abonnement Unibet Coolblue
pi_195730871
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Haha, die is flink ZIEDEND.
Net haar Facebook bekeken, haar naam staat in de video beschrijving onderin.

Haar Facebook is precies waar Lubach het over heeft.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195730922
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:47 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Net haar Facebook bekeken, haar naam staat in de video beschrijving onderin.

Haar Facebook is precies waar Lubach het over heeft.
Hehe, inderdaad ja. Die goed de weg kwijt. 8)7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195731049
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Haha, die is flink ZIEDEND.
Wie is die heks?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_195731075
quote:
11s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:40 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat pedo gedoe heb ik ook niets mee.
Maar dat is nu net het punt. Als je nu in de complot wereld duikt kom je uit bij lange zwans en die heeft het daar over.
Vervolgens laten ze een onzekere knul op tv zien met een bordje 'Rutte is een satanistische pedo'.
En ja hoor alle waarheidszoekers zijn complotwappies.
Dat maak jij ervan.
pi_195731104
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:59 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Wie is die heks?
Nadia Denise Duinker
https://m.facebook.com/profile.php?id=300300370
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195731188
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:38 schreef schommelstoel het volgende:
Dit was te verwachten natuurlijk.

Lol ze doet ook alsof dat van die vrouw van Ollongren die de producent is van ZML iets nieuws is wat nog nooit in de MSM is geweest. Alsof het een soort zieke diss is _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2020 16:07:29 ]
pi_195731241
quote:
13s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:14 schreef Izzy73 het volgende:
Er is een agenda om het complotdenken uit te bannen.

En mijn recente ervaringen hier op BNW bevestigen dat, de sfeer is steeds grimmiger geworden en het contrast te groot voor enigszins redelijke discussie. Er zijn steeds meer mensen die twijfelen aan officiële berichtgevingen en zich afvragen of de waarheid die ons voorgeschoteld word wel klopt. Dat is natuurlijk geen goed nieuws voor "the powers that should not be". Dus wat doe je, je maakt een vangnet voor degenen die daar naar op zoek gaan in de vorm van gecontroleerde oppositie. Zogenaamde vrije geesten die echte feiten mengen met onzin en absurde theorieën. Voor de nieuwe waarheidszoeker lastig om te doorzien en voor de mensen die complotdenkers wantrouwen een handige tool om mee te schermen.

Een paar goede voorbeelden in Nederland zijn Micha Kat, Lange Frans, Jenssen, Janet Ossebaard en Sven Hulleman. QAnon, David Icke, Alex Jones spelen bewust of onbewust die rol in internationale complotwereld enz.

Velen vragen hier op BNW telkens wat de rol van Trump is. Nou dat moet nu toch wel duidelijk worden, al vanaf dag één roept hij de meest controversiële dingen en heeft hij het over "fake news". De MSM zet hem al vanaf dag één weg als idioot en zie hoe er nu door de meesten over hem gesproken wordt. Ook tijdens de corona hoax roept Trump weer vanalles waar menigeen van achter zijn oren krabt. En nu heeft arme Donald ineens zelf corona. Hij is dus helemaal geen vijand van de cabal maar hij doet alsof, hij is immers zelf multimiljonair. En denk maar niet dat "The powers that should not be" iemand als president van de VS tolereren die tegen hen is.

Het gecontroleerde complotdenken is dus een valkuil geworden voor waarheidszoekers.

Net Lubach gekeken, en dat was het ultieme voorbeeld van het stigmatiseren van de waarheidszoeker.
Erg jammer want ik had Lubach hoog zitten.

What's next? Een nieuwe hoax waarbij een zogenaamde complotdenker een aanslag pleegt?
Wie vind jij dan wel een goed persoon om te volgen die geen controlled oppositie is? Lubach zit op publieke omroep dus die is sowieso controlled dus ik vind t opmerkelijk dat je die wel hoog had zitten.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 16:17:00 #58
236264 crew  capricia
pi_195731325
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:38 schreef schommelstoel het volgende:
Dit was te verwachten natuurlijk.

Die FB bekeken.
Dit soort mensen maken dat de pandemie alleen maar langer duurt, en dat er strengere regels nodig waren. Een soort self fulfilling prophecy dus.
Definitely not CIA
pi_195731337
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nou, dan zullen we Lubach binnenkort ook wel in jullie lijstje van perverse Moloch-aanbidders terugvinden, niet?
Een overheidpuppet, totaal niet serieus te nemen dus
pi_195731470
Op deze manie proberen ze het tegengeluid monddood te maken, ..laat ze lekker lullen joh.
Gewoon der om lachen en weer door.
pi_195731473
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:17 schreef capricia het volgende:

[..]

Die FB bekeken.
Dit soort mensen maken dat de pandemie alleen maar langer duurt, en dat er strengere regels nodig waren. Een soort self fulfilling prophecy dus.
Precies dit.
Als deze mensen zich wel even hadden gehouden aan de maatregelen, dan was de situatie die er nu is totaal anders geweest.

Ik riep in het begin meteen al, voor een intelligente lockdown heb je intelligente mensen nodig.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 19 oktober 2020 @ 16:27:05 #62
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195731492
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:38 schreef schommelstoel het volgende:
Dit was te verwachten natuurlijk.

Iedereen mag je belachelijk maken, behalve mij! _O- Manmanman.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 16:28:30 #63
236264 crew  capricia
pi_195731507
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:25 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Precies dit.
Als deze mensen zich wel even hadden gehouden aan de maatregelen, dan was de situatie die er nu is totaal anders geweest.

Ik riep in het begin meteen al, voor een intelligente lockdown heb je intelligente mensen nodig.
Het zijn usefull idiots die aangestuurd worden om ons land en het vertrouwen in onze staat te ondermijnen.
Definitely not CIA
pi_195731561
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:25 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Precies dit.
Als deze mensen zich wel even hadden gehouden aan de maatregelen, dan was de situatie die er nu is totaal anders geweest.

Wat een onzin.
pi_195731576
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:25 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Precies dit.
Als deze mensen zich wel even hadden gehouden aan de maatregelen, dan was de situatie die er nu is totaal anders geweest.

Dat kan je onmogelijk zeggen, waar is t bewijs? Genoeg landen die zich aan veel strengere regels hebben gehouden, het heeft t virus niet tegen gehouden.
pi_195731586
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Het zijn usefull idiots die aangestuurd worden om ons land en het vertrouwen in onze staat te ondermijnen.
De ironie
pi_195731781
pi_195731866
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:49 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Goh! Wat een scoop zeg. Daar gaat de hele geloofwaardigheid van Lubach

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195731917
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:33 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Dat kan je onmogelijk zeggen, waar is t bewijs? Genoeg landen die zich aan veel strengere regels hebben gehouden, het heeft t virus niet tegen gehouden.
Ja laten we alle landen met elkaar vergelijken want we zijn allemaal hetzelfde.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 19 oktober 2020 @ 16:59:12 #70
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195731948
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De ironie
Deze keer is het toch echt waar jongens en meisjes , pinokkio spreekt dit jaar wel de waarheid en zet eindelijk het volk voorop O+
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195731959
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Goh! Wat een scoop zeg. Daar gaat de hele geloofwaardigheid van Lubach

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast is totaal niet objectief. Lubach ,de lange arm van Den Haag
  maandag 19 oktober 2020 @ 17:01:03 #72
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195731974
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

oh hier op BNW kunnen we hem gewoon een mooie stempel geven hoor.
van pedofiel tot duivel aanbidder, tot CIA agent ga maar even door..
Nog even en er komt een petitie en zal hij worden aangeklaagd voor misdaden tegen de mensheid!
In nog geen 2,5 uur :P moet een nieuw record zijn ...
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 19 oktober 2020 @ 17:02:20 #73
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195731995
Ik wacht nog op de mededeling dat Rutte ook naar het pedo-preteiland ging.😐
Praat over de hel en je komt er.
pi_195732006
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:57 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ja laten we alle landen met elkaar vergelijken want we zijn allemaal hetzelfde.
Als mensen bang gemaakt worden met t virus wordt er nix anders gedaan dan vergelijken met andere landen. "Over 2 weken is het hier Italië!!!"
  maandag 19 oktober 2020 @ 17:07:40 #75
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195732069
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:02 schreef Scheepskok het volgende:
Ik wacht nog op de mededeling dat Rutte ook naar het pedo-preteiland ging.😐
Ik wacht nog op de onderste steen van mh17
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195732258
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik wacht nog op de onderste steen van mh17
Nog even blijven wachten.

Ondertussen kan je op de NPO de verhalen van slachtoffers van corona beluisteren. Zij bespreken welke gevolgen de ziekte voor hun heeft. Dagelijks direct na het Acht-uur journaal.
COR / Corona TV: We Houden Vol
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195732304
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nog even blijven wachten.

Ondertussen kan je op de NPO de verhalen van slachtoffers van corona beluisteren. Zij bespreken welke gevolgen de ziekte voor hun heeft. Dagelijks direct na het Acht-uur journaal.
COR / Corona TV: We Houden Vol
Waarom zou je dagelijks naar de gevolgen voor de coronaslachtoffers luisteren? Doe je dat ook bij mensen die kanker hebben? ik word liever niet depressief.
pi_195732315
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:15 schreef Summers het volgende:

Spiritueel gezien is dit een oorlog voor onze ziel , een gevecht tussen dark en light .
De gouden eeuw is begonnen en daar hoort een bewustzijnverandering bij ,.The great awakening . Of word ook wel de overgang van de derde naar de 5de dimensie genoemd of nieuwe aarde enz .

Dat houd oa ook in dat we bewust gaan worden van de evil in deze wereld zoals the cabal deep state enz .
Die waarheid is nu naar boven aan het komen en kan niet meer verborgen blijven omdat steeds meer mensen er licht op schijnen zodat iedereen daar bewust van kan worden en zijn bewustzijn kan shiften naar een niveau die past in de gouden eeuw .

Qanon promoot zelfstandig nadenken want dan maak je die shift in bewustzijn en is dus actueel en komt overeen met wat ik ervaar . De msm uiteraard niet want die zend alleen uit wat onze slavernij bevorderd angst angst angst .en luister naar de aangewezen experts . Dat is juist het omgekeerde en ontmoedigen van zelfstandig nadenken .

Verkondigt QAnon dit ook?
pi_195732350
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:20 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Waarom zou je dagelijks naar de gevolgen voor de coronaslachtoffers luisteren? Doe je dat ook bij mensen die kanker hebben? ik word liever niet depressief.
Er is ook reality tv waar zulk soort patienten in voorkomen. Hopelijk zorgt dit programma er voor dat de kijkers van corona tv de ziekte niet onderschatten en ze gewoon aan de voorschriften houden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 19 oktober 2020 @ 18:38:32 #80
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195733663
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nog even blijven wachten.

Ondertussen kan je op de NPO de verhalen van slachtoffers van corona beluisteren. Zij bespreken welke gevolgen de ziekte voor hun heeft. Dagelijks direct na het Acht-uur journaal.
COR / Corona TV: We Houden Vol
Oh wow staatspropaganda op volle toeren die ik dus 100% ga vermijden ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 19 oktober 2020 @ 18:46:54 #81
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195733808
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Verkondigt QAnon dit ook?
Vele zitten meer in de christelijke hoek zoals freedom force battalion op youtube
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 19 oktober 2020 @ 19:28:28 #82
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195734496
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:10 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Wie vind jij dan wel een goed persoon om te volgen die geen controlled oppositie is? Lubach zit op publieke omroep dus die is sowieso controlled dus ik vind t opmerkelijk dat je die wel hoog had zitten.
Lubach heeft gewoon een grappig programma, en stipt vaak goede onderwerpen aan. Ik zie hem niet als een echte waarheidszoeker maar gewoon entertainment. Er zijn zoveel mensen die ik volg maar ga die hier niet noemen. Weet al hoe daar op gereageerd gaat worden. :) Stuur me maar een dm.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 19 oktober 2020 @ 19:31:03 #83
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195734548
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Oh wow staatspropaganda op volle toeren die ik dus 100% ga vermijden ^O^
Haha, er is nu ook een documentaire op netflix over Bill Gates.
Na 20 min. trok ik het echt niet meer. :r
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 19 oktober 2020 @ 19:34:32 #84
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195734625
quote:
11s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:31 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha, er is nu ook een documentaire op netflix over Bill Gates.
Na 20 min. trok ik het echt niet meer. :r
Dapper hoor ik begin er niet eens aan , 20 min wauw _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 19:38:26 #85
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195734744
quote:
11s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:28 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Lubach heeft gewoon een grappig programma, en stipt vaak goede onderwerpen aan. Ik zie hem niet als een echte waarheidszoeker maar gewoon entertainment. Er zijn zoveel mensen die ik volg maar ga die hier niet noemen. Weet al hoe daar op gereageerd gaat worden. :) Stuur me maar een dm.
Enig idee waarom daar zo op gereageerd wordt?

_O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 19 oktober 2020 @ 19:47:22 #86
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195734952
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:15 schreef Summers het volgende:

Spiritueel gezien is dit een oorlog voor onze ziel , een gevecht tussen dark en light .
De gouden eeuw is begonnen en daar hoort een bewustzijnverandering bij ,.The great awakening . Of word ook wel de overgang van de derde naar de 5de dimensie genoemd of nieuwe aarde enz .

Dat houd oa ook in dat we bewust gaan worden van de evil in deze wereld zoals the cabal deep state enz .
Die waarheid is nu naar boven aan het komen en kan niet meer verborgen blijven omdat steeds meer mensen er licht op schijnen zodat iedereen daar bewust van kan worden en zijn bewustzijn kan shiften naar een niveau die past in de gouden eeuw .
Hey, ik ben het grotendeels wel met je eens, maar vraag me af wat je bedoelt met de gouden eeuw?
Ik weet dat we sinds 2012 in het bronzen tijdperk zijn beland maar weet niet of we dan hetzelfde bedoelen. :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 19 oktober 2020 @ 19:50:39 #87
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195735049
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Dapper hoor ik begin er niet eens aan , 20 min wauw _O-
Ja was gewoon benieuwd, maar is veel te eenzijdig en kritiekloos.
Wel opvallend dat ze nu een docu over hem uitzenden. :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 19 oktober 2020 @ 19:54:46 #88
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195735161
quote:
11s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:50 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja was gewoon benieuwd, maar is veel te eenzijdig en kritiekloos.
Wel opvallend dat ze nu een docu over hem uitzenden. :)
The truman show :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 19 oktober 2020 @ 20:02:46 #89
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195735433
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2020 03:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
De discussies begonnen ooit, toen het internet nog maar net was uitgevonden, erg interessant.
Het waren daadwerkelijk mensen die twijfelden aan de officiele vertellingen op televisie, internet bestond destijds vooral uit intellectuelen en heel erg veel nerds (voor Bep met Feestboek was het internet echt nog te ingewikkeld en te kostbaar, immers je betaalde per minuut) en poogden onderzoek te doen.

Dan spreken we over zo 2003, ik was nog in de pubertijd en internet was duur, maar de berichten waren erg interessant. Er waren nog geen trollen, geen extreem-rechtse mafklappers en het onderzoek was gebaseerd op twijfelende mensen, die de waarheid dus niet wisten, maar ergens trachtten achter te komen.

Ik ben een tijd actief geweest op dit subforum, vooral zo rond 2010, maar het werd meer en meer een PVV-fanclubje en later een Trump-fanclub. Iedere politicus is corrupt en pedofiel, maar Geert, Thierry en Trump uiteraard niet.
Het werd ook meer en meer een extreem-rechts clubje en men onderzocht helemaal niets meer, men werd helemaal vol van zichzelf. Op BNW wist men alles al, men hoefde niet meer verder te zoeken, men was wakker en zij die niet op Trump stemmen of de PVV zijn schapen en men hoefde al helemaal niets meer te onderzoeken.

Wat begon als een heel interessant initiatief uit de tijden dat er ook nog goede en gedegen fora bestonden zoals Terdiscussie is nu een Trump-fanclub geworden vol met schreeuwlelijken die iedereen maar van pedofilie betichten en al helemaal niet meer aan onderbouwing doen. Iedereen is een reptiel en de aarde is plat en daar kan niet aan getornd worden. Men twijfelt hier nog minder aan het eigen gelijk dan de NOS.

Het is heel spijtig, want juist door vragen te stellen, zonder zelf het antwoord al in te vullen, kan je verder komen. En soms, ja soms is er gewoon geen antwoord.

Dat de NOS en journalisten in haar algemeenheid vaak zeer onzorgvuldig te werk gaan en gewoon geen goede en kritische vragen stellen (uit angst dat ze de volgende keer niet op een persconferentie welkom zijn) en soms ook onwaarheden of onvolledigheden verkondigen, impliceert niet dat je dan maar alle zooi van Q Anon een op een klakkeloos moet overnemen of van Jensen. Dan ben je namelijk net zo'n schaap als de schapen die je meent te bestrijden.

Ik mis gewoon de goede discussies die er waren zo'n 12 jaar geleden.

En misschien moet internet maar weer iets exclusiefs voor nerds worden, zoals in 2003, het heeft de kwaliteit er duidelijk niet op verbeterd.

Wie ik nu wel moet geloven? De NOS? Zeker niet. Alex Jones of QAnon? Ook niet. Trump en Geert? Nee.

Geen idee wie ik moet geloven, misschien is het tijd meer vraagtekens te plaatsen en minder uitroeptekens.
Ik ben ook begonnen met zoeken naar de waarheid uit mezelf. Dat er nu zoveel tegenstrijdige info op internet staat maakt het inderdaad steeds onoverzichtelijker en wellicht is dat ook de bedoeling van de powers that should not be. Het nagenoeg onmogelijk maken van het vinden van de waarheid omtrent alle onderwerpen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 19 oktober 2020 @ 20:16:02 #90
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195735760
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Hoi Summers, namaste en zo. :P

Ik lees al een hele tijd je schrijven en bekijk vol aandacht de plaatjes die je post hier.

Ik vind zelfstandig denken erg belangrijk, maar als je een op een alles overneemt hetgeen Trump verkondigt of QAnon (terwijl nog altijd niemand weet wie QAnon precies is) of Robert Jensen en dus niet zelf op onderzoek gaat maar van het internet gewoon zaken kopieert, lijk je dan niet erg op diegene zoals de NOS die je juist zegt te bestrijden?

Ik geloof de NOS vaak ook niet, maar ik heb echt op dit subforum zulke onzin voorbij zien komen en helaas is dat gewoon gekopieerde onzin en dus niet zelfstandig onderzocht.

Ik weet het antwoord niet, maar zou het niet beter zijn vraagtekens te zetten soms en veel minder uitroeptekens?

Hugo de Jonge vertrouw ik totaal niet, maar een lange Frans of Janette Ossebaard nog veel minder.

Wie dan wel?

Geen idee, ik wandel gewoon door de natuur zoveel mogelijk, heb een beetje afstand genomen van het internet al jaren geleden, ik kijk naar boven als ik door de bergen wandel met knisperende sneeuw onder mijn voeten, vogels die kwetteren in de bomen, dennenbomen die ruisen alsof ze spreken, een zachte wind die door het besneeuwde landschap waait en ik kijk naar boven en ik ben verwonderd.
Misschien is dat de enige waarheid, het vraagteken, de verwondering ...
Dat laatste volgens mij het beste wat je kan doen. Afstand nemen en tot jezelf komen. Ga zelf ook al heel mijn leven de natuur in en dat is wat mij betreft de beste plek om tot jezelf te komen. Weg van de drukte en de ruis en terug naar de basis en de rust. De waarheid zit volgens mij in jezelf, en er is maar één manier om waarheid te vinden en dat is naar jezelf luisteren. Dan merk je vanzelf dat er van alles niet klopt in ons wereldbeeld en kan je zoektocht beginnen. Vandaar ook zoveel gecontroleerde oppositie om het je zo lastig mogelijk te maken en op het verkeerde been te zetten.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Beste debater 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 20:17:57 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195735804
Zwaartekracht wordt niet minder waar omdat je zelf 'aanvoelt' dat het niet waar is...

:7
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 19 oktober 2020 @ 20:45:57 #92
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195736353
quote:
11s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:47 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hey, ik ben het grotendeels wel met je eens, maar vraag me af wat je bedoelt met de gouden eeuw?
Ik weet dat we sinds 2012 in het bronzen tijdperk zijn beland maar weet niet of we dan hetzelfde bedoelen. :)
Er word gesproken over 1000 jaar vrede , Een eeuw is maar 100 jaar _O-

https://www.lightchanneltv.org/post/12-1-000-jaar-van-vrede
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 00:37:36 #93
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195740619
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:45 schreef Summers het volgende:

[..]

Er word gesproken over 1000 jaar vrede , Een eeuw is maar 100 jaar _O-

https://www.lightchanneltv.org/post/12-1-000-jaar-van-vrede
Kon niet helemaal goed inschatten wat dit voor site was omdat de pagina's niet wilden laden. My bad O+
Maar heb wel het idee dat het een christelijke site was, ben je gelovig als ik vragen mag?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 01:24:32 #94
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195740860
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 00:37 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Kon niet helemaal goed inschatten wat dit voor site was omdat de pagina's niet wilden laden. My bad O+
Maar heb wel het idee dat het een christelijke site was, ben je gelovig als ik vragen mag?
Ja anders googlen was idd christelijk
Ik heb geen religie wel spiritueel ingesteld maar waarheden zijn overal te vinden ook in religie .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195741774
Leuk topic. Was vroeger nooit een 'complotdenker', maar ik kan er gewoon niet meer in geloven dat het echt deugt. Reptillians geloof ik niet in. 5G? Boeit me niet. De aarde is rond. Maar één ding is me wel duidelijk: alles hangt samen via vergaande belangenverstrengeling, het bankensysteem is een fundamenteel niet-deugend systeem en als je een tijdje vrij intensief het reguliere nieuws volgt kun je na verloop van tijd veel zaken aan elkaar linken. Neem bijv. ook zaken als Epstein en de 'Demming'-doofpot. Wil er graag in geloven dat het allemaal wél deugt, maar als je het eenmaal zo ziet kun je niet meer terug. Iets met een rode pil. -O-
En dan hebben we het nog niet eens over corona gehad en hoeveel misstanden er plaatsvinden en leugens er verteld worden.

Bovendien is enigszins begrijpen hoe dit in elkaar steekt voor velen heel beangstigend en je moet veel wat je denkt te weten heroverwegen. Het is, kortom, erg complex en een goed alternatief voor deze problematiek heb ik uiteraard niet voor handen.

En ook mij is het opgevallen dat de aanval op complottheorieën is geopend, wat natuurlijk aangeeft dat ze zich meer in het nauw voelen gedreven dan ooit tevoren.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 06:24:01 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195741875
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 05:56 schreef n__n het volgende:
Leuk topic. Was vroeger nooit een 'complotdenker', maar ik kan er gewoon niet meer in geloven dat het echt deugt. Reptillians geloof ik niet in. 5G? Boeit me niet. De aarde is rond. Maar één ding is me wel duidelijk: alles hangt samen via vergaande belangenverstrengeling, het bankensysteem is een fundamenteel niet-deugend systeem en als je een tijdje vrij intensief het reguliere nieuws volgt kun je na verloop van tijd veel zaken aan elkaar linken. Neem bijv. ook zaken als Epstein en de 'Demming'-doofpot. Wil er graag in geloven dat het allemaal wél deugt, maar als je het eenmaal zo ziet kun je niet meer terug. Iets met een rode pil. -O-
En dan hebben we het nog niet eens over corona gehad en hoeveel misstanden er plaatsvinden en leugens er verteld worden.

Bovendien is enigszins begrijpen hoe dit in elkaar steekt voor velen heel beangstigend en je moet veel wat je denkt te weten heroverwegen. Het is, kortom, erg complex en een goed alternatief voor deze problematiek heb ik uiteraard niet voor handen.

En ook mij is het opgevallen dat de aanval op complottheorieën is geopend
, wat natuurlijk aangeeft dat ze zich meer in het nauw voelen gedreven dan ooit tevoren.
Het verbaasd me niet zoveel.
Iedereen kan zoveel zeggen, op Facebook YouTube forums en ga maar even door.
Door mobiele telefoons heeft iedereen nu toegang tot het internet en informatie is meer toegankelijk dan ooit.

Zie het geval van Alex Jones, en de rechtzaak die hij tegen zich kreeg, doordat hij opriep om familie leden en bewoners en getuigen van de Sandy hook schietpartij lastig te gaan vallen, en te bedreigen.
Vaak zonder enige vorm van bewijs.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195744301
Wat ik niet begrijp is dat users die niets moeten hebben van BNW hier-vaak dag in dag uit- komen posten om de users die wel wat met deze materie hebben belachelijk te maken en zelfs uit te schelden.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:35:47 #98
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195744493
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 06:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het verbaasd me niet zoveel.
Iedereen kan zoveel zeggen, op Facebook YouTube forums en ga maar even door.
Door mobiele telefoons heeft iedereen nu toegang tot het internet en informatie is meer toegankelijk dan ooit.

Zie het geval van Alex Jones, en de rechtzaak die hij tegen zich kreeg, doordat hij opriep om familie leden en bewoners en getuigen van de Sandy hook schietpartij lastig te gaan vallen, en te bedreigen.
Vaak zonder enige vorm van bewijs.
Sandy hook was een false flag voor guncontrol

Robert Steele, Alex Jones “Threw” The Sandy Hook False Flag Lawsuit — Was He Bribed or Blackmailed?

quote:
When Alex Jones was sued over Sandy Hook, I was among those who offered to help him line up the considerable evidence that Sandy Hook was a false flag event orchestrated by the Federal Emergency Management Agency (FEMA). He refused help from me and many others.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195744599
quote:
Je "punt " proberen te maken over de ruggen van dode kinderen is wel misselijk zeg. :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:44:42 #100
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195744634
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je "punt " proberen te maken over de ruggen van dode kinderen is wel misselijk zeg. :r
Falseflags horen bij de realiteit
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')