Dat klinkt mij ingewikkeldquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, wilde even kijken hoe moeilijk of makkelijk het is. Account aanmaken, OBS starten, juiste stream key opgeven en streamen maar. 5 minuten.
Jij bent dan ook een meid.quote:
OB,ik snap die inbrenghuls niet.quote:
OB hebben ze niet daarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest altijd Tampax halen ,geen idee waarom
Jij hoeft het toch ook niet te snappenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OB,ik snap die inbrenghuls niet.
Tampon met wodka.Dan liever OB.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij hoeft het toch ook niet te snappen
Tampaxquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest altijd Tampax halen ,geen idee waarom
Nou grijp je kans, stel een vraag !quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:09 schreef kree het volgende:
Wat het wel is en blijft me verbazen. Weet nog niet alles over meiden en nu ben ik toch al redelijk oud. Nog steeds gewoon van die dingen die ik dan niet snap enzp/
Vraag Jippie.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:09 schreef kree het volgende:
Wat het wel is en blijft me verbazen. Weet nog niet alles over meiden en nu ben ik toch al redelijk oud. Nog steeds gewoon van die dingen die ik dan niet snap enzp/
Je hebt toch een zus?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:10 schreef kree het volgende:
Maar dat is ook het leuke ervan aan de andere kant. Nou net zoals hier dus want het staat er gewoon weer. Verschil moet er gewoon zijn he.
Haha nou was me niet zo om mezelf of om een vraag te stellen ofzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou grijp je kans, stel een vraag !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |