abonnement Unibet Coolblue
pi_195729616


Na een zenuwslopende zoektocht hebben Karen, Kristel en Josje hun glitterstokje doorgegeven aan Hanne, Marthe en Alieke Kaboutertje. Hier mogen de die-hard K3(zoekt K3) fans zich verenigen!
Tijdens een grote afscheidstour zijn Karen, Kristel, Josje, Hanne, Marthe en Kloontje samen op tour.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Kippetje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:



Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--




In memoriam voor onze grootste fan: MUZ / Flikker maar op, K3 verdient een 3e topic. :)





pi_195731573
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:23 schreef DeBraad het volgende:
Stoppen na Josje was de beste beslissing geweest die ze hadden moeten maken. Nu hebben ze K3 waarvan er een duidelijk zit puur voor de looks. En toegegeven, die heeft ze O+ En de liedjes zijn best leuk. Maar de K3 zoals het was toen het KKJ werd zal het nooit meer worden. Kijk alleen al naar de teruggelopen kaartverkopen. Kinderen denken K3 ja leuk _O_ Maar de wat oudere garde die heeft zoiets van oh, het haalt het niet bij de echte K3 :D En dat zie je overal in terug.

De originele K3 was O+ K3 met Josje was _O_ _O_ Deze K3 is :{w
Ja, of er had op een andere manier een nieuwe groep moeten komen. Uiteindelijk heeft het Josje ook geholpen dat het grootste deel van de keuzes in K2 zoekt K3 door de jury gemaakt werden. Als daarbij net zoveel liveshows hadden gezeten als bij K3 zoekt K3, is er een grote kans dat iemand als Anneke had gewonnen, omdat ze een beetje dezelfde underdog positie had als Hanne. Ik denk dat het K3 zoekt K3 goed had gedaan om wat meer bootcamp en wat minder liveshows te doen, maar ja, binnen een bootcamp wordt niet gestemd, dus daar verdient Studio 100 niks aan.

Het is natuurlijk ook moeilijk te weten hoeveel succes KKJ nog had gehad in deze tijd. Dit is de eerste keer dat ze concurrentie van een ander bedrijf hebben, met bijvoorbeld #LikeMe. Voorheen was de enige grote concurrentie die ze hadden, met iets als Mega Mindy of Het Huis Anubis, dus de centen kwamen nog steeds in hetzelfde productiebedrijf terecht. Maar nu met andere series, en ook het feit dat steeds jongere kinderen hun weg naar YouTube en TikTok vinden, lijkt het lastig voor K3 om het bij te houden.

Ik moet zelf zeggen dat ik vind dat HKM behoorlijk gegroeid zijn, en het prima doen wat mij betreft, maar echt hetzelfde zal het natuurlijk nooit zijn.
pi_195740758
HKM zijn behoorlijk gegroeid, maar het gaat nooit meer worden wat het was, ook qua hits niet.
Het feit dat volwassen mensen Oya Lele en Alle Kleuren meezingen in de kroeg en niet 10,000 luchtballonnen bijvoorbeeld zegt ook wel genoeg
pi_195745538
Ik denk dat geen enkele line-up het had kunnen halen bij de oude al is t maar wegens nostalgie en 'de originele line-up'. Overigens vraag ik me af in hoeverre HKM echt door t publiek is gekozen/samengesteld. Ik geloof niet dat Studio 100 veel aan t toeval over zou laten
pi_195746840
Er wordt bij geen enkele televisie-talentenjacht veel aan het toeval overgelaten. Vaak krijgen de mensen met de grootste kans al een mooi achtergrond-filmpje bij hun thuis, krijgen de kans om een sympathiek verhaal aan de camera te vertellen, en hebben zo ongeacht hun zangprestaties al gelijk de helft van de kijkers op hun hand. Daarnaast weten de makers natuurlijk al lang wie er in de liveshows komen, dus monteren ze de boel graag zo dat mensen het meeste daar fan van zijn, en het niet superjammer vinden van de mensen die afvallen. En er is vaak voorkeur naar de onervaren kandidaten, want die kun je vanaf een eerste auditie tot de finale zo mooi zien groeien. Mensen met podiumervaring hebben niet heel veel meer bij te leren, dus die blijven redelijk op hetzelfde niveau hangen. Al deze dingen zijn waar voor vrijwel elke zoektocht, of dat nu een K3 zoekt K3 is, of X-Factor, of The Voice.

Het enige grote verschil is dat deze zoektocht niet alleen ging om een leuke tv-show, maar ook om het kiezen van een nieuwe groep, die lang moest kunnen blijven staan. Voor The Voice maakt het niet heel veel uit als een winnaar, die verkozen werd omdat het zo knap was dat ie zo mooi kon zingen zonder podiumervaring, na een jaar niet meer relevant is - dan begint er immers een nieuw seizoen en komen er weer nieuwe talenten aan. Maar voor Studio 100 is het toch wel iets belangrijker geweest dat de nieuwe K3 niet alleen voor een leuke zoektocht zorgde, maar ook een goede groep bracht. Daarme heeft het wat meer weg van de Op Zoek Naar-programma's van een aantal jaar geleden. Het is in de afgelopen tientallen topics natuurlijk al uitgebreid besproken, maar dat was niet direct het geval met Hanne, Klaasje en Marthe. De HKM trein kwam toch wel wat trager op gang, waardoor ze niet gelijk openden met een knaller, zoals het Mama Se album dat wel was voor KKJ.

En tsja, nostalgie is natuurlijk moeilijk te voorspellen. Misschien dat deze line up over tien of twintig jaar ook wel nostalgie is voor de huidige jeugd, hoewel het wellicht iets minder de grootste franchise is. Toen ik klein was had ik het gevoel dat K3 de enige muziek was waar ik naar luisterde, naast misschien af en toe Kinderen Voor Kinderen. Maar voor de jeugd is er nu zoveel muziek en tv om te consumeren, ik denk niet dat daar K3 nog per se dezelfde hoodrol in speelt.
pi_195757759
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:40 schreef Maartel het volgende:
Ik denk dat geen enkele line-up het had kunnen halen bij de oude al is 't maar wegens nostalgie en 'de originele line-up'. Overigens vraag ik me af in hoeverre HKM echt door 't publiek is gekozen/samengesteld. Ik geloof niet dat Studio 100 veel aan 't toeval over zou laten.
Bijna alles over K3 zoekt K3 is hier natuurlijk al uitgebreid besproken. Op zich al wonderlijk dat we het vijf jaar na dato nog steeds over deze talentenjacht hebben maar dat is ook wel omdat het geen talentenjacht was als alle andere, het ging Studio 100 vooral om het continueren van de inkomsten uit het het meest succesvolle 'product' dat ze ooit hebben gehad. Een poosje geleden kwam ik er bij toeval achter dat de complete reeks in HD op kijk.nl staat en dat was voor mij aanleiding om alles te downloaden om het nog eens op groot scherm te kunnen herbekijken (voor wie het ook wil hebben om te bewaren: hier).

Het was jaren geleden sinds ik K3 zoekt K3 voor het laatst integraal had herbekeken en met de benefit of hindsight vallen dan toch wel een aantal dingen op. De meest opmerkelijke en bedenkelijke zaken zijn hier mooi samengevat, maar dat overzicht is uiteraard niet compleet.

Ik ben er nu wel van overtuigd dat het publiek bij geen enkele beslissing een doorslaggevende stem heeft gehad maar dat publieksstemmen (en social media) uitsluitend als graadmeter zijn gebruikt om wat feedback te hebben. Om die reden is ook nooit opening van zaken gegeven over de precieze manier waarop de publieksstemmen werden geteld (en zonodig verrekend met die van de jury). Dat begon eigenlijk al met de publieksjury tijdens de auditieafleveringen: het publiek in de vier hartjes kon stemmen met een stemkastje tijdens een auditie, maar welk percentage van zo'n publieksjury moest eigenlijk een positieve stem uitbrengen voordat een hartje zou oplichten? Ik denk nu dat die stemkastjes feitelijk niets deden en dat de regie (uiteraard in samenspraak met Studio 100) bepaalde óf en zo ja wélke hartjes zouden oplichten en of de kandidate in kwestie zo tot bij de vakjury kon geraken.

Aan het begin van de derde auditieaflevering zie je alle hartjes oplichten terwijl er op dat moment geen publiek aanwezig is: dit bewijst dat de lichtjes in de hartjes gewoon door de regie konden worden aangezet. Om de hartjes te laten opengaan en zo tot bij de vakjury te kunnen geraken moesten minimaal drie van de vier hartjes oplichten, maar bij de auditie van Laura Aussems kun je zien dat de hartjes al in beweging komen nog vóór het derde en vierde hartje oplichten ... Foutje van de regie zullen we maar denken.

Waarschijnlijk heeft de vakjury al in een vroeg stadium bij de audities een klein aantal kandidates geselecteerd, de rest van de kandidates die 'door' waren waren gewoon 'opvulling', kandidates die bij de bootcamp zo snel mogelijk moesten worden geloosd, óf 'reserves' die nog wel kans maakten en daarom niet direct werden weggestuurd. TV-critica Angela de Jong van het AD schreef al direct na de eerste auditieaflevering dat het wel heel gek moest lopen wilden Hanne en Klaasje niet in K3 komen en dat bleek ze goed te hebben gezien. Ongetwijfeld zal de vakjury er ook zo over hebben gedacht, dat kon je eigenlijk al opmaken uit de commentaren van resp. Kristel en Gert (maar Miguel zal daar niet blij mee zijn geweest ...).

Over de bootcamp en dan met name de manier waarop kandidates in beeld zijn gebracht of juist niet in beeld zijn gebracht is ook het nodige op te merken. De bootcamp begon met 26 kandidates (15 uit Nederland en 11 uit Vlaanderen) waarvan er na de eerste proef (het binnen een uur instuderen en daarna brengen van het nieuwe nummer 10.000 luchtballonnen) al gelijk 11 afvielen. Met de verdeling van de afvallers was iets opmerkelijks aan de hand, want er vielen 8 van de 15 Nederlandse meisjes af (ca. 53%) en maar 3 van de 11 Vlaamse meisjes (ca. 27%), zodat er dus ongeveer evenveel Nederlandse (7) als Vlaamse (8) meisjes overbleven.

Maar waren de Nederlandse meisjes nu echt zoveel slechter dan de Vlaamse om dat grote verschil in afvalpercentage te kunnen rechtvaardigen? Of ging het er gewoon om de balans tussen het aantal Nederlandse en Vlaamse kandidates een beetje recht te trekken en zo de schijn op te houden dat ze 'evenveel' kans zouden hebben om uiteindelijk in K3 te komen? Of was de jury bij het begin van de bootcamp bevooroordeeld t.a.v. Vlaamse kandidates?

Wat die kansen betreft: toen ze - tijdelijk - nog met 9 waren dichtten de kandidates zichzelf een kans van 1 op 3 toe om uiteindelijk in K3 te komen, en toen Hanne, Demi en Jindra plotseling ook nog in de wedstrijd bleken te zitten dachten de overige kandidates dat hun kansen weer geslonken waren van 1 op 3 naar 1 op 4, wat trouwens ook door Kristel werd beaamd. Maar was dat wel zo? Nee, want Studio 100 zou nooit 2 of 3 Nederlandse meisjes in de nieuwe K3 hebben laten komen, dat zou de Vlaamse markt niet hebben geaccepteerd. En omgekeerd was een volledig Vlaamse nieuwe K3 ook niet echt een optie omdat de Nederlandse markt ook warm moest worden gehouden en gezien het grote aantal Nederlandse meisjes dat auditie was komen doen. De nieuwe K3 moest dus bestaan uit 2 Vlaamse meisjes en 1 Nederlands meisje, net als KKJ. Omdat er na het vertrek van Adriënne, Roschell en Annelore precies evenveel Vlaamse als Nederlandse meisjes over waren en het aantal Vlaamse en Nederlandse kandidates ook gedurende de rest van het programma mooi gelijk op bleef gaan zou je kunnen zeggen dat de Vlaamse kandidates twee maal zoveel kans hadden als de Nederlandse om uiteindelijk in K3 te komen: toen ze nog met 12 waren, waren er 2 plaatsen in K3 voor de 6 Vlaamse kandidates tegenover slechts 1 plaats in K3 voor de eveneens 6 Nederlandse kandidates.

De liveshows waren uiteraard ook behoorlijk voorgekookt, en zeker nadat Koen Wauters weken vóór de finale op de foto was gegaan met Hanne, Marthe en Klaasje waren de kaarten in feite geschud.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 24-10-2020 17:55:27 ]
pi_195757961
Thanks voor die linkjes. Mooi lees en kijkvoer!
Toevallig ook nog zo'n linkje voor de uitzendingen van K2 Zoekt K3?
pi_195758268
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 01:09 schreef Maartel het volgende:
Thanks voor die linkjes. Mooi lees en kijkvoer!
Toevallig ook nog zo'n linkje voor de uitzendingen van K2 Zoekt K3?
K2 zoekt K3 staat niet meer online bij SBS, VTM of kijk.nl maar ik heb het wel, alleen niet in supergoede kwaliteit (de uitzending was trouwens destijds ook nog geen HD). Je kunt het hier downloaden (niet te streamen aangezien het .avi bestanden zijn).
pi_195762107
Thanks Riparius! Ik had K3 zoekt K3 nog wel ergens staan geloof ik, maar zeker niet in zulke hoge kwaliteit. En die problemen met de zoektocht kloppen natuurlijk volledig. Die dvd-aanval van Kristel vind ik ook nog altijd wat moeilijk te rijmen. Vooral omdat we niet te zien krijgen of de andere kandidaten een dvd hadden gezien, en we weten ook niet echt wat de andere juryleden er van vinden. En het feit dat in de bootcamps met Sarah de laatste (semi)blonde Vlaming wegging - gecombineerd met het feit dat twee Nederlanders zeer onwaarschijnlijk was - maakte het voor Lisa en Demi vrij moeilijk om überhaupt te winnen, ondanks dat ze twee van de beste performers waren. Maar goed, het was ook wel leuke televisie, dus daar zullen SBS en VTM toch wel voornamelijk op ingezet hebben. De gemiddelde kijker zal zo'n wedstrijd toch nooit zo uitpluizen als wij hier gedaan hebben, en van wat ik in die tijd op twitter zag, hadden mensen toch wel een ander beeld van een K3-meisje dan ik (veel zoeter en zachter en rozer dan ik zelf K3 zie). Dus als Studio 100 hun plannen op meningen online baseren, maar heel veel van die meningen meer op stereotype K3-beelden gebaseerd zijn, dan oprechte K3-fans, krijg je natuurlijk altijd een vertekend beeld.
Ik hoop vooral dat als er in de toekomst nog een zoektocht komt, dat het wat meer zoals K2 zoekt K3 is, daarbij zaten de opdrachten van wat ik me kan herinneren toch wat beter in elkaar. En doordat er maar één liveshow was, hou je het publiek wat minder voor de gek met het idee dat ze invloed kunnen uitoefenen die ze eigenlijk niet hebben.
pi_195763199
Ik denk eerlijk gezegd dat Studio 100 wel rekening hield met 'K3 fans' maar dan wel vooral de nieuwe generatie/kleine kinderen. Die kopen uiteindelijk de dekbedden en broodtrommels. Het was basically een K3 reboot en degenen die jaren eerder opgroeiden met de originele K3 waren daarbij ondergeschikt als publiek. Want aan die nostalgische verwachtingen valt toch niet te voldoen. Hoewel ik graag een Dewi in de groep had gezien vind ik t mierzoete uiteindelijk nog redelijk meevallen en vooral bij de film Love Cruise hebben ze me aardig overtuigd.
pi_195777799
@Maartel: als je genoten hebt van K3 Love Cruise dan kijk je vast ook al uit naar de nieuwe film? Afgelopen weekend was het magazine Relax van TV Limburg (BE) geheel gewijd aan K3 Dans van de farao. Presentatrice Katja Retsin bracht een bezoekje aan de set. Nu hier te bekijken.
pi_195778009
Ik zit dus nu K2 Zoekt K3 te herkijken en Noah komt in de hele auditie-afleveringen niet eens voor??
pi_195778038
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 01:44 schreef Maartel het volgende:
Ik zit dus nu K2 Zoekt K3 te herkijken en Noa komt in de hele auditie-afleveringen niet eens voor??
Ze zat echt in de auditie-afleveringen. Ik zal het even opzoeken.

Edit: vreemd, ik kan het ook niet vinden nu. Maar ik heb het toch echt gezien. Misschien een fragmentje in één van de latere afleveringen?

[ Bericht 11% gewijzigd door Riparius op 22-10-2020 02:21:37 ]
pi_195778065
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 01:52 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ze zat echt in de auditie-afleveringen. Ik zal het even opzoeken.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 01:05 schreef Riparius het volgende:
@:Maartel: als je genoten hebt van K3 Love Cruise dan kijk je vast ook al uit naar de nieuwe film? Afgelopen weekend was het magazine Relax van TV Limburg (BE) geheel gewijd aan K3 Dans van de farao. Presentatrice Katja Retsin bracht een bezoekje aan de set. Nu hier te bekijken.
Leuk om te zien dit! Ergens wel bizar te beseffen dat ze al 5 jaar samen zijn. Veel andere meidengroepen houden t amper zo lang uit en ze komen in de buurt van net zo lang doorgaan als de 2e lineup!
pi_195795015
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 01:52 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ze zat echt in de auditie-afleveringen. Ik zal het even opzoeken.

Edit: vreemd, ik kan het ook niet vinden nu. Maar ik heb het toch echt gezien. Misschien een fragmentje in één van de latere afleveringen?
Ja of dit is geedit?

Ook in de theaterronde zie ik haar vooralsnog niet. Alsof ze gewoon amper zendtijd kreeg en last minute in die finale gezet is??
pi_195796979
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:27 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ja of dit is geëdit?
Het zijn TV rips van SBS6 (logo in de linkerbovenhoek) en ik denk niet dat het is geëdit (ja, de reclameblokken zijn natuurlijk wel verwijderd). Ik heb de rips zelf niet gemaakt, ze zijn van een releasegroep die zich DiFFERENT noemt (vandaar dat diff in de bestandsnamen) en ze circuleren al vele jaren jaren op het net (torrents en usenet). Het is 11 jaar geleden uitgezonden en ik kan me echt niet meer herinneren of de auditie van Noa toen in de auditieafleveringen werd getoond. Vermoedelijk niet want de programmamakers waren er kennelijk op uit in de geest van die tijd zoveel mogelijk compleet belachelijke 'audities' te laten zien waardoor een hoop serieuze audities op de montagetafel zijn gesneuveld. Het moest vooral uitlach TV worden geheel in de traditie van Idols (Idool in Vlaanderen). Gelukkig zijn we daar bij K3 zoekt K3 van verschoond gebleven, daar zijn de pre-audities nooit getoond, behalve de pre-audities van Hanne, Klaasje en Marthe die later nog werden getoond in de driedelige special Wij zijn K3 die VTM begin 2016 uitzond.
quote:
Ook in de theaterronde zie ik haar vooralsnog niet. Alsof ze gewoon amper zendtijd kreeg en last minute in die finale gezet is??
Ze heeft wel degelijk auditie gedaan voor de vakjury en ik heb het nu ook teruggevonden, een fragment daarvan werd getoond in de finale (begin rond 1:22:30). Ze deed auditie met Alle kleuren maar toen Miguel haar vroeg welk nummer ze ging zingen antwoordde ze Van Afrika tot in Amerika. Dat zegt eigenlijk al genoeg over hoe 'goed' ze zich had voorbereid. Ze schepte voortdurend op over haar kennis van 150 K3 nummers en de bijbehorende dansjes die ze naar eigen zeggen allemaal kende, maar daar bleek niet veel van. En à propos specials: ik zag nu dat dezelfde releasegroep ook de K2 zoekt K3 special K3 weer compleet die SBS6 op 5 december 2009 uitzond destijds online heeft gezet, dus die heb ik er ook maar even bijgezet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 23-10-2020 04:36:01 ]
pi_195797291
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:40 schreef Riparius het volgende:

[..]

Het zijn TV rips van SBS6 (logo in de linkerbovenhoek) en ik denk niet dat het is geëdit (ja, de reclameblokken zijn natuurlijk wel verwijderd). Ik heb de rips zelf niet gemaakt, ze zijn van een releasegroep die zich DiFFERENT noemt (vandaar dat diff in de bestandsnamen) en ze circuleren al vele jaren jaren op het net (torrents en usenet). Het is 11 jaar geleden uitgezonden en ik kan me echt niet meer herinneren of de auditie van Noa toen in de auditieafleveringen werd getoond. Vermoedelijk niet want de programmamakers waren er kennelijk op uit in de geest van die tijd zoveel mogelijk compleet belachelijke 'audities' te laten zien waardoor een hoop serieuze audities op de montagetafel zijn gesneuveld. Het moest vooral uitlach TV worden geheel in de traditie van Idols (Idool in Vlaanderen). Gelukkig zijn we daar bij K3 zoekt K3 van verschoond gebleven, daar zijn de pre-audities nooit getoond, behalve de pre-audities van Hanne, Klaasje en Marthe die later nog werden getoond in de driedelige special Wij zijn K3 die VTM begin 2016 uitzond.
[..]

Ze heeft wel degelijk auditie gedaan voor de vakjury en ik heb het nu ook teruggevonden, een fragment daarvan werd getoond in de finale (begin rond 1:22:30). Ze deed auditie met Alle kleuren maar toen Miguel haar vroeg welk nummer ze ging zingen antwooordde ze Van Afrika tot in Amerika. Dat zegt eigenlijk al genoeg over hoe 'goed' ze zich had voorbereid. Ze schepte voortdurend op over haar kennis van 150 K3 nummers en de bijbehorende dansjes die ze naar eigen zeggen allemaal kende, maar daar bleek niet veel van. En à propos specials: ik zag nu dat dezelfde releasegroep ook de K2 zoekt K3 special K3 weer compleet die SBS6 op 5 december 2009 uitzond destijds online heeft gezet, dus die heb ik er ook maar even bijgezet.
Oh die voeg ik ook even toe, thanks! (is dat hetzelfde als de K2 Zoekt K3 DVD die er was?)

Zie Noa wel in de theaterronde en vlak voor ze 'het huis' in gaan is er ook een fragmentje van haar auditie. Maar ze werd volgens mij nooit heel positief neer gezet en Josje en Madelon krijgen echt heeel veel zendtijd dus ik gok dat t altijd tussen die 2 ging, als de keuze al niet vast stond"

En ja de toon van die jury vind ik echt niet passen bij t merk K3.
Ronduit uitlachen, 'oh ik dacht dat je de 3 Biggetjes ging zingen' bij een vollere dame... dat ze t zeggen is 1 ding maar dat dit is uitgezonden onder de K3 vlag is echt tragisch
pi_195798220
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:52 schreef Maartel het volgende:

[..]

Oh die voeg ik ook even toe, thanks! (is dat hetzelfde als de K2 Zoekt K3 DVD die er was?)
Jazeker, deze special is later door Studio 100 op DVD uitgebracht. De andere afleveringen van K2 zoekt K3 zijn nooit uitgebracht. Ook K3 zoekt K3 is nooit uitgebracht (wel de special Wij zijn K3), maar de finalistes hebben na afloop een Blu-ray set gekregen met het complete programma. Deze kun je bij Klaasje op de plank zien staan (ingeklemd tussen de bijbel en een kookboek met wokgerechten) in de clip Handjes wassen.
quote:
Zie Noa wel in de theaterronde en vlak voor ze 'het huis' in gaan is er ook een fragmentje van haar auditie. Maar ze werd volgens mij nooit heel positief neer gezet en Josje en Madelon krijgen echt heeel veel zendtijd dus ik gok dat 't altijd tussen die 2 ging, als de keuze al niet vast stond.
Ja, maar dat hebben ze nooit echt toegegeven. In de special K3 weer compleet zegt Gert toen de finaleshow begon maakte het voor ons en voor het project niet echt uit hoe het zou aflopen want de drie finalistes waren eigenlijk alle drie volwaardige opvolgsters voor Kathleen. Maar het is moeilijk te geloven dat hij dit ook echt meende. Hallo K3 met Noa zou een drama zijn geworden of had gewoon moeten worden afgeblazen.

Noa was totaal maar dan ook totaal ongeschikt voor K3. Gek genoeg dacht het publiek in Vlaanderen daar heel anders over. In een poll georganiseerd door Het Nieuwsblad stemde 61% voor Noa tegenover slechts 24% voor Josje (en 16% voor Madelon). Maar diezelfde krant schreef in een artikel gepubliceerd aan de vooravond van de finale ook dat de perfecte opvolgster van Kathleen niet tussen de drie resterende finalisten zat. Toch was de journalist bij het persmoment met de drie finalistes ook iets opgevallen: wie een beetje verstand van lichaamstaal heeft, zag het meteen toen de dames samen poseerden: Josje leek wel hun nieuwe beste vriendin, terwijl ze er bij Madelon en Noa eerder afstandelijk, zelfs ongeïnteresseerd, bijstonden. Voor de kenners zat het er dus wel een beetje in dat het Josje moest worden. Miguel heeft later ook verklaard dat hij meteen bij de auditie van Josje wist dat zij het moest worden. Of dat ook echt zo was, is onmogelijk te achterhalen.
quote:
En ja de toon van die jury vind ik echt niet passen bij 't merk K3.
Ronduit uitlachen, 'oh ik dacht dat je de 3 Biggetjes ging zingen' bij een vollere dame... dat ze 't zeggen is 1 ding maar dat dit is uitgezonden onder de K3 vlag is echt tragisch.
Ja. Niet alleen nu maar ook al bij K3 zoekt K3 zou zoiets eigenlijk ondenkbaar zijn geweest.
pi_195798229
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:53 schreef Riparius het volgende:

[..]

Jazeker, deze special is later door Studio 100 op DVD uitgebracht.
Oke goed om te weten want die DVD heb ik, kijk ik die gewoon ;)
pi_195798251
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:53 schreef Riparius het volgende:
Noa was totaal maar dan ook totaal ongeschikt voor K3. Gek genoeg dacht het publiek in Vlaanderen daar heel anders over. In een poll georganiseerd door Het Nieuwsblad stemde 61% voor Noa tegenover slechts 24% voor Josje (en 16% voor Madelon). Maar diezelfde krant schreef in een artikel gepubliceerd aan de vooravond van de finale ook dat de perfecte opvolgster van Kathleen niet tussen de drie resterende finalisten zat. Toch was de journalist bij het persmoment met de drie finalistes ook iets opgevallen: wie een beetje verstand van lichaamstaal heeft, zag het meteen toen de dames samen poseerden: Josje leek wel hun nieuwe beste vriendin, terwijl ze er bij Madelon en Noa eerder afstandelijk, zelfs ongeïnteresseerd, bijstonden. Voor de kenners zat het er dus wel een beetje in dat het Josje moest worden. Miguel heeft later ook verklaard dat hij meteen bij de auditie van Josje wist dat zij het moest worden. Of dat ook echt zo was, is onmogelijk te achterhalen.
Dat beste vriendin gevoel vind ik in strijd met hoe ik altijd las hoe t leek dat Karen en Kristel toch echt vooral gek waren op Madelon. Ik ben benieuwd welk gevoel ik er zelf bij ga krijgen met herbekijken.
Overigens (en dat kan de edit zijn) voelt Josje op wel heel veel momenten als een natural en als 't klopt gewoon'.
Al kan ik me afvragen hoe t verlopen was met Madelon, maar of de oude K3 als 40+ers anders echt nog jaren mee had gekund is ook een goede vraag..

En dat Vlaanderen in de meerderheid voor Noa was is misschien wel logisch ;)
pi_195798428
Wat trouwens ook opval, o.a. bij de eliminatie in aflevering 4 maar ook bij het voor het eerst zingen van Mamasé is dat Josje heel vaak naast Karen en Kristel staat. Alsof ze dat plaatje al onbewust aan ons wilden opdringen
pi_195798618
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:56 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dat beste vriendin gevoel vind ik in strijd met hoe ik altijd las hoe 't leek dat Karen en Kristel toch echt vooral gek waren op Madelon. Ik ben benieuwd welk gevoel ik er zelf bij ga krijgen met herbekijken.
Overigens (en dat kan de edit zijn) voelt Josje op wel heel veel momenten als een natural en als ''t klopt gewoon'.
Al kan ik me afvragen hoe 't verlopen was met Madelon, maar of de oude K3 als 40+ers anders echt nog jaren mee had gekund is ook een goede vraag..
In de finale van K2 zoekt K3 is er (rond 1:36:30) een moment waarop Miguel als enige van de vakjury een onomwonden voorkeur uitspreekt voor Josje. Direct daarna zie je een shot waar Kristel Karen verbaasd of ongerust aankijkt (terwijl Karen lacht en Gert niet goed lijkt te weten wat hij hier nu van moet vinden). Wilde Kristel liever niet Josje?

Tijdens de finale van K2 zoekt K3 (en ook de weken daarvoor) had ik zelf een voorkeur voor Madelon, om een aantal redenen. Ik vond dat ze visueel het beste bij Karen en Kristel paste (ze was ook de winnares van de fotoshoot) en ik was ook gecharmeerd van haar geschoolde stem (Noa kon ook goed zingen maar ik was helemaal geen fan van haar stemkleur). Daarnaast leek Madelon me psychisch een stuk stabieler dan Josje. Ze was met haar 26 jaar ook iets ouder dan Josje, die ik met haar 23 jaar net wat te jong vond (lees: het leeftijdsverschil met Karen en Kristel van meer dan 10 jaar vond ik te groot). Maar er waren natuurlijk ook minpunten bij Madelon. Ze was langer dan Karen en Kristel (hoewel niet veel), maar vooral haar overacting was storend. Te veel een kleuterjuf, en dat moet K3 nu net niet hebben. Maar ik had het idee dat daar wel aan gewerkt kon worden, dus dat leek mij geen fatale tekortkoming. Ik denk serieus dat K3 het met Madelon langer vol had gehouden dan nu met Josje het geval is geweest.

Ik denk verder dat de 'oude' K3 (met Kathleen) echt nog jaren mee had gekund, zelfs tot nu toe. Kijk nog maar eens naar de foto van de recente reünie na de ontmaskering van Kathleen bij The Masked Singer. Met de juiste styling en opmaak zien alle drie de vrouwen er nog altijd prachtig uit (maar dat kan aan mij liggen). Of ze dan ook nog steeds liedjes voor kleine kinderen zouden moeten zingen is een tweede, maar ze zouden zeker nog als trio kunnen optreden.

quote:
En dat Vlaanderen in de meerderheid voor Noa was is misschien wel logisch ;)
Tja, wat heet logisch? Bijna een kwart van de Vlamingen die deelnamen aan de poll koos toch nog voor Josje, en een op de zes voor Madelon. Ik vind het vooral beschamend dat onder die ruim 4000 aanmeldingen (waarvan niet duidelijk is hoeveel daarvan uit Vlaanderen kwamen) kennelijk geen geschiktere Vlaamse kandidate was te vinden dan Noa.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 23-10-2020 22:47:13 ]
pi_195802271
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 00:47 schreef Riparius het volgende:
Tja, wat heet logisch? Bijna een kwart van de Vlamingen die deelnamen aan de poll koos toch nog voor Josje, en een op de zes voor Madelon. Ik vind het vooral beschamend dat onder die ruim 4000 aanmeldingen (waarvan niet duidelijk is hoeveel daarvan uit Vlaanderen kwamen) kennelijk geen geschiktere Vlaamse kandidate was te vinden dan Noa.
Noa voelde voor mij een beetje zoals in bijv HNTM vaak ook 1 van de minst sympathieke kandidates de finale haalt.. diegene maakt leuke tv + t is alvast 1 persoon minder waar het publiek voor is zodat 'iedereen' achter de gedoodverfde winnaar staat.
pi_195815023
Afgelopen woensdag was K3 te zien in de Open deur ronde van De Slimste Mens ter Wereld waar ze de vragen mochten stellen. Ik heb het fragmentje even online gezet, nu hier te bekijken.
pi_195818290
Interviewtje met Karen over het weerzien met Kathleen. Ze gaat ook een klein beetje in op de spanningen rondom haar vertrek.
pi_195837101
Na terugkijken van heel K2 Zoekt K3 vindt ik Josje ook wel echt de sterkste.
Ook door een soort onbevangenheid. Ze acteert nooit wat ze denkt dat K3 moet zijn.. ze is spontaan zichzelf en 'dit lijkt me wel leuk?' en juist in die echtheid en soort van nuchterheid heeft ze iets wat een theatrale Madelon en overgestudeerde Noah ontberen. En achteraf, ookal heeft t de levensduur van K3 misschien vermindert, heeft ze ook echt wel een soort edge en nieuwe energie aan de groep toegevoegd die ik niet had willen missen
pi_196014614
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:16 schreef Danawinter het volgende:
Er wordt bij geen enkele televisie-talentenjacht veel aan het toeval overgelaten. Vaak krijgen de mensen met de grootste kans al een mooi achtergrond-filmpje bij hun thuis, krijgen de kans om een sympathiek verhaal aan de camera te vertellen, en hebben zo ongeacht hun zangprestaties al gelijk de helft van de kijkers op hun hand. Daarnaast weten de makers natuurlijk al lang wie er in de liveshows komen, dus monteren ze de boel graag zo dat mensen het meeste daar fan van zijn, en het niet superjammer vinden van de mensen die afvallen. En er is vaak voorkeur naar de onervaren kandidaten, want die kun je vanaf een eerste auditie tot de finale zo mooi zien groeien. Mensen met podiumervaring hebben niet heel veel meer bij te leren, dus die blijven redelijk op hetzelfde niveau hangen. Al deze dingen zijn waar voor vrijwel elke zoektocht, of dat nu een K3 zoekt K3 is, of X-Factor, of The Voice.

Het enige grote verschil is dat deze zoektocht niet alleen ging om een leuke tv-show, maar ook om het kiezen van een nieuwe groep, die lang moest kunnen blijven staan. Voor The Voice maakt het niet heel veel uit als een winnaar, die verkozen werd omdat het zo knap was dat ie zo mooi kon zingen zonder podiumervaring, na een jaar niet meer relevant is - dan begint er immers een nieuw seizoen en komen er weer nieuwe talenten aan. Maar voor Studio 100 is het toch wel iets belangrijker geweest dat de nieuwe K3 niet alleen voor een leuke zoektocht zorgde, maar ook een goede groep bracht. Daarme heeft het wat meer weg van de Op Zoek Naar-programma's van een aantal jaar geleden. Het is in de afgelopen tientallen topics natuurlijk al uitgebreid besproken, maar dat was niet direct het geval met Hanne, Klaasje en Marthe. De HKM trein kwam toch wel wat trager op gang, waardoor ze niet gelijk openden met een knaller, zoals het Mama Se album dat wel was voor KKJ.

En tsja, nostalgie is natuurlijk moeilijk te voorspellen. Misschien dat deze line up over tien of twintig jaar ook wel nostalgie is voor de huidige jeugd, hoewel het wellicht iets minder de grootste franchise is. Toen ik klein was had ik het gevoel dat K3 de enige muziek was waar ik naar luisterde, naast misschien af en toe Kinderen Voor Kinderen. Maar voor de jeugd is er nu zoveel muziek en tv om te consumeren, ik denk niet dat daar K3 nog per se dezelfde hoodrol in speelt.
Het nadeel bij een overname van een groep is dat het toch enige authenciteit mist. Ik denk dat Gert er beter aan had gedaan om de zanggroep een iets andere naam te geven.
pi_196088712
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 02:00 schreef Maartel het volgende:

[..]

[..]

Ergens wel bizar te beseffen dat ze al 5 jaar samen zijn. Veel andere meidengroepen houden 't amper zo lang uit en ze komen in de buurt van net zo lang doorgaan als de 2e lineup!
Vandaag zijn HKM precies 5 jaar K3. Door de omstandigheden is het helaas een beetje een feestje in mineur, maar goed, wie had 5 jaar geleden kunnen denken dat ze het in ieder geval 5 jaar uit zouden houden? Als je de oude posts in dit topic ten tijde van K3 zoekt K3 en daarna terugleest dan zie je dat de meesten van ons (inclusief ikzelf) een nieuwe K3 hooguit een jaar of 2, misschien 3, gaven. Marthe onthult nu trouwens in een interview in Story (BE) dat ze zelf ook heeft getwijfeld of de nieuwe K3 wel zou werken. Marthe en Hanne heb ik zelf al gauw in mijn hart gesloten, maar met Klaasje heb ik het heel lang heel moeilijk gehad. Het heeft echt jaren geduurd voordat ik haar als een K3tje kon accepteren en me met haar kon verzoenen (no pun intended). Nu vind ik haar in K3 eigenlijk net zo leuk als Marthe en Hanne (hoewel die laatste wel mijn favorietje blijft vanwege haar naturel). Het wordt nooit meer zoals het was met Karen, Kristel en Kathleen (resp. Josje) maar op hun eigen manier doen ze het toch heel goed.

Nu maar hopen dat de blonde niet opnieuw de reden wordt voor een break up. Over dat laatste maak ik me wel een beetje zorgen omdat Klaasje sinds begin dit jaar niet meer in Antwerpen woont maar met haar vriend in Rotterdam is gaan wonen. Nu met Corona heeft dat weinig impact omdat ze toch niet al te vaak bij Studio 100 in Schelle of op andere locaties in Vlaanderen moet zijn voor K3, maar ik zie toch niet goed voor me hoe dat straks zal gaan als K3 weer full time aan de bak moet. Voor de opnamen van de nieuwe film heeft ze weken op hotel gezeten om dan telkens in het weekend terug te keren naar Rotterdam, maar dat lijkt me onder normale omstandigheden niet echt werkbaar. Klaasje heeft het nog geen 5 jaar uitgehouden in Antwerpen terwijl Josje daar inmiddels al 11 jaar woont en daar ook haar leven heeft opgebouwd.

Het blijft dus nog even de vraag of HKM het langer uit zal houden dan KKJ, en wanneer dat het geval zal zijn hangt af van de einddatum die je aanhoudt voor KKJ. Josje werd op 3 oktober 2009 lid van K3, maar 5½ jaar later, op 18 maart 2015, werd het einde van K3 in de toenmalige samenstelling aangekondigd. KKJ waren toen 1992 dagen bij elkaar, en als HKM op 21 april 2021 nog niet hebben aangekondigd dat ze gaan splitten zullen ze het wat dit betreft al langer met elkaar uit hebben gehouden dan KKJ. Maar je zou ook 6 november 2015 als einddatum kunnen nemen, toen KKJ het stokje (toverstafje) overgaf aan HKM. Toen waren KKJ 2225 dagen bij elkaar, en als HKM op 10 december 2021 nog bij elkaar zijn, dan zullen ze officieel langer K3 zijn dan KKJ dat is geweest. Tot slot zou je ook nog 8 mei 2016 als einddatum kunnen nemen, de dag dat KKJ voor het laatst met elkaar op het podium stonden. Toen waren KKJ in totaal 2409 dagen bij elkaar geweest, en als HKM op 12 juni 2022 nog bij elkaar zijn als K3 dan zullen ze het definitief langer met elkaar hebben uitgehouden dan KKJ.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 06-11-2020 18:26:18 ]
  vrijdag 6 november 2020 @ 09:29:11 #29
403253 Meke
after all this time? always.
pi_196091726
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 01:40 schreef Riparius het volgende:

[..]

Het blijft dus nog even de vraag of HKM het langer uit zal houden dan KKJ, en wanneer dat het geval zal zijn hangt af van de einddatum die je aanhoudt voor KKJ. Josje werd op 3 oktober 2009 lid van K3, maar 5½ jaar later, op 18 maart 2015, werd het einde van K3 in de toenmalige samenstelling aangekondigd. KKJ waren toen 1992 dagen bij elkaar, en als HKM op 21 april 2021 nog niet hebben aangekondigd dat ze gaan splitten zullen ze het wat dit betreft al langer met elkaar uit hebben gehouden dan KKJ. Maar je zou ook 6 november 2015 als einddatum kunnen nemen, toen KKJ het stokje (toverstafje) overgaf aan HKM. Toen waren KKJ 2225 dagen bij elkaar, en als HKM op 10 december 2021 nog bij elkaar zijn, dan zullen ze officieel langer K3 zijn dan KKJ dat is geweest. Tot slot zou je ook nog 8 mei 2016 als einddatum kunnnen nemen, de dag dat KKJ voor het laatst met elkaar op het podium stonden. Toen waren KKJ in totaal 2409 dagen bij elkaar geweest, en als HKM op 12 juni 2022 nog bij elkaar zijn als K3 dan zullen ze het definitief langer met elkaar hebben uitgehouden dan KKJ.
:D _O_
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_196170066
Komende vrijdag 13 (!) november om 17.30 uur zal K3 de nieuwe CD Dans van de Farao voorstellen aan de pers. K3 zal tijdens de persvoorstelling nummers uit het nieuwe album live brengen. De perspresentatie wordt live gestreamd en is te volgen als je je uiterlijk 12 november hier aanmeldt.
pi_196183099
Ben benieuwd! Ga jij hem opnemen? Hij is volgens mij maar 1x te zien....
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 14:32 schreef Riparius het volgende:
Komende vrijdag 13 (!) november om 17.30 uur zal K3 de nieuwe CD Dans van de Farao voorstellen aan de pers. K3 zal tijdens de persvoorstelling nummers uit het nieuwe album live brengen. De perspresentatie wordt live gestreamd en is te volgen als je je uiterlijk 12 november hier aanmeldt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Brampan221 op 11-11-2020 10:31:45 (t) ]
pi_196213105
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:05 schreef Maartel het volgende:
Nog steeds geen tracklist?
ik hoopte ook hier iets te vinden! maar helaas...is er ooit zo weinig hype voor een K3 cd geweest?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_196213669
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:58 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

ik hoopte ook hier iets te vinden! maar helaas...is er ooit zo weinig hype voor een K3 cd geweest?
Misschien is het wel strategie om vooraf geen tracklist bekend te maken. Morgen, op de dag van de release, is er wel een perspresentatie die live is te volgen. En zojuist was K3 te gast bij Vandaag op één ter gelegenheid van hun 5-jarig jubileum en natuurlijk ook om de nieuwe film en CD te promoten. Ik wist niet dat ze zouden komen en heb het daarom niet op kunnen nemen, maar ik ga het even opdiepen en hier posten.
pi_196214627
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:58 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

ik hoopte ook hier iets te vinden! maar helaas...is er ooit zo weinig hype voor een K3 cd geweest?
Geen tracklist van tevoren is volgens mij al wel eens eerder gebeurd. En eerlijk is eerlijk: t is niet alsof namen van titels doorslaggevend zijn om een album wel/niet aan te schaffen.. maar ben wel benieuwd
pi_196215006
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:29 schreef Riparius het volgende:

[..]

Misschien is het wel strategie om vooraf geen tracklist bekend te maken. Morgen, op de dag van de release, is er wel een perspresentatie die live is te volgen. En zojuist was K3 te gast bij Vandaag op één ter gelegenheid van hun 5-jarig jubileum en natuurlijk ook om de nieuwe film en CD te promoten. Ik wist niet dat ze zouden komen en heb het daarom niet op kunnen nemen, maar ik ga het even opdiepen en hier posten.
Zojuist bekeken, leuk om te zien!
Die videoboodschap van Josje had uhmmm.. wel wat enthousiaster gemogen :')
Die heeft K3 echt heel erg afgesloten geloof ik
pi_196215198
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 23:43 schreef Maartel het volgende:
Die heeft K3 echt heel erg afgesloten geloof ik
Josje:

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_196215458
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 23:43 schreef Maartel het volgende:

[..]

Zojuist bekeken, leuk om te zien!
Die videoboodschap van Josje had uhmmm.. wel wat enthousiaster gemogen :')
Die heeft K3 echt heel erg afgesloten geloof ik
Voor wie het interview en optreden van K3 bij Vandaag nog wil bekijken of wil downloaden om te bewaren: hier.
pi_196224516
De tracklist van de nieuwe CD:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
   1. K3 - Dans Van De Farao                                  [03:19]
   2. K3 - Bikini Vol Zand                                    [03:16]
   3. K3 - Bubbel                                             [02:56]
   4. K3 - Vriend Of Vriendin (S.O.S.)                        [03:09]
   5. K3 - Jij En Ik                                          [03:14]
   6. K3 - Piramide Van Liefde                                [03:41]
   7. K3 - Een Beetje Liefde                                  [03:28]
   8. K3 - Voel Je Die Zon                                    [03:01]
   9. K3 - Wat Ik Wensen Zou                                  [03:18]
  10. K3 - Hallelujah, Het Is Zomer!                          [02:51]
  11. K3 - Vogeltjes                                          [03:20]
  12. K3 - Hallo!                                             [03:14]
pi_196226303
https://www.concertnews.b(...)85&waar=Studio%20100


De albumvoorstelling was...ja best matig (niet zo slecht als hier wordt beheerd vind ik). Ik werd er wel steeds uitgegooid, iemand die een opname heeft?
pi_196227117
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 19:20 schreef Brampan221 het volgende:
https://www.concertnews.b(...)85&waar=Studio%20100

De albumvoorstelling was...ja best matig (niet zo slecht als hier wordt beweerd vind ik). Ik werd er wel steeds uitgegooid, iemand die een opname heeft?
Bert Hertogs is een notoire azijnpisser die geen gelegenheid voorbij laat gaan om K3 af te zeiken. Met veel andere Vlaamse artiesten doet hij dat trouwens ook wel, zij het veel minder. Grappig dat hij Hanne het leukst vindt en ook het best vindt zingen. Hanne is al jaren mijn favorietje en ze heeft voor mij ook veruit de prettigste zangstem. Maar om nu te zeggen dat ze Marthe naar huis zingt?

Ik had zelf ook technische problemen met de stream maar ik werd er niet uitgegooid. Mijn beeld bleef volkomen zwart in Firefox en geluid was er ook niet. Ik dacht eerst dat de start van de presentatie wat vertraging had opgelopen maar dat bleek niet zo te zijn. In Chrome uiteindelijk wel beeld en geluid. Heb ook een poging gedaan de stream op te nemen en dat leek ook te werken, maar bij het opslaan is er iets misgelopen.
pi_196248151
Ondertussen heeft iemand de cd-presentatie op youtube gezet, als iemand hem wil downloaden kan dat hier.

pi_196248375
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 01:34 schreef Danawinter het volgende:
Ondertussen heeft iemand de cd-presentatie op youtube gezet, als iemand hem wil downloaden kan dat hier.

Dank voor het linkje, kan ik het eindelijk helemaal zien. Wel jammer van dat watermerk, dat doe ik zelf nooit als ik iets online zet wat een ander niet heeft (en ja, ik kom materiaal dat ik zelf met veel moeite te pakken heb kunnen krijgen ook nogal eens elders tegen, dat wordt schaamteloos en zonder bronvermelding overgenomen). De research naar manieren om die livestream te pakken te krijgen heeft intussen wel iets anders opgeleverd. In het gesprekje bij Vandaag werd nog even de deelname van K3 aan De Code van Coppens gememoreerd. Dat is al twee maanden geleden uitgezonden, maar zeker de moeite waard. Nu hier te bekijken en te downloaden voor wie het wil bewaren.
pi_196249979
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 01:34 schreef Danawinter het volgende:
Ondertussen heeft iemand de cd-presentatie op youtube gezet, als iemand hem wil downloaden kan dat hier.

In deze vlog ook een integrale registratie:

pi_196349153
Wat vinden we van het album trouwens?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_196359698
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 14:52 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vinden we van het album trouwens?
Ik vond m in eerste instantie erg tegenvallen (vooral te veel midtempo's) maar hoe meer ik t hoor hoe leuker ik t begin te vinden. Die Wannabe-ripoff is wel erg
pi_196366021
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 10:39 schreef Maartel het volgende:
Die Wannabe-ripoff is wel erg
Jaaaaa dat is wel echt schaamteloos, Miguel come on... you can do better :(
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_196366651
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 17:57 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Jaaaaa dat is wel echt schaamteloos, Miguel come on... you can do better :(
Ze hebben Wannabe twee jaar geleden al eens gedaan met één van hun kandidates bij The Voice Kids (hier), dus ach ... Om de een of andere reden komt Miguel hier altijd mee weg, terwijl hij er omgekeerd wel als de kippen bij is om zijn beklag te doen als zijn composities worden geplagieerd (Heyah Mama, Tele-Romeo, zie hier).
pi_196409688
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:26 schreef Riparius het volgende:
terwijl hij er omgekeerd wel als de kippen bij is om zijn beklag te doen als zijn composities worden geplagieerd (Heyah Mama, Tele-Romeo, zie hier).
Jaaa echt vreselijk hypocriet. }:|
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_196479766
Heeft iemand seizoen 2 K3 Roller Disco?
pi_196485553
Heeft Hanne k3 verlaten dat ze deze parody doen?

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_196555996
Nieuwe clip is net in premiere gegaan:

Koel en donker bewaren
pi_196556003
En K3 zoekt K3 is (bijna helemaal) geupload op Youtube, ik heb bijna alles weer zitten kijken :D :@ Was toch echt een geweldig programma, en zeker leuk en fascinerend om te kijken met 'de kennis van nu'.
Koel en donker bewaren
pi_196556814
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 21:59 schreef Guanabana het volgende:
En K3 zoekt K3 is (bijna helemaal) geupload op Youtube, ik heb bijna alles weer zitten kijken :D :@ Was toch echt een geweldig programma, en zeker leuk en fascinerend om te kijken met 'de kennis van nu'.
Lees dit ook maar even. Alles wat er van de reeks op YouTube staat is hoogstwaarschijnlijk uit mijn cloudopslag overgenomen.
pi_196557409
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 23:00 schreef Riparius het volgende:

[..]

Lees dit ook maar even. Alles wat er van de reeks op YouTube staat is hoogstwaarschijnlijk uit mijn cloudopslag overgenomen.
Heb ik inderdaad al met interesse gelezen ;)
Koel en donker bewaren
pi_196633106
Gisteren was K3 te gast bij Koffietijd. Nu hier te bekijken.
pi_196662352
Bijna vergeten, maar vandaag is Kristel jarig, ze is nu 45 jaar.
pi_196667723
Vorige week vrijdag was K3 te zien en te horen bij de Rode Neuzen Dag. Nu hier te bekijken.
pi_196703821
Is iemand al naar Dans van de Farao geweest?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_196709287
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 12:07 schreef Poedelpoes het volgende:
Is iemand al naar Dans van de Farao geweest?
Ja, ik ben gisteren bij een avant-première geweest.
pi_196712427
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 16:53 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ja, ik ben gisteren bij een avant-première geweest.
Wat vond jij ervan? Vond het meer een special, had van mijn part op streaming gemogen. Qua verhaal was het wat rommelig en zat Love Cruise veel beter in elkaar. Alsof de regisseur net niet goed doorhad wat Love Cruise een goed organisch musical verhaal maakte. Wel leuk dat HKM meer als zichzelf voelen, waarschijnlijk omdat ze dezelfde personages spelen van Roller disco.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_196716083
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 19:42 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Wat vond jij ervan? Vond het meer een special, had van mijn part op streaming gemogen.
Nou ja, voor een special is het natuurlijk te lang, die zijn gewoonlijk niet langer dan pakweg 30 tot 45 minuten. Ik denk dat ze de film niet (direct) op streaming willen zetten omdat ze ook wel weten dat ie dan een dag later op Usenet staat en dan kunnen ze hun investering met zekerheid niet meer terugverdienen.
quote:
Qua verhaal was het wat rommelig en zat Love Cruise veel beter in elkaar. Alsof de regisseur net niet goed doorhad wat Love Cruise een goed organisch musical verhaal maakte.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wel leuk dat HKM meer als zichzelf voelen, waarschijnlijk omdat ze dezelfde personages spelen van Roller disco.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al heb ik wel genoten van de film en een leuke middag gehad en dat mocht ook wel weer eens na driekwart jaar(!) waarin geen enkel evenement dat ik had willen bezoeken doorgang kon vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 14-12-2020 01:33:21 ]
  maandag 14 december 2020 @ 00:53:59 #63
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_196717098
Volg K3 wel iets minder dan eerst maar deze topics teruglezen is goede nostalgie.
Schapen zijn relax.
pi_197191236
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_197224796
Ook ik meld me hier maar eens in dit topic na jarenlang meegelezen te hebben :W Ik volg K3 sinds het prille begin, hoewel er soms ook periodes zijn geweest waarin ik ze niet zo erg gevolgd heb. De huidige formatie volg ik wat minder enthousiast omdat ik Klaasje echt helemaal niks vind (ook niet qua uiterlijk, waar ik geloof ik de enige in ben).

K2 zoekt K3 heb ik zojuist teruggekeken, en ik ben inmiddels verder gegaan met het sublieme K3 zoekt K3. Tegelijkertijd lees ik alle K3 topics hier terug. Fantastisch.

Oja, en ik ben een beetje verliefd op Kristel O+
pi_197245814
Volgende week op dinsdag 12 januari 2021 zal Kristel te zien zijn in het programma Groeten uit op VTM ^O^

Het zal gratis terug te kijken zijn op VTM Go (ook voor Nederlanders).

Groeten uit... is een televisieprogramma waarin bekende Vlamingen teruggaan naar het jaar waarin ze twaalf jaar oud waren. Het programma wordt uitgezonden op VTM sinds januari 2017 en is ondertussen aan zijn zesde seizoen toe. De presentatie is in handen van An Lemmens.

Voorproefje van Kristel in jaren '80 outfit: https://www.instagram.com/p/CJsdhu9gdg9/
pi_197377307
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 15:36 schreef Toveren het volgende:
Volgende week op dinsdag 12 januari 2021 zal Kristel te zien zijn in het programma Groeten uit op VTM ^O^

Het zal gratis terug te kijken zijn op VTM Go (ook voor Nederlanders).

Groeten uit... is een televisieprogramma waarin bekende Vlamingen teruggaan naar het jaar waarin ze twaalf jaar oud waren. Het programma wordt uitgezonden op VTM sinds januari 2017 en is ondertussen aan zijn zesde seizoen toe. De presentatie is in handen van An Lemmens.

Voorproefje van Kristel in jaren '80 outfit: https://www.instagram.com/p/CJsdhu9gdg9/
Dank voor de tip! Voor wie het programma offline wil bekijken of wil bewaren is het nu te downloaden als MP4 en als MKV. De bestanden zijn voorzien van optionele ondertitelingen die zichtbaar zijn te maken als je ze afspeelt met een geschikt programma zoals VLC of op een geschikt toestel zoals een smart TV.
pi_197636600
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_197642339
quote:
Tussen dit en hun Code Van Coppens optreden heb ik wel echt t idee dat die drie t nog heel prima uithouden samen. Leuk!
pi_197678893
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:38 schreef Maartel het volgende:

[..]

Tussen dit en hun Code Van Coppens optreden heb ik wel echt t idee dat die drie t nog heel prima uithouden samen. Leuk!
Ja he! ... of niet?



(Ik dacht bijna dat ze thee gingen knoeien met dit artikel maar helaas :N)
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_197691559
Hallo jongens. Ik schrijf via Google Translate, aangezien ik geen Nederlands spreek, dus mijn excuses bij voorbaat als er iets niet duidelijk is. Ik ben zo blij dat ik op dit forum ben gestuit, maar desalniettemin ben ik erg overstuur dat ik niet eerder wist van het bestaan ​​ervan, hoewel ik sinds november 2015 een fan ben van K3. Ik zocht af en toe het internet af op zoek naar mensen die ook geïnteresseerd zijn in K3 - en Google heeft dit forum nooit aangeboden. Ik dacht dat iedereen in themagroepen op Facebook of Instagram zit. En 2 maanden geleden was ik gewoon op zoek naar meer informatie over de nieuwe K3-film - en Google gaf een link naar deze forumthread. Waarom heeft de zoekmachine het niet eerder getoond, toen ik specifiek naar een forum zocht? Ik weet het niet.
Ik zal kort beschrijven hoe ik de K3 heb leren kennen. Ik keek eens naar clips op YouTube voor het bubblegumdansgenre, en in de aanbevolen video's kreeg ik een clip met het nummer K3 aangeboden - ik vond het nummer erg leuk, en dan het volgende en het volgende. Sindsdien heb ik met heel mijn hart van Nederland gehouden. (Ja, ik weet dat K3 een Belgische band is, maar ik vind Nederland nog steeds leuker).
Ik besloot om meer informatie over deze groep te zoeken, en ik ontdekte dat de oude K3-line-up zijn carrière afloopt en dat er nieuwe worden gekozen in het project "K3 zoekt K3". Ik was zo van streek dat ik deze band niet eerder kende, maar ik kwam erachter toen de oude band besloot te stoppen met optreden. Ik heb de laatste aflevering van "K3 zoekt K3" kunnen bekijken en wilde echt dat Lauren, Jindra en Lisa werden gekozen. Ik kende Lauren al eerder van Galaxy Park, en daarom mocht ik haar het meest. Maar geen van de meisjes werd gekozen. Het was een ramp voor mij. Maar nu begrijp ik dat ze niet in de groep zouden passen, al is het toch jammer. Nu volg ik de nieuwe K3 niet zo veel, Ik hou niet zo van HKM als de oude K3, hoewel ze nog steeds goede nummers hebben, zowel qua muziek als qua betekenis. Misschien omdat ik 32 jaar oud ben, en ondanks het feit dat ik die energie van K3 niet voelde aan het begin van de geboorte van de band, luister ik nog steeds graag naar oude K3-nummers. Over het algemeen schaam ik me om toe te geven dat ik op deze leeftijd K3 leuk vind, aangezien ik geen mensen van dezelfde leeftijd heb gevonden als ik. Ik heb ze niet gevonden - ik dacht dat ik de enige was die zo vreemd was.
Maar 2 maanden geleden hoorde ik over dit forum en 2 maanden heb ik de onderwerpen van dit forum gelezen om er zoveel mogelijk achter te komen - en afgewerkt. Ik ben erg verrast. Hier zijn aardige, slimme mensen die gebeurtenissen analyseren, interessante informatie publiceren die ik nergens heb gevonden, en ook videobestanden delen. Ik las via een vertaler door en de betekenis van de helft van wat er op het forum staat, gaat me voorbij, maar zelfs wat ik begrijp - het verheugt me en maakt me gelukkig. Deze subtiele grappen met uitingen van persoonlijke mening, verdraaiing van de naam Klaasje, Photoshop contest wedstrijd en ga zo maar door. Ik hou van jullie allemaal. Ik wil jullie allemaal bedanken voor zo'n lampatmosfeer. Ik wil ook Riparius bedanken voor het plaatsen van de links. Ik zou je een vriend willen noemen. Bedankt dat je ons de opgeslagen videobestanden hebt laten gebruiken.
Maar ik kwam niet met lege handen. Ik wil behulpzaam zijn op het forum. Ik wil met je delen wat ik heb. Dit is wat ik op internet heb gevonden. U kunt downloaden met een extensie in de Google Chrome-browser waarmee u kunt downloaden, ik gebruik bijvoorbeeld IDM Integration Module of Tampermonkey.
Ik heb ook 2 seizoenen Roller Disco. (Veel dank aan Riparius voor seizoen 1)

Maar er zijn niet een paar films in mijn verzameling, en ik vraag je om te delen als je ze hebt:

K3 in Wonderland
K3 - MaMaSé! Show
K3 en de Wondermachine
K3 loves you - De afscheidstour van Karen, Kristel & Josje
De wereld van K3 Show
Tele-Romeo Tour

(De laatste twee zijn waarschijnlijk alleen eigendom van Gert).
Toch bedankt voor het lezen.
pi_197902665
Straks om 13u een persconferentie met Gert Verhulst en K3....Ik denk niet dat het goed nieuws is
pi_197903168
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:09 schreef Brampan221 het volgende:
Straks om 13u een persconferentie met Gert Verhulst en K3....Ik denk niet dat het goed nieuws is
Oei, dat denk ik ook niet. Naar mijn mening had deze K3 wel een redelijk vliegende start, maar ze hebben het niet vast weten te houden. Ze zijn van een vlam naar een waakvlammetje gegaan.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 12:10:51 #75
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197904475
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Oei, dat denk ik ook niet. Naar mijn mening had deze K3 wel een redelijk vliegende start, maar ze hebben het niet vast weten te houden. Ze zijn van een vlam naar een waakvlammetje gegaan.
Misschien een persconferentie over een groots online liveoptreden? Oh nee wacht.... Natuurlijk niet.
Dit gaat waarschijnlijk 2 dingen betekenen. Óf de stekker word helemaal uit de K3 machine getrokken óf er word wéér naar vervangers gezocht.

Deze K3, ook wel HKM genoemd, is al vanaf het begin gedoemd te mislukken. Zelfs met Josje was het nog goed te behappen, dit is te gemaakt.
pi_197905277
Ik vond Josje leuker dan Kathleen in de groep :@
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:02:34 #77
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197905315
Klaasje er uit _O_ Gaat de groep er op vooruit qua zangkwaliteit _O_
Ze was wel de babe van de groep :@
Beetje sneu wel trouwens om je afscheid van een brief af te lezen tho..
pi_197905426
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Klaasje er uit _O_ Gaat de groep er op vooruit qua zangkwaliteit _O_
Ze was wel de babe van de groep :@
Beetje sneu wel trouwens om je afscheid van een brief af te lezen tho..
Vrijwillig?
pi_197905429
Was wel te verwachten dat Klaasje er al eerst uit zou willen.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:10:13 #80
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197905434
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Vrijwillig?
Ja, ze wil haar vleugels spreiden :')
pi_197905486
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:

[..]

Ja, ze wil haar vleugels spreiden :')
Hoe gaat de groep nu verder? Ik weet niet waar ik het kan zien, dus jij bent even mijn vraagbaak :)
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:13:42 #82
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197905495
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hoe gaat de groep nu verder? Ik weet niet waar ik het kan zien, dus jij bent even mijn vraagbaak :)
Er komt een K2 zoekt K3, maar deze keer mogen mannen zich ook aanmelden. Word dus een groot zooitje.
pi_197905698
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Er komt een K2 zoekt K3, maar deze keer mogen mannen zich ook aanmelden. Word dus een groot zooitje.
oke dit kan dus echt niet goed gaan he

By the way: we zijn het erover eens dat de blonde rol van K3 gewoon cursed is he?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:28:02 #84
494820 VloggendeChipsZak
Gaarne Verwijderen
pi_197905709
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:26 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

oke dit kan dus echt niet goed gaan he

By the way: we zijn het erover eens dat de blonde rol van K3 gewoon cursed is he?
Mwaaaaaaaaa
Ik vond in de eerste bezetting ze alle 3 wel vocaal en qua uiterlijk veel bieden.
In de 2e bezetting trok het al meer naar uiterlijk, maar Josje was vocaal ook echt wel prima.
pi_197905942
2 meiden en een kerel. Dat moet dus wel een gay zijn lijkt me.
pi_197905973
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
2 meiden en een kerel. Dat moet dus wel een gay zijn lijkt me.
Lets hope dat Studio 100 zo inclusive is! Ik denk honestly dat het zeiden om hype te creeëren. In 2015 zeiden ze ook een meisje van kleur te zoeken en look how that turned out.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_197906380
Het is inderdaad wel steeds de blonde die vertrekken wil. Ik had wel verwacht als er iemand zou willen vertrekken dat het Klaasje zou zijn. En Studio 100 wil daar waarschijnlijk hun eigen voordeel uithalen door de naam K3 weer in de publiciteit te krijgen, dat werkte 2009 en 2015 ook fantastisch. Maar ik weet niet of K3 nu nog het momentum heeft een groot succes te blijven, de vervanger gaat een grote klus tegemoet.
pi_197906406
Gewoon Jindra erin })
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:18:18 #89
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197906583
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gewoon Jindra erin })
Die is uit de musicals e.d. gestapt, naar eigen zeggen omdat ze er niet meer van genoot. Ze doe nu werk wat daar niets mee te maken heeft.
pi_197906630
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:18 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Die is uit de musicals e.d. gestapt, naar eigen zeggen omdat ze er niet meer van genoot. Ze doe nu werk wat daar niets mee te maken heeft.
Ik had ook niet de illusie dat nu een deel van k3 gaat worden :) We wachten af. Eigenlijk vind ik dat ze nu wel moeten stoppen. Hanne en Marthe zijn nog jong zat om wat anders te gaan doen.
pi_197907554
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat ze nu wel moeten stoppen. Hanne en Marthe zijn nog jong zat om wat anders te gaan doen.
Jaa maargoed geld moet rollen hé.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_197908735
Goed, Klaasje dus uit K3. Gertje moet op zoek naar een vervanger. En dat zou best eens baanbrekend kunnen worden, want Gert sluit niet uit dat het een man zal zijn!

quote:
En daarna gaat K3 verder in een nieuwe bezetting: met Belgische zangeressen Hanne en Marthe, en iemand nieuw. En dat kan voor het eerst in de geschiedenis van K3 even goed een man zijn als een vrouw, zegt Studio 100-baas Gert Verhulst expliciet.

"We zoeken een opvolgster, of een opvolger. U hoort het goed: de persoon die de plaats van Klaasje zal innemen, kan ook een man zijn. Iedereen ouder dan 18 die kan zingen en dansen: stel je vooral kandidaat."
Om Gert wat te helpen, een poll:

Poll: Het ideale nieuwe lid van K3 is...
Mikky Kiemeney
Gordon
Juultje Tieleman
Suzan (van Suzan & Freek)
Jamai
Rianne Meijer
Davina Michelle
Gaby Blaaser
Ferry Doedens
Evi Hanssen
Mart Hoogkamer
Froukje
Amy Sonck
Marisa Papen
Emma Heesters
Ella Leyers
Famke Louise
Claire Laffut
Nicol Kremers
een nu nog onbekend meisje uit Ned of Bel
een nu nog onbekende jongen uit Ned of Bel
iemand anders, nl. (noem naam in reply)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_197908969
Gaby Blaaser :D
pi_197909529
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gaby Blaaser :D
Alles voor de shine natuurlijk. Ze kan lekker zingen hoor!

En voor de papa's ook wel leuk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_197909605
Pff, het is een illusie om te denken dat K3 nu nog de statuur heeft om een show te dragen om vervanging te zoeken. Had gewoon intern een sterke kandidaat gezocht, dan zit je ook niet met gekke druk vanuit de publieke opinie om bepaalde figuren lang in de race te houden.
't Echte en 't ware!
pi_197909609
De NOS hult zich nog altijd in stilzwijgen maar in Vlaanderen is het groot nieuws: uitgebreid artikel op de site van de VRT.

Ik had in november j.l. hier al mijn twijfels geuit over Klaasje, vooral omdat ze begin vorig jaar vanuit Antwerpen naar Rotterdam was verhuisd, maar ik had toch niet verwacht dat ze zo snel al de handdoek in de ring zou werpen en zeker niet in de huidige tijdsomstandigheden terwijl er nog een film ligt te wachten en een tour die inmiddels ook al verscheidene keren is uitgesteld. Uiteindelijk heeft HKM het korter uitgehouden dan KKJ als je alleen kijkt naar de data waarop de break ups aan werden gekondigd. Dit is hoe dan ook geen goed nieuws voor het voortbestaan van K3 en daar ben ik toch wel teleurgesteld en verdrietig over. De aankondiging van Gert dat het nieuwe lid van K3 eventueel ook een jongen kan zijn lijkt me niet meer dan een wanhoopsoffensief en geen realistische optie.
pi_197910535
K3 is in België ook wel wat groter dan dat ze hier zijn. Het leukste zou zijn om er weer een Vlaamse/ Vlaming bij te doen :)

Kunnen ze alles gaan veranderen in Plopsaland, een hoop attracties hebben k3 als onderwerp. Die K3 achtbaan in Plopsaland is best leuk :@ :)
pi_197910561
Dan zou Claire Laffut of Marisa Papen dus wel leuk zijn, @Sunshine1982 !
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_197911280
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:42 schreef Japepk het volgende:
Pff, het is een illusie om te denken dat K3 nu nog de statuur heeft om een show te dragen om vervanging te zoeken. Had gewoon intern een sterke kandidaat gezocht, dan zit je ook niet met gekke druk vanuit de publieke opinie om bepaalde figuren lang in de race te houden.
Dit letterlijk dit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:42 schreef Riparius het volgende:
De aankondiging van Gert dat het nieuwe lid van K3 eventueel ook een jongen kan zijn lijkt me niet meer dan een wanhoopsoffensief en geen realistische optie.
Also something doesn't sit right with me: waarom zou je ook een job die letterlijk gemaakt is voor vrouwen geven aan een (hetero) man. Want laten we eerlijk zijn; als er een man bij zou komen, zou Studio 100 dan gaan voor een vrouwelijke homo? K3's brand is letterlijk regenbogen. Het lijkt me hopelijk gewoon iets om alvast hype te creeëren zoals ze in 2009 deden (Nederlandse meisjes) en in 2015 (meisjes van kleur).
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 18:46:53 #100
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_197911880
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Oei, dat denk ik ook niet. Naar mijn mening had deze K3 wel een redelijk vliegende start, maar ze hebben het niet vast weten te houden. Ze zijn van een vlam naar een waakvlammetje gegaan.
Sinds het uiteenvallen van de originele bezetting (tel ik gemakshalve Josje daar nog even bij mee...) is het met dit huidige kinderclubje nooit wat geworden.
3 Paar spillebeentjes huppelend over het podium met de zangkwaliteiten van een speenvarken hebben de kas van Studio 100 misschien nog redelijk weten te spekken, wat ook altijd het doel is geweest, maar zelfs Gert wilde zich niet amoureus aan deze naschoolse opvang wagen...

Roze strik er om, klaar!
pi_197912080
VTM en SBS6 slaan opnieuw de handen in elkaar voor opvolger 'K2 zoekt K3’


https://www.hln.be/showbi(...)2-zoekt-k3~a8238fe3/
pi_197912206
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
VTM en SBS6 slaan opnieuw de handen in elkaar voor opvolger 'K2 zoekt K3’

RTL was echt dom om in 2009 nee te zeggen tegen Studio 100 hahahah
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_197915122
K3 doet me denken aan de Sugababes. Die veranderden ook telkens van samenstelling. Op het einde was het helemaal niks meer. Dat moet je toch niet willen Marthe en Hanne zijnde.
pi_197915178
Hm, jammer, ze hadden het toch leuk voor elkaar zo. Maar het verbaast me ook niet van haar, ze liet tussen de regels al weleens doorschemeren dat ze meer verdieping zocht en ook dingen naast K3. Erg benieuwd hoe en of we haar terug gaan zien.

Persoonlijk haak ik nu wel echt af hoor. Weer een nieuw K'tje erbij, dan heb ik er geen zin meer in. Wat mij betreft stoppen ze hier ook, maar zou natuurlijk ook lullig zijn voor Hanne en Marthe als ze door Klaasje nu gedwongen moeten stoppen.
Koel en donker bewaren
pi_197915729
Ik zie nu net een interview terug met Klaasje en het Vlaamse nieuws en daarin laat ze toch wel min of meer blijken dat de meiden vrij strak worden gehouden en dat ze haar eigen weg wilt gaan. Niet geheel onverwacht, ik denk niet dat zoiets bij Klaasje past.
pi_197915961
https://www.hln.be/showbi(...)s-te-maken~a304e719/

Ben in die 5 jaar wel 180 graden gedraaid qua hoe ik tegen Klaasje aankijk.
En ik kan ook niet zeggen dat ik het niet snap. 5 jaar is voor een meidengroep over t algemeen al bovengemiddeld lang, zeker als je weinig eigen input hebt.
pi_197916614
En toch... Die shows zitten vol met K3 liedjes, er komen weer bootcamps, misschien neemt Kristel zelfs wel weer plaats in de jury naast Gert? Het programma kan leuk worden, alleen je melkt het concept nu wel echt uit... Ergens zie ik een frisse jonge gast dan weer wel in het concept passen. Niet alleen qua zang, maar vooral qua Hallo K3 achtige series. Een trio als besties waarbij de man in kwestie dan juist níet gay is. Zijn geaardheid maakt me in die zin niet uit, maar ik denk dat een 'typische' gay niet leuk om naar te kijken is. Gewoon een frisse twintiger zoals Buddy Vedder, waarom niet?
't Echte en 't ware!
pi_197917174
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:10 schreef Japepk het volgende:
Gewoon een frisse twintiger zoals Buddy Vedder, waarom niet?
Die is toch gay hahahha
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_197917352
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:41 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Die is toch gay hahahha
Nee hoor, hij heeft een vriendin.
't Echte en 't ware!
pi_197922269
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef Japepk het volgende:
Nee hoor, hij heeft een vriendin.
Ik krijg altijd zulke gay vibes van hem lmfao
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_197926140
De VRT meldt zojuist dat er al meer dan 3.500 inschrijvingen zijn om Klaasje op te volgen, waarvan 1/3 deel jongens.
pi_197927260
Maar zullen kinderen het wel leuk vinden als K3 ineens een jongen in de gelederen heeft? Of worden ze dan foxwild, omdat dit niet klopt?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_197928074
Wie van K3 zoekt K3 zullen we waarschijnlijk terug zien bij de audities?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_197928527
Één pluspunt, Gerard Joling zal het niet gaan presenteren. Ik gok op Wendy van Dijk en een Vlaamse dude.
pi_197928633
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Één pluspunt, Gerard Joling zal het niet gaan presenteren. Ik gok op Wendy van Dijk en een Vlaamse dude.
God eindelijk! Niels Destadsbader of Koen Wouters wrs weer
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_197928849
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:11 schreef methodmich het volgende:
Maar zullen kinderen het wel leuk vinden als K3 ineens een jongen in de gelederen heeft? Of worden ze dan foxwild, omdat dit niet klopt?
Kinderen maakt het niet hoor ik immers ook bij de kleur van zwarte piet.
pi_197929266
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:24 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

God eindelijk! Niels Destadsbader of Koen Wouters wrs weer
Britt Dekker en Niels lijkt me ook een gouden combi _O-

Zolang ze Martien Meiland maar uit de jury houden.
't Echte en 't ware!
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:29:44 #118
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_197929537
Denken jullie dat Studio 100 hier meeleest?
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_197929543
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:12 schreef Japepk het volgende:
Zolang ze Martien Meiland maar uit de jury houden.
Lmfao hahahah ik zie dochter wel iets doen voor de grap auditie komen doen
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_197929554
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:29 schreef G-Pier het volgende:
Denken jullie dat Studio 100 hier meeleest?
Ja, maar ze doen nooit wat de oudere fanss (of gen z/millenials willen) pas als ze zien dat er geld mee kan verdient worden of veel te laat pas.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_197930127
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:42 schreef Nober het volgende:

[..]

Kinderen maakt het niet hoor ik immers ook bij de kleur van zwarte piet.
Okee. Maar dan wordt de bonte middag in groep 3 wel radicaal anders, want dan moeten kleine Sophie en Jayleena nu kleine Sem overhalen om K3 te playbacken. Terwijl ze normaal gewoon kleine Dolany hadden kunnen vragen.

Al is dat voor die kinderen misschien inderdaad totaal geen probleem hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 10 februari 2021 @ 21:51:27 #122
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_197934448
Kinderen playbacken echt wel alles, Ik was ook gewoon Karen toen mijn oma 80 werd en ik met nichtjes Oma's aan de top deed.
En stel je krijgt een jongen erin, die hetero is. Kan je zat shows om bouwen, je kan zelfs plotjes maken dat HM een meisje aan het nieuwe Ktje koppelen maar dit meisje is helemaal niet van de jongens!11! En dan zingen ze een liedje over dat liefde leuk is of whatever.

Qua verhalen kan je met K3 alle (regenboog soaked) kanten op, maar het gaat geen jongen worden en dit is wel echt de laatste adempoging voor het concept K3 imo.

Die nieuwe show gaat denk ik wel relatief but worden, maar ik geef nu al eerlijk toe dat ik het ga volgen.
Schapen zijn relax.
pi_197935153
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:51 schreef DumpTruck het volgende:
maar het gaat geen jongen worden
https://www.ad.nl/gezin/d(...)n-favoriet~a37e3651/

Zie het ook niet gebeuren. Nora was destijds een goeie keus geweest, omdat ze ook kinderen van een niet-Nederlandse afkomst had kunnen aanspreken. Waar ze nu eigenlijk gerichter naar zouden moeten zoeken (i mean een donker of aziatisch meisje met blond geverfd haar kan ook toch?)

Er is ook duidelijk een disconnect lijkt me tussen Studio 100 en het publiek. Het publiek kan wel iemand willen en 100 jaar in K3 willen zien is het niet zo dat die persoon dat ook wilt. En de productie zou daar beter op letten en stricter naar moeten zoeken zodat ze iemand vinden (zoals Hanne, Marthe of bijv. Jindra destijds die haar leven wilde geven voor K3 of any other die zichzelf dit ook jaren ziet doen) ipv iemand die goed verkoopt op een brooddoos of bij de papa's.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_197936184
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:13 schreef Poedelpoes het volgende:

Er is ook duidelijk een disconnect lijkt me tussen Studio 100 en het publiek. Het publiek kan wel iemand willen en 100 jaar in K3 willen zien is het niet zo dat die persoon dat ook wilt. En de productie zou daar beter op letten en stricter naar moeten zoeken zodat ze iemand vinden (zoals Hanne, Marthe of bijv. Jindra destijds die haar leven wilde geven voor K3 of any other die zichzelf dit ook jaren ziet doen) ipv iemand die goed verkoopt op een brooddoos of bij de papa's.
OF LAUREN BIJVOORBEELD!!11!!@#

Heeft Klaasje nu korter in K3 gezeten dan Josje? Ik kan me zo voorstellen dat HKM een contract voor een bepaalde tijd heeft getekend destijds, zodat ze er niet na een paar maanden als tussenuit kunnen piepen. Zou dit de eerste keer zijn dat het contract verlengd zou worden en is Klaasje er meteen uitgestapt? Dan is ze achteraf een nog slechtere keuze geweest dan ik haar toen al vond. Je wil inderdaad iemand die ervoor gaat, die je concept ís. Niet iemand die de eerste de beste afslag neemt en je dus alleen maar gebruikt als springplank.

Nu ik dit typ denk ik trouwens dat het helemaal niet zo'n slecht idee was geweest als men Lauren (of any other)had benaderd om de klus over te nemen, en gewoon weer naar een all-Belgium meidengroep te gaan. Dan had het minder hobbelig geleken dan nu, denk ik.
't Echte en 't ware!
pi_197936636
Klaasje deed destijds met K3 zoekt K3 toch eigenlijk hetzelfde, alleen toen was het losbreken van haar familie (en ouders die het allemaal niet zo zagen zitten) en het leventje dat ze had en nu dus weer het losbreken uit het K3 keurslijf. Ik zie in ieder geval wel telkens die kant van haar en heb haar nooit echt sympathiek of makkelijk gevonden en nu nog niet.
Koel en donker bewaren
pi_197936888
Hoewel t voor fans en Studio 100 anders voelt omdat K3 zo'n historie heeft en zo'n merk is vind ik er opzich weinig vreemds aan dat je na een jaar of 5 wel bent uitgekeken op een baan (want dat is t uiteindelijk) waarin alles voor je bepaald wordt. Er is nou ook niet echt ruimte om door te groeien of meer je eigen ding te doen binnen t merk dus 't is een beetje als 5 jaar in dezelfde serie dezelfde rol spelen.. maar dan die rol ook nog 24/7 vol moeten houden.
Ik denk dat 't voor geen meisje zo heilig en speciaal zal voelen als de originele 3 omdat zij echt K3 'waren'.. hooguit voor iemand die opgroeide als fan en 'altijd al droomde K3tje te zijn' maar zelfs dan is de nieuwigheid er op een gegeven moment wel van af.
De gemiddelde meidengroep houdt 't zelden 5 jaar vol, en bij degenen die dat wel doen (zoals een Little Mix) is t omdat ze op een gegeven moment zelf mee gingen schrijven, projecten ernaast konden doen, zelf een ander management zochten en dus naast creatieve uitdagingen zelf input kregen. K3 is zo enorm geregisseerd dat ik me voor kan stellen dat 't iedereen na zoveel jaar zou gaan benauwen tenzij je t gewoon wel lekker makkelijk vindt dat een ander elke dag voor je bedenkt wat je gaat doen.
pi_197937344
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:42 schreef Nober het volgende:

[..]

Kinderen maakt het niet hoor ik immers ook bij de kleur van zwarte piet.
Dat is toch iets anders. Iedereen denkt bij K3 toch aan drie meiden met zwart, ros en blond haar, dat is hun beeldmerk. Tijdens K2 zoekt K3 selecteerden Karen en Kristel uit de 16 meiden die de theaterronde hadden overleefd 8 meiden die allemaal blond bleken te zijn, eenvoudig omdat ze zich niets anders konden voorstellen. En Gert zei tijdens K3 zoekt K3 ook dat Studio 100 de traditie van de drie haarkleuren wilde handhaven, vandaar ook het gedoe met het verven van de haren. Waarom hij daar nu van afstapt begrijp ik eigenlijk niet. Dat ook jongens zich nu kunnen aanmelden is hopelijk niet meer dan een publiciteitsstunt.
pi_197937631
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:39 schreef Maartel het volgende:
Hoewel 't voor fans en Studio 100 anders voelt omdat K3 zo'n historie heeft en zo'n merk is vind ik er op zich weinig vreemds aan dat je na een jaar of 5 wel bent uitgekeken op een baan (want dat is 't uiteindelijk) waarin alles voor je bepaald wordt. Er is nou ook niet echt ruimte om door te groeien of meer je eigen ding te doen binnen 't merk dus 't is een beetje als 5 jaar in dezelfde serie dezelfde rol spelen.. maar dan die rol ook nog 24/7 vol moeten houden.
Kennelijk hebben Hanne en Marthe daar geen moeite mee, anders zouden ze er nu ook de brui aan hebben gegeven, maar dat willen ze helemaal niet. K3 zit in hun DNA en daar willen ze nog jaren mee door gaan. Het is ook niet zo dat ze altijd en overal 24/7 K3 moeten zijn, ze hebben ook elk hun eigen leven en vrije tijd. En zeker nu met corona hebben ze tegen wil en dank veel meer vrije tijd gehad dan ze in normale tijden zouden hebben gehad. Ik denk dat ze erg teleurgesteld en verdrietig zijn over het vertrek van Klaasje, maar dat ze het al wel een hele tijd hebben zien aankomen, mogelijk al een jaar toen Klaasje vorig jaar februari Antwerpen verliet om in Rotterdam te gaan samenwonen met haar vriend. Het viel me wel op dat Hanne en Marthe tijdens de persconferentie waar Klaasje haar vertrek bekend maakte weinig emotie toonden, en er vloeiden zeker geen tranen. Dat was wel anders tijdens de persconferentie in 2009 waar Kathleen haar afscheid aankondigde, toen hielden Karen en Kristel het niet droog.
quote:
Ik denk dat 't voor geen meisje zo heilig en speciaal zal voelen als de originele 3 omdat zij echt K3 'waren'.. hooguit voor iemand die opgroeide als fan en 'altijd al droomde K3tje te zijn' maar zelfs dan is de nieuwigheid er op een gegeven moment wel van af.
Dat kan zo zijn, en Hanne heeft zich wel eens laten ontvallen dat het als K3tje wel veel harder werken was dan ze zich vooraf had voorgesteld, maar ze heeft ook aangegeven dat ze haar job met veel passie en graag doet en dat ze zich erop heeft ingesteld dit een groot aantal jaren te doen. En Marthe zong al acht(!) jaar in het koor van Studio 100 toen ze zich inschreef voor K3 zoekt K3 en je kunt rustig aannemen dat ze alle ins en outs van het werken bij Studio 100 kende (ze trad al op met K3 in Amsterdam in 2010 bij het Studio 100 Zomerfestival en haar naam staat ook op de aftiteling van de film K3 Bengeltjes uit 2012). Marthe wist dus heel goed waar ze aan begon en ook van haar mag je aannemen dat ze haar job met veel passie doet en dit nog lang wil volhouden.
quote:
De gemiddelde meidengroep houdt 't zelden 5 jaar vol, en bij degenen die dat wel doen (zoals een Little Mix) is 't omdat ze op een gegeven moment zelf mee gingen schrijven, projecten ernaast konden doen, zelf een ander management zochten en dus naast creatieve uitdagingen zelf input kregen. K3 is zo enorm geregisseerd dat ik me voor kan stellen dat 't iedereen na zoveel jaar zou gaan benauwen tenzij je 't gewoon wel lekker makkelijk vindt dat een ander elke dag voor je bedenkt wat je gaat doen.
Karen heeft vroeger wel eens gezegd dat ze het wel prettig vond dat bij K3 alles voor haar werd geregeld en toen ze geen K3tje meer was kwam ze daar nog wel eens op terug en viel het haar tegen dat ze toen alles zelf moest regelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 11-02-2021 13:56:21 ]
pi_197937733
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:58 schreef Japepk het volgende:

[..]

Heeft Klaasje nu korter in K3 gezeten dan Josje?
Dat is nog niet niet te zeggen omdat we nog niet weten wanneer Klaasje voor het laatst samen met Hanne en Marthe als K3 op een podium zal staan.

Het is wel zo dat de aankondiging van het vertrek van Klaasje eerder is gekomen dan de aankondiging van het einde van KKJ door toedoen van Josje. Klaasje kondigde haar vertrek aan op 9 februari 2021, dat is 1922 dagen na de start van HKM op 6 november 2015, en KKJ kondigden het einde van K3 in de toenmalige samenstelling aan op 18 maart 2015, dat is 1992 dagen na de start van KKJ op 3 oktober 2009.
quote:
Ik kan me zo voorstellen dat HKM een contract voor een bepaalde tijd heeft getekend destijds, zodat ze er niet na een paar maanden als tussenuit kunnen piepen. Zou dit de eerste keer zijn dat het contract verlengd zou worden en is Klaasje er meteen uitgestapt? Dan is ze achteraf een nog slechtere keuze geweest dan ik haar toen al vond. Je wil inderdaad iemand die ervoor gaat, die je concept ís. Niet iemand die de eerste de beste afslag neemt en je dus alleen maar gebruikt als springplank.
En dan te bedenken dat Kristel Jindra er tijdens K3 zoekt K3 van verdacht dat ze alleen maar meedeed om bekend te worden terwijl Klaasje zo'n beetje haar protégée was en ze HKM nota bene a match made in heaven noemde. Ik zou wel eens willen weten wat Kristel nu vindt van het voortijdige vertrek van Klaasje.
quote:
Nu ik dit typ denk ik trouwens dat het helemaal niet zo'n slecht idee was geweest als men Lauren (of any other) had benaderd om de klus over te nemen, en gewoon weer naar een all-Belgium meidengroep te gaan. Dan had het minder hobbelig geleken dan nu, denk ik.
Lauren is bezig met het afronden van haar master klinische psychologie en is hoogstwaarschijnlijk niet meer geïnteresseerd in een carrière in de showbizz.
pi_197943306
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 00:29 schreef Riparius het volgende:
En Gert zei tijdens K3 zoekt K3 ook dat Studio 100 de traditie van de drie haarkleuren wilde handhaven, vandaar ook het gedoe met het verven van de haren.
De jongen wordt gewoon blond gemaakt zei Gert in een interview.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 01:24 schreef Riparius het volgende:
Karen heeft vroeger weleens gezegd dat het wel prettig vond dat bij K3 alles voor haar werd geregeld en toen geen K3tje meer was kwam ze daar nog wel eens op terug en viel het haar tegen dat ze toen alles zelf moest regelen.
Karen staat er dan ook bekend om lui te zijn lol.


RIP Klaasje 2015-2021

[ Bericht 12% gewijzigd door Poedelpoes op 11-02-2021 21:46:24 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_197981417
Studio 100 heeft een soort "vloek van de blonde": Kelly Cobbaut, Deborah Ostrega, Kathleen Aerts, Josje Huisman, Klaasje Meijer. Ik denk dat de lijst zal doorgaan.
pi_197985558
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 13:32 schreef Riparius het volgende:
Miguel Wiels over het vertrek van Klaasje.
Miguel neemt het altijd zo serieus -O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_197987481
Wauw Klaasje heeft nog nooit zo zuiver gezongen hahahaha
Ze is zeker blij dat ze weg mag.


(Tbh ze klinken alle 3 amazing hier, snap niet waarom dat normaal met die achtergrond zangeressen moet,)

[ Bericht 9% gewijzigd door Poedelpoes op 13-02-2021 19:27:51 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_197997740
quote:
"Het is wel belangrijk dat de vervanger van Klaasje de oude nummers kan zingen"

Ik vraag me wel af, zo'n lied is toch heel vaak niet te zingen voor een mannen stem qua bereik? Dan wordt het heel laag of met een octaaf hoger te hoog? Ben echt oprecht benieuwd hoe ze dat gaan fixen. Want de oude liedjes zijn gewoon niet geschreven voor mannenstemmen.
  zondag 14 februari 2021 @ 12:08:21 #136
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_197997820
Tussen het Klaasje-nieuws tussendoor: ik luister net naar Harleys in Hawaï van Katy Perry en vind het echt een K3-zomerlied (met wat aanpassingen aan de tekst natuurlijk).
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_198012162
Heeft iemand K3 boeken: K3 op de boerderij, K3 bakt een taart, K3 en de verkleedkoffer, K3 speelt detective, K3 Koko de papegaai, 3 meiden onder 1 dak, 100% Vriendinnen? Kan iemand gescande pagina's uploaden naar een file sharing site?
pi_198139168
Even iets anders: Jolijn en Sylvia van Prinsessia doen allebei mee aan Opzoek naar Maria

Madeliefje is er al uit :(
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_198161587
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_198164530
quote:
Dit is maar een kort fragment met K3 uit de uitzending van gisteravond. Het complete interview bij Jinek is nu hier te bekijken (en te downloaden voor wie het offline wil bekijken of wil bewaren).

Het valt mij in alle programma's - en ook hier weer - op dat Klaasje vaag blijft over de precieze redenen voor haar vertrek.
pi_198164578
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:07 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dit is maar een kort fragment met K3 uit de uitzending van gisteravond. Het complete interview bij Jinek is nu hier te bekijken (en te downloaden voor wie het offline wil bekijken of wil bewaren).

Het valt mij in alle programma's - en ook hier weer - op dat Klaasje vaag blijft over de precieze redenen voor haar vertrek.
Ze is het waarschijnlijk zat om als melkkoe en marionettepop te fungeren. Maar dat mag ze natuurlijk niet hardop zeggen. Bovendien vernieuwd studio 100 de groep niet. Films, series, concerten, liedjes inzingen,... Op een gegeven moment heb je dat wel gezien denk ik.
pi_198164812
Wat trekt Klaasje heel de tijd met haar mond als ze praat, dat deed ze toch eerst niet zo?
Koel en donker bewaren
pi_198177118
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:07 schreef Riparius het volgende:
vaag blijft over de precieze redenen voor haar vertrek.
Ik vind eerlijk gezegd dat ze best duidelijk is, Klaasje heeft gewoon de neiging om heel veel te vertellen en uit te willen leggen waardoor het misschien vaag overkomt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
melkkoe en marionettepop
Ze is gewoon inderdaad zat om dit te zijn. Begrijp, Klaasje wordt gezien als de 'knapste', staat vaak in het midden op cd's, elk jaar staat ze op FHM etc maar wordt nooit gepraised om haar zang, acteer of danskwaliteiten (ook al zijn die er soms niet lol). Er moet naast het strakke schema van K3, de vele shows ook een hele andere druk op haar liggen. Ze zegt juist dat ze andere dingen wilt doen naast K3; lijkt me duidelijk dat ze gewoon op die achterlijke fluit wil spelen ipv een soort Nederlands Disney Channel sterretje zijn.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_198177500
Lauren rookt in het echte leven??? Als ze niet rookt, hoe kan een niet-roker dan een roker spelen?
pi_198177865
quote:
8s.gif Op woensdag 24 februari 2021 09:39 schreef Joxer het volgende:
Lauren rookt in het echte leven??? Als ze niet rookt, hoe kan een niet-roker dan een roker spelen?
Weleens gehoord van nepsigaretten/filmsigaretten?
Kwak
pi_198178857
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 09:12 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik vind eerlijk gezegd dat ze best duidelijk is, Klaasje heeft gewoon de neiging om heel veel te vertellen en uit te willen leggen waardoor het misschien vaag overkomt.
[..]

Ze is gewoon inderdaad zat om dit te zijn. Begrijp, Klaasje wordt gezien als de 'knapste', staat vaak in het midden op cd's, elk jaar staat ze op FHM etc maar wordt nooit gepraised om haar zang, acteer of danskwaliteiten (ook al zijn die er soms niet lol). Er moet naast het strakke schema van K3, de vele shows ook een hele andere druk op haar liggen. Ze zegt juist dat ze andere dingen wilt doen naast K3; lijkt me duidelijk dat ze gewoon op die achterlijke fluit wil spelen ipv een soort Nederlands Disney Channel sterretje zijn.
Ik heb nooit bij Klaasje gehad gehad dat ze de knapste is, maar ik val niet op vrouwen. Ik vind ze alledrie leuke meiden :)
pi_198183359
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 11:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb nooit bij Klaasje gehad gehad dat ze de knapste is, maar ik val niet op vrouwen. Ik vind ze alledrie leuke meiden
Lol same. Maar bedoel meer dat Studio 100 haar verkoopt en market als 'de knappe'.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_198233741
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:15 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

De jongen wordt gewoon blond gemaakt zei Gert in een interview.
[..]

Nauwkeuriger: Gert zei in het VTM Nieuws van 9 februari dat een jongen bij K3 liefst blond moet zijn, en als dat niet het geval is, dan maken we er wel een blonde jongen van. Hij wil dus in ieder geval vasthouden aan de traditie van de drie haarkleuren en je mag aannemen dat dat evengoed geldt voor een nieuw vrouwelijk lid van K3. Daarmee lijkt hij niet-witte kandidaten (m/v) eigenlijk al bij voorbaat uit te sluiten, want het is wat moeilijk voorstelbaar dat bijvoorbeeld iemand met Afrikaanse of Aziatische roots (en daarmee hoogstwaarschijnlijk zwart of donker haar) zich zal willen laten blonderen. Sonja Silva wilde dat destijds bij K2 zoekt K3 wel maar dat is eerder een uitzondering. Ik zie niet veel vrouwen of mannen van kleur met geblondeerd haar, en dat is ook niet zo gek, want het staat gewoon niet. Demi bijvoorbeeld zag het tijdens K3 zoekt K3 niet zitten om blond te worden als ze in K3 zou komen, maar rood haar vond ze wel prima.
pi_198245073
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 15:04 schreef Riparius het volgende:
Daarmee lijkt hij niet-witte kandidaten (m/v) eigenlijk al bij voorbaat uit te sluiten, want het is wat moeilijk voorstelbaar dat bijvoorbeeld iemand met Afrikaanse of Aziatische roots (en daarmee hoogstwaarschijnlijk zwart of donker haar) zich zal willen laten blonderen
K-Pop sterren verven hun haar toch ook blond? Beyoncé heeft toch ook (donker) blond haar? :{
Denk dat het erom gaat hoe blond je gaat of wat voor kleur blond dit hoeft niet zo moeilijk te zijn.

Ik zie het wel voor me dat ze deze zoektocht te veel focussen op de ene mannelijke en of trans kandidaat om ze vervolgens voor de finale eruit te kicken en toch voor de Nederlandse blonde Sanne uit Arnhem.


[ Bericht 8% gewijzigd door Poedelpoes op 28-02-2021 18:09:27 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_198333036
Mijn ratings voor het Dans vd Farao album:

Bubbel 9
Bikini vol zand 9
Dans vd farao 7
Vriend of vriendin 4,5
Wat ik wensen zou 7,5
Jij en ik 6,5
Piramide van liefde 7
Een beetje liefde 7
Voel je die zon 7
Hallelujah het is zomer 7
Vogeltjes 9
Hallo 9

[ Bericht 100% gewijzigd door 121864 op 06-03-2021 22:32:37 ]
pi_198333086
Ben ik trouwens de enige die het Dans vd Farao album 1 van de beste K3 albums ooit vind? (Misschien wel de beste.)

[ Bericht 100% gewijzigd door 121864 op 06-03-2021 22:34:37 ]
pi_198379208
Miguel Wiels werkt tegenwoordig mee aan deze boyband:

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_198464808
Zo meteen om 18.00 begint live vanuit het Sportpaleis 24 uur live met talloze Belgische artiesten. K3 treedt ook op, vanavond tussen 20.00 en 21.00 uur.

Directe link:

https://dpg-eventstreams.(...)mx/hlnlive_720p.m3u8

(Te openen in VLC)

[ Bericht 28% gewijzigd door Riparius op 12-03-2021 19:00:52 ]
pi_198612678
Verliefd O+ staat trouwens EINDELIJK op Spotify, Apple Music etc
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_198626451
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 00:19 schreef Poedelpoes het volgende:
Verliefd O+ staat trouwens EINDELIJK op Spotify, Apple Music etc
Ik zit net even te kijken op Spotify en ik zie dat er toch nog heel wat ontbreekt van het oudere materiaal. Zo zie ik Ster aan de hemel niet en ook de albums van de musicals Doornroosje en De drie biggetjes en de bonus CD van de film Het IJsprinsesje niet. Ook ontbreken karaoke-versies, remixes en bonustracks zoals De gordel is er weer op het album Alle kleuren. En dan hebben ze MaMaSé ook nog bij de compilatiealbums gezet hoewel dat geen compilatie is... En nee, 1,2,3 voilà les k3 wordt niet door K3 gezongen...
pi_198650741
Ik zie op YT video's voorbijkomen van mensen die door de 'eerste ronde' zijn gekomen in de K3-zoektocht. Ook mensen die objectief echt slecht waren of die alleen voor de grap meededen. Zou Studio100 iedereen hebben geselecteerd voor 'de volgende fase'? En zo ja, waarom dan?
pi_198652400
De eerste ronde op tv zijn de audities neem ik aan, daarbij willen ze altijd naast favorieten ook nog wel een aantal hebben die spraakmakende tv maken.. ook al is t omdat ze zo slecht zijn
pi_198658522
Ik hoop niet dat ze weer zoveel afleveringen verspillen aan die audities... Die bootcamp was zoveel leuker om te kijken.
pi_198660346
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 15:49 schreef kippaardkoe99 het volgende:
Ik zie op YT video's voorbijkomen van mensen die door de 'eerste ronde' zijn gekomen in de K3-zoektocht. Ook mensen die objectief echt slecht waren of die alleen voor de grap meededen. Zou Studio100 iedereen hebben geselecteerd voor 'de volgende fase'? En zo ja, waarom dan?
Nee, Studio 100 zegt dat ze, nadat op 15 maart de inschrijving werd gesloten, vorige week zijn begonnen met het maken van een eerste selectie. Alleen aan die geselecteerden is gevraagd om extra gegevens en materiaal in te sturen vóór zondag 21 maart middernacht. Het is dus niet zo dat iedereen die zich had ingeschreven door is naar de volgende fase, verre van dat.

Het aantal inschrijvingen is met 22.690 trouwens wel bizar hoog. In 2009 meldden zich zo'n 4000 gegadigden om Kathleen op te volgen en in 2015 waren er zo'n 6000 inschrijvingen om Karen, Kristel en Josje op te volgen. Dat betekent dat er nu voor slechts één vacante plaats meer dan elf (!) maal zoveel gegadigden zijn als voor elk van de drie vacante plaatsen in 2015. Van het totale aantal kandidaten identificeert 63,6% zich als vrouw en 22% als man. 13,1% duidde "zeg ik liever niet" aan en 1,3% vulde "X" in bij het invullen van het inschrijvingsformulier (bron). Uit deze cijfers is alvast op te maken dat de kans dat Klaasje zal worden opgevolgd door een vrouw bijzonder groot is.
pi_198671002
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 22:17 schreef Sectumsempra het volgende:
Ik hoop niet dat ze weer zoveel afleveringen verspillen aan die audities... Die bootcamp was zoveel leuker om te kijken.
Ik zie het ze wel doen hoor, ze zullen nu al wel goed aan het kijken welke arme mensen ze weer belachelijk kunnen maken. Ik hoopte dat we erover heen waren na K3 zoekt K3, maar kan me wel voorstellen omdat er nun ook mannen, vrouwen en tussenin zich aanmelden de producenten materiaal genoeg zien.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_198675483
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 15:49 schreef kippaardkoe99 het volgende:
Ik zie op YT video's voorbijkomen van mensen die door de 'eerste ronde' zijn gekomen in de K3-zoektocht. Ook mensen die objectief echt slecht waren of die alleen voor de grap meededen. Zou Studio100 iedereen hebben geselecteerd voor 'de volgende fase'? En zo ja, waarom dan?
Ik was in eerste instantie van plan om ook mee te doen. Allereerst heb ik hiervan af gezien omdat de K3-liedjes zingen door de toonhoogtes veel te vermoeiend was. Daarnaast ben ik de topics uit 2015 op dit forum gaan doorlezen, waar heel gedetailleerd in staat hoe K3 zoekt K3 verliep. Toen dacht ik: nee, aan zo’n soort talentenjacht wil ik niet meedoen.

Ik heb op Instagram gezien dat een dame niet is uitgekozen. Zij heeft een buitenlands adres in Tsjechië opgegeven en wellicht zijn dit soort inzendingen evident afgewezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2021 22:14:31 ]
pi_198675545
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 19:01 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik zie het ze wel doen hoor, ze zullen nu al wel goed aan het kijken welke arme mensen ze weer belachelijk kunnen maken. Ik hoopte dat we erover heen waren na K3 zoekt K3, maar kan me wel voorstellen omdat er nun ook mannen, vrouwen en tussenin zich aanmelden de producenten materiaal genoeg zien.
Van de liveshows in 2015 staat Nora me het meest bij. Haar enthousiasme leek vooral bij “K3 Airlines” verdwenen en ik snap niet waarom zij zo lang mogelijk erin moest blijven. Zodat mensen elkaar tippen op “die slechte kandidate” en dus het programma gaan kijken?

Zij was laatst nog te zien op de Vlaamse televisie, waar ze vertelde dat ze meedeed om te zien door hoeveel auditierondes ze heen zou komen. (Dus waarschijnlijk niet om te winnen)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2021 22:20:23 ]
pi_198676562
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 22:18 schreef Bulgaren het volgende:

[..]

Van de liveshows in 2015 staat Nora me het meest bij. Haar enthousiasme leek vooral bij “K3 Airlines” verdwenen en ik snap niet waarom zij zo lang mogelijk erin moest blijven. Zodat mensen elkaar tippen op “die slechte kandidate” en dus het programma gaan kijken?
Gert heeft heel lang geloofd in Nora als serieuze optie, en vooral in de bootcamp afleveringen van K3 zoekt K3 is dat goed te zien. Maar zijn enthousiasme toen werd voor zover ik kan zien niet gedeeld door Karen, Kristel, Josje of Miguel.
quote:
Zij was laatst nog te zien op de Vlaamse televisie, waar ze vertelde dat ze meedeed om te zien door hoeveel auditierondes ze heen zou komen. (Dus waarschijnlijk niet om te winnen)
Kun je zeggen in welk programma dat was en of dat nog is terug te kijken? Ik heb wel een aflevering gezien van Gert Late Night uitgezonden op 28 september 2020 waar ze te gast was en daar deed ze bij James in bed een m.i. zeer bedenkelijke en misplaatste uitspraak. Ze weet haar slechte zangprestaties bij K3 zoekt K3 aan racisme. Waarom ze daar pas vijf jaar na dato mee aan kwam zetten werd niet duidelijk. En dat ze die uitspraak uitgerekend deed in het programma van de man die haar bij K3 zoekt K3 zo lang mogelijk de hand boven het hoofd had gehouden was wel bijzonder tactloos. Voor wie dit fragment wil bekijken: hier.
pi_198676732
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 22:58 schreef Riparius het volgende:

[..]

Gert heeft heel lang geloofd in Nora als serieuze optie, en vooral in de bootcamp afleveringen van K3 zoekt K3 is dat goed te zien. Maar zijn enthousiasme toen werd voor zover ik kan zien niet gedeeld door Karen, Kristel, Josje of Miguel.
[..]

Kun je zeggen in welk programma dat was en of dat nog is terug te kijken? Ik heb wel een aflevering gezien van Gert Late Night uitgezonden op 28 september 2020 waar ze te gast was en daar deed ze bij James in bed een m.i. zeer bedenkelijke en misplaatste uitspraak. Ze weet haar slechte zangprestaties bij K3 zoekt K3 aan racisme. Waarom ze daar pas vijf jaar na dato mee aan kwam zetten werd niet duidelijk. En dat ze die uitspraak uitgerekend deed in het programma van de man die haar bij K3 zoekt K3 zo lang mogelijk de hand boven het hoofd had gehouden was wel bijzonder tactloos. Voor wie dit fragment wil bekijken: hier.
“Later als ik groot ben” van 9 maart.
Ik heb ook her en der gelezen dat Gert haar erin wilde houden. Hij wilde eerst een K3 met Hanne, Klaasje en Nora. Dat de jury zo vooringenomen is was voor mij ook een reden om me niet meer in te schrijven.
pi_198676837
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:58 schreef Japepk het volgende:

[..]

OF LAUREN BIJVOORBEELD!!11!!@#

Heeft Klaasje nu korter in K3 gezeten dan Josje? Ik kan me zo voorstellen dat HKM een contract voor een bepaalde tijd heeft getekend destijds, zodat ze er niet na een paar maanden als tussenuit kunnen piepen. Zou dit de eerste keer zijn dat het contract verlengd zou worden en is Klaasje er meteen uitgestapt? Dan is ze achteraf een nog slechtere keuze geweest dan ik haar toen al vond. Je wil inderdaad iemand die ervoor gaat, die je concept ís. Niet iemand die de eerste de beste afslag neemt en je dus alleen maar gebruikt als springplank.

Nu ik dit typ denk ik trouwens dat het helemaal niet zo'n slecht idee was geweest als men Lauren (of any other)had benaderd om de klus over te nemen, en gewoon weer naar een all-Belgium meidengroep te gaan. Dan had het minder hobbelig geleken dan nu, denk ik.
Lauren (maar ook Jindra) had het wrs nog korter dan Klaasje volgehouden. Die had echt wel wat beters aangeboden gekregen en zou dan vertrekken. Zo’n meisje laat zich echt niet tegenhouden door zo’n “wurgcontract” voor x jaar.

Jammer dat in 2015 er hoe dan ook een blondine in moest. Suzan was de enige concurrent voor Klaasje en Jindra in de liveshows maar die mocht de tweede show al naar huis en lijkt me ook niet iemand die het wél langer vol zou houden.

Ik ben het met je eens dat Studio 100 zelf iemand had moeten benaderen om het over te nemen van Klaasje. Nu hebben zij zoveel (fake) inzendingen bekeken dat er (vrij random?) kandidaten zijn uitgepikt om nog maar een paar filmpjes te sturen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2021 23:18:27 ]
pi_198677408
Ik bedacht me laatst inderdaad; we kwamen er tijdens K3 zoekt K3 al 'achter' dat de doorgestoken kaart er eigenlijk vanaf dróóp, zeker vanaf de liveshows. Ik ben wel benieuwd of we bij deze talentenjacht ook al gelijk zulke dingen kunnen ontdekken. Ik heb nu even geen tijd/zin om het allemaal op te gaan zoeken, maar op een gegeven moment vielen er ook bij de audities al rare dingen op. Bepaalde liedjes die altijd door gingen, het stemmen van die publieksvakken wat redelijk random leek, kandidaten waarbij we geen jury vote zagen en zo meer.
't Echte en 't ware!
pi_198677527
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:04 schreef Japepk het volgende:
Ik bedacht me laatst inderdaad; we kwamen er tijdens K3 zoekt K3 al 'achter' dat de doorgestoken kaart er eigenlijk vanaf dróóp, zeker vanaf de liveshows. Ik ben wel benieuwd of we bij deze talentenjacht ook al gelijk zulke dingen kunnen ontdekken. Ik heb nu even geen tijd/zin om het allemaal op te gaan zoeken, maar op een gegeven moment vielen er ook bij de audities al rare dingen op. Bepaalde liedjes die altijd door gingen, het stemmen van die publieksvakken wat redelijk random leek, kandidaten waarbij we geen jury vote zagen en zo meer.
Als ik op Insta en YouTube kijk lijkt de gemiddelde kandidaat rond de 20 jaar. Jong, maar ik hoop toch dat ze dit (op tijd) doorkrijgen... Voor hen is 2015 iets uit hun kindertijd en lijkt het heel veel langer geleden dan voor ons.

Los daarvan: Hanne en Marthe worden dit jaar 27 en 25, wat moeten die met een nieuwe collega die misschien pas net de middelbare schoolbanken uit is?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2021 00:25:37 ]
pi_198677570
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:15 schreef Bulgaren het volgende:

[..]

Lauren (maar ook Jindra) had het wrs nog korter dan Klaasje volgehouden. Die had echt wel wat beters aangeboden gekregen en zou dan vertrekken. Zo’n meisje laat zich echt niet tegenhouden door zo’n “wurgcontract” voor x jaar.
Klaasje heeft helemaal geen aanbod gehad voor iets 'beters' en toch stapt ze op. Zulke meiden krijgen echt niet zomaar spontaan aanbiedingen voor iets 'beters'. En wat is 'beter' eigenlijk? De hele cultuursector ligt op zijn gat nu met corona, en veel zelfstandige artiesten liggen op apegapen of hebben noodgedwongen al ander werk moeten aannemen. Maar voor de K3tjes geldt dat allemaal niet. Ze zijn in loondienst bij Studio 100 en ze krijgen gewoon doorbetaald, crisis of geen crisis. En nee, Studio 100 zal de K3tjes ook nooit op straat zetten want dat is al sinds jaar en dag hun boegbeeld en het meest succesvolle 'product' dat ze ooit hebben gehad. Studio 100 heeft als gevolg van de crisis al heel wat mensen moeten ontslaan, maar medewerkers die betrokken zijn bij K3 zitten daar niet bij. Ik denk dat er heel wat artiesten zijn die - nu - maar wat graag in zo'n luxe positie zouden willen verkeren als K3.
quote:
Jammer dat in 2015 er hoe dan ook een blondine in moest. Suzan was de enige concurrent voor Klaasje en Jindra in de liveshows maar die mocht de tweede show al naar huis en lijkt me ook niet iemand die het wél langer vol zou houden.
Er was inderdaad een gebrek aan geschikte blondjes bij de finalisten van K3 zoekt K3, maar ja, er moet nu eenmaal een blonde bij. Dat zal ook nu weer een grote rol spelen bij de keuze voor een opvolgster voor Klaasje (en ja, ik verwacht dat het een vrouw zal worden).
quote:
Ik ben het met je eens dat Studio 100 zelf iemand had moeten benaderen om het over te nemen van Klaasje. Nu hebben zij zoveel (fake) inzendingen bekeken dat er (vrij random?) kandidaten zijn uitgepikt om nog maar een paar filmpjes te sturen.
Nee, niet mee eens. Het nieuwe K3 lid zal goed moeten passen bij Hanne en Marthe en Studio 100 heeft al laten weten dat Hanne en Marthe nauw betrokken zullen worden bij het hele selectieproces. En terecht, want ze zullen toch weer jaren met elkaar verder moeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 25-03-2021 00:39:00 ]
pi_198677609
Ik bedoelde met dat beter aanbod dat als het Lauren of Jindra was geworden zij al ruim voor 2021 was vertrokken. Van dat Klaasje NU iets anders aangeboden heeft gekregen weet ik niks. En ik weet niet meer waar ik het vandaan had, maar Klaasje/Alieke zou mee hebben gedaan als opstapje naar bekendheid en niet zozeer omdat K3’tje worden een specifieke wens was.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2021 00:45:21 ]
pi_198677649
De vraag is maar of er qua blondjes echt een gebrek was bij K3 Zoekt K3 of dat ze voor de live shows al zo duidelijk wisten dat ze Klaasje wilden dat ze er 2 tegenover zetten die t zeker niet zouden redden
pi_198677764
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:56 schreef Maartel het volgende:
De vraag is maar of er qua blondjes echt een gebrek was bij K3 Zoekt K3 of dat ze voor de live shows al zo duidelijk wisten dat ze Klaasje wilden dat ze er 2 tegenover zetten die t zeker niet zouden redden
Bij die audities iig niet. Even denken wie o.a... Jantien, Pippi-Lotte, Anouk?

Anouk doet trouwens opnieuw mee dit jaar, je kunt haar auditie heel makkelijk vinden op YouTube.
pi_198682427
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 22:58 schreef Riparius het volgende:
aar zijn enthousiasme toen werd voor zover ik kan zien niet gedeeld door Karen, Kristel, Josje of Miguel.
Karen zag haar wel zitten, maar ik merkte wel tijdens de shows dat Kristel gewoon geen meisje van kleur in K3 voor zich ziet. Miguel zal wel door hebben dat ze niet goed kon zingen en wilde daarom Lauren op de zwart harige/Kristel plek.Gert zag gewoon meteen geld omdat met Nora in K3 de moslim demographic eindelijk geld zou binnen brengen binnen Studio 100.

quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:24 schreef Bulgaren het volgende:
Los daarvan: Hanne en Marthe worden dit jaar 27 en 25, wat moeten die met een nieuwe collega die misschien pas net de middelbare schoolbanken uit is?
Ik denk dat dit eerlijk gezegd niet gaat uitmaken, Kristel en Karen waren ook over de 35 toen Josje er als 21 jarige bij kwam. Ze lijken wel de fout maken om op leeftijd te casten, ze denken hoe jong mogelijk hoe langer de desbetreffende persoon blijft. Alleen het lijkt erop dat hoe jong ze casten hoe sneller deze meisjes het zat zullen zijn in tegenstelling tot dat ze nu iemand van 25+ casten die al weet wat er gaat gebeuren en weet wat er gaat gebeuren en hoeveel werk deze vaste baan inhoudt.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:33 schreef Riparius het volgende:
Er was inderdaad een gebrek aan geschikte blondjes bij de finalisten van K3 zoekt K3, maar ja, er moet nu eenmaal een blonde bij. Dat zal ook nu weer een grote rol spelen bij de keuze voor een opvolgster voor Klaasje (en ja, ik verwacht dat het een vrouw zal worden).
Oh sowieso, Klaasje is alleen gecast om haar uiterlijk. Er is gewoon geen rekening gehouden dat ze naast het zijn van de visual van de groep ook andere ambities zou hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Poedelpoes op 25-03-2021 12:50:28 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_198682971
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:44 schreef Bulgaren het volgende:
Ik bedoelde met dat beter aanbod dat als het Lauren of Jindra was geworden zij al ruim voor 2021 was vertrokken. Van dat Klaasje NU iets anders aangeboden heeft gekregen weet ik niks. En ik weet niet meer waar ik het vandaan had, maar Klaasje/Alieke zou mee hebben gedaan als opstapje naar bekendheid en niet zozeer omdat K3’tje worden een specifieke wens was.
In de zin dat die 2 talentvoller waren bedoel je? Dat ben ik dan met je eens, maar ik denk ook dat zij professioneler met hun rol om zouden gaan én een stuk beter beseften welke baan K3 zijn met zich mee brengt. Niet dat ik het een ramp vind dat er nu weer een vervanger wordt gezocht, maar ik heb altijd al mijn twijfels bij Klaasje gehad. Ook qua uiterlijk, trouwens. Ze is zeker knap, maar ze heeft ook een heel typisch gezicht wat ik niet per sé universeel knap vind.
't Echte en 't ware!
pi_198683065
Oh en ik hoop trouwens dat de nieuwe K3 een beter anthem krijgt dan 10.000 luchtballonnen en dat het eerste album met livemuziek wordt opgenomen in plaats van synthesizer. Eens in de zoveel tijd moet ik weer even huilen om het verschil tussen dit 8-)


en dit :')

't Echte en 't ware!
pi_198683192
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:16 schreef Japepk het volgende:
Oh en ik hoop trouwens dat de nieuwe K3 een beter anthem krijgt dan 10.000 luchtballonnen en dat het eerste album met livemuziek wordt opgenomen in plaats van synthesizer. Eens in de zoveel tijd moet ik weer even huilen om het verschil tussen dit 8-)


en dit :')

Normaal haaaaaaat ik Miguels band maar Jij bent de bom was echt veel beter tijdens de liveshows. :B
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_198686276
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:11 schreef Japepk het volgende:

[..]

In de zin dat die 2 talentvoller waren bedoel je? Dat ben ik dan met je eens, maar ik denk ook dat zij professioneler met hun rol om zouden gaan én een stuk beter beseften welke baan K3 zijn met zich mee brengt. Niet dat ik het een ramp vind dat er nu weer een vervanger wordt gezocht, maar ik heb altijd al mijn twijfels bij Klaasje gehad. Ook qua uiterlijk, trouwens. Ze is zeker knap, maar ze heeft ook een heel typisch gezicht wat ik niet per sé universeel knap vind.
Jindra heeft een gerelateerde theater/musicalopleiding(?) gedaan en Lauren had al veel ervaring met Junior Song, Galaxy Park, musicals en weet ik het. Beide dames lijken mij ook veel bewuster te zijn geweest in waar ze voor kiezen dan zo’n onervaren Klaasje. Lauren wilde zelfs nog een thesis schrijven over hoe televisieshows mensen kunnen kraken: https://www.showbizzsite.(...)-k3-zoekt-k3-1596475

N.b.: Lauren is na haar “verlies” bij K3 psychologie gaan studeren. Ze koos na afronding van haar bachelor in 2018 ervoor om rechten te gaan studeren maar is in 2019 erop teruggekomen en toch een master psychologie gaan volgen. Naar verluid studeert ze binnenkort af in de richting Klinische Psychologie. In de tussentijd heeft ze ook nog in de musical Roodkapje gespeeld.

(Het gezicht van Klaasje viel mij ook altijd op, ik vond het niet passen bij Hanne en Marthe.)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2021 16:36:55 ]
pi_198686335
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 12:44 schreef Poedelpoes het volgende:

in tegenstelling tot dat ze nu iemand van 25+ casten die al weet wat er gaat gebeuren en weet wat er gaat gebeuren en hoeveel werk deze vaste baan inhoudt.
Nu ik erover nadenk kunnen ze idd beter iemand zoeken die (door ervaring) weet wat K3 zijn voor baan is dan in een bak met willekeurige 20-jarigen die “het heel leuk lijkt” graaien.
pi_198686403
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 19:01 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik zie het ze wel doen hoor, ze zullen nu al wel goed aan het kijken welke arme mensen ze weer belachelijk kunnen maken. Ik hoopte dat we erover heen waren na K3 zoekt K3, maar kan me wel voorstellen omdat er nun ook mannen, vrouwen en tussenin zich aanmelden de producenten materiaal genoeg zien.
Vond je dat er bij K3 zoekt K3 zoveel mensen belachelijk gemaakt werden? Ik vond dat juist reuze meevallen, zeker t.o.v. K2 zoekt K3. Ik was juist aangenaam verrast dat er geen extra kwetsbare deelnamers bij de audities aanwezig waren (mensen met een verstandelijke beperking enzo). De meeste kritiek was gericht op de (wan)prestaties van de auditanten. Ik hoop dat ze die lijn dit jaar doorzetten, maar ik ben bang dat het anders zal worden.
pi_198687718
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 16:44 schreef WatIkWil het volgende:
Vond je dat er bij K3 zoekt K3 zoveel mensen belachelijk gemaakt werden? Ik vond dat juist reuze meevallen, zeker t.o.v. K2 zoekt K3. Ik was juist aangenaam verrast dat er geen extra kwetsbare deelnamers bij de audities aanwezig waren (mensen met een verstandelijke beperking enzo). De meeste kritiek was gericht op de (wan)prestaties van de auditanten. Ik hoop dat ze die lijn dit jaar doorzetten, maar ik ben bang dat het anders zal worden.
Ja, daarom zei ik ook na K3 zoekt K3 omdat ze dit hier juist niet of minder deden. Ik wil ook vooral met alle non-binaire en trans mensen die zich aangemeld hebben dat die vooral niet belachelijk worden gemaakt op televisie.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_198688228
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 18:13 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ja, daarom zei ik ook na K3 zoekt K3 omdat ze dit hier juist niet of minder deden. Ik wil ook vooral met alle non-binaire en trans mensen die zich aangemeld hebben dat die vooral niet belachelijk worden gemaakt op televisie.
Sorry dan had ik je reactie verkeerd begrepen. Ik maak me ook zorgen om de groep die jij noemt. Als ze iemand uitnodigen die vals zingt puur voor de kijkcijfers dan vind ik dat niet zo'n punt wanneer het gaat om kandidaten zoals we die in K3 zoekt K3 zagen, maar transpersonen worden helaas al genoeg gepest en afgezeken.

Ik vond het trouwens behoorlijk schijnheilig hoe er bij K3 zoekt K3 in de liveshows aandacht besteed werd aan de online haat tegen Jindra. Snap dat zij bij veel mensen in de irritatiezone zit/zat, maar de programmamakers hebben haar expres negatief afgeschilderd. Dat pestgedrag had een impact op Jindra en zij behoort niet eens tot een kwetsbare groep..
pi_198688705
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 12:44 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Karen zag haar wel zitten, maar ik merkte wel tijdens de shows dat Kristel gewoon geen meisje van kleur in K3 voor zich ziet. Miguel zal wel door hebben dat ze niet goed kon zingen en wilde daarom Lauren op de zwart harige/Kristel plek.Gert zag gewoon meteen geld omdat met Nora in K3 de moslim demographic eindelijk geld zou binnen brengen binnen Studio 100.
Karen was vooral gecharmeerd van Demi, die zag ze helemaal zitten. Ik ook trouwens. Eigenlijk waren Suzan en Demi twee topgrieten die prima konden zingen en ook goed met elkaar konden opschieten (en veel met elkaar optrokken tijdens K3 zoekt K3). Maar ja, niet echt typisch K3.
quote:
Ik denk dat dit eerlijk gezegd niet gaat uitmaken, Kristel en Karen waren ook over de 35 toen Josje er als 21 jarige bij kwam. Ze lijken wel de fout maken om op leeftijd te casten, ze denken hoe jong mogelijk hoe langer de desbetreffende persoon blijft. Alleen het lijkt erop dat hoe jong ze casten hoe sneller deze meisjes het zat zullen zijn in tegenstelling tot dat ze nu iemand van 25+ casten die al weet wat er gaat gebeuren en weet wat er gaat gebeuren en hoeveel werk deze vaste baan inhoudt.
Correctie: Josje was 23 toen ze K2 zoekt K3 won op 3 oktober 2009. Karen was op dat moment 34 (maar werd later die maand 35) en Kristel was op dat moment 33. Geen 35+ dus. Ik vond destijds wel dat het leeftijdsverschil van Josje met Karen en Kristel van meer dan 10 jaar wat te groot was. Dat was één van de redenen waarom ik destijds een voorkeur had voor Madelon die tijdens de finale net 26 was maar die vooral ook een stuk stabieler overkwam dan Josje.
quote:
Oh sowieso, Klaasje is alleen gecast om haar uiterlijk. Er is gewoon geen rekening gehouden dat ze naast het zijn van de visual van de groep ook andere ambities zou hebben.
Dit inderdaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 27-03-2021 02:30:11 ]
pi_198689393
Hebben jullie trouwens de vlog van Yvonne Coldewijer gezien? Daar doet ze haar beklag over de gang van zaken bij haar deelname aan K2 zoekt K3. Kan me haar nog goed herinneren. Ze dook later ook op bij de première van Alice in Wonderland.

De hoofdpunten:

- Yvonne deed auditie in 2009 en ze mocht door naar ronde 2.
- Voor ronde 2 moest ze aanwezig zijn om 8:00 en elk uur werden 3 van de plusminus 35 wachtenden binnengeroepen. Zij vormden dan een groepje dat een liedje moest opvoeren. De wachtenden kregen van tevoren geen informatie over in welk groepje ze zaten en welk liedje ze kregen.
- Ze was pas om 23:00 aan de beurt en is nog steeds boos dat ze 15 uur heeft moeten wachten. Ze vond de anderen in haar groepje maar niks.
- Ze mocht niet door omdat meerdere juryleden haar te jong vonden (ze was 21 jaar) en omdat haar zang niet in de smaak viel. Alleen Miguel was positief over haar.
- Hierna mocht Yvonne in 2010 aan de slag als de act Keet! bij Telekids en kreeg ze ook wat opdrachten voor Studio 100 (bijv. in Amika). Na een paar jaar werd ze vervangen en werd een ander meisje Keet! (Janouk Kelderman). Ze klaagt dat het materiaal met de originele Keet! van internet verwijderd is (maar ik zie dat het gewoon op YT staat).
- Deelnemers die wel door waren moesten een contract tekenen waar in stond dat het salaris ¤3200 bruto per maand zou zijn. Ze zegt dat een vriendin van haar het contract niet getekend hebben vanwege het lage salaris.
- Ze klaagt dat Gert het geld allemaal voor zichzelf houdt en zijn werknemers onderbetaalt. Verder impliceert ze ook dat iedereen die in dat mediawereldje werkt daar “konten voor moet likken” o.i.d. en dat ze dat niet (meer) wilde en daarom voor zichzelf begonnen.
- Ze denkt dat Studio 100 de blonde K3-leden die opstappen ervan zou weerhouden bepaalde dingen te doen (projecten, samenwerkingen etc).
- Ze speculeert dat Klaasje weggepest is, dat er druk op haar uitgeoefend werd en het zou haar niet verbazen als Klaasje in een soap zal opduiken.
- Vervolgens zeikt ze een aantal recente auditiefilmpjes af. Er is inmiddels een vervolgvideo waarin ze nog meer mensen afzeikt (naar mijn mening doet ze dat op een respectloze manier).

Disclaimer: ik heb dit snel even getypt dus excuses voor eventuele foutjes.
pi_198690067
Waar staan die auditievideo's dan? Is dat vlogmateriaal? Uitgelekt materiaal? of gewoon online content? Wie zitten er in de jury?
't Echte en 't ware!
pi_198690386
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 20:21 schreef Japepk het volgende:
Waar staan die auditievideo's dan? Is dat vlogmateriaal? Uitgelekt materiaal? of gewoon online content? Wie zitten er in de jury?
De KomBijK3 auditievideo’s die zij bespreekt staan op Youtube. Mensen uploaden die zelf. Je kunt er een heleboel vinden als je op “auditie K3” zoekt en vervolgens op datum filtert. De auditie van Yvonne en haar optreden in de tweede ronde zijn uitgezonden in K2 zoekt K3 en die afleveringen staan ook ergens op Youtube. Destijds bestond de jury uit Patty Brard, Miguel Wiels, Axana Ceulemans en Marc Forno. De jury voor het aankomende programma is voor zover ik weet nog niet bekend.
pi_198690928
Ik zou blij zijn met een salaris van 3200 euro. Maar dat is omdat ik gewend ben aan de Nederlandse inkomstenbelasting die fiscaal een stuk gunstiger is dan de Vlaamse/Belgische.

Ik had ooit eens berekend dat ik voor hetzelfde nettoloon in Belgie bruto 700 euro meer zou moeten verdienen. Alleen moet ik dan wel opmerken dat de verplichte Belgische zorgverzekering 100 euro is voor een heel jaar ipv zoals hier per maand.
pi_198703427
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:56 schreef WatIkWil het volgende:
Hebben jullie trouwens de vlog van Yvonne Coldewijer gezien? Daar doet ze haar beklag over de gang van zaken bij haar deelname aan K2 zoekt K3. Kan me haar nog goed herinneren. Ze dook later ook op bij de première van Alice in Wonderland.
Ik heb haar complete rant (eh... video) inmiddels bekeken (en dat is geen pretje door de al te veelvuldige reclameonderbrekingen) en er is nogal wat af te dingen op wat mevrouw allemaal beweert.
quote:
- Hierna mocht Yvonne in 2010 aan de slag als de act Keet! bij Telekids en kreeg ze ook wat opdrachten voor Studio 100 (bijv. in Amika). Na een paar jaar werd ze vervangen en werd een ander meisje Keet! (Janouk Kelderman). Ze klaagt dat het materiaal met de originele Keet! van internet verwijderd is (maar ik zie dat het gewoon op YT staat).
Kun je wat linkjes geven naar materiaal met de originele Keet? Het kan natuurlijk best dat RTL al haar materiaal heeft verwijderd maar dat er nog wel uploads zijn van bijvoorbeeld particulieren die iets van TV hadden opgenomen.
quote:
- Deelnemers die wel door waren moesten een contract tekenen waar in stond dat het salaris ¤3200 bruto per maand zou zijn. Ze zegt dat een vriendin van haar het contract niet getekend hebben vanwege het lage salaris.
Of dat startsalaris nu wel of niet (te) laag is blijft een subjectieve beoordeling. Ze noemt een bedrag van ¤ 3250 bruto p.m. maar zegt er ook bij dat ze jaarlijks 5% opslag konden krijgen. Welnu, als dus iemand in 2009 in dienst is getreden bij Studio 100 voor ¤ 3250 bruto p.m. dan zou dat anno 2021 zo'n ¤ 5800 bruto p.m. kunnen zijn.
quote:
- Ze klaagt dat Gert het geld allemaal voor zichzelf houdt en zijn werknemers onderbetaalt. Verder impliceert ze ook dat iedereen die in dat mediawereldje werkt daar “konten voor moet likken” o.i.d. en dat ze dat niet (meer) wilde en daarom voor zichzelf begonnen.
Zie het vorige punt. Ik denk eigenlijk niet dat Studio 100 zijn werknemers stelselmatig onderbetaalt. Als dat echt zo was dan zouden daarover allang berichten in de (serieuze) Vlaamse media zijn opgedoken. En wat dat konten likken betreft, tja... Ze moet natuurlijk haar eigen keuze om voor haarzelf te beginnen rechtvaardigen.
quote:
- Ze denkt dat Studio 100 de blonde K3-leden die opstappen ervan zou weerhouden bepaalde dingen te doen (projecten, samenwerkingen etc).
Ik denk niet dat Studio 100 die macht heeft, en juridisch kan dat ook helemaal niet. Het is natuurlijk wel zo dat Studio 100 bijvoorbeeld de rechten bezit op de naam K3 en ook op de meeste (niet alle) K3 nummers. Dus een K3 lid dat opstapt en een solo zangcarrière begint kan niet zomaar (eigen versies van) K3 nummers gaan brengen.
quote:
- Ze speculeert dat Klaasje weggepest is, dat er druk op haar uitgeoefend werd en het zou haar niet verbazen als Klaasje in een soap zal opduiken.
Ze geeft geen onderbouwing van die speculatie en die lijkt mij dan ook volkomen uit de lucht gegrepen. Wie zou Klaasje hebben willen wegpesten, en waarom?

Ik denk dat Klaasje uit eigen beweging is opgestapt. Zo'n 2½ jaar geleden was K3 een week te gast in Gert Late Night en toen deed Klaasje bij James in bed toch wel een aantal uitspraken die mij (en niet alleen mij) de wenkbrauwen deden fronsen (videofragment hier). Ze gaf toen aan dat ze niet gelukkig was in Antwerpen en daar haar draai niet kon vinden. James stelde haar toen ook de vraag waarom ze haar vriend Max nooit had gevraagd om mee te komen naar België en daar gaf ze een bedenkelijk antwoord op. Ze zei dat ze wilde dat haar kindjes naar een Nederlandse basisschool zouden gaan, en dat ze niet wilde dat ze Vlaams zouden gaan praten. Ik vond dat destijds saillant, alsof ze Vlaams als inferieur aan het Nederlands beschouwde. Het eerste wat toen bij mij opkwam was hoe Hanne en Marthe het zouden vinden dat ze zoiets zei. Dit was trouwens niet de eerste keer dat Klaasje zich negatief uitliet over de Vlaamse taal. Al in de special Wij zijn K3 begin 2016 liet ze zich negatief uit over het Vlaams. Haar vader was een stuk ruimdenkender. Die weersprak haar meteen en zei dat Vlaams juist een mooie taal was.

Destijds vond ik dat Klaasje met haar uitspraken impliciet een tijdbom onder K3 legde: zodra haar eerste kind is geboren zou ze dat samen met Max willen opvoeden en dus in Nederland moeten wonen en dus moeten stoppen met K3 omdat wonen in Nederland niet is te combineren met full time werken voor K3. Welnu, we weten inmiddels dat Klaasje begin 2020 vanuit Antwerpen naar Rotterdam is verhuisd om daar samen te gaan wonen met Max. Kennelijk is de tijdbom die ze zelf onder K3 heeft gelegd inmiddels ontploft en wil ze dus langzaamaan aan kinderen beginnen. Dat is ook niet zo gek want ze is inmiddels 26. Dat is m.i. de ware reden waarom ze opstapt bij K3, alleen kan ze daarmee natuurlijk moeilijk aan komen zetten en dus houdt ze het bij vage aanduidingen zoals dat ze haar vleugels uit wil slaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Riparius op 28-03-2021 16:47:07 ]
pi_198709926
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 18:17 schreef Riparius het volgende:
Dat is m.i. de ware reden waarom ze opstapt bij K3, alleen kan ze daarmee natuurlijk moeilijk aan komen zetten en dus houdt ze het bij vage aanduidingen zoals dat ze haar vleugels uit wil slaan.
Omg klinkt best plausible. Nu je het zegt: ik zie Klaasje ook niet zwanger optreden en vooral niet met K3. Hanne daarentegen wel lmfao.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_198719238
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 18:17 schreef Riparius het volgende:

Ik heb haar complete rant (eh... video) inmiddels bekeken (en dat is geen pretje door de al te veelvuldige reclameonderbrekingen) en er is nogal wat af te dingen op wat mevrouw allemaal beweert.
Heb je geen Adblocker? Ik kom amper door zulke YouTube video's heen zonder mijn AdBlock Plus extensie. Die vloggers maken het echt te gek met de reclames.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 18:17 schreef Riparius het volgende:
Kun je wat linkjes geven naar materiaal met de originele Keet? Het kan natuurlijk best dat RTL al haar materiaal heeft verwijderd maar dat er nog wel uploads zijn van bijvoorbeeld particulieren die iets van TV hadden opgenomen.
Er staat inderdaad nog zat van particulieren op internet, daarom vond ik haar uitspraak een beetje misleidend. Ik heb de filmpjes hieronder even bekeken en ik vind het maar niks.

Keet - Ik kan het heus wel zelf (optreden)
Keet - Big Splash (videoclip)
Keet bij de Kids Top 20
Keet - Waterfall (bij Kinderen voor Kinderen)

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 18:17 schreef Riparius het volgende:
Ik denk dat Klaasje uit eigen beweging is opgestapt. Zo'n 2½ jaar geleden was K3 een week te gast in Gert Late Night en toen deed Klaasje bij James in bed toch wel een aantal uitspraken die mij (en niet alleen mij) de wenkbrauwen deden fronsen (videofragment hier). Ze gaf toen aan dat ze niet gelukkig was in Antwerpen en daar haar draai niet kon vinden. James stelde haar toen ook de vraag waarom ze haar vriend Max nooit had gevraagd om mee te komen naar België en daar gaf ze een bedenkelijk antwoord op. Ze zei dat ze wilde dat haar kindjes naar een Nederlandse basisschool zouden gaan, en dat ze niet wilde dat ze Vlaams zouden gaan praten. Ik vond dat destijds saillant, alsof ze Vlaams als inferieur aan het Nederlands beschouwde. Het eerste wat toen bij mij opkwam was hoe Hanne en Marthe het zouden vinden dat ze zoiets zei. Dit was trouwens niet de eerste keer dat Klaasje zich negatief uitliet over de Vlaamse taal. Al in de special Wij zijn K3 begin 2016 liet ze zich negatief uit over het Vlaams. Haar vader was een stuk ruimdenkender. Die weersprak haar meteen en zei dat Vlaams juist een mooie taal was.

Destijds vond ik dat Klaasje met haar uitspraken impliciet een tijdbom onder K3 legde: zodra haar eerste kind is geboren zou ze dat samen met Max willen opvoeden en dus in Nederland moeten wonen en dus moeten stoppen met K3 omdat wonen in Nederland niet is te combineren met full time werken voor K3. Welnu, we weten inmiddels dat Klaasje begin 2020 vanuit Antwerpen naar Rotterdam is verhuisd om daar samen te gaan wonen met Max. Kennelijk is de tijdbom die ze zelf onder K3 heeft gelegd inmiddels ontploft en wil ze dus langzaamaan aan kinderen beginnen. Dat is ook niet zo gek want ze is inmiddels 26. Dat is m.i. de ware reden waarom ze opstapt bij K3, alleen kan ze daarmee natuurlijk moeilijk aan komen zetten en dus houdt ze het bij vage aanduidingen zoals dat ze haar vleugels uit wil slaan.
Ja, het lijkt me ook dat Klaasje uit eigen beweging is opgestapt en niet is weggepest. Ze heeft het ontzettend druk met K3 en zal zelf waarschijnlijk weinig te zeggen hebben, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Dat kon ze van tevoren weten. Ik heb vanaf het begin al moeite gehad met Klaasje. Ik vind haar geen K3-type omdat ik eigenlijk voortdurend lijk te merken dat ze haar werk niet met plezier uitvoert. Ze komt op mij ontzettend krampachtig over, zowel in de vlogs als bij televisieoptredens. Alsof ze sinds K3 zoekt K3 weinig gegroeid is en altijd met één been buiten K3 staat. Ik heb het filmpje van Gert Late Night nog even teruggekeken en zie dat ze zelf ook zegt dat ze zich voelt alsof ze "gesplitst is tussen twee werelden". Klaasje speelt een K3-meisje, maar ze is het mijns inziens gewoon niet. Ik kan me een oude uitspraak van Gert herinneren (uit 2003?) waarin hij vertelt dat hij zo blij is dat Karen, Kristel en Kathleen bijna alleen maar met K3 bezig zijn en zoveel enthousiasme hebben dat ze binnen no time de nieuwe teksten en routines al uit hun hoofd kennen. Zoiets zou over Klaasje niet gezegd kunnen worden. Het is eigenlijk zonde dat Klaasje zoveel tijd besteed heeft aan K3 en zich toch nooit volledig gegeven lijkt te hebben (misschien heeft ze dat in haar eigen belevingswereld wel gedaan, maar dat is niet hoe het op mij overkomt).

Ik ben het trouwens eens met wat je schrijft over Yvonne's beweringen. Het blijft toch interessant om te zien hoe zo iemand als Yvonne over dit soort zaken denkt en ik hoop stiekem dat meer mensen hun eigen ervaringen zullen delen.
pi_198722197
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:04 schreef WatIkWil het volgende:
Het is eigenlijk zonde dat Klaasje zoveel tijd besteed heeft aan K3 en zich toch nooit volledig gegeven lijkt te hebben (misschien heeft ze dat in haar eigen belevingswereld wel gedaan, maar dat is niet hoe het op mij overkomt).
Ik denk trouwens ook dat ze echt verwacht had dit samen met Lauren te doen en toen dit niet door ging ze K3 ook minder leuk is gaan vinden. Het is ook erg hard werken, een keurslijn volgen etc en om dit dan ook te doen met 2 meisjes waar je niet meteen iets mee hebt lijkt me ook moeilijk voor haar.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 18:51 schreef WatIkWil het volgende:
Sorry dan had ik je reactie verkeerd begrepen. Ik maak me ook zorgen om de groep die jij noemt. Als ze iemand uitnodigen die vals zingt puur voor de kijkcijfers dan vind ik dat niet zo'n punt wanneer het gaat om kandidaten zoals we die in K3 zoekt K3 zagen, maar transpersonen worden helaas al genoeg gepest en afgezeken.

Ik vond het trouwens behoorlijk schijnheilig hoe er bij K3 zoekt K3 in de liveshows aandacht besteed werd aan de online haat tegen Jindra. Snap dat zij bij veel mensen in de irritatiezone zit/zat, maar de programmamakers hebben haar expres negatief afgeschilderd. Dat pestgedrag had een impact op Jindra en zij behoort niet eens tot een kwetsbare groep..
Precies! Ik hoop echt dat mochten er weer lgbt mensen belachelijk gemaakt worden er ook echt in Studio 100 'K3-worthy' mensen tussen zitten die een positief voorbeeld kunnen zijn voor kleine kinderen.

Denk ook dat ze ook gewoon een vermakelijk programma moesten maken, de producers hebben ook hun favorieten wat kan verschillen van de jury. Iemand moest tijdens de afleveringen voor de live shows de villain edit krijgen (Jindra en Noa tijdens K2 zoekt K3). De jury ziet daarnaast ook niet niet altijd als je erin zit hoe en hoe dat op tv wordt vertaald. Dit werd heel duidelijk hoe Nora tijdens de bootcamps erom heen ge-edit ka worden dat Nora niet goed zingt en dus goed overkomt maar tijdens de live shows door de mand valt.

[ Bericht 24% gewijzigd door Poedelpoes op 27-03-2021 20:26:54 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_198731299
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 20:17 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik denk trouwens ook dat ze echt verwacht had dit samen met Lauren te doen en toen dit niet door ging ze K3 ook minder leuk is gaan vinden. Het is ook erg hard werken, een keurslijn volgen etc en om dit dan ook te doen met 2 meisjes waar je niet meteen iets mee hebt lijkt me ook moeilijk voor haar.
Ach ik snap dat ze aan het begin misschien wat teleurgesteld was dat Lauren niet in K3 kwam, maar het zou een beetje raar zijn als dat een probleem zou blijven? De meeste mensen hebben niet direct een klik met nieuwe collega's, en in de meeste banen kun je niet precies doen wat je wilt.. dat hoort er gewoon bij. Hanne en Marthe lijken me niet vervelend in de omgang en ze komen erg gemotiveerd over dus ik vind dat niet echt een excuus om niet te kunnen aarden. Klaasje kreeg een baan die voor de meeste mensen totaal onbereikbaar is, en werd van de één op de andere dag beroemd. Als je die baan écht heel graag wilt dan zijn de bovengenoemde punten toch geen echte problemen? Als kind is het een wereldprobleem als je niet in dezelfde klas mag zitten als je vriendinnetje, maar een (jong)volwassene moet er maar gewoon mee dealen dat het in de grotemensenwereld niet zo werkt.

quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 27 maart 2021 20:17 schreef Poedelpoes het volgende:[/b
Precies! Ik hoop echt dat mochten er weer lgbt mensen belachelijk gemaakt worden er ook echt in Studio 100 'K3-worthy' mensen tussen zitten die een positief voorbeeld kunnen zijn voor kleine kinderen.

Denk ook dat ze ook gewoon een vermakelijk programma moesten maken, de producers hebben ook hun favorieten wat kan verschillen van de jury. Iemand moest tijdens de afleveringen voor de live shows de villain edit krijgen (Jindra en Noa tijdens K2 zoekt K3). De jury ziet daarnaast ook niet niet altijd als je erin zit hoe en hoe dat op tv wordt vertaald. Dit werd heel duidelijk hoe Nora tijdens de bootcamps erom heen ge-edit ka worden dat Nora niet goed zingt en dus goed overkomt maar tijdens de live shows door de mand valt.
Ik hoop het ook! En ik hoop ook op wat meer kleur in K3. Dat moet natuurlijk niet geforceerd worden, maar ze maken mij niet wijs dat er niet ergens een getalenteerd meisje van kleur in BE/NL bestaat dat het K3-regime aan zou kunnen.

Het editen van Nora viel mij inderdaad ook op. Tot de liveshows was ik er zelf ook van overtuigd dat Nora gewoon goed kon zingen. Tijdens "De politie" klonk ze niet al te best maar ik ging er vanuit dat het gewoon aan andere factoren lag. En ik zie ook een overeenkomst in het demoniseren van Jindra en Noa, al heeft Noa wel wat uitspraken gedaan die moeilijk anders uit te leggen zijn zoals de onaardige dingen over Anneke, haar gezever over "de Nederlanders" en een paar jaloerse sneren jegens Josje.
  zondag 28 maart 2021 @ 17:07:36 #192
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_198735799
Ik heb dit weekend eens het halve uurtje van Yvonne uitgezeten. Het viel niet mee. :')

Lijkt me een vals type (frustraties over haar loopbaan die er op deze manier uit komen?), nog afgezien van het vreemde 'juicy' taalgebruik. Studio 100 ziet dit vast ook wel. Ze zullen blij zijn dat ze in 2009 niet met haar in zee zijn gegaan. --> O.k., later alsnog wel, maar iig niet als K3-lid.
pi_198793844
quote:
Onlangs maakte Klaasje Meijer bekend dat zij K3 gaat verlaten en er een zoektocht naar een nieuw lid voor K3 komt. Hoe staat het ervoor?

„We hebben 22.690 inschrijvingen gekregen, ongelooflijk. Met een grote ploeg zijn we nu bezig om het kaf van het koren te scheiden. Mensen die echt niet geschikt of te oud of te jong zijn, vallen nu af. We gaan eerst terug van die 22.000 naar 1500. Die worden vanaf komende maand allemaal uitgenodigd voor een persoonlijke auditie.”

https://www.metronieuws.n(...)-25-jaar-studio-100/

Hmm... Te oud? Er was toch alleen een eis dat je minstens 18 jaar oud moet zijn?
pi_198830375
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:55 schreef K3. het volgende:

[..]

https://www.metronieuws.n(...)-25-jaar-studio-100/

Hmm... Te oud? Er was toch alleen een eis dat je minstens 18 jaar oud moet zijn?
Volgens mij wou Studio 100 het graag verkopen als 'iedereen mag zich aanmelden', maar hebben ze alsnog vrij specifieke voorkeuren voor leeftijd/geslacht/uiterlijk.
pi_198834623
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:35 schreef Sectumsempra het volgende:

[..]

Volgens mij wou Studio 100 het graag verkopen als 'iedereen mag zich aanmelden', maar hebben ze alsnog vrij specifieke voorkeuren voor leeftijd/geslacht/uiterlijk.
Het is niet duidelijk wat ze willen. Volgens mij is Josje in 2009 uitgekozen omdat ze een dansopleiding heeft gedaan en al goed kon zingen, en HKM in 2015 omdat ze alledrie geen/nauwelijks relevante ervaring en opleiding hebben gehad.
Nu vermoed ik dat Studio 100, net als in 2009, iemand zoekt met ervaring op vergelijkbaar niveau van HM zodat die makkelijk kan aansluiten bij HM (en ongeveer dezelfde lengte en blond haar) maar daar is Studio 100 totaal niet transparant in.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2021 15:32:03 ]
pi_198836386
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:31 schreef K3. het volgende:

[..]

Het is niet duidelijk wat ze willen. Volgens mij is Josje in 2009 uitgekozen omdat ze een dansopleiding heeft gedaan en al goed kon zingen, en HKM in 2015 omdat ze alledrie geen/nauwelijks relevante ervaring en opleiding hebben gehad.

Nu vermoed ik dat Studio 100, net als in 2009, iemand zoekt met ervaring op vergelijkbaar niveau van HM zodat die makkelijk kan aansluiten bij HM (en ongeveer dezelfde lengte en blond haar) maar daar is Studio 100 totaal niet transparant in.
Gert heeft bij De zevende dag wel (schertsend) gezegd dat kandidaten in ieder geval jonger moesten zijn dan hijzelf. Maar iedereen begrijpt wel dat er de facto gaat worden gezocht naar iemand die inderdaad niet geheel onervaren is qua zang en dans die goed past bij Hanne en Marthe en die goed past in het canonieke K3 plaatje. Een blond meisje dus dat qua lichaamslengte en leeftijd goed bij hen past en waarmee ze zelf ook een klik hebben of ieder geval een goed gevoel bij hebben.

Dat Studio 100 hier niet transparant in is heeft denk ik verschillende oorzaken. Ik zie de openstelling van de inschrijvingen voor mannen nog altijd als niet meer dan een ordinaire publiciteitsstunt, maar er zit wel meer achter. Studio 100 kijkt met afgunst naar het ongekende succes van #LikeMe dat zich ongeveer (niet helemaal) richt op dezelfde doelgroep als K3 en dat in Vlaanderen inmiddels veel populairder is dan K3 bij kinderen én bij hun ouders en grootouders. Voor wie #LikeMe niet kent: hier een home isolation miniconcert. Studio 100 zou ook graag meer diversiteit hebben in K3 om zo doelgroepen te bereiken die ze nu niet of nauwelijks bereiken, maar daar leent het concept van K3 zich niet voor, en dat is een beetje de spagaat waar ze in zitten. Met een veel grotere groep zoals #LikeMe die niet zoals K3 een vast beeldmerk heeft (drie witte meiden met blond, ros en zwart haar) is diversiteit op het vlak van gender en etniciteit nu eenmaal veel gemakkelijker te realiseren.
pi_198836560
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 17:56 schreef Riparius het volgende:

[..]

Gert heeft bij De zevende dag wel (schertsend) gezegd dat kandidaten in ieder geval jonger moesten zijn dan hijzelf. Maar iedereen begrijpt wel dat er de facto gaat worden gezocht naar iemand die inderdaad niet geheel onervaren is qua zang en dans die goed past bij Hanne en Marthe en die goed past in het canonieke K3 plaatje. Een blond meisje dus dat qua lichaamslengte en leeftijd goed bij hen past en waarmee ze zelf ook een klik hebben of ieder geval een goed gevoel bij hebben.

Dat Studio 100 hier niet transparant in is heeft denk ik verschillende oorzaken. Ik zie de openstelling van de inschrijvingen voor mannen nog altijd als niet meer dan een ordinaire publiciteitsstunt, maar er zit wel meer achter. Studio 100 kijkt met afgunst naar het ongekende succes van #LikeMe dat zich ongeveer (niet helemaal) richt op dezelfde doelgroep als K3 en dat in Vlaanderen inmiddels veel populairder is dan K3 bij kinderen én bij hun ouders en grootouders. Voor wie #LikeMe niet kent: hier een home isolation miniconcert. Studio 100 zou ook graag meer diversiteit hebben in K3 om zo doelgroepen te bereiken die ze nu niet of nauwelijks bereiken, maar daar leent het concept van K3 zich niet voor, en dat is een beetje de spagaat waar ze in zitten. Met een veel grotere groep zoals #LikeMe die niet zoals K3 een vast beeldmerk heeft (drie witte meiden met blond, ros en zwart haar) is diversiteit op het vlak van gender en etniciteit nu eenmaal veel gemakkelijker te realiseren.
De grote fout die Studio 100 maakt is vooral dat ze maar blijven vasthouden aan dat vaste beeldmerk afkomstig uit 1999.
In 2015 bleek al dat Studio 100 eigenlijk geen geschikte blonde kandidate heeft kunnen vinden (van wat wij hebben kunnen zien) en er toch maar een moest komen. Althans, ik vind iemand wiens stem eigenlijk niet goed past bij K3-nummers en ondanks haar muzikale achtergrond erg moeite had met de nummers zuiver zingen, die na 20 jaar ineens een andere naam gaat gebruiken, waar in 2015 op sociale media signalen waren voor relationele problemen met Marthe (omdat ze hoopte dat ze samen met Lauren gekozen werd) en die al snel zich negatief uitliet over haar verblijf in Antwerpen en de Vlaamse taal geen geschikt persoon voor K3.
Ik denk ook dat de opstelling voor mannen een ordinaire publiciteitsstunt is, en ik verwacht eerlijk gezegd ook niet veel (geschikte) kandidaten in de liveshows.
Het is en blijft ook een sollicitatie naar één plaats waar je als werkgever eigenlijk ook niet zomaar kunt zeggen wie een kans maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2021 18:07:10 ]
pi_198850787
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:06 schreef K3. het volgende:
De grote fout die Studio 100 maakt is vooral dat ze maar blijven vasthouden aan dat vaste beeldmerk afkomstig uit 1999.
Letterlijk dit. Studio 100 heeft altijd moeite gehad met loslaten. 8)7
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_198850878
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 15:56 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Letterlijk dit. Studio 100 heeft altijd moeite gehad met loslaten. 8)7
Kathleen vervangen voor Josje is leuk geprobeerd, maar na 2015 hadden ze mijns inziens helemaal met K3 moeten stoppen. :')
pi_198867689
Heeft iemand Opzoek Naar Maria gekeken? De runner up Natascha Molly zou eigenlijk best een leuke kandidate zijn om Klaasje op te volgen. Ze zingt misschien te goed voor K3 maar heeft wel de juiste uitstraling haha.


(middelste)
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_198883407
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:06 schreef K3. het volgende:

[..]

De grote fout die Studio 100 maakt is vooral dat ze maar blijven vasthouden aan dat vaste beeldmerk afkomstig uit 1999.
Waarom is dat een fout? Studio 100 kan vernieuwen en toch vast blijven houden aan het beeldmerk. Een haarkleur kun je zo aanpassen. Wat mij betreft kunnen ze gewoon een donker meisje of een transgender meisje in K3 zetten en tegelijkertijd het zwart-rood-blonde beeld in stand houden door de haren te blonderen. Het hoeft geen platinablond te zijn zoals bij Josje, het kan ook bijvoorbeeld iets met highlights zijn als een volledig geblondeerd kapsel niet leuk staat. Ik ben het trouwens wel met je eens dat K3 sinds 2015 niet veel meer voorstelt. Voor mij is een K3 zonder Kristel en Karen geen échte K3 (en toch ben ik alles blijven volgen..).

quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 18:01 schreef Poedelpoes het volgende:
Heeft iemand Opzoek Naar Maria gekeken? De runner up Natascha Molly zou eigenlijk best een leuke kandidate zijn om Klaasje op te volgen. Ze zingt misschien te goed voor K3 maar heeft wel de juiste uitstraling haha.

(middelste)
Ik heb gekeken en ik vond haar top! Leuke meid met veel talent. Veel spontaner dan de anderen. Het zou leuk zijn om haar in K3 te hebben, maar ik denk dat Natascha dat zelf niet ziet zitten. Ik las dat ze in ieder geval verder gaat in de musicalwereld en als understudy van Maria aan de slag gaat.

De wedstrijd zelf vond ik overigens saai omdat het er vanaf het begin wel erg dik bovenop lag dat Nandi het ging worden.
pi_198883423
Vanaf 20 april zal Kristel Verbeke weer te zien zijn in een nieuw programma op Eén: Zorgen voor mama.

In ‘Zorgen voor mama’ staat het thema armoede centraal. Daarnaast is het Kristel Verbeke die in het nieuwe Eén-programma op bezoek gaat bij zes mama’s die in armoede leven. Allemaal willen ze maar één ding: het beste geven aan hun kind. Alleen blijkt dat niet altijd even makkelijk te zijn. Voor Kristel is het alvast een herkenbare situatie, want zelf zat ze er lange tijd middenin. “Armoede maakt veel kapot. Ik weet het.”

Ik heb ongelofelijk veel respect voor Kristel _O_
pi_198894876
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:52 schreef WatIkWil het volgende:

[..]

Waarom is dat een fout? Studio 100 kan vernieuwen en toch vast blijven houden aan het beeldmerk. Een haarkleur kun je zo aanpassen. Wat mij betreft kunnen ze gewoon een donker meisje of een transgender meisje in K3 zetten en tegelijkertijd het zwart-rood-blonde beeld in stand houden door de haren te blonderen. Het hoeft geen platinablond te zijn zoals bij Josje, het kan ook bijvoorbeeld iets met highlights zijn als een volledig geblondeerd kapsel niet leuk staat.
Dat is toch niet zo eenvoudig. Als een meisje vanaf haar auditie op TV de hele tijd donker haar heeft en dan in de finale plotseling met blond haar verschijnt dan is dat raar omdat iedereen haar wekenlang met donker haar heeft gezien en aan haar uiterlijk was gewend. Dat is het Lisa-effect dat we bij K3 zoekt K3 zagen. Bijna niemand vond haar leuk met rood haar en daarmee was haar lot ook meteen bezegeld (maar goed, ze deed toch al voor spek en bonen mee, dus veel maakte dat ook niet uit). Het Lisa-effect zou natuurlijk te voorkomen zijn door alle niet-blonde kandidaten al meteen blond te maken voordat ze op TV verschijnen, maar ik denk niet dat Studio 100 zo ver zal willen gaan, en veel kandidaten wellicht ook niet.

Bij K2 zoekt K3 speelde ook iets dergelijks. Daar waren alle 8 door Karen en Kristel geselecteerde finalistes weliswaar blond, maar natuurlijk begonnen de meeste namen niet met een K en dat was destijds nog wel iets waar men zich een beetje zorgen om maakte. Naar het schijnt is even serieus overwogen om het nieuwe K3tje een artiestennaam met een K aan te meten, en daarbij werd gedacht aan Kim. Maar al gauw heeft men dat plan laten varen, want het zou erg raar zijn geweest als Josje na wekenlang als Josje op TV te zijn geweest en met Karen en Kristel te hebben opgetrokken vanaf de finale opeens Kim was gaan heten.
quote:
Ik ben het trouwens wel met je eens dat K3 sinds 2015 niet veel meer voorstelt. Voor mij is een K3 zonder Kristel en Karen geen échte K3 (en toch ben ik alles blijven volgen..).
Dat had ik al door, zowel je avatar als je nick laten weinig te raden over.
pi_198904082
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:28 schreef Riparius het volgende:
Het Lisa-effect zou natuurlijk te voorkomen zijn door alle niet-blonde kandidaten al meteen blond te maken voordat ze op TV verschijnen, maar ik denk niet dat Studio 100 zo ver zal willen gaan, en veel kandidaten wellicht ook niet.
Ik denk dan dat het blonderen juist tijdens de ANTM-achtige afleveringen tijdens de bootcamp moet gebeuren. Bijv 1 aflevering voor de liveshows of al de tweede aflevering zodat mensen kunnen wennen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:52 schreef WatIkWil het volgende:
aar ik denk dat Natascha dat zelf niet ziet zitten.
Ja he ;( Ik kreeg wel echt Lauren vs Marthe flashbacks toen het Nandi vs Natascha was lol.


Heeft iemand trouwens HLN? Ben wel benieuwd wat ze in dit artikel zeggen en wie er nu die (terechte) hetero-fobische opmerking maakte
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 8 april 2021 @ 11:48:35 #205
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198913652
Ik las net ergens dat er ook non-binaire kandidaten in de race zijn. Ik denk dan: dit is gewoon meelopen met de meute, in 2015 had je dit soort dingen dus niet. Niet dat het niet mag, ik vind het fantastisch, maar als ze K3 echt zo maatschappelijk verantwoord willen maken dan waren er toen ook meer gekleurde kandidaten geweest of kandidaten die homo, lesbiënne, non-binair of iets anders waren geweest. Ik heb laatst K3 zoekt K3 nog teruggekeken, maar ik zag vooral de perfecte vrouwenpoppetjes.
With love :*
pi_198914028
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:48 schreef girlnextdoor. het volgende:
maar ik zag vooral de perfecte vrouwenpoppetjes.
Letterlijk dit. Ik denk dat het ook gaat om het feit dat wanneer het niet gezien wordt; ze ook niet komen. Als mensen van kleur of lgbt mensen zich niet represented voelen in K3 zullen ze ook niet komen auditeren, bij de volgende talentenjacht verwacht ik dat het wel diverser zou zijn.

https://www.telegraaf.nl/(...)race-voor-plek-in-k3
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 8 april 2021 @ 15:00:28 #207
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_198916081
Deze is iig door naar de tv-audities, zag ik net op Twitter.

https://twitter.com/doeimetamy
https://www.instagram.com/hallometamy/

twitter


[ Bericht 19% gewijzigd door Eightyone op 08-04-2021 15:11:11 ]
pi_198918393
Deze is ook door naar de live audities:
pi_198920026
Deze ook!!!! Ze is zo cute

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_198921698
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 17 april 2021 @ 20:57:25 #212
403253 Meke
after all this time? always.
pi_199045081
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 19 april 2021 @ 07:54:58 #214
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199065577
quote:
Uit het Laatste nieuws _O-

quote:
K3 neemt Nederlands coronabeleid stevig op de korrel

Uit de krant van vandaag

De anders zo brave meisjes van K3 hebben de corona-aanpak van de Nederlandse regering onder vuur genomen in het programma 'Even tot hier' (NPO 1) . Ruim 1,6 miljoen mensen zagen zaterdagavond hoe Hanne, Marthe en Klaasje hun superhit '10.000 Luchtballonnen' een satirische draai gaven. "10.000 luchtkastelen bouwen ze met elkaar, 10.000 luchtkastelen, nooit is het eens waar", klonk het onder meer, verwijzend naar versoepelingen die door de regering-Rutte beloofd werden, maar niet waargemaakt konden worden. Bij Studio 100 wordt benadrukt dat de K3-meisjes vooral humor wilden brengen: "Dit was een onderdeel van een satirisch programma waarbij K3 uiteraard voor de rest totaal geen verder politiek standpunt inneemt", aldus woordvoerster Ann Janssens.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_199085356
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:54 schreef WatIkWil het volgende:
Vanaf 20 april zal Kristel Verbeke weer te zien zijn in een nieuw programma op Eén: Zorgen voor mama.

In ‘Zorgen voor mama’ staat het thema armoede centraal. Daarnaast is het Kristel Verbeke die in het nieuwe Eén-programma op bezoek gaat bij zes mama’s die in armoede leven. Allemaal willen ze maar één ding: het beste geven aan hun kind. Alleen blijkt dat niet altijd even makkelijk te zijn. Voor Kristel is het alvast een herkenbare situatie, want zelf zat ze er lange tijd middenin. “Armoede maakt veel kapot. Ik weet het.”

Ik heb ongelofelijk veel respect voor Kristel _O_
Gisteravond was Kristel te gast in het nieuwe programma Laat. Het gesprek dat Goedele Wachters met haar had is nu hier te bekijken. Vanavond om 20:35 op één de eerste aflevering van Zorgen voor mama.
pi_199118680
Yaas het is bevestigd!!! Seizoen 2 van K2 zoekt K3!!!

twitter


[ Bericht 64% gewijzigd door Poedelpoes op 23-04-2021 09:04:59 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_199138891
Jakkes audities begonnen vandaag en zij doet ook weer mee

Trouwens nieuwe single vanaf 12 mei.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 26 april 2021 @ 01:32:59 #218
436222 Japepk
Padvinder
pi_199160020
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 17:37 schreef Poedelpoes het volgende:
Jakkes audities begonnen vandaag en zij doet ook weer mee

Trouwens nieuwe single vanaf 12 mei.
Die kon de vorige keer de tekst van 10.000 luchtballonnen zo goed onthouden :')
't Echte en 't ware!
pi_199160907
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 01:32 schreef Japepk het volgende:

[..]

Die kon de vorige keer de tekst van 10.000 luchtballonnen zo goed onthouden :')
:r
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_199185925
Het wordt weer heel erg messy: ze gaan publieksjury doen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_199186598
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:19 schreef Poedelpoes het volgende:
Het wordt weer heel erg messy: ze gaan publieksjury doen.
Aaaaah ik wil maar heb geen bubbel?
  woensdag 28 april 2021 @ 13:59:03 #222
436222 Japepk
Padvinder
pi_199192443
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:19 schreef Poedelpoes het volgende:
Het wordt weer heel erg messy: ze gaan publieksjury doen.
Gewoon een kopie van K3 zoekt K3 dus. Ik ben benieuwd of Gert met Marthe en Hanne de jury vormt. Met de oude K3 was hij lekker aan het viben natuurlijk, die verhoudingen lijken me nu heel anders te liggen.
't Echte en 't ware!
pi_199196256
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:59 schreef Japepk het volgende:
Met de oude K3 was hij lekker aan het viben natuurlijk, die verhoudingen lijken me nu heel anders te liggen.
Ik zie hun ook eerder een presentatie rol of soort gelijke rol als Karen en Kristel innemen zoals bij K2 zoekt K3.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_199207672
En zou Kristel nog een rol gaan spelen?
't Echte en 't ware!
pi_199207706
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 15:53 schreef Japepk het volgende:
En zou Kristel nog een rol gaan spelen?
Nee joh, die is allang met k3 gestopt.
pi_199227869
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 15:53 schreef Japepk het volgende:
En zou Kristel nog een rol gaan spelen?
Ze zegt zelf het volgende in een recent interview: “Of ik in de jury zal zetelen van die zoektocht? Ik weet van niks. Ik ben niet meer zo betrokken bij het K3-universum.”

(Scan van het volledige interview met dank aan Aaron)
pi_199243753
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 15:53 schreef Japepk het volgende:
En zou Kristel nog een rol gaan spelen?
Volgens uiterst betrouwbare bronnen heeft ze haar haren geblondeerd.
pi_199278165
Vandaag herinnerde ik me opeens dat Miguel in 2018 gezegd had dat hij "heel lang geleden" op een feestje iets met een K3'tje gedaan had, wat hij later op Twitter afdeed als een grapje :') Peter van de Veire, een goede vriend van Miguel, vond dat twijfelachtig en vertelde later dat er wel degelijk iets gebeurd is.

Ik vraag me af wie het was en wat er precies gebeurd is. Hebben jullie hier ideëen over? Veel mensen gingen er destijds van uit dat het om Karen ging omdat Miguel in hetzelfde programma zei dat hij Hanne wel zag zitten, maar dat hoeft natuurlijk niet.

Miguel zei dat het met iemand van de oude formatie was. Dat feestje vond dus waarschijnlijk plaats tussen hun ontmoeting in 1998 en het begin van Miguel's relatie met Free in 2003.

Kathleen heeft het inmiddels ontkend, en had tot midden 2003 een lange relatie met David. De andere K3'tjes zaten in die periode ook vaak in een relatie. Karen was natuurlijk met Regi, en die relatie zou begonnen zijn in 1999 (als ik het goed onthouden heb). Zij gingen uit elkaar nadat ze hem in 2002 en 2003 bedrogen had met Gert. Kristel en Gene zijn samen sinds april 2000. Daarvoor had ze geloof ik ook een vriend (ik meen me te herinneren dat Kristel en Gene allebei een relatie met een ander hadden tijdens die cruise naar Isla Margarita in 1999, maar ik weet dat alleen van Gene heel zeker).

Ik vind het vreemd dat Miguel er na al die jaren in 2018 pas over begon, maar geen naam noemde. Misschien beschermt hij iemand die ten tijde van het feestje een relatie had?
pi_199284743
OH MY GOD MIGUEL STOPT ALS K3 PRODUCER



twitter

aan deze tweet lijkt het dat Gert het over gaat nemen?????

[ Bericht 53% gewijzigd door Poedelpoes op 05-05-2021 08:54:51 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 5 mei 2021 @ 16:05:03 #230
436222 Japepk
Padvinder
pi_199290158
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:31 schreef Poedelpoes het volgende:
aan deze tweet lijkt het dat Gert het over gaat nemen?????

Gert schreef natuurlijk al deels mee aan de K3 liedjes. Ik weet niet hoe groot het aandeel van Miguel was (hij komt altijd vrij dominant over), maar misschien is dit wel goed om weer een frisse wind in de muziek te krijgen.
't Echte en 't ware!
pi_199292030
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:05 schreef Japepk het volgende:

[..]

Gert schreef natuurlijk al deels mee aan de K3 liedjes. Ik weet niet hoe groot het aandeel van Miguel was (hij komt altijd vrij dominant over), maar misschien is dit wel goed om weer een frisse wind in de muziek te krijgen.
Gert heeft inderdaad in het verleden wel meegeschreven aan een paar nummers van K3, maar met het tot stand komen van de meeste K3 nummers heeft hij geen enkele bemoeienis gehad. Bovendien is Verhulst geen componist. Hij kan wel teksten schrijven maar geen muziek componeren. Veel K3 nummers zijn - behalve door Miguel Wiels - mede gecomponeerd door Peter Gillis en de meeste teksten zijn vooral geschreven door Alain Vande Putte. Volgens de database van Ultratop.be is de inbreng van Verhulst beperkt gebleven tot de nummers Amor en De 3 biggetjes (beide uit 2003) en Hoor de wind waait door de bomen en Slot Marsepeinstein (beide uit 2016). Met een catalogus van inmiddels zo'n 250 K3 nummers is die inbreng verwaarloosbaar. Volgens veel sites zou ook Toveren door Verhulst zijn geschreven, maar de database van Ultratop.be bevestigt dat niet en geeft aan dat tekst en muziek van dat nummer behalve door Wiels en Gillis zijn geschreven door Niels William en Johan Vanden Eede.

Het team bestaande uit Wiels, Gillis en Vande Putte is al vanaf het begin van K3 in 1998 de grote motor achter het succes en de karakteristieke sound van K3 en aan die unieke samenwerking van drie heel verschillende creatieve geesten komt nu na 23 jaar een einde. Het is wel zo dat Gillis en Vande Putte hebben aangegeven voor K3 te blijven schrijven, maar het zal niet meer hetzelfde zijn. Na de aankondiging van het vertrek van Klaasje is dit binnen enkele maanden opnieuw een grote slag voor K3.

Wiels geeft dan wel aan dat hij ermee stopt omdat 'het tijd is voor iets anders' en omdat hij 'het gevoel heeft dat hij alles al geschreven heeft', maar je kunt je afvragen waarom hij daar juist nu mee komt, zo kort voor de start op TV van de zoektocht naar een opvolger van Klaasje. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat een en ander iets met elkaar te maken heeft. Mogelijk kan hij zich niet neerleggen bij de beslissing van Studio 100 dat Klaasje eventueel ook zou kunnen worden opgevolgd door een man (of een niet-binair persoon) en wil hij daarom ook niet - al dan niet als (mede)jurylid - bij het komende selectieproces worden betrokken en haakt hij daarom nu af.
  woensdag 5 mei 2021 @ 19:00:28 #232
436222 Japepk
Padvinder
pi_199292339
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:41 schreef Riparius het volgende:
Mogelijk kan hij zich niet neerleggen bij de beslissing van Studio 100 dat Klaasje eventueel ook zou kunnen worden opgevolgd door een man (of een niet-binair persoon) en wil hij daarom ook niet - al dan niet als (mede)jurylid - bij het komende selectieproces worden betrokken en haakt hij daarom nu af.
Dat is een wel erg grove aanname. Het kan ook zo zijn dat hij het gewoon wel welletjes vindt. K3 is niet meer wat het geweest is en het is bekend dat intern niet iedereen het eens was met K3 zoekt K3. Ik kan me voorstellen dat je uit loyaliteit en de spanning van het onbekende doorgaat, maar nu dat ook weer gaat veranderen denkt; de koek is hier voor mij op.
't Echte en 't ware!
pi_199294068
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:41 schreef Riparius het volgende:
Gert heeft inderdaad in het verleden wel meegeschreven aan een paar nummers van K3, maar met het tot stand komen van de meeste K3 nummers heeft hij geen enkele bemoeienis gehad. Bovendien is Verhulst geen componist. Hij kan wel teksten schrijven maar geen muziek componeren. Veel K3 nummers zijn - behalve door Miguel Wiels - mede gecomponeerd door Peter Gillis en de meeste teksten zijn vooral geschreven door Alain Vande Putte. Volgens de database van Ultratop.be is de inbreng van Verhulst beperkt gebleven tot de nummers Amor en De 3 biggetjes (beide uit 2003) en Hoor de wind waait door de bomen en Slot Marsepeinstein (beide uit 2016). Met een catalogus van inmiddels zo'n 250 K3 nummers is die inbreng verwaarloosbaar. Volgens veel sites zou ook Toveren door Verhulst zijn geschreven, maar de database van Ultratop.be bevestigt dat niet en geeft aan dat tekst en muziek van dat nummer behalve door Wiels en Gillis zijn geschreven door Niels William en Johan Vanden Eede.
Vandaar dat ik ook producer type, ik zie hem altijd achter de knoppen zitten en alles afmixen etc.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 19:00 schreef Japepk het volgende:
Dat is een wel erg grove aanname.
Nou, hij heeft er al wel zich over uitgelaten dat hij het niet ziet zitten een jongen in K3.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_199330545
Vandaag is het precies 5 jaar geleden dat Karen, Kristel en Josje voor het laatst samen op het podium stonden bij de grote afscheidstournee waarbij Hanne, Klaasje en Marthe elke keer zeiden dat ze klaar waren voor de volgende 17 jaar ...
pi_199330885
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 15:19 schreef Riparius het volgende:
Hanne, Klaasje en Marthe elke keer zeiden dat ze klaar waren voor de volgende 17 jaar ...
Lmfao
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_199351591
De nieuwe single kun je al pre-saven. Met een vreselijk lelijk gephotoshopte single cover.

twitter
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_199351743
Vanochtend besteedde De Zevende Dag uitgebreid aandacht aan het stoppen van Miguel Wiels als songwriter voor K3. Ik dacht op grond van de promo's die de afgelopen dagen bij de VRT liepen dat Wiels zelf in de studio zijn besluit om te stoppen zou komen toelichten, maar dat bleek niet het geval. Misschien heeft hij zich bedacht en moest de redactie daarom op het laatste moment op zoek naar iemand anders omdat het item immers al was aangekondigd. Maar goed, het was toch interessant, vandaar dat ik het even online heb gezet. Nu hier te bekijken.
  maandag 10 mei 2021 @ 22:45:22 #238
496143 MeneerNederland
Surrender Your Ego
pi_199365948
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 15:19 schreef Riparius het volgende:
Vandaag is het precies 5 jaar geleden dat Karen, Kristel en Josje voor het laatst samen op het podium stonden bij de grote afscheidstournee waarbij Hanne, Klaasje en Marthe elke keer zeiden dat ze klaar waren voor de volgende 17 jaar ...
_O- Hoeveel jaar zijn we verder, net aan 4 toch? Ze krijgen niks meer uitverkocht.
pi_199367011
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 19:00 schreef Japepk het volgende:

[..]

Dat is een wel erg grove aanname. Het kan ook zo zijn dat hij het gewoon wel welletjes vindt. K3 is niet meer wat het geweest is en het is bekend dat intern niet iedereen het eens was met K3 zoekt K3. Ik kan me voorstellen dat je uit loyaliteit en de spanning van het onbekende doorgaat, maar nu dat ook weer gaat veranderen denkt; de koek is hier voor mij op.
Ik zag vanavond pas dat Miguel Wiels vorige week in een interview bij VTM Nieuws desgevraagd ontkende dat de eventuele komst van een jongen bij K3 zijn beslissing zou hebben beïnvloed. Maar ja, hij kon ook moeilijk iets anders zeggen en zat naar mijn smaak toch wel een beetje rond de pot te draaien. Het complete item uit het VTM Nieuws is nu hier te bekijken.
pi_199393694
Ik ontdek vandaag pas dat HKM een kerstnummer heeft opgenomen (en K3.1 ook een kerstversie van Hand In Hand)
Ik dacht dus al hun muziek te kennen maar vraag me nu af: heeft er iemand een lijst van al hun niet-album tracks?
pi_199396361
Karen, Kristel en Hanne zijn gisteren met z’n allen bij Studio 100 gespot! Ben benieuwd wat er precies gaat gebeuren.

Zo leuk om mijn drie favorietjes bij elkaar te zien.
pi_199402406
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:23 schreef Maartel het volgende:
Ik ontdek vandaag pas dat HKM een kerstnummer heeft opgenomen
Omg ja ik kwam daar ook laatst achter, klinkt beetje als een Samson & Gert of Plop demo.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_199426557
De videoclip van Beter als je danst


Zou er nog een album komen met Klaasje waar dit nummer op staat?
pi_199427991
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:14 schreef Riparius het volgende:
De videoclip van Beter als je danst


Zou er nog een album komen met Klaasje waar dit nummer op staat?
Het lijkt me inmiddels sterk. Misschien een Best Of maar daarvan heeft deze line-up er al 2 uitgebracht?
pi_199434127
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 02:31 schreef Maartel het volgende:

[..]

Het lijkt me inmiddels sterk. Misschien een Best Of maar daarvan heeft deze line-up er al 2 uitgebracht?
Ja, ze hadden beter een re-release van Dans van de Farao album kunnen uit brengen (ala die limited editions van Parels, Alle Kleuren en Tele Rome) met dit nummer erop en evt 2 nieuwe tracks en/of remixes zodat het album iets waard is. Ik neem aan dat Studio 100 gewoon het nieuwe album (met nieuwe nummers zonder Miguel en het nieuwe lid) in dec laat uitkomen met nieuwe lid (want Sinterklaas en Kerst).

Las ook dat Miguel gewoon de rechten van alle nummers behoud, dus ben benieuw dof ze uberhaupt nog een best off cd mogen uitbrengen van hem aangezien ik Miguel best wel een Scooter Brauntje zie doen naar Studio 100.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_199435115
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:13 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ja, ze hadden beter een re-release van Dans van de Farao album kunnen uit brengen (ala die limited editions van Parels, Alle Kleuren en Tele Rome) met dit nummer erop en evt 2 nieuwe tracks en/of remixes zodat het album iets waard is. Ik neem aan dat Studio 100 gewoon het nieuwe album (met nieuwe nummers zonder Miguel en het nieuwe lid) in dec laat uitkomen met nieuwe lid (want Sinterklaas en Kerst).

Las ook dat Miguel gewoon de rechten van alle nummers behoud, dus ben benieuw dof ze uberhaupt nog een best off cd mogen uitbrengen van hem aangezien ik Miguel best wel een Scooter Brauntje zie doen naar Studio 100.
Oei, dus geen 2e CD met 4e versies van Heyah Mama en Oya Lélé dit keer??
Benieuwd wat ze dan gaan zingen tijdens K2 Zoekt K3 :')
pi_199507928
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 16:38 schreef Maartel het volgende:
Oei, dus geen 2e CD met 4e versies van Heyah Mama en Oya Lélé dit keer??
Benieuwd wat ze dan gaan zingen tijdens K2 Zoekt K3
Ik ben benieuwd! Hoop het wel hahaha
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_199554317
Voor de liefhebbers:

Vanavond komt Kristel om 18.40 op VTM Eén bij “Vlaanderen Vakantieland”.
pi_199560637
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:59 schreef WatIkWil het volgende:
Voor de liefhebbers:

Vanavond komt Kristel om 18.40 op VRT Eén bij “Vlaanderen Vakantieland”.
Met dank voor de tip! Nu hier te bekijken.
pi_199574856
K3 was vorige week te gast in De Cooke & Verhulst Show (de opvolger van Gert Late Night). Nu hier te bekijken.
pi_199581193
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 20:20 schreef Riparius het volgende:

[..]

Met dank voor de tip! Nu hier te bekijken.
Veel dank voor het opslaan en delen van de video! Ik heb helaas niet alles live kunnen zien vanwege een storing.
pi_199598588
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_199599739
quote:
Ja, dat was mij ook opgevallen. En dan ook nog Loco Loco, ik dacht meteen Loko Lé. Ik kijk al jaren via de VRT naar het songfestival vanwege het commentaar van Peter Van de Veire en hem was het natuurlijk ook niet ontgaan:


(rond 2:15)
pi_199637508
Kurt Rogiers wordt nieuwe presentator van K2 zoekt K3, samen met Tooske Ragas.

De jury ziet er deze keer ook helemaal anders uit, want er zal een 'hoor', 'zie'-jury en tot nu toe nog onbekende jury zijn.

Natalia focust zich op de zang met de Nederlandse Samantha Steenwijk, terwijl Ingeborg zich samen met Gordon alleen maar met de performance bezig houdt.

Ik denk zelf dat Hanne en Marthe in de andere jury zitten, maar dat is nog niet bekend.

Update: De andere jury wordt de publieksjury. Hanne, Marthe en Gert krijgen een andere rol in het programma

Volledig persbericht:
Dit najaar gaat de spraakmakende zoektocht naar het nieuwe K3-lid van start in Nederland en Vlaanderen. Tooske Ragas neemt de presentatie voor haar rekening samen met haar Belgische collega Kurt Rogiers.

Dat de opvolger van Klaasje niet noodzakelijk een vrouw hoeft te zijn, is niet de enige vernieuwing in K2 zoekt K3. Dankzij een verrassende twist in de jury wordt de show nog spannender. Voordat de kandidaten voor de 100-koppige publieksjury staan, moeten ze de professionele jury trotseren die hun zang én performance afzonderlijk beoordeelt. De jury bestaat uit Gordon en Samantha Steenwijk en uit België zijn dat de zangeressen Natalia Druyts en Ingeborg Sergeant.
Tooske Ragas keert na jaren terug als presentatrice van een grote talentenjacht. En dit keer maakt ze van dichtbij mee wie de nieuwe opvolger van Klaasje wordt. Tooske: "Ik vind het heerlijk om weer terug te zijn op het vertrouwde nest bij een talentenjacht. Het bijzondere aan deze zoektocht is dat de winnaar direct onderdeel wordt van K3 en daardoor meteen al aan het leven van een popster kan beginnen. Ik kijk ernaar uit om de kandidaten bij te staan in dit programma samen met mijn Belgische medepresentator Kurt Rogiers."

Samantha en Natalia vormen de hoor-jury en beoordelen vanuit daar het zangtalent van de kandidaten. Zij jureren dus blind. In de zie-jury zijn Gordon en Ingeborg alleen aangewezen op hun ogen. Zij horen de audities niet, maar oordelen over de performance én de K3-factor van de kandidaten. Als alle vier de juryleden positief zijn over een kandidaat, mag diegene door naar de publieksjury. In de publieksjury zitten 100 willekeurige Nederlanders en Vlamingen van allerlei leeftijden die beslissen wie door mag naar de studioshows. Daarin is alleen voor de allerbeste K3-zanger of -zangeres in spé een plek weggelegd.
Gordon: "Echt ontzettend leuk dat ik, zeker nu zowel vrouwen als mannen in aanmerking komen, mag meebepalen wie dat felbegeerde plaatsje in deze nieuwe K3-formatie krijgt. Ik heb onwijs veel zin in die audities en zal samen met mijn collega-jurylid Ingeborg vast en zeker mijn ogen uit kijken tijdens het vormen van mijn oordeel over alle optredens."

Samantha: "Ik voel me enorm vereerd dat ik deel mag uitmaken van de jury die op een wel heel bijzondere manier gaat bepalen wie de nieuwe collega wordt van Hanne en Marthe. K3 is natuurlijk al meer dan 20 jaar een instituut in Nederland en België en ik bewonder ze al zolang als ze bestaan. Ik ben dan ook heel blij dat ik samen met Natalia in de luister-jury zit. Laat die gouden mannen- én vrouwenkeeltjes maar horen!"
Natalia: "Ik ben blij dat ik deel mag uitmaken van de jury. K2 zoekt K3 is een wedstrijd waar een gegarandeerde carrière aan vasthangt. Deze nieuwe K3 wordt ook de K3 waar Bobbi-Loua mee zal opgroeien. Ook dat is een fijne bedenking. Ik kijk er enorm naar uit!" Uiteraard is er ook voor Hanne en Marthe én voor Gert Verhulst een rol weggelegd in de grote zoektocht. Wat die rol precies inhoudt, wordt op een later moment bekend gemaakt.

[ Bericht 39% gewijzigd door Brampan221 op 27-05-2021 08:36:46 ]
pi_199641065
Ben benieuwd en bang voor het concept. Raar dat het nu omgedraaid hebben qua jury. Ben benieuwd wat voor persoon het gaat worden. Ze lijken zichzelf door hoepels te laten springen door een niet wit/blond hetero meisje te kiezen; maar zal uiteindelijk nog te zien zijn of het niet toch weer het zelfde wordt.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 27 mei 2021 @ 18:19:41 #256
436222 Japepk
Padvinder
pi_199645155
Mijn hemel, waarom dwalen ze weer zo af? K3 zoekt K3 zat zo mooi in elkaar (de belangen waren toen misschien groter) en nu komen ze met fucking Gordon en Samantha Steenwijk. Als 2 artiesten echt níets met K3 of K3-dna te maken hebben zijn zij het wel volgens mij. Maar de Talpa-sterrenstal moet aan het werk blijven natuurlijk :r
't Echte en 't ware!
pi_199645751
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:19 schreef Japepk het volgende:
Mijn hemel, waarom dwalen ze weer zo af? K3 zoekt K3 zat zo mooi in elkaar (de belangen waren toen misschien groter) en nu komen ze met fucking Gordon en Samantha Steenwijk. Als 2 artiesten echt níets met K3 of K3-dna te maken hebben zijn zij het wel volgens mij. Maar de Talpa-sterrenstal moet aan het werk blijven natuurlijk :r
Precies. Ze hebben er helemaal niks mee te maken. Bovendien zie ik niemand in de jury die ervaring heeft met dans. Dat zou wel moeten.

Verder vind ik het erg zonde dat er geen bootcamp zal komen. Ook in coronatijd is dat prima te regelen, door de kandidaten + coaches gewoon goed te testen en vervolgens in een huis/landgoed te zetten waar ze een paar weken niet weg mogen.

Qua presentatie had ik trouwens liever Nora Gharib gezien. Of een leuk fris persoon als Elindo Avastia.
pi_199645900
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:05 schreef WatIkWil het volgende:

[..]

Qua presentatie had ik trouwens liever Nora Gharib gezien. Of een leuk fris persoon als Elindo Avastia.
Letterlijk dit. De jury en presentatieteam is al zo wit. Blijkbaar is het racial diversity of gender identiteit/lgbt maar niet allebei.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_199646213
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:05 schreef WatIkWil het volgende:

[..]

Precies. Ze hebben er helemaal niks mee te maken. Bovendien zie ik niemand in de jury die ervaring heeft met dans. Dat zou wel moeten.
Nu je het zegt, dat was mij nog niet eens opgevallen. Maar ja, of Marc Forno (bij K2 zoekt K3) nu zo'n goede keuze was? Die mocht mee doen omdat hij deel uitmaakte van de SBS6 stal. Maar waarom niet Axana?

Ik vind het wel interessant (maar ook merkwaardig) dat Natalia deel gaat uitmaken van de jury voor de zang. Ze is al sinds jaar en dag de leading lady van de Vlaamse muziekwereld en ik ben al fan van haar sinds ze bekend werd door haar deelname aan Idool in 2003. Ze is ook de enige bij wie ik nog een klein beetje een link kan leggen met K3, maar dat komt door haar deelname aan Liefde voor muziek in 2017 waar ze een cover bracht van Je hebt een vriend die ze nadien ook steevast zong in haar eigen shows (hier bij één, de uitvoering bij Liefde voor muziek op YouTube is geblokkeerd voor Nederland hier te zien).
quote:
Verder vind ik het erg zonde dat er geen bootcamp zal komen. Ook in coronatijd is dat prima te regelen, door de kandidaten + coaches gewoon goed te testen en vervolgens in een huis/landgoed te zetten waar ze een paar weken niet weg mogen.
Zou er echt geen bootcamp komen? Dat was toch wel het meest interessante en tot de verbeelding sprekende deel van K2 zoekt K3 en ook van K3 zoekt K3, denk alleen maar aan de fantastische fan fiction die dat opleverde.
quote:
Qua presentatie had ik trouwens liever Nora Gharib gezien. Of een leuk fris persoon als Elindo Avastia.
Mmmm ... Nora toch maar liever niet omdat ze zelf heeft deelgenomen aan K3 zoekt K3 en daar nog altijd te emotioneel bij betrokken is gezien de bedenkelijke uitspraken die ze daarover heeft gedaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Riparius op 28-05-2021 00:06:15 ]
pi_199648878
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:37 schreef Riparius het volgende:
Mmmm ... Nora toch maar liever niet omdat ze zelf heeft deelgenomen aan K3 zoekt K3 en daar nog altijd te emotioneel bij betrokken is gezien de bedenkelijke uitspraken die ze daarover heeft gedaan.

Airen Mylene was ook leuk geweest.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_199649569
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:14 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Airen Mylene was ook leuk geweest.
Ah ja, vind ik een heel prettige presentatrice. Ken haar alleen van Shownieuws, weet niet of ze affiniteit heeft met K3. Over Shownieuws gesproken, zou er zo meteen een item over K2 zoekt K3 zijn?
  donderdag 27 mei 2021 @ 23:43:40 #262
436222 Japepk
Padvinder
pi_199650261
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:16 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Letterlijk dit. De jury en presentatieteam is al zo wit. Blijkbaar is het racial diversity of gender identiteit/lgbt maar niet allebei.
Ach, ik ben niet zo gevoelig voor die diversiteitsdingetjes. Alleen bij K3 zoekt K3 zag je echt dat er een team was samengesteld om de juiste K3 te vinden. Goed, dat was ook wel een pak belangrijker dan 'slechts' een meisje vervangen, maar toch. Zelfs Gerard Joling had in die zin een toegevoegde waarde dat hij wel een door de wol geverfde ster is, al paste die ook al minder in het plaatje. Nu stappen ze echt weer terug in de K2 zoekt K3 modus, waarin inderdaad random figuren als Marc Forno en Patty Brard zaten.

Vooral de jury valt me tegen. Gordon, echt, die verpest voor mij nu al dit programma. Kim-Lian van der Meij is ook van de SBS-stal en die had hier al veel beter bij gepast, als jury of presentatrice. SBS heeft toch ook Dance, Dance, Dance gehad? Had daar dan iemand van gedaan. K3 is jong en fris en alles op televisie is straks oud en grijs.
't Echte en 't ware!
pi_199653426
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:43 schreef Japepk het volgende:
Patty Brard
Ik dacht dat Patty Brard juist gekozen was omdat ze in LUV had gezeten. Las ergens dat als ze het aan RTL hadden verkocht ze voor Angela Groothuizen waren gegaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:43 schreef Japepk het volgende:
Kim-Lian van der Meij is ook van de SBS-stal en die had hier al veel beter bij gepast, als jury of presentatrice
Jaaaa!!!! zij was ook goeie keuze geweest!
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 17:24:42 #264
436222 Japepk
Padvinder
pi_199657878
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:22 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik dacht dat Patty Brard juist gekozen was omdat ze in LUV had gezeten. Las ergens dat als ze het aan RTL hadden verkocht ze voor Angela Groothuizen waren gegaan.

Klopt ook; maar het is natuurlijk een argument van niks
't Echte en 't ware!
pi_199657941
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:43 schreef Japepk het volgende:

[..]

Vooral de jury valt me tegen.
Alle juryleden? kun je dat toelichten?
quote:
Gordon, echt, die verpest voor mij nu al dit programma.
I second that. Ik heb een hekel aan die man gekregen toen hij in de jury's zat bij Idols en X-Factor. Hij schoffeerde voortdurend kandidaten en maakte ruzie met zijn mede-juryleden. Die man is totaal ongeschikt als jurylid bij dit soort programma's en ik zie ook geen affiniteit met K3. Ja, KKJ heeft een keer een inmiddels legendarisch gastoptreden gegeven bij de toppers maar verder kan ik niets bedenken.
quote:
Kim-Lian van der Meij is ook van de SBS-stal en die had hier al veel beter bij gepast, als jury of presentatrice.
Ik herinner me Kim-Lian nog van de debiele belspelletjes zo'n 20 jaar geleden waarmee RTL kijkers geld uit de zak probeerde te kloppen tijdens de uren dat er geen echte programma's werden uitgezonden. Toen is ze me gelijk een beetje tegen beginnen te staan hoewel ik wel vond dat ze met kop en schouders boven al die andere suffe beltrienen uitstak. Ze had duidelijk meer in haar mars en dat is er gelukkig ook uit gekomen. Nu vind ik haar wel sympathiek en ik moest gelijk hieraan denken toen ik je suggestie las. Hoewel ze al 20 jaar meegaat heeft ze nog altijd een jeugdige uitstraling en zou ze prima zijn geweest voor K2 zoekt K3. Een gemiste kans.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 29-05-2021 17:03:31 ]
pi_199657962
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:32 schreef Riparius het volgende:
Ik herinner me Kim-Lian nog van de debiele belspelletjes zo'n 20 jaar geleden waarmee RTL kijkers geld uit de zak probeerde te kloppen tijdens de uren dat er geen echte programma's werden uitgezonden
En niet te vergeten de Kids Top 20!!!
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_199685154
TV-tip: Beetje off-topic misschien, maar enkele dagen geleden is Jacques Vermeire, die we allemaal kennen als Marcel, 70 geworden. Vermeire speelde de rol van Marcel in Hallo K3 en K3 Roller Disco, en ook in vier K3 films. Vanavond rond 20:45 op één een terugblik op zijn leven en werk.

Edit: hier een fragment uit het programma.

[ Bericht 11% gewijzigd door Riparius op 31-05-2021 02:09:54 ]
pi_199738452
"Volwassen" artiesten: Zingen over drugs en geld.

K3: Zingt over homofobie, transfobie, wapengeweld, opwarming vd aarde, feminisme, eenzaamheid, hoop, racisme, alzheimer, weeskinderen, oorlogen en sexisme.

Wie is er hier nou eigenlijk kinderachtig? 🤔
pi_199777923
De afscheidstour moet nog beginnen, maar het valt me op dat Klaasje er al niet meer toe lijkt te doen. Vorige week ontbrak ze op het verjaardagsfeestje van Jacques Vermeire en afgelopen donderdag ontbrak ze ook weer toen Hanne en Marthe drie uur te gast waren in de Ochtendshow op MNM (hier terug te luisteren). Ook werd er eigenlijk nauwelijks over haar gesproken. Wel liet Kathleen (!) nog even van zich horen. Edit: en nog een video van Marthe tijdens het programma.

[ Bericht 15% gewijzigd door Riparius op 07-06-2021 20:47:45 ]
pi_199780476
Misschien heeft ze nu even een break omdat de tour door corona later/buiten haar contract is?
  maandag 7 juni 2021 @ 21:53:59 #271
436222 Japepk
Padvinder
pi_199789145
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 01:40 schreef Riparius het volgende:
De afscheidstour moet nog beginnen, maar het valt me op dat Klaasje er al niet meer toe lijkt te doen. Vorige week ontbrak ze op het verjaardagsfeestje van Jacques Vermeire en afgelopen donderdag ontbrak ze ook weer toen Hanne en Marthe drie uur te gast waren in de Ochtendshow op MNM (hier terug te luisteren). Ook werd er eigenlijk nauwelijks over haar gesproken. Wel liet Kathleen (!) nog even van zich horen. Edit: en nog een video van Marthe tijdens het programma.
Dat valt me ook op, ja. Ik denk niet dat er een fittie is ofzo hoor, volgens mij gaan ze er nu gewoon wat zakelijker mee om. Ik vond Hanne en Marthe in dat interview wel véél zelfverzekerder overkomen, zij zijn nu nog een beetje meer K3 omdat ze blijven natuurlijk.
't Echte en 't ware!
pi_199814603
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:53 schreef Japepk het volgende:
Ik denk niet dat er een fittie is ofzo hoor,
Ik wil wel graag een fittie voor de drama maar helaas denk het ook niet :Z
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_200047921
K3 was trouwens bij MNM en ze zongen deze keer alleen maar HKM liedjes. Klaasje klinkt trouwens eindelijk goed en steady, waarschijnlijk omdat de spanning eraf is nu ze toch bijna gaat stoppen hahaha.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_200205297
instagram
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_200366352
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_200574060
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_200652137
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_200657733
Denken ze nou nog steeds dat 1000 Kleine Matroosjes populair is wegens streams, puur omdat dat nummer achter de singles op t album staat? :')
pi_200657917
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:52 schreef Maartel het volgende:
Denken ze nou nog steeds dat 1000 Kleine Matroosjes populair is wegens streams, puur omdat dat nummer achter de singles op t album staat? :')
Ik denk dat ze gewoon dartpijltjes of een dobbelsteen hebben gegooid en zo de liedjes kozen -O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_200658940
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:03 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gewoon dartpijltjes of een dobbelsteen hebben gegooid en zo de liedjes kozen -O-
Misschien mocht Klaasje kiezen/heeft Miguel de partituren van Oya Lé Lé en Mamasé mee genomen bij zijn ontslag? (vind de verdere keuzes qua oude nummers die lang niet gedaan zijn wel leuk verder)
pi_200703132
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:05 schreef Maartel het volgende:
Misschien mocht Klaasje kiezen/heeft Miguel de partituren van Oya Lé Lé en Mamasé mee genomen bij zijn ontslag
Jaa dit zie ik me wel voor me

Trouwens Klaasje was te horen in deze podcast en ze is best open over alles.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_200704693
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:30 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Jaa dit zie ik me wel voor me

Trouwens Klaasje was te horen in deze podcast en ze is best open over alles.
Dank voor de tip. En voor wie het niet kan of wil luisteren via Spotify is het ook hier te luisteren.
pi_200722641
Sympathiek interview! Had stiekem op iets over K3 gehoopt maar ach ja
pi_200786824
Inmiddels is bekend dat K2 zoekt K3 vrijdag 24 september van start gaat bij SBS6 en bij VTM.

Ik begin me wel ernstig zorgen te maken over de levensvatbaarheid van K3 want na het vertrek van Klaasje en van Miguel heeft nu ook Axana haar vertrek aangekondigd. Dit is binnen enkele maanden al de derde grote klap voor K3.
pi_200788627
Wel benieuwd hoe erg het intern rommelt dat ineens iedereen vertrekt
pi_200845596
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:10 schreef Maartel het volgende:
Wel benieuwd hoe erg het intern rommelt dat ineens iedereen vertrekt
Honestly ben eigenlijk best blij. Tijd voor een échte nieuwe wind. Nieuwe mensen en nieuwe inzichten waardoor ze écht geforceerd worden om andere/nieuwe dingen te proberen.

Misschien is het juist goed dat er eerst een rommel wordt gemaakt zodat het eindelijk goed opgeruimd wordt.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_200848629
't is niet alsof Miguel zichzelf nou zo bleef overtreffen dus muzikaal kan 't opzich best vooruit gaan
pi_200928401
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:36 schreef Maartel het volgende:
't is niet alsof Miguel zichzelf nou zo bleef overtreffen dus muzikaal kan 't opzich best vooruit gaan
Letterlijk dit _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_200930932
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:36 schreef Maartel het volgende:
't is niet alsof Miguel zichzelf nou zo bleef overtreffen dus muzikaal kan 't opzich best vooruit gaan
Babette Moonen is het in ieder geval niet met je eens, zie hier. Ik denk net als zij dat het vertrek van Miguel toch echt een groot verlies zal blijken voor K3.
pi_200986108
HET IS ZO VER



+ hier zijn al wat kandidaten te bekijken

Blijkbaar begint K2 zoekt K3 op 11 september op VTM en pas 2 weken later op SBS6.

[ Bericht 20% gewijzigd door Poedelpoes op 21-08-2021 13:28:11 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201127745
Hebben jullie al audities gezien?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201167133
Kiezen jullie voor de kijkbox of de luisterbox? Ik snap niet dat ze bij deze zoektochten altijd zo'n nieuw talentenjacht-format willen gebruiken, dat is hier toch totaal niet relevant?

Ik denk zelf dat ik luister toch het belangrijkst vind, dat vind ik de grootste tegenvaller bij hkm.
't Echte en 't ware!
pi_201183402
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 15:05 schreef Japepk het volgende:
Kiezen jullie voor de kijkbox of de luisterbox? Ik snap niet dat ze bij deze zoektochten altijd zo'n nieuw talentenjacht-format willen gebruiken, dat is hier toch totaal niet relevant?

Ik denk zelf dat ik luister toch het belangrijkst vind, dat vind ik de grootste tegenvaller bij hkm.
Ik ontdek net dat je van alle alle audities (zowel de kijkbox als de luisterbox) de complete video (beeld met geluid) kunt bekijken als je deze eerst downloadt. Dat is toch een stuk beter om de kandidaten te beoordelen. Je hebt natuurlijk gelijk dat het een raar format is, maar ik ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
pi_201183561
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:29 schreef Riparius het volgende:
maar ik ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Ja wordt wel spannend denk ik. Maar is wel grappig bijv. met dit format zouden bepaalde kandidaten van K3 zoekt K3 niet door zijn.

Op insta en tiktok lijkt iedereen best wel fan te zijn van nr 3 trouwens!
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201184249
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:43 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ja wordt wel spannend denk ik. Maar is wel grappig bijv. met dit format zouden bepaalde kandidaten van K3 zoekt K3 niet door zijn.

Op insta en tiktok lijkt iedereen best wel fan te zijn van nr 3 trouwens!
Heb je een naam van die nummer 3?

Ik heb nog maar een paar audities bekeken, maar Babette Englebert sprong er voor mij wel (positief) uit.
pi_201184834
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:32 schreef Riparius het volgende:
Heb je een naam van die nummer 3?

Jemaima als het goed is! Ze heeft hier stijl haar, in die voor audities had ze braids.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201267513
SBS6 heeft ook eindelijk een teaser/trailer voor K2 zoekt K3


+ hier nemen Hanne en Marthe en kijkje in de studio:

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201273251
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:23 schreef Poedelpoes het volgende:
SBS6 heeft ook eindelijk een teaser/trailer voor K2 zoekt K3
Ik blijf het vreemd vinden dat SBS6 pas op 24 september begint, komende zaterdag om 20:30 is de eerste aflevering al bij VTM te zien. In 2009 liep SBS6 met K2 zoekt K3 steeds één dag voor op VTM, en daar was destijds ook al veel kritiek op omdat daardoor al steeds voor de uitzending in België bekend was wie er af zouden vallen en wie er door zouden gaan. Alleen de live finale werd toen wel gelijktijdig uitgezonden. Maar nu bijna 2 weken verschil is echt niet goed.
pi_201274260
Er is nu een live-album uit.. weet iemand of die ook op CV/DVD verschijnt?
pi_201277465
IK BEGIN ALVAST EEN NIEUW TOPIC
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')