders. Kindje is geen accesoire die je kan terug brengen als het tegenvaltquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:24 schreef kree het volgende:
Nou ik ben helemaal niet voor zo snel kinderen. Zou het wel willen btw hoor. Maar dat gaat toch echt pas aals stabiele relatie en getrouwd en etc.![]()
Is nu 4 jaar terug maar mijn neef is er nog steeds kapot van dat hij zijn kinderen niet meer dagelijks ziet. Hij heeft inmiddels weer een lieve vriendin en zijn ex moddert voort van relatie tot relatie op zoek naar de ideale manquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo dan,die is lekker makkelijk.![]()
Ik heb 2 broertjes en 1 zusje die een relatie hebben met iemand waar kids uit een vorige relatie .![]()
Tuurlijk niet, wel goede afspraken maken met elkaar natuurlijk zeker in puberteitsleeftijdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen problemen mee hebben.![]()
Owh ik doe totaal niet aan seks totdat ik denk van ja we gaan samen verder. Ok nu heb ik het 1 keer mis gehad wel. Maar het principe is er nog steeds.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Precies Kree, kinderen hoor je goed over na te denken maar ze zijn geen oorzaak van een disaster, dat ligt dan vaak aan onvoldoende besef van de ouders. Kindje is geen accesoire die je kan terug brengen als het tegenvalt
Kan best lastig zijn soms om in te schatten.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb daar gelukkig geen last van. Relatie met de moeder van mijn dochtertje is "koel" maar we kunnen redelijk opschieten en delen gewoon alle lasten en denken ongeveer het zelfde over haar opvoeding. Ik heb mijn dochtertje om de week.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is nu 4 jaar terug maar mijn neef is er nog steeds kapot van dat hij zijn kinderen niet meer dagelijks ziet. Hij heeft inmiddels weer een lieve vriendin en zijn ex moddert voort van relatie tot relatie op zoek naar de ideale man![]()
Dat zou ik juist tof vinden.Ik kan nogal goed met die categorie.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wel goede afspraken maken met elkaar natuurlijk zeker in puberteitsleeftijd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet dat ik ooit nog een relatie zou beginnen, maar als het zou gebeuren met iemand met kinderen, dan zal ik gewoon "dev" voor ze zijn en niet willen dat ze me papa of zo noemenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wel goede afspraken maken met elkaar natuurlijk zeker in puberteitsleeftijdEen vader hebbben ze al.
![]()
Ben jij geheelonthouder? Seks is toch ook voor fun of ben je al in de 80 ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:31 schreef kree het volgende:
[..]
Owh ik doe totaal niet aan seks totdat ik denk van ja we gaan samen verder. Ok nu heb ik het 1 keer mis gehad wel. Maar het principe is er nog steeds.
Kan best lastig zijn soms om in te schatten.![]()
We hebben je wel gementioned.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Seks is vies, daar ga je van zwetenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben jij geheelonthouder? Seks is toch ook voor fun of ben je al in de 80 ?![]()
En kutscheetjes.Bah bah.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Seks is vies, daar ga je van zweten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aan het einde van de rit blijft het toch een kosten/baten verhaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben jij geheelonthouder? Seks is toch ook voor fun of ben je al in de 80 ?![]()
Goedemorgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:34 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Aan het einde van de rit blijft het toch een kosten/baten verhaal.
Wat zijn de kosten en wat zijn de baten dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:34 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Aan het einde van de rit blijft het toch een kosten/baten verhaal.![]()
De ex van mijn neef probeert nog te 'bazen' maar dat begint mijn neef nu eindelijk te negeren. Die jongen heeft zo onder de plak gezeten , niet normaal. En stoere marinier , maar relatie kan je brekenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig geen last van. Relatie met de moeder van mijn dochtertje is "koel" maar we kunnen redelijk opschieten en delen gewoon alle lasten en denken ongeveer het zelfde over haar opvoeding. Ik heb mijn dochtertje om de week.![]()
In mijn geval bedoel je? Lijkt me een persoonlijke beoordeling.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat zijn de kosten en wat zijn de baten dan?![]()
Ja dat lijkt mij ook, heb ook nooit mamma kunnen zeggen tegen mijn vaders 2e en 3e vrouwquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit nog een relatie zou beginnen, maar als het zou gebeuren met iemand met kinderen, dan zal ik gewoon "dev" voor ze zijn en niet willen dat ze me papa of zo noemenEen vader hebbben ze al.
![]()
Vraag wie de DT had?quote:
Bee hoor helemaal niet. Maar toch qua relatie heb ik er wel mijn idee over. En hmja we hadden seks maar ook omdat ik dacht we gaan verder samen. Nu blijkt dat daarna niet zo te zijn en naja spijt is een groot woord want was wel leuk. Maar euh tja weet niet eigenlijk nu je er zo over vraagt. Het is toch een ding wel enzo want meer intiem kun je niet met elkaar zijn. Maargoed voor toen was het ok en heb er ook geen spijt van.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben jij geheelonthouder? Seks is toch ook voor fun of ben je al in de 80 ?Do what you love, love what you do!![]()
Ja, ik hou ook van pubers. Maar in de opvoeding moet je samen een duidelijke lijn trekken anders loopt het geheid stukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou ik juist tof vinden.Ik kan nogal goed met die categorie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: