quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:37 schreef chufi het volgende:
[..]
beide met ei uit eigen hand?Nee, beiden van internet. Hoewel ik wel zo'n gietijzeren pan heb uit foto 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen enkele kaas gebruiktquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een beste plak kaas zo te zien.
beide zonder gietijzer bereidquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, beiden van internet. Hoewel ik wel zo'n gietijzeren pan heb uit foto 1
Die eerste heb ik opgeslagen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen enkele kaas gebruikt
https://www.earthboundfar(...)-cauliflower-medley/
https://www.jocooks.com/recipes/spanish-omelette/
Probeer anders het VIVA forum,schijnen veel "meiden" te zitten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:43 schreef kree het volgende:
Hahaha for sure er moeten wat meiden hier tussen zitten gewoono. Hoewel dat gasten praat ook wel lache is. Iets nodig om het soort van uit te balancen wel
Ja he? Het is btw helemaal niet erg. Maar ik merk gewoon vindt t dan minder leukquote:
Mawjie vindt ons niet leuk?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja he? Het is btw helemaal niet erg. Maar ik merk gewoon vindt t dan minder leuk
Nee natuurlijk niet want dat is juist weer andersom. Hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Probeer anders het VIVA forum,schijnen veel "meiden" te zitten.
Getrouwde vrouw paraat !quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja he? Het is btw helemaal niet erg. Maar ik merk gewoon vindt t dan minder leuk
Dat telt dus niet.quote:
quote:
Dat heb ik niet gezegd hequote:
Ik trek me dit heel erg aan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd he
Vindt t wel leuker als er beetje mengeling is tussen man/vrouw Dat zei ik. Maakt jullie niet minder leuk hoor no worry
Hahaha dat maakt niet uit maar ik weet gewoon he onderhand vrouwen kijken toch anders naar dingen. En dat is juist het leuke getrouwd of niet. Maar andere zienswijze is het soms wel en daarom moet het ook beetje gemengd zijn want okj gasten denkwijze is redelijk makkelijk te achterhalen. En nu hebben we het over in een topic. Maar moet gewoon van beide kanten zijn voor het beste resultaat om het zo maar te noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |