Te laat,DT is al voorbij.quote:

Dat hangt meer van de persoon af dan vaan het geslacht, hoe ben je zelf ? Geef je ze wel gelegenheid om dat te vertellen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:12 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nou was me niet zo om mezelf of om een vraag te stellen ofzo.
Wel een goeie eigenlijk wat voor vraag stel je.
Wat me iig 1 ding is met meiden is dat ze nooit duidelijk kunnen zijn Niet over verliefd niet over alles. Ok en dat is nu een hele lastige vraag maar omdat je erom vroeg. Waarom doen ze zo?

Nou denk van wel? Heb gister nog uur aan de telefoon gezeten met iemand van paiq waarvan ik wist gaan trouwen enzo. Dus ja denk wel dat ik ze de kans geef. Geven ze het ook andersom. Dat is meer nog de vraagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat hangt meer van de persoon af dan vaan het geslacht, hoe ben je zelf ? Geef je ze wel gelegenheid om dat te vertellen?

Maar verwacht je van een meisje wat gaat trouwen dat ze eventuele gevoelens van verliefdheid op jou uitspreekt ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nou denk van wel? Heb gister nog uur aan de telefoon gezeten met iemand van payq waarvan ik wist gaan trouwen enzo. Dus ja denk wel dat ik ze de kans geef. Geven ze het ook andersom. Dat is meer nog de vraag

Een uur met iemand aan de telefoon?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nou denk van wel? Heb gister nog uur aan de telefoon gezeten met iemand van paiq waarvan ik wist gaan trouwen enzo. Dus ja denk wel dat ik ze de kans geef. Geven ze het ook andersom. Dat is meer nog de vraag

Ik denk ook wel dat sommigen meiden/vrouwen de lat erg hoog hebben liggen, zoeken een soort van superman die niet bestaatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:17 schreef kree het volgende:
En meen ik serieus jippie Ik denk soms dat meiden wel ff heel te makkelijk denken. Zeg maar voor jou tien anderen enzo dat idee

Dat mag je als man ook denken,als je het beter kan krijgen,ga je gang.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:17 schreef kree het volgende:
En meen ik serieus jippie Ik denk soms dat meiden wel ff heel te makkelijk denken. Zeg maar voor jou tien anderen enzo dat idee

Nee hoor omdat ik haar aardig vindt Ook terwijl ze een relatie met iemand anders heeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een uur met iemand aan de telefoon?
Knettergek.

Dat is zeker waar,valt heel erg op bij programma`s als Lang leve de liefde bijv.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat sommigen meiden/vrouwen de lat erg hoog hebben liggen, zoeken een soort van superman die niet bestaat

En vertrouwen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:20 schreef Jippie het volgende:
Vriendschap, geborgenheid en seks daar gaat het in een relatie om. Zou niet zo ingewikkeld moeten zijn, maar daar komt nog persoonlijke voorkeur bij.

Nouja ik scheer niet alles over 1 kant. Maar is beetje de algemene ervaring. Tuurlijk zijn altijd uitzonderingen. Moet je ze wel treffen natuurlijk. Merendeel niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat sommigen meiden/vrouwen de lat erg hoog hebben liggen, zoeken een soort van superman die niet bestaat

Heb het in mijn familie gezien , neef vrij jong aan kinderen, ze wilde perse een tweede , tweede kindje nog geen jaar oud 'Dit is niet het gezinsleven wat ik mij heb voorgesteldquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker waar,valt heel erg op bij programma`s als Lang leve de liefde bijv.
 "
  "

Hoort voor mij bij geborgenheid/veiligheid. Als iemand niet te vertrouwen is of niet eerlijk dan zal je je er nooit geborgen/veilig bij voelenquote:

Zo dan,die is lekker makkelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb het in mijn familie gezien , neef vrij jong aan kinderen, ze wilde perse een tweede , tweede kindje nog geen jaar oud 'Dit is niet het gezinsleven wat ik mij heb voorgesteld"

Echt hoor. Je partner beter gunnen is toch juist liefde? Rare wereld.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag je als man ook denken,als je het beter kan krijgen,ga je gang.

Ik zou er ook geen problemen mee hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo dan,die is lekker makkelijk.
Ik heb 2 broertjes en 1 zusje die een relatie hebben met iemand waar kids uit een vorige relatie .

Precies Kree, kinderen hoor je goed over na te denken maar ze zijn geen oorzaak van een disaster, dat ligt dan vaak aan onvoldoende besef van de ouders. Kindje is geen accesoire die je kan terug brengen als het tegenvaltquote:Op woensdag 21 oktober 2020 05:24 schreef kree het volgende:
Nou ik ben helemaal niet voor zo snel kinderen. Zou het wel willen btw hoor. Maar dat gaat toch echt pas aals stabiele relatie en getrouwd en etc.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |