chufi en DJMO tellen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot slot nog even de DTS song!!!
DTS OP DE FRONTPAGE
FOK!kers maken lied
DTS OP DE FRONTPAGE“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is nogal een bericht.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:48 schreef Jippie het volgende:
Rudy Giuliani doet boekje open over Hunter Biden
Heb niet hier op zitten zwoegen, van tien verschillende bronnen een verhaal maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ik graag beetje meiden/vrouwen Hier erin wil om de discussie leuk te houden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
dat ja of zoiets iddquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:54 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ik graag beetje meiden/vrouwen Hier erin wil om de discussie leuk te houden.![]()
Dus ik discuseer niet leuk?
Weer een bijl in mijn rug kree.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet je het wordt soort van saai met alleen mannen. Net zo lache nog hoor daar niet van.quote:
Maar dat is in de nacht dan wel. En ok soort van saai gaat het dan ook worden. Moeten gewoon vrouwen bij enzo Hahaha want altijd denken die anders en dat maakt het leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Mannenhater.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg nou maar gewoon dat je zin hebt in een lekker wijfquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:54 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ik graag beetje meiden/vrouwen Hier erin wil om de discussie leuk te houden.![]()
Ik vraag me af wat Giulani zijn belang hierin is?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja en het zou ook zomaar verzonnen kunnen zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Js nouja dat ook. Maar meen dit serieus hoor. Want denk ook echt dat discussie leuker is met vrouwen erbijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je zin hebt in een lekker wijfDo what you love, love what you do!![]()
plasgootje graagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:59 schreef Jippie het volgende:
Kree wat voor vrouwenpraat je wil je, Libresse of Always ?![]()
Nog steeds van die lange videocalls ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:58 schreef devzero het volgende:
Zat daarnet nog even live te streamen voor al mijn fans
voel me nu net @:debraad![]()
Doet die plakstrip geen pijn aan je doos?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:59 schreef Jippie het volgende:
Kree wat voor vrouwenpraat je wil je, Libresse of Always ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of Pampers.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, wilde even kijken hoe moeilijk of makkelijk het is. Account aanmaken, OBS starten, juiste stream key opgeven en streamen maar. 5 minuten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nog steeds van die lange videocalls ?![]()
Alleen na een scheerloze periodequote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet die plakstrip geen pijn aan je doos?![]()
Dat klinkt mij ingewikkeldquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, wilde even kijken hoe moeilijk of makkelijk het is. Account aanmaken, OBS starten, juiste stream key opgeven en streamen maar. 5 minuten.![]()
![]()
Jij bent dan ook een meid.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is wel zo dat vrouwen soms dan toch een stuk moeilijker denken als mannen he.....Do what you love, love what you do!![]()
OB,ik snap die inbrenghuls niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OB hebben ze niet daarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest altijd Tampax halen ,geen idee waarom![]()
Jij hoeft het toch ook niet te snappenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OB,ik snap die inbrenghuls niet.![]()
![]()
Tampon met wodka.Dan liever OB.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij hoeft het toch ook niet te snappen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tampaxquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest altijd Tampax halen ,geen idee waarom![]()
Mijn eerste ervaring met een tampon , was op mijn twaalfde. Moest met de Jazzballetschool optreden in het plaatselijke theater. Ik had mijn 'maandstonde'en mocht geen maandverband gebruiken maar moest perse zo'n OB geval in, heb er nou nog nachtmerries van![]()
![]()
Wat het wel is en blijft me verbazen. Weet nog niet alles over meiden en nu ben ik toch al redelijk oud. Nog steeds gewoon van die dingen die ik dan niet snap enzp/Do what you love, love what you do!![]()
Nou grijp je kans, stel een vraag !quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:09 schreef kree het volgende:
Wat het wel is en blijft me verbazen. Weet nog niet alles over meiden en nu ben ik toch al redelijk oud. Nog steeds gewoon van die dingen die ik dan niet snap enzp/![]()
Maar dat is ook het leuke ervan aan de andere kant. Nou net zoals hier dus want het staat er gewoon weer. Verschil moet er gewoon zijn he.Do what you love, love what you do!![]()
Vraag Jippie.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:09 schreef kree het volgende:
Wat het wel is en blijft me verbazen. Weet nog niet alles over meiden en nu ben ik toch al redelijk oud. Nog steeds gewoon van die dingen die ik dan niet snap enzp/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt toch een zus?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:10 schreef kree het volgende:
Maar dat is ook het leuke ervan aan de andere kant. Nou net zoals hier dus want het staat er gewoon weer. Verschil moet er gewoon zijn he.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha nou was me niet zo om mezelf of om een vraag te stellen ofzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou grijp je kans, stel een vraag !
Wel een goeie eigenlijk wat voor vraag stel je.
Wat me iig 1 ding is met meiden is dat ze nooit duidelijk kunnen zijn Niet over verliefd niet over alles. Ok en dat is nu een hele lastige vraag maar omdat je erom vroeg. Waarom doen ze zo?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: