abonnement Unibet Coolblue
pi_195719927
quote:
Ten noordwesten van Parijs is een man onthoofd. In de buurt van zijn lichaam trof de politie een andere man aan, met een mes in zijn hand. De agenten openden het vuur en hebben die man daarbij gedood.

De speciale terreurafdeling van de Franse justitie is een onderzoek gestart. Dat betekent dat er zware vermoedens zijn dat het om terrorisme gaat.

Een en ander speelde zich af in de plaats Eragny sur Oise, enkele tientallen kilometers van Parijs. Rond 5 uur 's middags trof de politie de man met het mes op straat aan. Die weigerde zijn mes weg te leggen toen hem dat gevraagd werd. Hij zou zich 'agressief en bedreigend' gedragen hebben. Daarop schoten de agenten, waarbij de man dodelijk werd geraakt.

Leraar

In de buurt werd vervolgens het stoffelijk overschot aangetroffen van de andere man. Die was volgens bronnen bij de politie onthoofd. Volgens de eerste berichten was het slachtoffer een leraar. Over de motieven van de dader is nog niets officieels bekend. Volgens dagblad Le Parisien zou de leraar op school les hebben gegeven over vrijheid van meningsuiting en daarbij spotprenten van Mohamed hebben laten zien.
https://www.ad.nl/buitenl(...)dgeschoten~ab96ffd4/
pi_195719941
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:38 schreef warwarandwar het volgende:
Mensen die zogenaamd protesteren zijn islam vijanden. Waarom zijn ze niet kritisch op het feit dat die leraar een profeet van een religie met 2 miljard volgelingen beledigt? Dan kun je toch verwachten om in stukken gesneden te worden? Er is heus wel een die gek genoeg is die dat doet. Als ik vandaag een religie met zoveel aanhangers ga beledigen dan kan ik ook alles verwachten. Logisch. Dat is namelijk zoeen groot groep dat er zeker wel eentje is die gek genoeg is die doordraait.
Een pareltje weer hoor!
pi_195720228
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:38 schreef warwarandwar het volgende:
Mensen die zogenaamd protesteren zijn islam vijanden. Waarom zijn ze niet kritisch op het feit dat die leraar een profeet van een religie met 2 miljard volgelingen beledigt? Dan kun je toch verwachten om in stukken gesneden te worden? Er is heus wel een die gek genoeg is die dat doet. Als ik vandaag een religie met zoveel aanhangers ga beledigen dan kan ik ook alles verwachten. Logisch. Dat is namelijk zoeen groot groep dat er zeker wel eentje is die gek genoeg is die doordraait.
Eet jij rundvlees?
Nou dan beledig jij daarmee 1,25 miljard hindoestanen, hoe durf je!
  zondag 18 oktober 2020 @ 20:50:14 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195720358
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:26 schreef AchJa het volgende:
Dat betekent dat er zware vermoedens zijn dat het om terrorisme gaat.
No shit. :')
Wie leidt dat onderzoek daar? Inspector Clouseau?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195720373
Live verslag van de demo op de dam!

Linkklik.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195720377
Het slachtoffer is van Joodse komaf, ik geloof dat dit eerder een racistisch motief heeft dan terrorisme.
https://www.haaretz.com/w(...)-extremism-1.9244668
Vakman pur sang
pi_195720598
Wordt toch eens tijd om religies uit te bannen. Toch altijd weer gezeik met een kleine groep religieuzen die het voor de rest verpesten.

Iemand werkbare ideen over waar te beginnen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_195720623
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:43 schreef warwarandwar het volgende:
Volgens de islam zelf , dus als we vanuit de Koran bekijken dan is het zo dat als iemand Allah of de profeet uitscheld , je die gene niet mag slaan of iets. Dat is streng verboden volgens de Koran. Als je puur door dit feit iemand vermoord ben je simpel weg fout bezig. Veel mensen kennen de Koran niet en maken dus dit soort fouten.
Het afbeelden van de profeet is ten strengste "verboden". Bij het overtreden dient de dader "voorbeeldig bestraft te worden" (Arabist Hans Jansen -Islam voor varkens apen ezels en andere beesten).

Op belediging van de profeet staat de doodstraf.

Daarbij; soera 8:12; "Voorwaar, Ik ben met jullie, versterk daarom degenen die geloven. Ik zal angst werpen in de harten van degenen die ongelovig zijn. Sla dan hun hoofden af en sla al hun vingers en tenen af."

Houd een ander voor de gek. :W
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195720653
quote:
4s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:10 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Het afbeelden van de profeet is ten strengste "verboden". Bij het overtreden dient de dader "voorbeeldig bestraft te worden" (Arabist Hans Jansen -Islam voor varkens apen ezels en andere beesten).

Op belediging van de profeet staat de doodstraf.

Daarbij; soera 8:12; "Voorwaar, Ik ben met jullie, versterk daarom degenen die geloven. Ik zal angst werpen in de harten van degenen die ongelovig zijn. Sla dan hun hoofden af en sla al hun vingers en tenen af."

Houd een ander voor de gek. :W
Dat je berhaupt nog reageert op dat soort 'ja maar die religieuzen hebben het niet goed begrepen want religie x is heus vredelievend' onzin.

Het is allemaal hatelijke bullshit, gebruikt om andersdenkenden buiten te sluiten of zelfs te vervolgen. Weg ermee, allemaal.

Laten we beginnen met het schrappen van alle voordelen die religieuze organisaties genieten. Een religie is niets meer dan een mening (en da ook nog eens een hele slechte), en daar hoeven we niets voor te faciliteren.
"Pools are perfect for holding water"
pi_195720659
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:38 schreef warwarandwar het volgende:
Mensen die zogenaamd protesteren zijn islam vijanden. Waarom zijn ze niet kritisch op het feit dat die leraar een profeet van een religie met 2 miljard volgelingen beledigt? Dan kun je toch verwachten om in stukken gesneden te worden? Er is heus wel een die gek genoeg is die dat doet. Als ik vandaag een religie met zoveel aanhangers ga beledigen dan kan ik ook alles verwachten. Logisch. Dat is namelijk zoeen groot groep dat er zeker wel eentje is die gek genoeg is die doordraait.
Ook ik wil jou even bedanken voor het feit dat k jij hier weer even aantoont dat de islam en het moderne westen samen een totaal kansloos verhaal is.

Dankjewel.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:17:52 #12
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195720781
quote:
4s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:10 schreef SpaceOddity het volgende:
"Ik zal angst werpen in de harten van degenen die ongelovig zijn. Sla dan hun hoofden af en sla al hun vingers en tenen af."
Misschien kan een islamitische user uitleggen waarom je zo graag bij deze 'gezellige' club zou willen horen -O-
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:26:48 #14
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195720967
quote:
15s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:21 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Misschien kan een islamitische user uitleggen waarom je zo graag bij deze 'gezellige' club zou willen horen -O-
Dat kunnen ze. Dan krijg je de "weet je wel wat er allemaal in de Bijbel staat" riedel.

Als je dan doorvraagt naar het verschil van beide rolmodellen (de n passief en z'n volgers vragend z'n moordenaars te vergeven, de ander aggresief en z'n volgers opdragend wraak te nemen) blijken de argumenten vaak op, en vliegen de trolpogingen en verdere dawataal onzin je om de oren.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:35:24 #16
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_195720990
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

Een pareltje weer hoor!
Deze user is duidelijk in de war... drie keer zelfs, en driemaal is scheepsrecht.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_195721010
Komen ze weer aankakken met losse verzen zonder de context ook maar enigszins te bestuderen hoor _O-

Ga lekker “moslims” die dit misbruiken lastigvallen achterlijke tokkies

Fijne avond nog
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:38:48 #18
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195721040
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:36 schreef Selenophilia het volgende:
Komen ze weer aankakken met losse verzen zonder de context ook maar enigszins te bestuderen hoor _O-

Ga lekker “moslims” die dit misbruiken lastigvallen achterlijke tokkies

Fijne avond nog
Achterlijke Tokkies wederom... :') *O*

Anyway, volgens je mattie vroeg hij er om... Want een cartoon van plofeet is natuurlijk een ernstige belediging welke met onthoofding bestraft dient te worden...
pi_195721080
quote:
10s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:38 schreef AchJa het volgende:

[..]

Achterlijke Tokkies wederom... :') *O*

Anyway, volgens je mattie vroeg hij er om... Want een cartoon van plofeet is natuurlijk een ernstige belediging welke met onthoofding bestraft dient te worden...
mijn mattie? :')
Ongelofelijk lol doei
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:43:33 #20
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195721139
Vraag me serieus af of jullie wel daadwerkelijk medeleven hebben met de man die om het leven is gebracht, want ik zie hier alleen maar een stel stijve pikken rondhangen die blij moslims bashen. Leuke tijdverdrijf voor een stelletje zielige nietsnutten, geeft jullie waarschijnlijk enigszins een goed gevoel over jezelf. :)

Veel plezier nog fappers :W
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:50:33 #22
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195721222
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:46 schreef Selenophilia het volgende:
Vraag me serieus af of jullie wel daadwerkelijk medeleven hebben met de man die om het leven is gebracht, want ik zie hier alleen maar een stel stijve pikken rondhangen die blij moslims bashen. Leuke tijdverdrijf voor een stelletje zielige nietsnutten, geeft jullie waarschijnlijk enigszins een goed gevoel over jezelf. :)

Veel plezier nog fappers :W
Je vergeet "achterlijke Tokkies"...

Anyway, ik was oprecht benieuwd of je een antwoord op de vraag had.
pi_195721421
Wat is dat met al die nieuwe moslim leden de laatste weken?
pi_195721556
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:43 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Eet jij rundvlees?
Nou dan beledig jij daarmee 1,25 miljard hindoestanen, hoe durf je!
Moet je in India doen. Kijken of je dat gaat overleven!
pi_195721580
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:03 schreef ReplaR het volgende:
Wat is dat met al die nieuwe moslim leden de laatste weken?
Gewoon allemaal een en dezelfde user die om de zoveel tijd een nieuwe kloon maakt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195721586
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:36 schreef Selenophilia het volgende:
Komen ze weer aankakken met losse verzen zonder de context ook maar enigszins te bestuderen hoor _O-

Ga lekker “moslims” die dit misbruiken lastigvallen achterlijke tokkies

Fijne avond nog
De dader heeft dan ook de context gemist.

Dan is er ergens iets niet goed gegaan natuurlijk.
pi_195721904
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:13 schreef skrn het volgende:

[..]

De dader heeft dan ook de context gemist.

Dan is er ergens iets niet goed gegaan natuurlijk.
83% of Pakistanis support stoning adulterers
78% of Pakistanis support killing apostates

NOP Research: 68% of British Muslims support the arrest and prosecution of anyone who insults Islam;

Islam, Human Rights and Public Opinion (Durie refers to 2006 poll): 58% of Indonesians believe adulterers should be stoned to death.

World Public Opinion: 64% of Egyptians said it was “very important for the government” to “apply traditional punishments for crimes such as stoning adulterers.”

Pew Research (2010): 77% of Egyptian Muslims favor floggings and amputation
58% of Jordanian Muslims favor floggings and amputation
36% of Indonesian Muslims favor floggings and amputation
82% of Pakistanis favor floggings and amputation
65% of Nigerian Muslims favor floggings and amputation

Er zijn echt een heleboel islamieten die dat donderse boek en de bijbehorende pruttel niet goed weten te interpreteren.

Is overigens een klein greepje dit.
  zondag 18 oktober 2020 @ 22:36:15 #28
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195722063
quote:
4s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:10 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Het afbeelden van de profeet is ten strengste "verboden". Bij het overtreden dient de dader "voorbeeldig bestraft te worden" (Arabist Hans Jansen -Islam voor varkens apen ezels en andere beesten).

Op belediging van de profeet staat de doodstraf.

Daarbij; soera 8:12; "Voorwaar, Ik ben met jullie, versterk daarom degenen die geloven. Ik zal angst werpen in de harten van degenen die ongelovig zijn. Sla dan hun hoofden af en sla al hun vingers en tenen af."

Houd een ander voor de gek. :W
Er is geen koran vers waarin staat dat wanneer iemand Mohammed op een verkeerde manier afbeeld dat je hem mag doden. Pure nonsens. Dat vers die jij aanhaalt is een onderdeel van wanneer er oorlog plaats vind , je dient de context erbij te lezen. Je doet aan cherry picking waardoor het nu lijkt alsof je als moslim zomaar mensen mag doden.

Volgens de Koran is deze meneer dus verkeerd bezig.

Ik vind het trouwens echt naef van die leraar die zoeen tekening maakt en denkt dat het wel goed komt. Er zijn genoeg mensen die de islam leven vanuit een radicale manier met andere boeken (toevoegingen) die zij hadiths noemen. Dus mensen die denken dat er een islam bestaat buiten de Koran om. En ja dan kun je zomaar dingen tegen komen waarin het doden van mensen opeens wel is toegestaan.

Hadith boeken komt niet van God. Man-made books.
pi_195722111
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:13 schreef skrn het volgende:

[..]

De dader heeft dan ook de context gemist.

Dan is er ergens iets niet goed gegaan natuurlijk.
De dader is een radicale soenniet die in hadith boeken gelooft. Er zijn verschillende stromingen binnen de islam doordat de Koran niet bestudeerd wordt. Men denkt dat er boeken zijn die daarbuiten vallen en denken dat dat dus religie is.

In de Koran kun je bijvoorbeeld NIETS vinden over soennieten of sjiieten. Soennisme en sjiisme zijn beide religies die totaal niet voorkomen in de Koran.
  Beste debater 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 22:57:41 #31
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195722338
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:40 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Er is geen koran vers waarin staat dat wanneer iemand Mohammed op een verkeerde manier afbeeld dat je hem mag doden. Pure nonsens. Dat vers die jij aanhaalt is een onderdeel van wanneer er oorlog plaats vind , je dient de context erbij te lezen. Je doet aan cherry picking waardoor het nu lijkt alsof je als moslim zomaar mensen mag doden.

Volgens de Koran is deze meneer dus verkeerd bezig.

Ik vind het trouwens echt naef van die leraar die zoeen tekening maakt en denkt dat het wel goed komt. Er zijn genoeg mensen die de islam leven vanuit een radicale manier met andere boeken (toevoegingen) die zij hadiths noemen. Dus mensen die denken dat er een islam bestaat buiten de Koran om. En ja dan kun je zomaar dingen tegen komen waarin het doden van mensen opeens wel is toegestaan.

Hadith boeken komt niet van God. Man-made books.
Ofwel, we moeten allemaal op eierschalen lopen omdat er legio totaal verknipte fundi's rondlopen?

Kijkend naar wat voor helleholen de meeste islamitische landen zijn zou ik, medunkt, me wat meer zorgen maken over sociale voorzieningen, mensenrechten (vooral voor vrouwen en homo's), veiligheid, arbeid en wonen in die plekken, i.p.v. helemaal leip te gaan over wat inkt en papier.

Laat staan dat je zo'n helhol verlaat en vervolgens elders gaat lopen janken over hoe gemeen de mensen er zijn omdat ze - schokkend - tekeningen maken.

Zolang de islam die slag niet maakt, blijft het niet vreemd dat steeds meer mensen het onderhand wel gehad hebben met die dwingelandij en dunne huid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:00:52 #32
3542 Gia
User under construction
pi_195722411
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:40 schreef warwarandwar het volgende:

Ik vind het trouwens echt naef van die leraar die zoeen tekening maakt en denkt dat het wel goed komt.
Die leraar heeft die tekening niet gemaakt!

Hij geeft een geschiedenisles over de vrijheid van meningsuiting en laat daarbij tekeningen zien die in 't verleden geleid hebben tot een terroristische daad.
pi_195722439
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Die leraar heeft die tekening niet gemaakt!

Hij geeft een geschiedenisles over de vrijheid van meningsuiting en laat daarbij tekeningen zien die in 't verleden geleid hebben tot een terroristische daad.
Op zich een super rele les wel. :)
Vakman pur sang
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:02:43 #34
3542 Gia
User under construction
pi_195722443
Frankrijk gaat nu dus fundi's uitzetten. Vooral die nu in de gevangenis zitten en bijna vrij zullen komen.

Goeie zaak.
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:03:34 #35
3542 Gia
User under construction
pi_195722454
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Op zich een super rele les wel. :)
Ja, het toont ook aan dat de geschiedenis zich herhaalt.
  Beste debater 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 23:16:09 #36
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195722654
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:02 schreef Gia het volgende:
Frankrijk gaat nu dus fundi's uitzetten. Vooral die nu in de gevangenis zitten en bijna vrij zullen komen.

Goeie zaak.
Mooi, opbokken
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195723108
quote:
15s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:21 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Misschien kan een islamitische user uitleggen waarom je zo graag bij deze 'gezellige' club zou willen horen -O-
Dan krijg je dus zoiets als dit;
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:36 schreef Selenophilia het volgende:
Komen ze weer aankakken met losse verzen zonder de context ook maar enigszins te bestuderen hoor _O-

Ga lekker “moslims” die dit misbruiken lastigvallen achterlijke tokkies

Fijne avond nog
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:46 schreef Selenophilia het volgende:
Vraag me serieus af of jullie wel daadwerkelijk medeleven hebben met de man die om het leven is gebracht, want ik zie hier alleen maar een stel stijve pikken rondhangen die blij moslims bashen. Leuke tijdverdrijf voor een stelletje zielige nietsnutten, geeft jullie waarschijnlijk enigszins een goed gevoel over jezelf. :)

Veel plezier nog fappers :W
Afijn, het moge duidelijk zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:40 schreef warwarandwar het volgende:

Er is geen koran vers waarin staat dat wanneer iemand Mohammed op een verkeerde manier afbeeld dat je hem mag doden. Pure nonsens.
Ik zeg niet dat er een koran vers is, het is gewoon verboden om m af te beelden, laat staan een spotprent.
quote:
Dat vers die jij aanhaalt is een onderdeel van wanneer er oorlog plaats vind , je dient de context erbij te lezen. Je doet aan cherry picking waardoor het nu lijkt alsof je als moslim zomaar mensen mag doden.
Halen we de context er bij; zolang de Islam niet wereld dominant is, zal er de gedachte/het sentiment zijn dat de islam ''bedreigt'' word. Het gaat nooit gebeuren dat de islam wereld dominant word, dus spreken we van een ''eeuwige oorlog'', oftewel de (uiterlijke) jihad.
quote:
Volgens de Koran is deze meneer dus verkeerd bezig.

Ik vind het trouwens echt naef van die leraar die zoeen tekening maakt en denkt dat het wel goed komt. Er zijn genoeg mensen die de islam leven vanuit een radicale manier met andere boeken (toevoegingen) die zij hadiths noemen. Dus mensen die denken dat er een islam bestaat buiten de Koran om. En ja dan kun je zomaar dingen tegen komen waarin het doden van mensen opeens wel is toegestaan.

Hadith boeken komt niet van God. Man-made books.
Dan nog, het is wel degelijk een islamitisch dingetje.
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
...zou ik, medunkt, me wat meer zorgen maken over ... mensenrechten (vooral voor vrouwen en homo's)..
Ze zullen zich wel degelijk zorgen maken over de ''rechten van de mens'', maar dan wel vanuit de kant van de Caro verklaring. Dus vrouwen zijn minder ''waard'' dan een man en homoseksualiteit is een absolute zonde en dient daarom zonder uitzondering hevig verhekelt te worden. Dit zal stellig bewaakt worden.
Dit in schril contrast met de ''rechten van de mens'' waar jij nu voor staat.

Ik maak me dus op die manier meer zorgen over de rechten van de mens als het om vrouwen en homo's gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door SpaceOddity op 19-10-2020 00:13:40 ]
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:50:26 #38
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195723117
Hoeveel onthoofdingen moeten nog plaats gaan vinden voordat dat hele schijtgeloof wordt gedeporteerd?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195723199
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:50 schreef Harvest89 het volgende:
Hoeveel onthoofdingen aanslagen moeten nog plaats gaan vinden voordat dat hele schijtgeloof wordt gedeporteerd?
Vergeet de schietpartijen, bomgordels, plettende vrachtwagens en zoutzuuraanvallen niet.

Maar om antwoord te geven op je vraag, zolang de meeste Europeanen op wegkijkpartijen blijven stemmen, zie ik het niet spoedig gebeuren helaas.
  maandag 19 oktober 2020 @ 00:08:04 #40
455560 Logic91
Always stay rational
pi_195723285
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:40 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Er is geen koran vers waarin staat dat wanneer iemand Mohammed op een verkeerde manier afbeeld dat je hem mag doden. Pure nonsens. Dat vers die jij aanhaalt is een onderdeel van wanneer er oorlog plaats vind , je dient de context erbij te lezen. Je doet aan cherry picking waardoor het nu lijkt alsof je als moslim zomaar mensen mag doden.

Volgens de Koran is deze meneer dus verkeerd bezig.

Ik vind het trouwens echt naef van die leraar die zoeen tekening maakt en denkt dat het wel goed komt. Er zijn genoeg mensen die de islam leven vanuit een radicale manier met andere boeken (toevoegingen) die zij hadiths noemen. Dus mensen die denken dat er een islam bestaat buiten de Koran om. En ja dan kun je zomaar dingen tegen komen waarin het doden van mensen opeens wel is toegestaan.

Hadith boeken komt niet van God. Man-made books.
Je realiseert je wel dat je het hier hebt over de mainstream islam zoals deze wordt beleden door meer dan 90% van de moslims? Het koranisme waar jij duidelijk naar hint is slechts een minderheidsopvatting binnen de islam.

Allemaal leuk en aardig maar daar hebben we niets aan als de overweldigende meerderheid wel gebruik maakt van de hadiths. En laten we eerlijk zijn, hoe wil je anders in godsnaam (no pun intended) de religie interpreteren?
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_195723480
quote:
4s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:49 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dan krijg je dus zoiets als dit;
[..]

[..]

Afijn, het moge duidelijk zijn.
[..]

Ik zeg niet dat er een koran vers is, het is gewoon verboden om m af te beelden, laat staan een spotprent.
[..]

Halen we de context er bij; zolang de Islam niet wereld dominant is, zal er de gedachte/het sentiment zijn dat de islam ''bedreigt'' word. Het gaat nooit gebeuren dat de islam wereld dominant word, dus spreken we van een ''eeuwige oorlog'', oftewel de (uiterlijke) jihad.
[..]

Dan nog, het is wel degelijk een islamitisch dingetje.
[..]

Ze zullen zich wel degelijk zorgen maken over de ''rechten van de mens'', maar dan wel vanuit de kant van de Caro verklaring. Dus vrouwen zijn minder ''waard'' dan een man en homoseksualiteit is een absolute zonde en dient daarom zonder uitzondering hevig verhekelt te worden. Dit zal stellig bewaakt worden.
Dit in schril contrast met de ''rechten van de mens'' waar jij nu voor staat.

Ik maak me dus op die manier meer zorgen over de rechten van de mens als het om vrouwen en homo's gaat.
U geeft aan dat er een verbod is op het afbeelden van de profeet Mohammed. En ik zeg juist dat dat klinkklare onzin is. Er is geen enkel koran vers die dat verbied.

Je kunt zulke dingen alleen vinden in hadith boeken. Alleen dat is dus een menselijke toevoeging en iets wat nooit de woord is geweest van God en dus geen onderdeel van de islam.
pi_195723492
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:08 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Je realiseert je wel dat je het hier hebt over de mainstream islam zoals deze wordt beleden door meer dan 90% van de moslims? Het koranisme waar jij duidelijk naar hint is slechts een minderheidsopvatting binnen de islam.

Allemaal leuk en aardig maar daar hebben we niets aan als de overweldigende meerderheid wel gebruik maakt van de hadiths. En laten we eerlijk zijn, hoe wil je anders in godsnaam (no pun intended) de religie interpreteren?
Die mainstream is aan het afsterven. Steeds meer soennieten en sjiieten roepen op tot de ''koranisme'' of te wel , de zuivere islam zoals dat is beschreven in de Koran. God geeft in de Koran aan dat de Koran zelf voldoende is en dat alles over de islam erin is beschreven.

Soennieten en sjiieten kunnen zomaar extreem radicaal worden vanuit die corrupte hadith boeken wat feitelijk gezien een gevaar voor de gehele wereld is. Het is ook vreemd dat de hadith boeken waarin de soennieten en sjiieten in geloven beweren dat de profeet Mohammed een pedofiel is die met een 6 jarige ''aisha'' getrouwd zou zijn geweest.

Ik heb de Koran bestudeerd en de naam van Aisha komt er niet in voor. Ik heb het onderwerp trouwen ook bestudeerd en de Koran geeft duidelijk aan dat je alleen met een ''vrouw'' mag trouwen. Nergens zie ik bijv dat je met peuters of kinderen mag trouwen in de koran.
pi_195723546
Profeetspotprenten op ieder bushokje in Frankrijk, aub.
pi_195723554
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:49 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Jajaja man man man wat een bullshit. Moslims zijn gwn kut en horen hier niet.
Ze horen hier wel. Een zeer groot deel is gewoon hier geboren. Binnen Europese grenzen wonen meer als 30 miljoen moslims. Zie getallen tussen de 25 miljoen en 50 miljoen. Binnen nu en 30 jaar zullen er ruim 76 miljoen moslims wonen binnen de EU.

https://rmx.news/article/(...)-and-slovakia-report

Bosni etc wordt niet meegeteld.


''According to Pew Research Center the projected Muslims population will equal the Christian population by 2070. While both religions will grow but Muslim population will exceed the Christian population and by 2100, Muslim population (35%) will be 1% more than the Christian population (34%).''

Moslims zullen de aller grootste religie worden rond het jaar 2070-2100 met dik 35% van de wereldbevolking.

[ Bericht 3% gewijzigd door warwarandwar op 19-10-2020 01:01:21 ]
  maandag 19 oktober 2020 @ 09:21:55 #45
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_195725582
Weer een verwarde eenling zonder stageplaats.
pi_195725791
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:02 schreef Gia het volgende:
Frankrijk gaat nu dus fundi's uitzetten. Vooral die nu in de gevangenis zitten en bijna vrij zullen komen.

Goeie zaak.
Heb je een artikel? Kan het even niet zo snel vinden! :)

EDIT: gevonden. Wel slechts 231. Hopelijk komt daar snel een nul achter op z'n minst.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_195725794
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:43 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

De dader is een radicale soenniet die in hadith boeken gelooft. Er zijn verschillende stromingen binnen de islam doordat de Koran niet bestudeerd wordt. Men denkt dat er boeken zijn die daarbuiten vallen en denken dat dat dus religie is.

In de Koran kun je bijvoorbeeld NIETS vinden over soennieten of sjiieten. Soennisme en sjiisme zijn beide religies die totaal niet voorkomen in de Koran.
Vast niet, maar de soennieten vormen met 85% van de moslims op de wereld en misschien wel een groter deel in Europa door het ontbreken van sjieten. Dat kun je niet naast je neerleggen.

En die terrorist was geen eenling, hij kwam de school op het spoor omdat in ieder geval weer 1 ouder stennis schopte. Waarom doet hij dat dan, denk ik dan? Waarom dan even niet gewoon een belletje plegen, of langs school stappen, of met de leraar praten. Maar nee, meneer de moslim is verontwaardigd en gaat het weer aan de grote klok hangen.
  maandag 19 oktober 2020 @ 09:42:43 #48
1234 HiZ
Istanbullu
pi_195725798
Ik hoop dat de aanstichter van deze moord een flink aantal jaren de bak in gaat.
pi_195725801
Parel, kansen, multiculti, extremist.
pi_195725814
twitter
pi_195725839
quote:
PARIS (Reuters) - France is preparing to expel 231 foreigners on a government watch list for suspected extremist religious beliefs, a police union source said on Sunday, two days after a Russian-born Islamist beheaded a teacher.

France’s interior ministry, responsible for expelling foreigners, was not available to confirm the information, which had been initially reported by Europe 1.

France defines extremists as “people who, engaged in a process of radicalisation, are likely to want to go abroad to join terrorist groups or take part in terrorist activities”.

Of the total number of suspects, 180 people are currently in prison and 51 were due to be arrested in the next hours, the police union source said.

https://www.reuters.com/a(...)USKBN2730RV?rpc=401&
^O^
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  maandag 19 oktober 2020 @ 10:40:32 #52
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195726467
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:53 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Ze horen hier wel. Een zeer groot deel is gewoon hier geboren. Binnen Europese grenzen wonen meer als 30 miljoen moslims. Zie getallen tussen de 25 miljoen en 50 miljoen. Binnen nu en 30 jaar zullen er ruim 76 miljoen moslims wonen binnen de EU.

https://rmx.news/article/(...)-and-slovakia-report

Bosni etc wordt niet meegeteld.


''According to Pew Research Center the projected Muslims population will equal the Christian population by 2070. While both religions will grow but Muslim population will exceed the Christian population and by 2100, Muslim population (35%) will be 1% more than the Christian population (34%).''

Moslims zullen de aller grootste religie worden rond het jaar 2070-2100 met dik 35% van de wereldbevolking.
O, gelukkig. Mensen "horen" dus hier wanneer ze hier geboren zijn, ook al hebben ze vanuit hun uitheemse religieuze en culturele achtergrond een bloedhekel aan alles wat Europa Europa maakt, en ze worden op termijn de grootste groep. Een geruststellende boodschap. Nu kunnen we rustig gaan slapen.
pi_195726468
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:44 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit? :?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195726501
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:44 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit? :?
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:42 schreef HiZ het volgende:
Ik hoop dat de aanstichter van deze moord een flink aantal jaren de bak in gaat.
De aanstichter?

Wie bedoel je?

De leraar is dood (dat schijnt het geval te zijn als onthoofd bent) en de man die hem onthoofde is dood geschoten. Wat betreft de werkelijke aanstichter; die is al bijna 1600 jaar dood.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 19 oktober 2020 @ 10:44:18 #55
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_195726512
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:48 schreef Eufonie het volgende:

[..]

^O^
Een druppel op de gloeiende plaat. Deze extremisten zwemmen in een zee van al dan niet rechtstreeks uitgesproken steun, dan wel stilzwijgende goedkeuring of gebrek aan afkeuring. Je moet de zee droogleggen om echt iets effectief te doen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_195726544
Kraan open laten en meer dweilen;

Franse scholen worden beter beveiligd na onthoofding leraar

quote:
In Frankrijk worden scholen binnenkort beter beveiligd. President Macron heeft dat bekendgemaakt na een ingelaste vergadering van de ministerraad. Ook is besloten om het toezicht op online-propaganda van radicale islamitische groepen op te schroeven.

De maatregels zijn genomen, nadat een leraar afgelopen vrijdag op straat werd onthoofd. De 47-jarige Samuel Paty werd vermoord, omdat hij Mohammed-cartoons had laten zien in de les. De aanslagpleger, een 18-jarige Tsjetsjeen, is kort na de moord doodgeschoten door de politie.

Hoogste prioriteit
Macron zei dat de beveiliging van de scholen de hoogste prioriteit heeft. Hoe de scholen beveiligd zullen worden en wanneer de maatregelen in gaan, is niet bekendgemaakt. Volgens Franse media gebeurt dat voor het einde van de herfstvakantie die tot 2 november duurt.
Scholen meer beveiligen. Krankzinnig.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195726547
https://www.nu.nl/buitenl(...)nthoofde-leraar.html

quote:
Een islamitische groepering genaamd Collectif contre l'islamophobie en France (collectief tegen islamofobie in Frankrijk) heeft een lastercampagne gelanceerd en een 'doodsvloek' uitgesproken over de Franse leraar die afgelopen vrijdag is gedood bij een aanslag, zo zegt de Franse binnenlandminister Grald Darmanin maandag. Hij onderzoekt of de groep die de fatwa uitsprak verboden kan worden.
Dat lijkt me nogal overbodig.
pi_195726589
quote:
4s.gif Op maandag 19 oktober 2020 10:48 schreef SpaceOddity het volgende:
Kraan open laten en meer dweilen;

Franse scholen worden beter beveiligd na onthoofding leraar
[..]

Scholen meer beveiligen. Krankzinnig.
Wat zou die dan wel moeten doen volgens jou?
pi_195726599
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:48 schreef Eufonie het volgende:

[..]

^O^
Vraag me af hoe ze dat willen doen. Als uitgeprocedeerde asielzoekers al lastig wordt zal dat met radicalen al helemaal onbegonnen werk zijn.
  maandag 19 oktober 2020 @ 10:55:27 #60
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_195726634
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:02 schreef Gia het volgende:
Frankrijk gaat nu dus fundi's uitzetten. Vooral die nu in de gevangenis zitten en bijna vrij zullen komen.

Goeie zaak.
Waar gaan ze naartoe? :{ Of komen ze weer terug? Verre van een geruststellende mededeling
pi_195726719
Begrijp er niets van. Persoon A pleegt een misdaad. Persoon ABCDEFG... wordt bestraft. Dit toont aan dat recht niet bestaat in Europa.

Dader is een lonewolf.
pi_195726767
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 10:44 schreef nixxx het volgende:

[..]

Een druppel op de gloeiende plaat. Deze extremisten zwemmen in een zee van al dan niet rechtstreeks uitgesproken steun, dan wel stilzwijgende goedkeuring of gebrek aan afkeuring. Je moet de zee droogleggen om echt iets effectief te doen.
Natuurlijk, er had best een nul of twee achter gemogen. Het is een klein begin wel.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_195726800
Er zijn letterlijk miljoenen 'Fransen' die deze moord ofwel goedkeuren of niet willen veroordelen. Frankrijk heeft een Arabieren-probleem. Het zijn er te veel en ze blijven haat veel sneller verspreiden dan dat de Staat terroristen kan opsluiten. Ook deze daad heeft weer duizenden jonge Arabieren genspireerd.

Frankrijk is verloren. Massadeportaties naar de landen van herkomst is niet meer mogelijk.
pi_195726897
“Er is duidelijk een probleem met de Tsjetsjeense gemeenschap in Frankrijk. Tsjetsjenen die politieke islamistische activiteiten hebben op sociale media moeten worden gevonden en uitgewezen”, zegt de links-populistische Franse politicus Jean-Luc Mlenchon in de nasleep van de moordaanslag op geschiedenisleerkracht Samuel Paty.

https://sceptr.net/2020/1(...)tsjenen-in-frankrijk

wtf alle moslims hebben op sociale media politiek islamitische activiteiten. En dan niet terroristische uiteraard maar in het algemeen hebben ze dat wel wat ook normaal is het zijn moslims. Deze linkse gast die zichzelf links noemt maar feitelijk 110% ultrarechts is nodigt de politiek uit om defacto alle tsjteetnse moslims het land uit te zetten.

Een groep van 30.000 Russen worden hierbij als target aangewezen terwijl de dader een lonewolf was. Meneer maakt onderscheidt vanuit het kijken naar de ras van een persoon zonder dat die gene iets heeft gedaan. Zonder dat er een aanwijzing is voor een misdaad of iets , puur omdat die gene een tsjeense achtergrond heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door sausjederbij op 19-10-2020 11:26:07 ]
pi_195726984
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:19 schreef sausjederbij het volgende:
“Er is duidelijk een probleem met de Tsjetsjeense gemeenschap in Frankrijk. Tsjetsjenen die politieke islamistische activiteiten hebben op sociale media moeten worden gevonden en uitgewezen”, zegt de links-populistische Franse politicus Jean-Luc Mlenchon in de nasleep van de moordaanslag op geschiedenisleerkracht Samuel Paty.

https://sceptr.net/2020/1(...)tsjenen-in-frankrijk

wtf alle moslims hebben op sociale media politiek islamitische activiteiten. En dan niet terroristische uiteraard maar in het algemeen hebben ze dat wel wat ook normaal is het zijn moslims. Deze linkse gast die zichzelf links noemt maar feitelijk 110% ultrarechts is nodigt de politiek uit om defacto alle tsjteetnse moslims het land uit te zetten.

Een groep van 30.000 Russen worden hierbij als target aangewezen terwijl de dader een lonewolf was. Meneer maakt onderscheidt vanuit het kijken naar de ras van een persoon zonder dat die gene iets heeft gedaan. Zonder dat er een aanwijzing is voor een misdaad of iets , puur omdat die gene een tsjeense achtergrond heeft.
Als die een lone wolf was, zaten er nu niet negen mannen vast.
  maandag 19 oktober 2020 @ 11:28:28 #66
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195726987
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 19 oktober 2020 @ 11:29:56 #67
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_195727007
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:19 schreef sausjederbij het volgende:
“Er is duidelijk een probleem met de Tsjetsjeense gemeenschap in Frankrijk. Tsjetsjenen die politieke islamistische activiteiten hebben op sociale media moeten worden gevonden en uitgewezen”, zegt de links-populistische Franse politicus Jean-Luc Mlenchon in de nasleep van de moordaanslag op geschiedenisleerkracht Samuel Paty.

https://sceptr.net/2020/1(...)tsjenen-in-frankrijk

wtf alle moslims hebben op sociale media politiek islamitische activiteiten. En dan niet terroristische uiteraard maar in het algemeen hebben ze dat wel wat ook normaal is het zijn moslims. Deze linkse gast die zichzelf links noemt maar feitelijk 110% ultrarechts is nodigt de politiek uit om defacto alle tsjteetnse moslims het land uit te zetten.

Een groep van 30.000 Russen worden hierbij als target aangewezen terwijl de dader een lonewolf was. Meneer maakt onderscheidt vanuit het kijken naar de ras van een persoon zonder dat die gene iets heeft gedaan. Zonder dat er een aanwijzing is voor een misdaad of iets , puur omdat die gene een tsjeense achtergrond heeft.
Goede zaak. Minder Islam in Europa juich ik van harte toe.
  maandag 19 oktober 2020 @ 11:30:07 #68
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195727009
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als die een lone wolf was, zaten er nu niet negen mannen vast.
Tsja hangt van de definitie af. Lone Wolf betekend vaak dat diegene geen plannen heeft gemaakt met andere. Maar ze kunnen natuurlijk prima allemaal geinspireerd zijn om een aanslag te plegen. Maar als ze elkaar daarvan niet op de hoogte stellen zijn het in principe lone wolfs.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_195727037
quote:
4s.gif Op maandag 19 oktober 2020 10:48 schreef SpaceOddity het volgende:
Kraan open laten en meer dweilen;

Franse scholen worden beter beveiligd na onthoofding leraar
[..]

Scholen meer beveiligen. Krankzinnig.
Symptoombestrijding inderdaad.

Arresteren en deporteren is ook weer niet de bedoeling. Maar die groeperingen hier het leven zuur maken is wel een idee. Zo blijven de mensen die zich hier wel kunnen gedragen en een leven willen opzetten buiten schot en zullen de extreme lieden zich niet meer zo fijn voelen hier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 19 oktober 2020 @ 11:33:14 #70
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195727042
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:03 schreef sausjederbij het volgende:
Begrijp er niets van. Persoon A pleegt een misdaad. Persoon ABCDEFG... wordt bestraft. Dit toont aan dat recht niet bestaat in Europa.

Dader is een lonewolf.
Je hebt natuurlijk meerdere misdaden; de moord en het ophitsen.

Nee, met dat ophitsen bedoel ik niet de tekeningen zelf...
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195727045
quote:
Dat is al een mooie start.
Nu in de rest van de West Europese landen nog.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195727077
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195727153
quote:
Goed begin van de week :)
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_195727217
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:03 schreef sausjederbij het volgende:
Begrijp er niets van. Persoon A pleegt een misdaad. Persoon ABCDEFG... wordt bestraft. Dit toont aan dat recht niet bestaat in Europa.

Dader is een lonewolf.
Aangespoord door derden die een fatwa uitspreken en dus verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor deze moord.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195727357
De import aantallen in Europa die dit geloof aanleunen is potentieel gevaarlijk nu en zeker in de toekomst, het fokt meer kinderen dan de gemiddelde Europeaan.
Het is nu al niet te bestrijden, er wordt nu aan symptoom bestrijding gedaan ipv het probleem bij de wortel aan te pakken.
pi_195727394
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:19 schreef sausjederbij het volgende:
“Er is duidelijk een probleem met de Tsjetsjeense gemeenschap in Frankrijk. Tsjetsjenen die politieke islamistische activiteiten hebben op sociale media moeten worden gevonden en uitgewezen”, zegt de links-populistische Franse politicus Jean-Luc Mlenchon in de nasleep van de moordaanslag op geschiedenisleerkracht Samuel Paty.
Wat maakt hem populistisch?

quote:
https://sceptr.net/2020/1(...)tsjenen-in-frankrijk

wtf alle moslims hebben op sociale media politiek islamitische activiteiten.
Toe maar, dan lijkt het me wel een erg urgent probleem.

quote:
En dan niet terroristische uiteraard maar in het algemeen hebben ze dat wel wat ook normaal is het zijn moslims. Deze linkse gast die zichzelf links noemt maar feitelijk 110% ultrarechts is nodigt de politiek uit om defacto alle tsjteetnse moslims het land uit te zetten.
Hoezo? Massa-immigratie komt van rechts en de islam is knetterrechts.

quote:
Een groep van 30.000 Russen worden hierbij als target aangewezen terwijl de dader een lonewolf was. Meneer maakt onderscheidt vanuit het kijken naar de ras
Het is het ras en nationaliteit en geloof zjin geen ras.

quote:
van een persoon zonder dat die gene iets heeft gedaan. Zonder dat er een aanwijzing is voor een misdaad of iets , puur omdat die gene een tsjeense achtergrond heeft.
Anderzijds kun je het ook niet maken om tienduizenden van een groep in je land uit te nodigen terwijl vele duizenden daarvan je samenleving komen ondermijnen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195727470
Het goed praten van fascistische praktijken is ongehoord. Het recht is gestorven in de EU. Al ben je onschuldig of niet , je bent een target. Ongelooflijk dat men dit goed kan praten.

Dus stel ik zou een turk of marokkaan zijn en een ander turk/marokkaan pleegt een misdaad. Omdat een of ander lonewolf turk/marokkaan dat heeft gedaan ben ik ook een target en moet ik het land uit. Dus omdat ik van het zelfde afkomst ben , ben ik mede-schuldig. Al zit ik thuis met diarree symptomen dag en nacht aan het schijten , ik ben mede-schuldig.
pi_195727999
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_195728060
Frankrijk durft tenminste het beestje bij de naam te noemen.
pi_195728163
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is al een mooie start.
Nu in de rest van de West Europese landen nog.
De Amsterdamse moslims doneren bijvoorbeeld grote geldbedragen om hun school zo salafistisch mogelijk te houden. Salafisten mogen ze wat mij betreft hard aanpakken. Die staan recht tegenover onze samenleving.

https://www.ad.nl/amsterd(...)aga-lyceum~a95e6335/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 19 oktober 2020 @ 12:50:51 #81
3542 Gia
User under construction
pi_195728262
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:01 schreef sausjederbij het volgende:
Het goed praten van fascistische praktijken is ongehoord. Het recht is gestorven in de EU. Al ben je onschuldig of niet , je bent een target. Ongelooflijk dat men dit goed kan praten.

Dus stel ik zou een turk of marokkaan zijn en een ander turk/marokkaan pleegt een misdaad. Omdat een of ander lonewolf turk/marokkaan dat heeft gedaan ben ik ook een target en moet ik het land uit. Dus omdat ik van het zelfde afkomst ben , ben ik mede-schuldig. Al zit ik thuis met diarree symptomen dag en nacht aan het schijten , ik ben mede-schuldig.
Wie zegt dat?
pi_195728485
twitter
pi_195728549
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:38 schreef Skwish het volgende:
Frankrijk durft tenminste het beestje bij de naam te noemen.
Maar geen media die de prenten durft uit te printen hoor. De aanslag heeft haar doel bereikt.
pi_195728638
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De Amsterdamse moslims doneren bijvoorbeeld grote geldbedragen om hun school zo salafistisch mogelijk te houden. Salafisten mogen ze wat mij betreft hard aanpakken. Die staan recht tegenover onze samenleving.

https://www.ad.nl/amsterd(...)aga-lyceum~a95e6335/
Exact.
Beginnen met die scholen te sluiten en die donateurs te vervolgen voor ondermijning van de samenleving.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195728640
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zou mooi zijn als dat gebeurt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_195728703
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:13 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als dat gebeurt.
Had hier ook een headline moeten/kunnen zijn op 4 november 2004.
  maandag 19 oktober 2020 @ 13:19:21 #87
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195728743
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Die zal wel weer teruggeroepen worden.
Maar goed. Too little, too late.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_195729454
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 10:51 schreef sausjederbij het volgende:

[..]

Wat zou die dan wel moeten doen volgens jou?
Iets doen aan de stroom water die uit de kraan komt en de kraan zelf. De macht van religie beperken.

Verders vermoed ik dat je een trol bent, dus ik ga jou verder negeren.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 19 oktober 2020 @ 14:34:42 #89
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195729816
quote:
15s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:37 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Goed punt, al is het soms niet meer te traceren wie van wie nou een kloon is.
Nou ja, het is geen raketwetenschap. Sommigen zijn meteen te herkennen aan hun postinhoud (zo hebben we hier een "Turk" die in elk topic over Turkije steeds maar weer opduikt onder een nieuwe naam). Maar meestal kijk ik gewoon even naar de pohi als ik een naam niet ken en diegene een teringdomme post zet. Zo heeft die sausboy voor dit topic een account aangemaakt, nou dan weet je al voldoende h, trolololo.

[ Bericht 4% gewijzigd door Twiitch op 19-10-2020 14:51:59 ]
pi_195731088
Raar dat alleen Fok en wat rechtse sites dit melden: namelijk dat een lokale moskee de oproep van de vader van het gekwetse meisje heeft verspreid. Zie het nergens anders in de media, niet de Nederlanse media in ieder geval.

En ik maar denken dat mensen naar een moskee komen om te bidden.
  maandag 19 oktober 2020 @ 16:01:58 #92
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_195731093
Als je oproept tot geweld, laat staan gaat mishandelen en moorden, omdat de vrijheid van meningsuiting soms tot gevolg heeft dat jouw overtuigingen aan de kaak gesteld worden, hoor je niet in Europa thuis. Echt, opgerot met zulk achterlijk volk.

N.b. dit geldt gelukkig niet voor alle gelovigen, maar ja, hoe krijg je de gekkies en de afglijdende jeugd nog in het gareel?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 19 oktober 2020 @ 18:18:11 #93
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_195733264
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:01 schreef skrn het volgende:
Raar dat alleen Fok en wat rechtse sites dit melden: namelijk dat een lokale moskee de oproep van de vader van het gekwetse meisje heeft verspreid. Zie het nergens anders in de media, niet de Nederlanse media in ieder geval.

En ik maar denken dat mensen naar een moskee komen om te bidden.
Geen idee of het waar is, maar mocht het zo zijn... Dat gaat onze linkse media in NL echt niet melden.
pi_195733465
Grootste fout in de Europese geschiedenis sinds het laks laten ontspruiten van de Nazi's is toch wel het toelaten van moslims op onze gronden.
  maandag 19 oktober 2020 @ 18:29:53 #95
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_195733483
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:28 schreef Duveldrinker het volgende:
Grootste fout in de Europese geschiedenis sinds het laks laten ontspruiten van de Nazi's is toch wel het toelaten van moslims op onze gronden.
Een paar zijn wel koddig, maar hele voorsteden vol is natuurlijk vragen om gezeik.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Beste debater 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 19:26:35 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195734462
Overigens is gewoon doden niet genoeg. Kennelijk heerst er de perverse noodzaak om mensen niet alleen op een gruwelijke en beestachtige wijze te doden, het is daarnaast ook onderdeel van de vredesreligie om daarna de resultaten op internet te zetten zodat elk greintje waardigheid van de gedode in nevel opgaat. Maar goed, had 't maar een aanhanger van de vredesreligie moeten zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195734691
Waarom, wanneer je iets zegt over de Islam of Mohammed gaan moslims steigeren. Want inderdaad onthoofding is niet direct het gevolg maar ernstige bedreiging 9 uit 10 wel.
  maandag 19 oktober 2020 @ 19:37:14 #98
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_195734704
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:36 schreef Duveldrinker het volgende:
Waarom, wanneer je iets zegt over de Islam of Mohammed gaan moslims stijgeren. Want inderdaad onthoofding is niet direct het gevolg maar ernstige bedreiging 9 uit 10 wel.
Ze zijn bang
pi_195734793
En wanneer ik bijvoorbeeld God en Jesus Christus ontken bij Christenen zie ik teleurstelling, boosheid en verdriet in hun ogen.

Bij Moslims haat, agressie en onbegrip.

Waar komt dat vandaan?
  maandag 19 oktober 2020 @ 19:41:37 #100
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_195734815
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:40 schreef Duveldrinker het volgende:
En wanneer ik bijvoorbeeld God en Jesus Christus ontken bij Christenen zie ik teleurstelling, boosheid en verdriet in hun ogen.

Bij Moslims haat, agressie en onbegrip.

Waar komt dat vandaan?
Je hebt Jezus en de discipelen
En
Je hebt Mohammed en de koppensnellers
pi_195734871
Fransen voeren oorlog in moslimlanden en beledigen de Profeet in eigen land. Beide zijn met elkaar verbonden, oorlog + anti-moslimpropaganda om oorlog te rechtvaardigen.
  Beste debater 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 19:44:57 #102
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195734896
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:44 schreef Brussel het volgende:
Fransen voeren oorlog in moslimlanden en beledigen de Profeet in eigen land. Beide zijn met elkaar verbonden, oorlog + anti-moslimpropaganda om oorlog te rechtvaardigen.
Ah, dus als de profeet beledigd wordt, is het rechtvaardig om je kop eraf gesneden te krijgen?

Leuk geloof heb je. Over 'barmhartig' gesproken...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195734909
Ik denk zelfs dat het gros van de moslims uit debiele samenlevingen komen. Beetje het christendom van de middeleeuwen.
pi_195734932
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:44 schreef Brussel het volgende:
Fransen voeren oorlog in moslimlanden en beledigen de Profeet in eigen land. Beide zijn met elkaar verbonden, oorlog + anti-moslimpropaganda om oorlog te rechtvaardigen.
Dit slaat als een tang op Allah.
  maandag 19 oktober 2020 @ 19:50:50 #105
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_195735060
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:45 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik denk zelfs dat het gros van de moslims uit debiele samenlevingen komen. Beetje het christendom van de middeleeuwen.
Geen wonder natuurlijk dat het daar overal bijna zonder uitzondering een puinzooi is en ze en masse hierheen komen.

En dat vind ik op zich nog wel OK, maar laat je bloeddorstige achterlijkheid lekker daar.

Ik trek toch wel de grens bij onthoofdingen op straat hoor. Dat doe je maar lekker in Woestijnistan.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_195735094
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

Geen wonder natuurlijk dat het daar overal bijna zonder uitzondering een puinzooi is en ze en masse hierheen komen.

En dat vind ik op zich nog wel OK, maar laat je bloeddorstige achterlijkheid lekker daar.
Juist helaas ziet maar een klein percentage dat in. Geen dankbaarheid voor een 2e kans.
pi_195735323
Ja, kunnen we nu gewoon normaal en ontopic dingen doen? Anders gaat ie helemaal op slot. Ik ben geen kleuterjuf.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195735408
Ja, oke. Jammer dan. Ga eerst allemaal maar even afkoelen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195745871
Jullie mogen het weer proberen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195746189
Franse docenten na aanslag: 'Het wordt steeds moeilijker om leraar te zijn'.

quote:
"De impact van de aanslag is echt groot. We zijn compleet in shock. Ik heb zaterdagmiddag nog les gegeven, maar toen heb ik er niet met mijn leerlingen over gepraat. Ik was er nog niet klaar voor. Voor en na de les moest ik huilen. We hebben allemaal het gevoel dat het ons had kunnen overkomen."

Aan het woord is de 39-jarige geschiedenislerares Sophie (echte naam bij redactie bekend). Ze werkt op een middelbare school in een buitenwijk van Parijs, net als leraar Samuel Paty, die vrijdag op straat werd onthoofd. De 18-jarige Tsjetsjeense dader zou hem vanwege het tonen van Mohammed-cartoons hebben gedood. "Dit is geen buitenwijk met veel sociale problemen, dat is belangrijk om te vermelden", zegt Sophie over haar werkterrein.

'Niet bang zijn'
Voor kinderen van twaalf en dertien jaar staat de vrijheid van meningsuiting in het lesprogramma. De docent mag zelf beslissen hoe hij de les invult.

"Sommige mensen zeggen dat het zijn eigen schuld is, maar hij volgde gewoon het lesprogramma", zegt Sophie. "Het was zijn eigen beslissing om de karikatuur van Mohammed te laten zien. Ik heb dat zelf nooit gedaan, ik ben niet erg genteresseerd in die cartoons. Maar hij deed het op een subtiele manier." Leerlingen kregen de kans om even de klas te verlaten.

"Als je de vrijheid van meningsuiting wilt bespreken met leerlingen van twaalf, dertien jaar, kun je over de Franse revolutie beginnen, maar dat sluit niet aan bij hun belevingswereld. Met illustraties kun je hun belangstelling wekken. Hij probeerde gewoon de aandacht van zijn leerlingen vast te houden."

"We moeten niet bang zijn", vervolgt ze. "We moeten doorgaan met wat we altijd deden. We leven in een land met bepaalde waarden. Religie hoort niet thuis op school. Ze moeten hier iets anders horen dan wat ze thuis horen. En dat willen ze ook, ze willen erover praten."


Na de vakantie ga ik de spotprenten van Charlie Hebdo gebruiken. Dat doe ik niet zonder angst, maar we mogen onze ogen niet sluiten voor wat er gebeurt.

Jerme Jost, Franse geschiedenisleraar
Na de aanslag van afgelopen vrijdag nam geschiedenisleraar Jerme Jost een beslissing. "Na de herfstvakantie ga ik mijn les aanpassen. Dan ga ik de spotprenten van Charlie Hebdo gebruiken. Dat doe ik niet zonder angst, maar we mogen onze ogen niet sluiten voor wat er gebeurt. De leerlingen mogen dan ook niet de klas uit. Maar als ze niet willen kijken, zal ik ze niet dwingen."

Jost geeft les op een middelbare school ten oosten van Parijs, "niet ver van Disneyland". "De ouders bemoeien zich steeds meer met school", zegt hij. "Ze leveren kritiek op het lesprogramma en hebben geen respect voor de vrijheid van de leraar. Van collega's heb ik gehoord dat leerlingen wegblijven als het over de evolutie gaat, of bij seksuele voorlichting. Jonge meisjes mogen niet naar zwemles. Als het bij geschiedenis gaat over het ontstaan van het christendom of het judasme, dan moeten leerlingen van sommige ouders wegblijven."

'Discussie aangaan'
Yveline Prouvost geeft al bijna dertig jaar geschiedenis op het Baudelaire Lyceum in het Noord-Franse Roubaix; een oude industriestad met veel immigranten. Met geweld heeft ze, net als de andere leraren die de NOS vandaag sprak, nooit te maken gehad. "Er zijn hier fundamentalistische leerlingen, maar ik heb me nooit bedreigd gevoeld. Je behandelt gevoelige onderwerpen, en je kunt kleine woordenwisseling hebben, maar niet op die manier. Ik kan de discussie aangaan met mijn leerlingen."

Ze noemt de islamistische aanslag op Paty "van een onvoorstelbare wreedheid, barbaars". Ze ziet er tegenop om na de herfstvakantie weer les te geven. "Ja natuurlijk. Ik hoop dat mijn leerlingen niet te geschokt zullen zijn."

Ze deelde een foto op sociale media van een bordje dat een leerling aan het hek bij haar school heeft bevestigd: "solidair met onze leraren".

"Het is niet elke dag moeilijk", zegt Prouvost. "Alleen met bepaalde onderwerpen, zoals de Holocaust of de Armeense genocide. Daar moeten we op voorbereid zijn, het is erg lastig. Maar in de klas moet de historische waarheid gezegd worden."

De Franse president Macron wil nu meer beveiliging op de scholen. Maar gewapende bewaking hoeft voor haar niet. "Ik wil niet met een kogelvrij vest voor de klas staan. Dat zou in dit geval ook niet hebben geholpen, want Samuel Paty is buiten op straat vermoord."

Geen steun
Wat Sophie, die les geeft in de banlieu, vooral dwarszit is het gebrek aan ruggensteun van de schoolleiding. "Het echte probleem is dat de scholen ons niet steunen. We moeten stil blijven en niets zeggen, dat is het echte probleem. Het gebeurt steeds vaker dat ouders klagen. Ze krijgen te veel ruimte van de scholen. Ik vind dat we niet te veel naar ze moeten luisteren."

"Samuel Paty werd bedreigd, hij had de schoolleiding ingelicht, hij was naar de politie gegaan, maar niemand deed iets. Hij kreeg geen bescherming. De regering is ook verantwoordelijk voor zijn dood."

"Er moet naar ons geluisterd worden, ze moeten ons vertrouwen geven", aldus Sophie. "Het wordt steeds moeilijker om leraar te zijn. We zouden niet bang moeten zijn om les te geven."
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:49:26 #111
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_195746496
Wanneer zijn de eerste demonstraties in Nederland van de woke community?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:05:46 #112
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195746682
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:08 schreef probeer het volgende:
Wordt toch eens tijd om religies uit te bannen. Toch altijd weer gezeik met een kleine groep religieuzen die het voor de rest verpesten.

Iemand werkbare ideen over waar te beginnen?
kerken en de gebedshuizen sluiten, net als China doet , geloof is dom en achterhaald in 2020
Wodan die loopt niet op de wolken en Allah die bestaat niet , Jezus Christus ook niet

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 20-10-2020 20:05:06 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195747030
.

[ Bericht 50% gewijzigd door Pleun2011 op 20-10-2020 15:26:21 ]
pi_195747429
twitter
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195747535
Onthoofde leraar krijgt postuum hoogste Franse onderscheiding

quote:
De geschiedenisleraar die vrijdag bij Parijs werd onthoofd, krijgt postuum de hoogste Franse onderscheiding. De Franse onderwijsminister Jean-Michel Blanquer maakte dinsdag bekend dat Samuel Paty de Lgion d’ honneur (Legioen van Eer) krijgt.

Paty (47) werd vrijdagmiddag onthoofd in de buurt van de middelbare school waar hij lesgaf in Conflans-Sainte-Honorine, een van de voorsteden van Parijs. Zijn aanvaller, Abdullakh Anzorov, een 18-jarige Russische vluchteling van Tsjetsjeense afkomst werd later door de politie doodgeschoten.

Het incident veroorzaakte een schok in Frankrijk en deed denken aan de bloedige terreuraanval op het satirische weekblad Charlie Hebdo in 2015 waarbij 12 doden vielen. Paty werd onthoofd omdat hij cartoons van de profeet Mohammed aan zijn leerlingen had getoond in een les over de vrijheid van meningsuiting.

Woensdag wordt een nationale ceremonie ter ere van Paty gehouden in de Sorbonne-universiteit in Parijs.
Waarom is mij onduidelijk. Omdat ie een afbeelding toonde? Krijgt nu iedereen die onderscheiding als ze een afbeelding van n bepaald iemand tonen? Of dan ook alleen postuum als ze na aanleiding daarvan ook vermoord worden?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:07:18 #116
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_195747769

"We hebben het hier steeds over vrijheid van meningsuiting. Ik zeg: vrijheid van meningsuiting komt ook met verantwoordelijkheid. En dat is dat je lrt 'Ik mag best mijn mening te zeggen, dat is geweldig hier in Nederland, maar je hoeft niet mensen te kwetsen".

Kwetsen dit, kwetsen dat.

Laat me raden; als we onderwerpen gaan bepraten waarvan we weten dat kinderen geconfronteerd worden met de vrije samenleving, zoals zoiets normaals als homoseksualiteit, dan kunnen we die onderwerpen maar beter tot taboe verklaren. Stel je voor dat kinderen zich gekwetst gaan voelen.

Onzin. Als kind zijnde heb je in deze vrije moderne samenleving maar te leren om om te gaan met geconfronteerd te worden met, of ''gekwetst te worden door''; dingen, meningen, humor, kritiek die jou niet aanstaan. En daar dan mondeling mee te dealen.

En niet kwetsten doe je om ''niet te kwetsen'', niet uit angst om tegen een kapmes aan te lopen. Mens.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:46:05 #118
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195748342
quote:
En niet kwetsten doe je om ''niet te kwetsen'', niet uit angst om tegen een kapmes aan te lopen. Mens.
Dat is inderdaad het probleem. Wanneer je fysiek gevaar loopt is er geen sprake meer van een vrije keuze om wel of niet te "kwetsen". Als er een reel gevaar is dat de groep in kwestie je een kopje kleiner komt maken als je je niet aan hun normen houdt, dan zal een redelijk mens wel buigen als zijn leven hem lief is. In zo'n situatie bestaat geen "vrijheid met verantwoordelijkheid", enkel dwang. Je zou het een overwinning van het terrorisme kunnen noemen.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:01:21 #119
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_195751109
Libert, Egalit, Fraternit , daar blijft in het door moslims overspoelde Frankrijk maar bitter weinig van over op den duur......
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:13:57 #120
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195752091
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:05 schreef michaelmoore het volgende:
Wodan die loopt niet op de wolken
Nee die rijdt met zijn dodenleger over de wolken.
Het Wilde Heir. _O_
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195756173
twitter
pi_195757066
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 22:47 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
https://www.geenstijl.nl/(...)ting-is-mooi-maarrr/

Doe dan ook dat andere fragement uit dat prachtprogramma. Vrijheid van meningsuiting komt ook met verantwoordelijkheid! _O_
pi_195757207
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 23:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

https://www.geenstijl.nl/(...)ting-is-mooi-maarrr/

Doe dan ook dat andere fragement uit dat prachtprogramma. Vrijheid van meningsuiting komt ook met verantwoordelijkheid! _O_
Ze snappen geen grappen, ze zien dat als belediging.

2:35...
  woensdag 21 oktober 2020 @ 21:19:05 #124
1234 HiZ
Istanbullu
pi_195773574
quote:
4s.gif Op maandag 19 oktober 2020 10:43 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat is dit? :?
[..]

De aanstichter?

Wie bedoel je?

De leraar is dood (dat schijnt het geval te zijn als onthoofd bent) en de man die hem onthoofde is dood geschoten. Wat betreft de werkelijke aanstichter; die is al bijna 1600 jaar dood.
De vader van die leerling natuurlijk.
pi_195773917
twitter
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195774012
quote:




_O- _O-
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  woensdag 21 oktober 2020 @ 21:39:47 #127
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195774187
quote:
quote:
On Wednesday October 21, a national tribute will be paid to Samuel Paty, the beheaded teacher at Conflans Sainte-Honorine on Friday. On this occasion, the president of the Occitanie region decided to project the Charlie Hebdo cartoons on the facades of the two regional hotels.
https://www.en24news.com/(...)and-montpellier.html
Vanuit de overheid ook. Dit is bijzonder.
pi_195774223
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:35 schreef Eufonie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O- _O-
Triest dat het nodig is. Triest wat de aanleiding was.

Maar dit zouden ze overal in Europa moeten doen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195779263
quote:
4s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Triest dat het nodig is. Triest wat de aanleiding was.

Maar dit zouden ze overal in Europa moeten doen.
En bv maandag op alle scholen (basis, voortgezet, hoger en universitair) les in vrijheid van meningsuiting.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 22 oktober 2020 @ 09:53:23 #130
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_195780464
quote:
4s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Triest dat het nodig is. Triest wat de aanleiding was.

Maar dit zouden ze overal in Europa moeten doen.
Volkomen mee eens.. iemand hier met Twitter om het voorstel naar rubberen Rutte te twitteren?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 22 oktober 2020 @ 09:57:50 #131
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195780530
quote:
4s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Triest dat het nodig is. Triest wat de aanleiding was.

Maar dit zouden ze overal in Europa moeten doen.
En dan?
Zijn er dan ineens geen zwakzinnigen meer?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 22 oktober 2020 @ 09:59:25 #132
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_195780552
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En dan?
Zijn er dan ineens geen zwakzinnigen meer?
Dan laten de zwakzinnigen zich mogelijk zien..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 22 oktober 2020 @ 10:01:07 #133
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195780570
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En dan?
Zijn er dan ineens geen zwakzinnigen meer?
Denk je dat terrorisme weggaat als je de planners en uitvoerders als zwakzinnig wegzet?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 10:02:43 #134
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195780596
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:59 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dan laten de zwakzinnigen zich mogelijk zien..
Die hebben zichzelf al geregeld te kijk gezet anders.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 22 oktober 2020 @ 10:03:28 #135
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195780609
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:01 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Denk je dat terrorisme weggaat als je de planners en uitvoerders als zwakzinnig wegzet?
Oh, ik wist niet dat ik in dezelfde positie zat. Sorry dat ik mijn verantwoordelijkheden en taken al die jaren uit de weg ben gegaan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 22 oktober 2020 @ 10:06:50 #136
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195780665
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Oh, ik wist niet dat ik in dezelfde positie zat. Sorry dat ik mijn verantwoordelijkheden en taken al die jaren uit de weg ben gegaan.
Ik vatte je commentaar op als een poging tot bagatelliseren. Waarschijnlijk onterecht.
pi_195781163
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Wanneer zijn de eerste demonstraties in Nederland van de woke community?
Het verbaast me dat er zo weinig reacties komen op deze afschuwelijke moordpartij.
Bij de moord op George Floyd hebben we lange tijd wereldwijd rellen gehad. Oke, dit was wel een andere situatie,maar toch vind ik de reacties op de brute slachtpartij op Samuel Paty matig.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 10:54:57 #138
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195781353
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:06 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Ik vatte je commentaar op als een poging tot bagatelliseren. Waarschijnlijk onterecht.
Correct.

quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:43 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Het verbaast me dat er zo weinig reacties komen op deze afschuwelijke moordpartij.
Bij de moord op George Floyd hebben we lange tijd wereldwijd rellen gehad. Oke, dit was wel een andere situatie,maar toch vind ik de reacties op de brute slachtpartij op Samuel Paty matig.
Omdat blanken geen slachtoffer kunnen zijn, toch.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_195782346
Wilders;

twitter


Er voelen zich wat moslims aangesproken. Even kijken hoe het zit met de zelfreflectie...
twitter

twitter


Oh laat maar, kansloos verhaal blijft het.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195787711
quote:
4s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:53 schreef SpaceOddity het volgende:
Wilders;

[ twitter ]

Er voelen zich wat moslims aangesproken. Even kijken hoe het zit met de zelfreflectie...
[ twitter ]
[ twitter ]

Oh laat maar, kansloos verhaal blijft het.
Tuurlijk blijft dat kansloos. Er is namelijk geen zelfreflectie mogelijk bij terrormoslims.
Wat had je gedacht?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195798185
Halsema wil in gesprek met Amsterdamse leraren na onthoofding Franse docent

Burgemeester Halsema gaat contact zoeken met Amsterdamse leraren om te horen of zij in de klas te maken hebben met dezelfde dreiging als de vermoorde Franse docent Samuel Paty. Dat zei de burgemeester donderdagmiddag in reactie op vragen van het CDA.



“Ons hebben signalen bereikt dat Amsterdamse leraren zich zorgen maken naar aanleiding van dit afschuwelijke incident,” zegt burgemeester Halsema. Volgens haar is langer bekend dat niet elke leraar zich even vrij voelt om gevoelige onderwerpen te bespreken vanwege de sfeer in de klas, de buurt of onder de ouders, maar zou die vrijheid wel moeten bestaan.

‘Amsterdammerschap’
“Ik zal, samen met wethouder Moorman van Onderwijs, initiatief nemen om contact op te nemen met leraren om te vragen wat zij nodig hebben. Docenten moeten elk onderwerp dat zij belangrijk vinden kunnen bespreken met hun leerlingen.”

Op Amsterdamse scholen wordt al een tijdje extra stevig ingezet op burgerschapsonderwijs. Het vak wordt ‘Amsterdammerschap’ genoemd en gaat in op thema’s zoals de betekenis van vrijheid, omgang met het nieuws en complottheorien en gevoelige onderwerpen zoals de verandering van zwarte piet, antisemitisme of discriminatie.
https://www.parool.nl/ams(...)nse-docent~beca148d/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:01:06 #142
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_195798683
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Halsema wil in gesprek met Amsterdamse leraren na onthoofding Franse docent

Burgemeester Halsema gaat contact zoeken met Amsterdamse leraren om te horen of zij in de klas te maken hebben met dezelfde dreiging als de vermoorde Franse docent Samuel Paty. Dat zei de burgemeester donderdagmiddag in reactie op vragen van het CDA.

[ afbeelding ]

“Ons hebben signalen bereikt dat Amsterdamse leraren zich zorgen maken naar aanleiding van dit afschuwelijke incident,” zegt burgemeester Halsema. Volgens haar is langer bekend dat niet elke leraar zich even vrij voelt om gevoelige onderwerpen te bespreken vanwege de sfeer in de klas, de buurt of onder de ouders, maar zou die vrijheid wel moeten bestaan.

‘Amsterdammerschap’
“Ik zal, samen met wethouder Moorman van Onderwijs, initiatief nemen om contact op te nemen met leraren om te vragen wat zij nodig hebben. Docenten moeten elk onderwerp dat zij belangrijk vinden kunnen bespreken met hun leerlingen.”

Op Amsterdamse scholen wordt al een tijdje extra stevig ingezet op burgerschapsonderwijs. Het vak wordt ‘Amsterdammerschap’ genoemd en gaat in op thema’s zoals de betekenis van vrijheid, omgang met het nieuws en complottheorien en gevoelige onderwerpen zoals de verandering van zwarte piet, antisemitisme of discriminatie.
https://www.parool.nl/ams(...)nse-docent~beca148d/
Ah, fijn. "Volgens haar is langer bekend dat niet elke leraar zich even vrij voelt om gevoelige onderwerpen te bespreken vanwege de sfeer in de klas, de buurt of onder de ouders, maar zou die vrijheid wel moeten bestaan."

Je weet dus als burgemeester al langer dat dit leeft, maar besluit gewoon om er geen fuck aan te doen. Blijkbaar niet belangrijk genoeg, of niet waar/overdreven/'stigmatiserend'/whatever. Laat die docenten het zelf maar uitzoeken.

Het is blijkbaar nodig dat het hoofd van een onschuldig iemand in Frankrijk wordt afgezaagd alvorens er opeens vol actie wordt ondernomen, met holle retoriek dat "docenten elk onderwerp dat zij belangrijk vinden, moeten kunnen bespreken met hun leerlingen." Dat moet een vanzelfsprekendheid zijn, Halsema. Niet iets waarvoor je nu opeens publiekelijk in de bres moet springen, want dat betekent dat je daarvoor ernstig hebt verzaakt.

Daarnaast ook die benaming, 'Amsterdammerschap'. Weer tekenend voor het waanbeeld dat 'Amsterdammers' een unieke groep mensen binnen Nederland is, met een volkomen eigen set normen en waarden en leefwijze, los van de rest. :')
pi_195798848
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Halsema wil in gesprek met Amsterdamse leraren na onthoofding Franse docent

Burgemeester Halsema gaat contact zoeken met Amsterdamse leraren om te horen of zij in de klas te maken hebben met dezelfde dreiging als de vermoorde Franse docent Samuel Paty. Dat zei de burgemeester donderdagmiddag in reactie op vragen van het CDA.

[ afbeelding ]

“Ons hebben signalen bereikt dat Amsterdamse leraren zich zorgen maken naar aanleiding van dit afschuwelijke incident,” zegt burgemeester Halsema. Volgens haar is langer bekend dat niet elke leraar zich even vrij voelt om gevoelige onderwerpen te bespreken vanwege de sfeer in de klas, de buurt of onder de ouders, maar zou die vrijheid wel moeten bestaan.

‘Amsterdammerschap’
“Ik zal, samen met wethouder Moorman van Onderwijs, initiatief nemen om contact op te nemen met leraren om te vragen wat zij nodig hebben. Docenten moeten elk onderwerp dat zij belangrijk vinden kunnen bespreken met hun leerlingen.”

Op Amsterdamse scholen wordt al een tijdje extra stevig ingezet op burgerschapsonderwijs. Het vak wordt ‘Amsterdammerschap’ genoemd en gaat in op thema’s zoals de betekenis van vrijheid, omgang met het nieuws en complottheorien en gevoelige onderwerpen zoals de verandering van zwarte piet, antisemitisme of discriminatie.
https://www.parool.nl/ams(...)nse-docent~beca148d/
Halsema had al eerder eens te maken met de uitwassen van de islam. Haar oplossing? Weg rennen en oogkleppen op jongons!


En;

Na de mislukte staatsgreep in Turkije vier jaar geleden waren er spanningen tussen haar leerlingen met een Turkse achtergrond.

In 2015 bleek uit een onderzoek in opdracht van het ministerie van Onderwijs dat n op de vijf leraren moeite heeft om in de klas een gesprek te voeren over fundamentalisme. Bijna n op de zes docenten heeft moeite rechts-extremisme te bespreken.

Laten we het maar niet hebben over Theo. Of Salman.

Bitch please. :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195800099
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Halsema wil in gesprek met Amsterdamse leraren na onthoofding Franse docent

Burgemeester Halsema gaat contact zoeken met Amsterdamse leraren om te horen of zij in de klas te maken hebben met dezelfde dreiging als de vermoorde Franse docent Samuel Paty. Dat zei de burgemeester donderdagmiddag in reactie op vragen van het CDA.

[ afbeelding ]

“Ons hebben signalen bereikt dat Amsterdamse leraren zich zorgen maken naar aanleiding van dit afschuwelijke incident,” zegt burgemeester Halsema. Volgens haar is langer bekend dat niet elke leraar zich even vrij voelt om gevoelige onderwerpen te bespreken vanwege de sfeer in de klas, de buurt of onder de ouders, maar zou die vrijheid wel moeten bestaan.

‘Amsterdammerschap’
“Ik zal, samen met wethouder Moorman van Onderwijs, initiatief nemen om contact op te nemen met leraren om te vragen wat zij nodig hebben. Docenten moeten elk onderwerp dat zij belangrijk vinden kunnen bespreken met hun leerlingen.”

Op Amsterdamse scholen wordt al een tijdje extra stevig ingezet op burgerschapsonderwijs. Het vak wordt ‘Amsterdammerschap’ genoemd en gaat in op thema’s zoals de betekenis van vrijheid, omgang met het nieuws en complottheorien en gevoelige onderwerpen zoals de verandering van zwarte piet, antisemitisme of discriminatie.
https://www.parool.nl/ams(...)nse-docent~beca148d/
Allemaal best relevante onderwerpen. Er ontbreekt er echter eentje. Eentje die het mogelijk maakt dat al deze onderwerpen zonder schroom besproken kunnen worden. Eentje die de basis is van meningsverschillen, begrip en tolerantie.

Begin daar eerst maar eens mee, en behandel daarna die andere onderwerpen pas.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_195803612
Vergeet corona, het echte virus dat door Europa waart heet islam.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:52:56 #146
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_195804431
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:04 schreef Hathor het volgende:
Vergeet corona, het echte virus dat door Europa waart heet islam.
Maar wat is nou een passend vaccin?
pi_195804636
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:52 schreef Tengano het volgende:

[..]

Maar wat is nou een passend vaccin?
Verlichting.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195804678
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 13:04 schreef Hathor het volgende:

Verlichting.
Jammer dat je daar niet deze P.I. bij gebruikt hebt: 3.gif
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:18:53 #149
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_195804933
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Verlichting.
Dat betekent ook dat eerst het oude moet worden afgebroken en daar wordt momenteel al hard aan gewerkt. Misschien zijn we al op de goede weg.

https://metro.co.uk/2020/(...)ng-on-roof-13444621/
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:34:02 #150
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_195805295
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:52 schreef Tengano het volgende:

[..]

Maar wat is nou een passend vaccin?
Heropvoedingskampen waar ze leren zich te concentreren op het juiste pad in het leven.
pi_195806038
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Wanneer zijn de eerste demonstraties in Nederland van de woke community?
I will do what i must !!
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:25:15 #152
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_195806383
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:12 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Jammer dit, werkelijk niemand van de WOKE BN'ers en de ultralinkse deugkliek die zich geroepen voelt voor de vrijheid van meningsuiting te demonstreren blijkbaar. Aan het weer kan het niet liggen iig.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_195806466
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:34 schreef damsco het volgende:

[..]

Heropvoedingskampen waar ze leren zich te concentreren op het juiste pad in het leven.
Mooi idee, maar die lui zijn al vanaf hun geboorte gehersenspoeld. Dat krijg je er nooit meer uit :N
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:34:58 #154
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_195806600
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jammer dit, werkelijk niemand van de WOKE BN'ers en de ultralinkse deugkliek die zich geroepen voelt voor de vrijheid van meningsuiting te demonstreren blijkbaar. Aan het weer kan het niet liggen iig.
Komt een beetje over als dat je collega vreemd gaat met je wijf en dat jij dan denkt: Ach er zijn wel belangrijkere dingen >:O
pi_195814185
twitter


:r
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 22:44:00 #156
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_195815712
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:42 schreef SpaceOddity het volgende:
[ twitter ]

:r
Man man man. Een spotprent van een profeet die 1400 jaar geleden direct verantwoordelijk was voor verschillende massaslachtingen gedurende zijn leven, gelijkstellen aan het naakt afbeelden van een 15-jarig volstrekt onschuldig meisje dat 75 jaar geleden uitsluitend vanwege haar afkomst is vermoord in een vernietigingskamp.

En dan nog denken dat je een punt hebt ook. Het zou hilarisch zijn als het niet zo in- en intriest was. :')
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 23:26:02 #157
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195816478
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:42 schreef SpaceOddity het volgende:
[ twitter ]

:r
Ha, we zijn bij de joden uitgekomen. Da's ook veel belangrijker dan een aanslag verwerpen: piepen dat anderen het zogenaamd veel beter hebben.

(Je ziet op die afbeeldingen duidelijk dat Charlie Hebdo ook het Jodendom op de korrel neemt, maar er moet en zal geklaagd worden dat de joden bevoorrecht zijn. Hoeveel dood en verderf is er gezaaid uit naam van Het Achterhuis? Net zoveel als uit naam van de Ethica.)
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195816823
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jammer dit, werkelijk niemand van de WOKE BN'ers en de ultralinkse deugkliek die zich geroepen voelt voor de vrijheid van meningsuiting te demonstreren blijkbaar. Aan het weer kan het niet liggen iig.
WOKE heeft kortsluiting in de kop. Want willen ze dit bv al willen bagatelliseren dan spreken ze zich dan al meteen uit tegen de vrijheid van meningsuiting. Je ziet hier op Fok dan ook wat pogingen om het daarom te framen alsof degene die zich wel uitspreken hiertegen, en die dit (terecht) hartgrondig afkeuren, het dan over anti-Islam hebben. :')

Nee, niets is minder waar, deze aanslag gaat niet over anti-Islam, die gaat over een aanslag tegen de Vvmu.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 23:53:03 #159
15746 daNpy
Marathon Coup
pi_195816987
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 22:44 schreef Repentless het volgende:

[..]

Man man man. Een spotprent van een profeet die 1400 jaar geleden direct verantwoordelijk was voor verschillende massaslachtingen gedurende zijn leven, gelijkstellen aan het naakt afbeelden van een 15-jarig volstrekt onschuldig meisje dat 75 jaar geleden uitsluitend vanwege haar afkomst is vermoord in een vernietigingskamp.

En dan nog denken dat je een punt hebt ook. Het zou hilarisch zijn als het niet zo in- en intriest was. :')
Ze is niet vermoord.
Ze is gestorven door ziekte of uitputting, of een combinatie van beide.

De vergelijking slaat idd helemaal nergens op. Maar dat lijkt me nog steeds een beetje een Nederlands dingetje, de 2e wereldoorlog overal bij halen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195817346
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:42 schreef SpaceOddity het volgende:
[ twitter ]

:r
Als er geen wetgeving is tegen productie/vertoning van getekende kinderpornografie/minderjarig naakt dan zou het moeten kunnen. Persoonlijk zie ik de humor er niet in, noch een boodschap die verder gaat dan "hier geef jij volgens mij om dus dat beschimp ik nu" maar dat is ook hoe sommige moslims spotprenten van de profeet lijken op te vatten.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 00:43:02 #161
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_195817563
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:53 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ze is niet vermoord.
Ze is gestorven door ziekte of uitputting, of een combinatie van beide.
Je hebt gelijk, ze is niet "actief" vermoord en uiteindelijk na overplaatsing uit Auschwitz (vernietigingskamp) aan vlektyfus gestorven in Bergen-Belsen (geen vernietigingskamp). Mijn statement was dus niet geheel accuraat, maar mijns inziens kun je het gevangenhouden van mensen onder zulke inhumane en mensonterende omstandigheden vrijwel gelijkstellen aan moord.

quote:
De vergelijking slaat idd helemaal nergens op. Maar dat lijkt me nog steeds een beetje een Nederlands dingetje, de 2e wereldoorlog overal bij halen.
Is volgens mij niet specifiek Nederlands. Kwalificaties als 'fascist'/'nazi' bijvoorbeeld worden in meer landen vrij snel geuit.

Waar er mijns inziens wel een patroon waarneembaar is, is dat bepaalde moslimfundamentalisten steevast op uiterst onsmakelijke wijze op joden teruggrijpen in hun 'argumentatie'. Hierbij doen ze alsof 'moslims' als enige wl 'gekrenkt' mogen worden door de VVMU, "omdat spotprenten van de profeet wel zijn toegestaan en *random smakeloze verwijzing naar de Holocaust* niet." :')

Daarbij wordt voor het gemak even weggelaten dat een spotprent de ideologie betreft (en er niet rechtstreeks aan de gelovigen wordt gerefereerd), en bij die volgens hen 'verboden uitingen' m.b.t. joden/Holocaust er gewoon direct op de bevolkingsgroep zelf (en daadweekelijke dodelijke slachtoffers) wordt ingehakt.

Gek genoeg hoor ik uit die hoek nooit een vergelijking met het Christendom, dus dat het in tegenstelling tot de Islam verboden is om het Christendom aan de kaak te stellen. Logisch ook, want dan hebben ze geen enkel argument meer. Life of Brian, black metal, death metal, cabaret, Family Guy, South Park: legio voorbeelden waarin dat geloof ernstig wordt geridiculiseerd/bekritiseerd. Alleen gaat het dan altijd over de ideologie, niet over de mensen.

Des te smakelozer dat je enige 'argument' iets volslagen extreems als een naakte Anne Frank afbeelden is, alsof dat ook maar in de buurt komt van enig vergelijk. Wat een dieptriest en beschamend niveau. :')
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 00:55:44 #162
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195817703
Even snel wat tweets van die vanDoorn gelezen , man man man , wat een figuur.
Moslims zielig , rest van de wereld slecht :') :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_195817754
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 00:55 schreef Enchanter het volgende:
Even snel wat tweets van die vanDoorn gelezen , man man man , wat een figuur.
Moslims zielig , rest van de wereld slecht :') :')
Tweets lezen van die moslim is slecht voor de bloeddruk ja.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 08:11:21 #164
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195819549
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:53 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ze is niet vermoord.
Nou, als ik een meisje ontvoer, in een hok stop, de sleutel weggooi en haar laat creperen tot ze doodgaat vermoed ik dat de rechter daarover een andere opvatting zal hebben.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:25:18 #165
15746 daNpy
Marathon Coup
pi_195820046
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:11 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Nou, als ik een meisje ontvoer, in een hok stop, de sleutel weggooi en haar laat creperen tot ze doodgaat vermoed ik dat de rechter daarover een andere opvatting zal hebben.
Bij vermoord in een concentratiekamp denkt men nu eenmaal eerder aan de gaskamers of allemaal op een rijtje staan zodat het slechts 1 kogel kostte. Dt is niet gebeurd, waarbij ik jouw theorie (die overigens ook alles behalve accuraat is) gedeeltelijk wel begrijp.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:01:08 #166
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195820427
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:25 schreef daNpy het volgende:

[..]

Bij vermoord in een concentratiekamp denkt men nu eenmaal eerder aan de gaskamers of allemaal op een rijtje staan zodat het slechts 1 kogel kostte. Dt is niet gebeurd, waarbij ik jouw theorie (die overigens ook alles behalve accuraat is) gedeeltelijk wel begrijp.
Het is meer een analogie waarmee ik het onderliggende principe naar boven probeer te halen door de situatie in haar wezenlijke aspecten naar een overzichtelijker en meer "alledaagse" werkelijkheid om te zetten. Dat niet n specifieke persoon haar vermoord heeft wil ik ook wel geloven, maar het hele nazi-systeem was zo ingericht dat ze van geluk had mogen spreken als ze het had overleefd. Ze had een leven zoals ieder kind, men pakte haar op, smeet haar in een concentratiekamp en liet haar daar doodgaan aan de vlektyfus, door verwaarlozing, door overbevolking in het kamp, door massaverplaatsingen van gevangenen die nooit gevangenen waren geweest als de nazi's hun raciale haat niet op ze gericht hadden, in de chaos van een verloren oorlog die de nazi's waren begonnen om hun dominantie te vestigen. In mijn ogen kwalificeert dat als moord, al kan er niet n individuele dader worden aangewezen.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:03:51 #167
15746 daNpy
Marathon Coup
pi_195820463
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 10:01 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Het is meer een analogie waarmee ik het onderliggende principe naar boven probeer te halen door de situatie in haar wezenlijke aspecten naar een overzichtelijker en meer "alledaagse" werkelijkheid om te zetten. Dat niet n specifieke persoon haar vermoord heeft wil ik ook wel geloven, maar het hele nazi-systeem was zo ingericht dat ze van geluk had mogen spreken als ze het had overleefd. Ze had een leven zoals ieder kind, men pakte haar op, smeet haar in een concentratiekamp en liet haar daar doodgaan aan de vlektyfus, door verwaarlozing, door overbevolking in het kamp, door massaverplaatsingen van gevangenen die nooit gevangenen waren geweest als de nazi's hun raciale haat niet op ze gericht hadden, in de chaos van een verloren oorlog die de nazi's waren begonnen om hun dominantie te vestigen. In mijn ogen kwalificeert dat als moord, al kan er niet n individuele dader worden aangewezen.
Precies dat deel ben ik ook met je eens :Y
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:09:33 #168
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195820545
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 10:03 schreef daNpy het volgende:

[..]

Precies dat deel ben ik ook met je eens :Y
Maar wat blijft er dan nog over?
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:10:50 #169
15746 daNpy
Marathon Coup
pi_195820568
quote:
Bij vermoord in een concentratiekamp denkt men nu eenmaal eerder aan de gaskamers of allemaal op een rijtje staan zodat het slechts 1 kogel kostte.
Ze is in die zin niet vermoord.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:12:41 #170
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_195820594
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Wanneer zijn de eerste demonstraties in Nederland van de woke community?
Goede vraag. WLM!!
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:17:19 #171
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195820671
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 10:10 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ze is in die zin niet vermoord.
Maar dat was mijn stelling ook niet. Ik zei dat ze vermoord was en jij had het vervolgens over een theorie die "allesbehalve accuraat" zou zijn.

Nou ja, het doet er ook niet zoveel toe...
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:58:24 #172
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195821231
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:26 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ha, we zijn bij de joden uitgekomen. Da's ook veel belangrijker dan een aanslag verwerpen: piepen dat anderen het zogenaamd veel beter hebben.

(Je ziet op die afbeeldingen duidelijk dat Charlie Hebdo ook het Jodendom op de korrel neemt, maar er moet en zal geklaagd worden dat de joden bevoorrecht zijn. Hoeveel dood en verderf is er gezaaid uit naam van Het Achterhuis? Net zoveel als uit naam van de Ethica.)
(Van Doorn is trouwens een islamitische Lange Frans: hij grossiert in dit soort onzin.)
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 26 oktober 2020 @ 17:54:00 #173
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_195869675
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  maandag 26 oktober 2020 @ 20:16:09 #174
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_195872572
Ik bedacht me net het volgende. Voor mij is het uitermate inconsequent als je:
1) zegt dat je niet moet discrimineren
2) zegt dat je de profeet niet zou moeten beledigen of dat je daar de consequenties van moet aanvaarden als je het toch doet.

Uit 2 volgt naar mijn mening dat je iig een subgroep van moslims niet voor vol aanziet, hun emoties niet onder controle hebben, puur op grond van hun religie. Dat is wmb pure discriminatie. En dan is 1 niet meer vol te houden.

Dus: ben je tegen discriminatie, dan ben je voor de mogelijkheid om islam te bekritiseren en de profeet te beledigen en verwacht je van alle moslims dat ze daar volwassen en als volwaardige burgers mee omgaan.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_195876327
Even een kijkje binnen in een moskee; hoe gaat het met die zelfreflectie?

twitter
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195876416
quote:
4s.gif Op maandag 26 oktober 2020 23:33 schreef SpaceOddity het volgende:
Even een kijkje binnen in een moskee; hoe gaat het met die zelfreflectie?

[ twitter ]
Gezellig he? Hier nog zo'n meneer die helemaal is ingeburgerd:

twitter
pi_195876441
"De Syrische vluchtelingen zullen Europa nieuw leven inblazen"
"In 2050 zal Europa een moslim meerderheid hebben"

Wat een alt-right complotwappie teksten van deze imam.
pi_195876927
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2020 23:47 schreef Tmarus het volgende:
"De Syrische vluchtelingen zullen Europa nieuw leven inblazen"
"In 2050 zal Europa een moslim meerderheid hebben"

Wat een alt-right complotwappie teksten van deze imam.
Niets alt right aan

Gewoon islam je weet toch
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 07:52:53 #179
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195878141
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2020 23:47 schreef Tmarus het volgende:
"De Syrische vluchtelingen zullen Europa nieuw leven inblazen"
"In 2050 zal Europa een moslim meerderheid hebben"

Wat een alt-right complotwappie teksten van deze imam.
Beginnen die lui nu ook al met die omvolkingstheorieen?
pi_195878250
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 07:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

Beginnen die lui nu ook al met die omvolkingstheorieen?
Doen ze toch al langer volgens mij?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:14:15 #181
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195878350
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:42 schreef SpaceOddity het volgende:
[ twitter ]

:r
Wel weer een mooie onderbouwing voor de stellingen moslim = antisemiet en moslim = achterlijk.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:23:11 #182
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_195878457
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Wel weer een mooie onderbouwing voor de stellingen moslim = antisemiet en moslim = achterlijk.
Wat een flapdrol is die gast ook. Moslim likkertje
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:24:18 #183
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_195878469
“Arnoud van Doorn is als een trein. Als we ons doel bereikt hebben hakken we alsnog z’n kop eraf.”
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_195998708
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:24 schreef Tyr80 het volgende:
“Arnoud van Doorn is als een trein. Als we ons doel bereikt hebben hakken we alsnog z’n kop eraf.”
Hoe groot is die gast eigenlijk.

https://www.aljazeera.com(...)-rally-in-bangladesh

Het lijkt of hij internationale bekendheid heeft hoor. Hoe komen die Bengalen anders aan Nederlandse teksten op hun spandoeken?

Ze worden daar als helden gezien. Die ex-PVV'ers. :X
pi_195999015
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:23 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Wat een flapdrol is die gast ook. Moslim likkertje
Mensen zijn vaak niet te begrijpen maar een kneus als Van Doorn spant wel de kroon. Wat bezielt die halve zool joh.
  maandag 2 november 2020 @ 13:05:02 #186
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195999559
Van Doorn is nep tot op het bot en vooral een smerige opportunist. Voor hem is dit vooral een verdienmodel denk ik. Die wordt 100% flink betaald door allerlei sjeiks en organisaties om als een soort showhond op te komen draven.

[ Bericht 6% gewijzigd door Twiitch op 02-11-2020 13:19:13 ]
pi_195999658
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2020 13:05 schreef Twiitch het volgende:
Van Doorn is nep tot op het bot en vooral een smerige opportunist. Voor hem is dit vooral een verdienmodel denk ik. Die wordt 100% flink betaald door allerlei sjeiks en organisaties om als een soort showhond op te komen draven.
Bekeerde moslims zijn veel waard. Voor die fundamentalisten is niks mooier dan dit soort uitspraken van een bekeerde moslim, zeker als 'ie uit een partij als de PVV komt gekropen.
pi_196000460
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2020 23:47 schreef Tmarus het volgende:
"De Syrische vluchtelingen zullen Europa nieuw leven inblazen"
"In 2050 zal Europa een moslim meerderheid hebben"

Wat een alt-right complotwappie teksten van deze imam.
..je noemt die mensen complotwappies omdat je meent dat hun beeld van de verwerkelijkheid zo ver van de realiteit verwijderd is dat het gek/belachelijk wordt. Op die beelden zie je, uitgaand van een juiste vertaling, nou juist dat die "alt-righters" het gewoon bij het juiste eind hebben over de intenties van toch minstens een subset van de moslims. :') :W
  maandag 2 november 2020 @ 14:16:24 #189
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196000677
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2020 14:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

..je noemt die mensen complotwappies omdat je meent dat hun beeld van de verwerkelijkheid zo ver van de realiteit verwijderd is dat het gek/belachelijk wordt. Op die beelden zie je, uitgaand van een juiste vertaling, nou juist dat die "alt-righters" het gewoon bij het juiste eind hebben over de intenties van toch minstens een subset van de moslims. :') :W
De extremen aan beide kanten roepen graag hetzelfde idd, omdat het in hun straatje past. Iedereen die zich daartussen bevindt moet dat getetter de hele tijd aanhoren :(
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_196000783
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2020 14:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

..je noemt die mensen complotwappies omdat je meent dat hun beeld van de verwerkelijkheid zo ver van de realiteit verwijderd is dat het gek/belachelijk wordt. Op die beelden zie je, uitgaand van een juiste vertaling, nou juist dat die "alt-righters" het gewoon bij het juiste eind hebben over de intenties van toch minstens een subset van de moslims. :') :W
Zo bedoelde ik het ook. Deze imam bevestigt juist wat "alt-righters" zeggen.
pi_196000818
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:16 schreef Perrin het volgende:

[..]

De extremen aan beide kanten roepen graag hetzelfde idd, omdat het in hun straatje past. Iedereen die zich daartussen bevindt moet dat getetter de hele tijd aanhoren :(
Er is maar een club die kelen van onschuldige mensen doorsnijdt. Dan ben je voor of tegen.
  maandag 2 november 2020 @ 14:27:10 #192
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196000866
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er is maar een club die kelen van onschuldige mensen doorsnijdt. Dan ben je voor of tegen.
Ik maak zelf wel onderscheid tussen de "huis- tuin- en keukenmoslim" die net als jij en ik een tamelijk normaal leventje wil leiden en de geweldsverheerlijkende radicale moslim die het liefst alle ongelovigen direct de keel doorsnijdt..
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_196000938
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:27 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik maak zelf wel onderscheid tussen de "huis- tuin- en keukenmoslim" die net als jij en ik een tamelijk normaal leventje wil leiden en de geweldsverheerlijkende radicale moslim die het liefst alle ongelovigen direct de keel doorsnijdt..
Dat is logisch maar niet altijd praktisch of realistisch. Wanneer een paar hooligans van een voetbalclub zich misdragen dan kan de UEFA zeggen.. ahh het zijn er maar een paar, die krijgen straf en de rest van de fans krijgt een bloemetje. Maar zo werkt het niet.. de hele club krijgt straf dus de goeden lijden onder de kwaden. Zo zou het met de islam ook moeten gaan. Lukt het niet intern het gewed te stoppen.. oke dan maar allemaal oprotten naar je eigen pauperlanden.
  maandag 2 november 2020 @ 14:53:10 #194
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_196001347
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is logisch maar niet altijd praktisch of realistisch. Wanneer een paar hooligans van een voetbalclub zich misdragen dan kan de UEFA zeggen.. ahh het zijn er maar een paar, die krijgen straf en de rest van de fans krijgt een bloemetje. Maar zo werkt het niet.. de hele club krijgt straf dus de goeden lijden onder de kwaden. Zo zou het met de islam ook moeten gaan. Lukt het niet intern het gewed te stoppen.. oke dan maar allemaal oprotten naar je eigen pauperlanden.
Dus jij bent voor de terugkeer van de Syrigangers. Die zijn dar met geweld bezig dus die moeten terug naar hun "pauperland" en in dit geval is dat Nederland.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 2 november 2020 @ 16:00:30 #195
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_196002525
quote:
8s.gif Op maandag 2 november 2020 14:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dus jij bent voor de terugkeer van de Syrigangers. Die zijn dar met geweld bezig dus die moeten terug naar hun "pauperland" en in dit geval is dat Nederland.
Kunnen we ze ruilen voor alle radicale moslims in Europa die dit soort geweld overwegen en alle “gematigde” moslims die begrip opbrengen voor dit soort geweld?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_196003287
twitter
  Forum Admin maandag 2 november 2020 @ 16:39:31 #197
232445 crew  Specularium
pi_196003323
Is satire, je ziet gelijk dat dit zo'n kekke Syrische cabaretier is.
  maandag 2 november 2020 @ 18:00:24 #198
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_196004601
Dat is geen kaftan volgens mij, maar een Thobe en Ghuthra.

Dit vind ik dan trouwens een prima vorm van protest. En nog met humor ook, soort van...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_196006053
Islam demo, waar mensen zich uitspreken tegen geweld uit naam van hun profeet en hun god;

twitter


Opkomst is gigantisch. Mooi om te zien. Traantje weggepinkt... Dit kan nog goed komen. O+
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_196007375
quote:
4s.gif Op maandag 2 november 2020 19:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Islam demo, waar mensen zich uitspreken tegen geweld uit naam van hun profeet en hun god;

[ twitter ]

Opkomst is gigantisch. Mooi om te zien. Traantje weggepinkt... Dit kan nog goed komen. O+
#wegaanzehalen
Wir Schaffen Das
Jij bent welkom welkom!
  maandag 2 november 2020 @ 20:01:29 #201
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196007438
quote:
4s.gif Op maandag 2 november 2020 19:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Islam demo, waar mensen zich uitspreken tegen geweld uit naam van hun profeet en hun god;

[ twitter ]

Opkomst is gigantisch. Mooi om te zien. Traantje weggepinkt... Dit kan nog goed komen. O+
Zolang ze allemaal lekker daar blijven, heb ik er geen probleem mee.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_196007648
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 20:01 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zolang ze allemaal lekker daar blijven, heb ik er geen probleem mee.
Precies..laat ze maar lekker protesteren daar tegen het westen. Het is ook zo fantastisch in dat heerlijke shithole van ze.
  maandag 2 november 2020 @ 20:13:26 #203
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_196007761
quote:
4s.gif Op maandag 2 november 2020 19:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Islam demo, waar mensen zich uitspreken tegen geweld uit naam van hun profeet en hun god;

[ twitter ]

Opkomst is gigantisch. Mooi om te zien. Traantje weggepinkt... Dit kan nog goed komen. O+
Wat een droefnis.
Ik hoop dat ene C. Orona toeslaat.
pi_196027260
twitter


Tja. Dat zagen we niet aankomen hoor!

https://www.ad.nl/rotterd(...)amuel-paty~ad043bb7/

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2020 18:58:32 ]
pi_196096003
Geniale cartoon van Corts.
Wat zien we hier?

twitter


- Een profeet?
Kwaadaardig of terecht boos?

- Een onthoofde man?
Onschuldig slachtoffer of heeft ie ''gekregen wat ie verdiende''?

Het is maar van welke kant je het bekijkt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_196123604
quote:
Poll shows 57% of young Muslims in France believe Sharia law more important than national law
A new opinion poll has shown France’s Muslim population to be increasingly disconnected from the general population, with 57 percent of young Muslims believing French law to be subordinate to Sharia law.

A study published on Thursday by the French Institute of Public Opinion (IFOP), highlighted the increasing divide between the French general population and Muslims living in France.

The study’s most astonishing finding is that the majority of Muslims under the age of 25 (57 percent) believe Islamic law to be more important than French law in France – an increase of 10 percent since 2016. About 38 percent of French Muslims overall felt the same. Meanwhile, only 15 percent of the Catholic population believe that their religious laws should come before French law.

A number of questions on the poll were indirectly related to the beheading of schoolteacher Samuel Paty on October 16, who had shown a caricature of the Prophet Mohammed in a class on freedom of expression, inciting rage in one student.

Of the 515 French Muslims who took part in the survey, 66 percent opposed the right of teachers to show caricatures of religious figures to their students. French people overall (75 percent), including Catholics (80 percent), overwhelmingly supported the right of teachers to show the images.
Le rapport la lacit l’heure de la lutte contre l’islamisme et le projet de loi contre les sparatismes

Ziet eruit als een heftige cultuurbotsing onder de franse bevolking, dan hebben we het nog niet eens over het grote deel van de franse bevolking dat sterk nationalistisch is en deze migranten en nakomelingen van migranten sowieso al als een bedreiging beschouwd.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zaterdag 7 november 2020 @ 21:10:02 #207
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196123713
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 21:06 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Le rapport la lacit l’heure de la lutte contre l’islamisme et le projet de loi contre les sparatismes

Ziet eruit als een heftige cultuurbotsing onder de franse bevolking, dan hebben we het nog niet eens over het grote deel van de franse bevolking dat sterk nationalistisch is en deze migranten en nakomelingen van migranten sowieso al als een bedreiging beschouwd.
Die teringmongooltjes willen sharia totdat ze er een jaartje onder hebben moeten leven ja (en dan zonder uitkeringen of iets dergelijks). Walging is wel een goed woord voor wat ik voel voor dit soort volk. Ik walg van ze. Oprechte walging zoals je bij ongedierte voelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Twiitch op 07-11-2020 21:15:45 ]
  zaterdag 7 november 2020 @ 21:18:12 #208
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_196123895
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 21:06 schreef Digi2 het volgende:

Le rapport la lacit l’heure de la lutte contre l’islamisme et le projet de loi contre les sparatismes

Ziet eruit als een heftige cultuurbotsing onder de franse bevolking, dan hebben we het nog niet eens over het grote deel van de franse bevolking dat sterk nationalistisch is en deze migranten en nakomelingen van migranten sowieso al als een bedreiging beschouwd.
De Fransen mogen blij zijn dat ze geen Donner daar hebben zitten...

quote:
,,Mensen proberen me nu in de mond te leggen dat ik voor invoering van de sharia ben. Dat is niet het geval'', zei hij. De CDA-minister benadrukte dat de sharia in strijd is met de Nederlandse grondwet. Als in het theoretische geval een meerderheid van de Nederlanders die wetgeving toch wil invoeren, moet de grondwet worden gewijzigd. Donner zei dat hij dat altijd zal bestrijden om te voorkomen dat het zover komt.
pi_196185771
De Gelderlander;

quote:
De Franse politie heeft vier kinderen verhoord, allen slechts tien jaar oud. De scholieren spraken hun steun uit voor de onthoofding van Samuel Paty, en zeiden dat ze hun eigen leraar ook zouden onthoofden als die de profeet Mohammed zou beledigen. Dat meldt het Franse ministerie van binnenlandse zaken.
Tien jaar.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 11 november 2020 @ 13:40:23 #210
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196185798
quote:
4s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:38 schreef SpaceOddity het volgende:
De Gelderlander;
[..]

Tien jaar.
Zou wat mij betreft een reden moeten zijn om papa en mama uit de ouderlijke macht te ontheffen. Die kutblagen hebben dat natuurlijk niet van een vreemde.

[ Bericht 3% gewijzigd door Twiitch op 11-11-2020 13:52:13 ]
pi_196186002
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:40 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Zou wat mij betreft een reden moeten zijn om papa en mama uit de ouderlijke macht te ontheffen. Die kutblagen hebben dat natuurlijk niet van een vreemde.
Heeft al geen nut meer, als je op tienjarige leeftijd al zo barbaars kan denken is het te laat. Die hele familie eruit gooien is de enige oplossing.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 11 november 2020 @ 13:55:40 #212
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196186030
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:40 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Zou wat mij betreft een reden moeten zijn om papa en mama uit de ouderlijke macht te ontheffen. Die kutblagen hebben dat natuurlijk niet van een vreemde.
En dan gaan ze zich ineens normaal gedragen?
Nee, iedere energie die je daarin stopt is verloren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 11 november 2020 @ 14:02:50 #213
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_196186144
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Heeft al geen nut meer, als je op tienjarige leeftijd al zo barbaars kan denken is het te laat. Die hele familie eruit gooien is de enige oplossing.
Op vakantie naar China 🇨🇳
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 11 november 2020 @ 16:20:06 #214
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_196188275
https://saudigazette.com.(...)e-ceremony-in-Jeddah

Nou, een beetje een pruts aanslagje, maar toch..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_196192640
In Berlijn, 11 (elf) jarige dreigt lerares met onthoofding;

https://www.bild.de/regio(...)g-73889732.bild.html

Volgens het schoolhoofd heeft de leerling excuses aangeboden maar vraagt zich wel af; „Ich mchte wissen, warum kommt ein Kind zu dieser Aussage?“.

Nou... Uhhh.

Wat je krijgt als je een kind letterlijk vanaf geboorte vergiftigd met islamitisch gedachtegoed; kinderen met barbaarse opvattingen.

Pure kindermishandeling.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_196235872
Een imam die voor de scheiding van kerk en staat pleit en tegen islamisme is moet beveiligd worden met bewapend personeel en een kogelvrij vest dragen in Frankrijk :')
quote:
Kampfansage an Islamisten Nach Terroranschlgen, Frankreichs

Im franzsischen Drancy kann Imam Chalghoumi nur mit Polizeischutz seiner Aufgabe nachgehen: Er setzt sich gegen die Radikalisierung junger Muslime ein - und fr einen europischen Islam.

Ein Auto mit abgedunkelten Scheiben fhrt vor die Moschee von Drancy im Norden von Paris. Imam Hassen Chalghoumi kommt zum Gebet - begleitet von zwei bewaffneten Sicherheitsleuten. Chalghoumi steht seit Jahren unter Polizeischutz. Wenn viele Menschen zum Gebet da sind, muss der Imam eine schusssichere Weste tragen. "Wir sind doch nicht in Bagdad oder in Syrien. Wir sind hier in Paris, in Frankreich, in Europa. Das ist traurig", stellt er kopfschttelnd fest.
Video: Radikaler Islamismus in Frankreich
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_196236806
Dit weekend weer in het Parool een wegkijkend artikel over de aanslagen in Bataclan van 5 jaar geleden. Geen woord over wie de daders precies waren, hun motieven en het eco systeem van waaruit ze kwamen. Wel veel bezorgdheid over ‘toename van islamofobie’. Moslims worden over 1 kam geschoren en wel als slachtoffer. Over de daadwerkelijke slachtoffers van die aanslagen zwijgt het artikel.

Ik merk op dat dit narratief vaker de revue passeert in het Parool. Lijkt wel alsof de moslimbroederschap dit soort artikelen pent en dat de redactie, wat een behoorlijke linkse inslag kent, volledig kritiekloos en zonder factchecks de publicatie verzorgt. Propaganda anno 2020.
pi_196243397
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 12:27 schreef Homey het volgende:
Dit weekend weer in het Parool een wegkijkend artikel over de aanslagen in Bataclan van 5 jaar geleden. Geen woord over wie de daders precies waren, hun motieven en het eco systeem van waaruit ze kwamen. Wel veel bezorgdheid over ‘toename van islamofobie’. Moslims worden over 1 kam geschoren en wel als slachtoffer. Over de daadwerkelijke slachtoffers van die aanslagen zwijgt het artikel.

Ik merk op dat dit narratief vaker de revue passeert in het Parool. Lijkt wel alsof de moslimbroederschap dit soort artikelen pent en dat de redactie, wat een behoorlijke linkse inslag kent, volledig kritiekloos en zonder factchecks de publicatie verzorgt. Propaganda anno 2020.
De grootste slachtoffers van de tweede wereldoorlog waren ook de gematigde nazi's.
pi_196243447
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 11:15 schreef Digi2 het volgende:
Een imam die voor de scheiding van kerk en staat pleit en tegen islamisme is moet beveiligd worden met bewapend personeel en een kogelvrij vest dragen in Frankrijk :')
[..]

Video: Radikaler Islamismus in Frankreich
Religie van vrede (als in Dar as Salam, als iedereen aan de religie onderworpen is _O_ ) dat zie je gelijk!
pi_196243553
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 21:06 schreef Digi2 het volgende:
en deze migranten en nakomelingen van migranten sowieso al als een bedreiging beschouwd.
..en steeds meer gelijk lijkt te krijgen?
pi_196243559
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 november 2020 20:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

De grootste slachtoffers van de tweede wereldoorlog waren ook de gematigde nazi's.
Deze reactie is zo geniaal die ga ik vaker gebruiken.
Hallo
  donderdag 26 november 2020 @ 14:52:26 #222
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196422309
quote:
Nog eens vier tieners opgepakt voor onthoofding Franse leraar

De Franse politie heeft vier tieners opgepakt voor betrokkenheid bij de moord op de Franse leraar Samuel Paty in oktober. Drie van hen zouden 13 en 14 jaar oud zijn.

Volgens Franse media hebben de drie minderjarigen Paty aangewezen aan de dader, de Tsjetsjeense moslimextremist Abdoellakh Anzorov. Die onthoofdde de leraar vervolgens. Ze worden verdacht van medeplichtigheid aan de moord.

De vierde die is opgepakt wordt verdacht van laster. Zij is de dochter van de man die op social media het bericht plaatste dat Paty een Mohammed-cartoon in de klas had getoond. Op basis van dat bericht zou Anzorov zijn daad hebben gepleegd.

De vier verdachten zijn voorlopig vrijgelaten. Wel blijven ze onder toezicht van het OM.

Doodgeschoten

Eerder werden al twee scholieren van 14 en 15 jaar gearresteerd wegens "medeplichtigheid aan een terroristische moord". De twee tieners worden ervan verdacht geld te hebben ontvangen van Anzorov, ook om de leraar aan te wijzen.

Samuel Paty werd op 16 oktober vermoord in de Parijse voorstad Conflans-Sainte-Honorine. In de zaak van de moord op Paty zijn nu veertien mensen opgepakt. De dader werd door de politie doodgeschoten.
https://nos.nl/artikel/23(...)g-franse-leraar.html

Veelbelovende jeugdigen!
  zaterdag 28 november 2020 @ 21:27:08 #223
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_196458452
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:08 schreef probeer het volgende:
Wordt toch eens tijd om religies uit te bannen. Toch altijd weer gezeik met een kleine groep religieuzen die het voor de rest verpesten.

Iemand werkbare ideen over waar te beginnen?
Wij zijn het vaak oneens geweest. Maar nu zit ik toch behoorlijk op 1 lijn met je. Bijzonder. 😳
  zaterdag 28 november 2020 @ 21:29:58 #224
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_196458488
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat je berhaupt nog reageert op dat soort 'ja maar die religieuzen hebben het niet goed begrepen want religie x is heus vredelievend' onzin.

Het is allemaal hatelijke bullshit, gebruikt om andersdenkenden buiten te sluiten of zelfs te vervolgen. Weg ermee, allemaal.

Laten we beginnen met het schrappen van alle voordelen die religieuze organisaties genieten. Een religie is niets meer dan een mening (en da ook nog eens een hele slechte), en daar hoeven we niets voor te faciliteren.
Amen! (En ja, dit is natuurlijk grappig bedoeld, een religieuze term gebruiken voor een anti-religieuze mening waar ik het hartgrondig mee eens ben).
  zaterdag 28 november 2020 @ 21:41:03 #225
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_196458702
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:19 schreef sausjederbij het volgende:
“Er is duidelijk een probleem met de Tsjetsjeense gemeenschap in Frankrijk. Tsjetsjenen die politieke islamistische activiteiten hebben op sociale media moeten worden gevonden en uitgewezen”, zegt de links-populistische Franse politicus Jean-Luc Mlenchon in de nasleep van de moordaanslag op geschiedenisleerkracht Samuel Paty.

https://sceptr.net/2020/1(...)tsjenen-in-frankrijk

wtf alle moslims hebben op sociale media politiek islamitische activiteiten. En dan niet terroristische uiteraard maar in het algemeen hebben ze dat wel wat ook normaal is het zijn moslims. Deze linkse gast die zichzelf links noemt maar feitelijk 110% ultrarechts is nodigt de politiek uit om defacto alle tsjteetnse moslims het land uit te zetten.

Een groep van 30.000 Russen worden hierbij als target aangewezen terwijl de dader een lonewolf was. Meneer maakt onderscheidt vanuit het kijken naar de ras van een persoon zonder dat die gene iets heeft gedaan. Zonder dat er een aanwijzing is voor een misdaad of iets , puur omdat die gene een tsjeense achtergrond heeft.
Waarom heb jij een Nederlandse usernaam terwijl je overduidelijk een extremistische islamiet bent. Noem jezelf gewoon Ali ofzo. :')
pi_196618982
Ondertussen in Tsjetsjenie, alwaar de islamitische gemeenschap gepast reageert op de man die een onschuldige man onthoofde die de eer van hun profeet heeft verdedigd;
twitter
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 8 december 2020 @ 15:26:22 #227
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_196619124
Ze hadden dat stuk vuil moeten cremeren en aangetekend terug moeten sturen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 8 december 2020 @ 15:50:02 #228
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196619473
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:16 schreef SpaceOddity het volgende:
Ondertussen in Tsjetsjenie, alwaar de islamitische gemeenschap gepast reageert op de man die een onschuldige man onthoofde die de eer van hun profeet heeft verdedigd;
[ twitter ]
Ja meer _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:37:49 #229
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_196620274
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:36 schreef AchJa het volgende:
Fijn volk hoor...

[ twitter ]
Waarom gebruikt hij dat machinegeweer niet, is het enige wat ik me af vraag.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 8 maart 2021 @ 22:04:08 #230
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_198401938
https://nos.nl/artikel/23(...)ent-samuel-paty.html

quote:
Franse scholiere (13) geeft toe dat ze loog over onthoofde docent Samuel Paty

De Franse scholiere die Samuel Paty beschuldigde van islamofobie heeft toegegeven dat ze niet aanwezig was bij de les die de docent maatschappijleer fataal werd. Paty werd vorig jaar onthoofd nadat hij zijn leerlingen spotprenten van de islamitische profeet Mohammed had laten zien.

Het 13-jarige meisje had tegen haar vader gezegd dat Paty alle moslims tijdens de les had verzocht het klaslokaal te verlaten. Dit zou zijn gebeurd toen hij de cartoons toonde. De vader van het meisje maakte zich hier kwaad over en riep op sociale media op tot actie.

Door de haatcampagne van de vader kwam een Tsjetsjeense moslimextremist de 47-jarige docent op het spoor. De man doodde Paty en werd vervolgens zelf doodgeschoten door de politie.
Laster

Het meisje zat zelf tijdens de desbetreffende les over vrijheid van meningsuiting en godslastering niet in de klas, bekent ze nu volgens Franse media. Ze had tegen haar vader echter gezegd dat ze kritiek tijdens de les had geuit en daarom was geschorst. De reden van haar leugen was dat ze de ware reden van haar schorsing niet wilde bekendmaken.

Volgens correspondent Frank Renout was vanaf het begin af aan al wel duidelijk dat het meisje niet eerlijk was over de kwestie. "Dat bleek al wel gauw na politie-onderzoek. Maar nu heeft ze dat dan pas echt bevestigd."

Haar advocaat zei in de rechtszaal dat zijn clint "oprecht spijt" heeft van wat er is gebeurd en de schade die ze daarmee heeft aangericht. Het meisje wordt vervolgd voor laster. De vader wordt verdacht van medeplichtigheid aan de moord op Paty.
pi_198402442
^

Ze was 13.
pi_198402851
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:28 schreef Horzula het volgende:
^

Ze was 13.
Inderdaad, ze is 13. Die ziet de gevolgen nog niet in. Mijn verstand zegt dus ook dat haar dat inzicht maar eens versneld moet worden bijgebracht.
Mijn onderbuik wenst haar een heel ernstige ziekte toe. Gelukkig is mijn verstand sterker dan mijn onderbuik.
pi_198402877
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:49 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Inderdaad, ze is 13. Die ziet de gevolgen nog niet in. Mijn verstand zegt dus ook dat haar dat inzicht maar eens versneld moet worden bijgebracht.
Mijn onderbuik wenst haar een heel ernstige ziekte toe. Gelukkig is mijn verstand sterker dan mijn onderbuik.
Ze heeft zelf die docent niet onthoofd.
pi_198402958
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:51 schreef Horzula het volgende:

[..]

Ze heeft zelf die docent niet onthoofd.
Ze heeft een reeks van gebeurtenissen in gang gezet, zonder welke de docent nu nog normaal had lesgegeven. En inderdaad, die vader is een hufter geweest door die haatcampagne te starten en blind achter zijn prinsesje aan te lopen. En die dader is een sukkel geweest die zich liet ophitsen door die haatberichten.
pi_198403687
Meen dat dit al tenminste een maand geleden bekend was?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_201781255
Eerbetoon aan Franse docent Samuel Paty onthuld, n jaar na moord
https://nos.nl/l/2401879

Bij de ingang van het Franse ministerie van Onderwijs is een plaquette onthuld als eerbetoon aan de vermoorde leraar Samuel Paty. Het is vandaag een jaar geleden dat de docent werd onthoofd door een 18-jarige Tsjetsjeens-Franse extremist, omdat hij Mohammed-cartoons in een les had getoond.

Op de plaquette staat de tekst: "Samuel Paty, vermoord omdat hij de waarden van de Republiek heeft onderwezen en verdedigd, waaronder de vrijheid van meningsuiting". Na afloop zei de Franse premier Castex dat Paty een "dienaar" van het land was, die slachtoffer werd van islamitisch terrorisme en lafheid.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211560948
quote:
Zes Franse tieners veroordeeld voor rol bij onthoofding leraar Paty
https://nos.nl/artikel/25(...)hoofding-leraar-paty

Een Franse jeugdrechter heeft zes tieners veroordeeld tot voorwaardelijke celstraffen voor hun rol bij de onthoofding van een leraar door een moslimextremist.

Docent Samuel Paty werd in 2020 bij zijn school buiten Parijs vermoord, nadat hij in zijn klaslokaal Mohammed-cartoons uit het satirische blad Charlie Hebdo had laten zien tijdens een debat over vrijheid van meningsuiting. Veel moslims beschouwen afbeeldingen van de profeet Mohammed als godslastering.

De dader, een geradicaliseerde man uit Tsjetsjeni, werd na de aanslag gedood door de politie.

De rechter achtte vijf van de tieners, die destijds 14 en 15 jaar waren, schuldig aan het volgen van de geschiedenisdocent en het aanwijzen van de leraar aan de dader.

Leugen online
De zesde verdachte, die destijds 13 jaar was, is door de rechter schuldig bevonden aan liegen over het klassendebat. Ze beweerde dat Paty moslimleerlingen had gevraagd het lokaal te verlaten voordat hij de cartoons liet zien, maar het bleek dat ze niet aanwezig was geweest bij de les.

Haar vader plaatste een video online met deze leugen en riep op tot actie tegen de leraar. Hij zal later met nog zeven volwassenen terecht staan op verdenking van betrokkenheid bij de moord.

De jongeren hebben voorwaardelijke celstraffen opgelegd gekregen. Ze hebben verklaard, soms in tranen, dat ze niet wisten dat Paty zou worden vermoord, schrijven Franse media.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211562390
Altijd weer die protestanten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211562398
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 04:36 schreef Aether het volgende:

[..]

"Huilen is voor jou te laat..."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')