Is nu 4 jaar terug maar mijn neef is er nog steeds kapot van dat hij zijn kinderen niet meer dagelijks ziet. Hij heeft inmiddels weer een lieve vriendin en zijn ex moddert voort van relatie tot relatie op zoek naar de ideale manquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo dan,die is lekker makkelijk.![]()
Ik heb 2 broertjes en 1 zusje die een relatie hebben met iemand waar kids uit een vorige relatie .
Tuurlijk niet, wel goede afspraken maken met elkaar natuurlijk zeker in puberteitsleeftijdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen problemen mee hebben.
Owh ik doe totaal niet aan seks totdat ik denk van ja we gaan samen verder. Ok nu heb ik het 1 keer mis gehad wel. Maar het principe is er nog steeds.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Precies Kree, kinderen hoor je goed over na te denken maar ze zijn geen oorzaak van een disaster, dat ligt dan vaak aan onvoldoende besef van de ouders. Kindje is geen accesoire die je kan terug brengen als het tegenvalt
Ik heb daar gelukkig geen last van. Relatie met de moeder van mijn dochtertje is "koel" maar we kunnen redelijk opschieten en delen gewoon alle lasten en denken ongeveer het zelfde over haar opvoeding. Ik heb mijn dochtertje om de week.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is nu 4 jaar terug maar mijn neef is er nog steeds kapot van dat hij zijn kinderen niet meer dagelijks ziet. Hij heeft inmiddels weer een lieve vriendin en zijn ex moddert voort van relatie tot relatie op zoek naar de ideale man
Dat zou ik juist tof vinden.Ik kan nogal goed met die categorie.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wel goede afspraken maken met elkaar natuurlijk zeker in puberteitsleeftijd
Niet dat ik ooit nog een relatie zou beginnen, maar als het zou gebeuren met iemand met kinderen, dan zal ik gewoon "dev" voor ze zijn en niet willen dat ze me papa of zo noemenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wel goede afspraken maken met elkaar natuurlijk zeker in puberteitsleeftijd
Ben jij geheelonthouder? Seks is toch ook voor fun of ben je al in de 80 ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:31 schreef kree het volgende:
[..]
Owh ik doe totaal niet aan seks totdat ik denk van ja we gaan samen verder. Ok nu heb ik het 1 keer mis gehad wel. Maar het principe is er nog steeds.
Kan best lastig zijn soms om in te schatten.
We hebben je wel gementioned.quote:
Seks is vies, daar ga je van zwetenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben jij geheelonthouder? Seks is toch ook voor fun of ben je al in de 80 ?
En kutscheetjes.Bah bah.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Seks is vies, daar ga je van zweten
Aan het einde van de rit blijft het toch een kosten/baten verhaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Goedemorgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:34 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Aan het einde van de rit blijft het toch een kosten/baten verhaal.
Wat zijn de kosten en wat zijn de baten dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:34 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Aan het einde van de rit blijft het toch een kosten/baten verhaal.
De ex van mijn neef probeert nog te 'bazen' maar dat begint mijn neef nu eindelijk te negeren. Die jongen heeft zo onder de plak gezeten , niet normaal. En stoere marinier , maar relatie kan je brekenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig geen last van. Relatie met de moeder van mijn dochtertje is "koel" maar we kunnen redelijk opschieten en delen gewoon alle lasten en denken ongeveer het zelfde over haar opvoeding. Ik heb mijn dochtertje om de week.
In mijn geval bedoel je? Lijkt me een persoonlijke beoordeling.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat zijn de kosten en wat zijn de baten dan?
Ja dat lijkt mij ook, heb ook nooit mamma kunnen zeggen tegen mijn vaders 2e en 3e vrouwquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit nog een relatie zou beginnen, maar als het zou gebeuren met iemand met kinderen, dan zal ik gewoon "dev" voor ze zijn en niet willen dat ze me papa of zo noemenEen vader hebbben ze al.
Vraag wie de DT had?quote:
Bee hoor helemaal niet. Maar toch qua relatie heb ik er wel mijn idee over. En hmja we hadden seks maar ook omdat ik dacht we gaan verder samen. Nu blijkt dat daarna niet zo te zijn en naja spijt is een groot woord want was wel leuk. Maar euh tja weet niet eigenlijk nu je er zo over vraagt. Het is toch een ding wel enzo want meer intiem kun je niet met elkaar zijn. Maargoed voor toen was het ok en heb er ook geen spijt van.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook van pubers. Maar in de opvoeding moet je samen een duidelijke lijn trekken anders loopt het geheid stukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou ik juist tof vinden.Ik kan nogal goed met die categorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |