quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:46 schreef D. het volgende:
Paar weken terug ook met wijn gekookt
Had het toch zin om al die flessen uit de kerstpakketten te bewaren
Als je ze dicht laat blijven ze best lang goed hoorquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:47 schreef espri het volgende:
[..]Dat overleefd hier niet de 2de kerst hoor
Hoef je de hele dag nie meer van de bank af te komenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan een trog erbij, ben je klaar
Waarom zou je ze dicht laten?quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:48 schreef D. het volgende:
[..]
Als je ze dicht laat blijven ze best lang goed hoor
Of (afwasbare) rietjes kopen, kan je met 1 kopje doenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:40 schreef D. het volgende:
[..]
1 kop, 1 glas, da's wel voldoende
En dan wel in meervoud, voor gezinsleden en gasten
Lekker!quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:41 schreef D. het volgende:
[..]
Soeploos weekendje nu
Vorig weekend pompoensoep gehad (zag dat die gisteren besproken werd)
Gewoon de fles an de muil.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of (afwasbare) rietjes kopen, kan je met 1 kopje doen
Dan krijg jij de verkeerde p[pakketten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom open maken?
Niet te zuipen dat spul
FTFYquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:47 schreef espri het volgende:
[..]Dat overleefd hier niet de 2de kerstdag hoor
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon de fles an de muil.
Hmm... Zit ff te denken of ik het nu een stoer wijf vind, of een ordinair ding...quote:
Denk er nog maar even over na.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm... Zit ff te denken of ik het nu een stoer wijf vind, of een ordinair ding...
Die moet je ook in de avond drinken dan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:55 schreef Straatverlichting het volgende:
Heb ook thee... Kamille, maar word er slaperig van.
Ik had het al eens eerder zien staan en begreep er niks van dus dan ga je nadenken....quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:56 schreef shiitake het volgende:
[..]Ik heb ook altijd moeite met die afkortingen.
Als je eenmaal zelf gemaakte soep gewend bent vind je kant-en-klaar niet meer goed genoeg.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Was zelfgemaakte ja, koop bijna nooit meer kant-en-klare
Google wil ook nog weleens helpenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:57 schreef espri het volgende:
[..]
Ik had het al eens eerder zien staan en begreep er niks van dus dan ga je nadenken....
Te vroeg danquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:56 schreef espri het volgende:
[..]
Die moet je ook in de avond drinken dan.
Ik vind soep altijd maar lastig....\quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je eenmaal zelf gemaakte soep gewend bent vind je kant-en-klaar niet meer goed genoeg.
Zag je dan ook niet wat ik had gefixed for you?quote:
Owja, niet aan gedacht.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
Google wil ook nog weleens helpen
Had het afgelopen week nog nodig
Met kaas/ui broodquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je eenmaal zelf gemaakte soep gewend bent vind je kant-en-klaar niet meer goed genoeg.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zag je dan ook niet wat ik had gefixed for you?
Ik onthoud dat soort dingen ook heel slecht, nadat Mo vertelde wat het betekende heb ik het nog minstens 5 keer op moeten zoekenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:57 schreef espri het volgende:
[..]
Ik had het al eens eerder zien staan en begreep er niks van dus dan ga je nadenken....
Ik zou er gewoon niet aan denken om het op te zoeken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik onthoud dat soort dingen ook heel slecht, nadat Mo vertelde wat het betekende heb ik het nog minstens 5 keer op moeten zoeken
Maar ik eet ook altijd nog wat bij de soep, zoveel mogelijkheden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind soep altijd maar lastig....\
Dan heb je honger.. krijg je drinken.. en meestal ook nog teringheet.
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik eet ook altijd nog wat bij de soep, zoveel mogelijkheden.
En ik dacht dat de soep nooit zo heet wordt gegeten als hij opgediend wordt.
Jij hebt tenminste een excuusquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef espri het volgende:
[..]Nu pas.... ik ben echt blondtt hoor.
Ik wilde zeggen dat het een goed gevulde soep was, maar hij valt een beetje tegenquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het een goed gevulde soep was, maar hij valt een beetje tegen
Misschien moet ik volgende keer ook maar blond vervenquote:
Wel met rode lok dan toch he?quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik volgende keer ook maar blond verven
Ik verf niet meer, ben zo grijs als maar kan...quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik volgende keer ook maar blond verven
Dan kan je je eigenlijk niet meer verschuilen achter "Ik ben blondt"quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:07 schreef espri het volgende:
[..]
Ik verf niet meer, ben zo grijs als maar kan...
quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heeft ze...
Nee, laten we het maar netjes houden hier
Dat is waar maar soms komt het wel uit..quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je je eigenlijk niet meer verschuilen achter "Ik ben blondt"
Roze zou me veel beter staan als ik blond wasquote:
Mij ook, denk ikquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roze zou me veel beter staan als ik blond was
Is goed.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:13 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ga nou fietsen op je ui, die is leuk
Ik ben daar niet in gekendquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
We hadden 'm toch omgedoopt in soepsmiley?
Nouja, iemand moest het voortouw nemen, toch?quote:
niet over Mo praten, die heeft een 40plus banquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik onthoud dat soort dingen ook heel slecht, nadat Mo vertelde wat het betekende heb ik het nog minstens 5 keer op moeten zoeken
Wat een slechte humor zegquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:44 schreef sacha het volgende:
[..]
niet over Mo praten, die heeft een 40plus ban
Niet meerquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:44 schreef sacha het volgende:
[..]
niet over Mo praten, die heeft een 40plus ban
Als je je theezakje niet meer ziet... dan mag die er wel uit hoorquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:54 schreef Flory het volgende:
Heb er een theezakje ingehangen, maar dat zie amper![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:54 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
Ben inmiddels wel sterke English tea gewendquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je je theezakje niet meer ziet... dan mag die er wel uit hoor
D.-theequote:Op zondag 18 oktober 2020 13:54 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
mootz! hoestie?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis maar een klein muisje, kleine voetjes gok ik.
Goei hoor! Zit wel in de brandhaard van corona geloof ik.quote:
Rotterdam?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Goei hoor! Zit wel in de brandhaard van corona geloof ik.
Is meneer al aan het molenaren?
En verzorgt Scrut zijn haren nog goed?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Het oooosten, we zitten in de top10 van gemeenten
Zelfs bij Sas!quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Het breidt zich nou wel heel snel uit
[ afbeelding ]
Schiermonnikoog heeft inmiddels ook een kleurtje.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Schiermonnikoog? Dat was het laatste coronavrije plekje in Nederlandquote:
Ik wil nu een wedstrijdje welke gemeente het eerst coronavrij is.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Schiermonnikoog heeft inmiddels ook een kleurtje.
De stinkerds! Ik had 'actueel' gevraagdquote:
RIVM sowieso nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
De stinkerds! Ik had 'actueel' gevraagd![]()
Zelfs Google is niet meer te vertrouwen
Nee, die lopen constant achter de feiten aanquote:
Komende week gaat de zon weer schijnenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:26 schreef chufi het volgende:
Vooralsnog zit ik in het donkerste gebied
Beter, hopelijkquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:39 schreef mazaru het volgende:
1 september
[ afbeelding ]
1 oktober
[ afbeelding ]
vandaag
[ afbeelding ]
Dan wil je toch niet weten hoe het er in januari/februari uitziet?
Tilligte toch? jij wijze uit het Oostenquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Goei hoor! Zit wel in de brandhaard van corona geloof ik.
Is meneer al aan het molenaren?
En verzorgt Scrut zijn haren nog goed?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Als iedereen nou even zijn best doet kan het de goeie kant op. Het is kut het is lastig voor sommige.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]Ellende Maar ik zie daar wel een paar erg zwarte plekken in het Oosten ja
Zo moeilijk is het toch niet? Hadden we wat maanden eerder moeten doenquote:
Ja maar met een Rutte die zelfs vergeet dat het niet zo slim was van de Koning om op vakantie te gaan...quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet? Hadden we wat maanden eerder moeten doen
Iedereen kan op vakantie naar Griekenland. Plus hebben ze een privé huis en zwembad en strand. Maar ik ben het met je eens als ze een voorbeeld functie hebben. Handig is het nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar met een Rutte die zelfs vergeet dat het niet zo slim was van de Koning om op vakantie te gaan...
Oh ik vind dat ie prima in Griekenland had kunnen blijven.. Hij reist met prive-toestel en zit daar idd ook ver van de boze wereld . Nu zijn ze om onduidelijke reden teruggevlogen met een reguliere lijndienst ... omdat sommige mensen begonnen te piepen ..quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen kan op vakantie naar Griekenland. Plus hebben ze een privé huis en zwembad en strand. Maar ik ben het met je eens als ze een voorbeeld functie hebben. Handig is het niet
Dat is toch wel de blunder van de eeuw.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar met een Rutte die zelfs vergeet dat het niet zo slim was van de Koning om op vakantie te gaan...
Ze lopen wel vaker achter de feiten aanquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch wel de blunder van de eeuw.
Keer op keerquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze lopen wel vaker achter de feiten aan
Koning Wim heeft eigenlijk ook niet veel te vertellen. Daar zijn anderen voor.quote:
En is het nog steedsquote:
Het lijkt me toch geen domme jongen, dit had hij zelf toch wel kunnen bedenken? Of hij staat zo ver van de maatschappij af dat hij totaal geen feeling meer heeft met 'zijn onderdanen'.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Koning Wim heeft eigenlijk ook niet veel te vertellen. Daar zijn anderen voor.
Hij blijft een beetje domquote:
Hoezo? Het halve land ging de wereld over (op vakantie) Die gast heeft de privacy om zich af te zonderen.quote:
jah, nou komt ie weer naar hieroquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo? Het halve land ging de wereld over (op vakantie) Die gast heeft de privacy om zich af te zonderen.
Mjah ook waar, het halve land is stupide geweest. Toch zou hij moeten weten het voorbeeld te gevenquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo? Het halve land ging de wereld over (op vakantie) Die gast heeft de privacy om zich af te zonderen.
Ik snap de frustratie wel.quote:
Absoluut mee eens hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah ook waar, het halve land is stupide geweest. Toch zou hij moeten weten het voorbeeld te geven
Mondkapje is niet nodig toch in deze situatiequote:Op zondag 18 oktober 2020 19:32 schreef mazaru het volgende:
Het houdt niet op...niet vanzelf![]()
[ afbeelding ]
De beveiliging zat ook in de auto, die horen niet bij zijn huishouden dus moet hij een kapje op.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Mondkapje is niet nodig toch in deze situatie
Ik wist niet dat er een verplichting was voor mondkapjes. En ik denk dat de chauffeur inmiddels wel tot de huishouding isquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
De beveiliging zat ook in de auto, die horen niet bij zijn huishouden dus moet hij een kapje op.
Die zal wel balen als een stekker.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:32 schreef mazaru het volgende:
Het houdt niet op...niet vanzelf![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is een dingetje. Maar WimLex heeft eigenlijk niks te vertellen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:45 schreef mazaru het volgende:
Nou ja 'moet', dat was het dringende advies dat aan het gewone gepeupel werd gegeven
Jou ga ik nooit een mention sturenquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die zal wel balen als een stekker.
Het schijnt dat Willem een beetje eigenwijs was.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is een dingetje. Maar WimLex heeft eigenlijk niks te vertellen.
Of hij doet het erom, of hij is heel erg dom.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die zal wel balen als een stekker.
Nou ik denk niet dat Rutte hier heel erg blij van gaat worden. Ik kan niet wachten tot het volgende coronadebatquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is een dingetje. Maar WimLex heeft eigenlijk niks te vertellen.
Het is een soap aan het worden over de rug van de horeca.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat Rutte hier heel erg blij van gaat worden. Ik kan niet wachten tot het volgende coronadebat
Niet alles paste eropquote:
Als je die UI houdt is er niks aan de handquote:
Het gaat rond dat hij heel erg eigenwijs is.En Mark is weer de klos.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of hij doet het erom, of hij is heel erg dom.
[ afbeelding ]
Ik zou ook eigenwijs zijnquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het gaat rond dat hij heel erg eigenwijs is.En Mark is weer de klos.
Als hij niets fout had gedaan was ik gebleven. Hij komt toch terug dus eigenijk geeft hij zijn mensjens wel een beetje gelijk.quote:
Met al de poen die hij krijgt moet hij lekker doen wat er van hem verwacht wordt of het koningschap neer leggen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het gaat rond dat hij heel erg eigenwijs is.En Mark is weer de klos.
Zo werkt dat niet he?quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als hij niets fout had gedaan was ik gebleven. Hij komt toch terug dus eigenijk geeft hij zijn mensjens wel een beetje gelijk.
Ja maar hij kan veilig op vakantie.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met al de poen die hij krijgt moet hij lekker doen wat er van hem verwacht wordt of het koningschap neer leggen.
Ik ben wat moe van deze discussie.quote:
Ik ook. Ik ben moe van alles wat met corona te maken heeft.quote:
Nou dat is wat lastigquote:Op zondag 18 oktober 2020 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben moe van alles wat met corona te maken heeft.
Welnee, gewoon ermee dealen. Het is wat het is.quote:
Ik ben er tot nu toe een beetje blij meequote:Op zondag 18 oktober 2020 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, gewoon ermee dealen. Het is wat het is.
Het doet me deugd om te weten dat er toch nog iemand blij wordt hiervanquote:Op zondag 18 oktober 2020 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er tot nu toe een beetje blij meeGeen verjaardagen (of klein) geen gezoen.
Ja sorryquote:Op zondag 18 oktober 2020 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het doet me deugd om te weten dat er toch nog iemand blij wordt hiervan
Ieder zijn ding, hoef je geen sorry voor te zeggen. Ik mis toch wel het ontspannen snuffelen in winkels, even snel een arm om iemand heenslaan of iemand die een arm om jou heenslaat. Ontspannen een terrasje pakken of even naar de film gaan.quote:
Dat zijn dingen die ik liever niet doe. Ik knuffel liever nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, hoef je geen sorry voor te zeggen. Ik mis toch wel het ontspannen snuffelen in winkels, even snel een arm om iemand heenslaan of iemand die een arm om jou heenslaat. Ontspannen een terrasje pakken of even naar de film gaan.
Alles is zo geforceerd. Je moet nu echt gewoon bij de simpelste dingen na gaan denken of het wel verstandig is.
Ik zal blij zijn als het weer een beetje normaal wordt in ieder geval.
Dan heb ik doorquote:Op zondag 18 oktober 2020 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die ik liever niet doe. Ik knuffel liever niet
Willekeurig klanten bespringen!!quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
ik las knuffelen.... Ik knuffelde vroeger ook al nooit in winkels
Lol ja dat deed ik regelmatigquote:
Blijkbaar wel, want hij is terug gekomen. Hij besefte dat hij toch wel een beetje fout zat. Maar goed gedane zaken nemen geen keer.quote:
LOLquote:
Hahahaquote:Op zondag 18 oktober 2020 20:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
ik weet niet waar jullie me voor aan zien, maar ik ben volstrekt ongevaarlijk
Omdat corona? Of vind jij dat gewoon te klef?quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die ik liever niet doe. Ik knuffel liever niet
Ik hoef dat niet eigenlijk. Familie vrienden ik hoef geen knuffel echt niet OPZOUTEN !!quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Omdat corona? Of vind jij dat gewoon te klef?
Dat kan, is jou goed recht.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet eigenlijk. Familie vrienden ik hoef geen knuffel echt niet OPZOUTEN !!
quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet eigenlijk. Familie vrienden ik hoef geen knuffel echt niet OPZOUTEN !!
Helemaal tof. Ben naar het planetarium in Franeker geweest. Echt wauw! De oudste nog werkende planetarium die er is.quote:
Eise Eisingaquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal tof. Ben naar het planetarium in Franeker geweest. Echt wauw! De oudste nog werkende planetarium die er is.
yepquote:
Tof!quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal tof. Ben naar het planetarium in Franeker geweest. Echt wauw! De oudste nog werkende planetarium die er is.
Leuk! Wel heel bijzonder dat het al zo oud is en nog steeds nauwkeurig werkt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
1781 was het voltooid. Hij heeft er 7 jaar aan gebouwd. In zijn woonkamer/slaapkamer/keuken.quote:
ja, echt heel bijzonder.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Leuk! Wel heel bijzonder dat het al zo oud is en nog steeds nauwkeurig werkt.
Oh dat is nog echt fraai behoudenquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:46 schreef Prisha het volgende:
Het klopt ook echt precies. 1 mm is 1 miljoen km. Alleen de planeten zijn niet in dezelfde schaal. Wel tov elkaar maar niet in de ruimte zeg maar, dan zou de zon iets meer dan 1 mm zijn.
[ link | afbeelding ]
Alles draait op 1 klok met een slinger die 80 keer per minuut heen en weer gaat. Dat zorgt ervoor dat alle radaartjes draaien. Die radaartjes passen allemaal in elkaar, echt ongelofelijk. En het is nauwkeurig ook nog.quote:
Wow, fascinerend.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Alles draait op 1 klok met een slinger die 80 keer per minuut heen en weer gaat. Dat zorgt ervoor dat alle radaartjes draaien. Die radaartjes passen allemaal in elkaar, echt ongelofelijk. En het is nauwkeurig ook nog.
Dan denk je, hoe dan??? Het gaf de exacte stand van de planeten van gisteren aan. En de datum was ook precies goed.
[ link | afbeelding ]
Ik ben er als kind geweest. Heel indrukwekkendquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:46 schreef Prisha het volgende:
Het klopt ook echt precies. 1 mm is 1 miljoen km. Alleen de planeten zijn niet in dezelfde schaal. Wel tov elkaar maar niet in de ruimte zeg maar, dan zou de zon iets meer dan 1 mm zijn.
[ link | afbeelding ]
Ja echt, heel bijzonder wel.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Wow! Mooie foto's Prish, dat is mooi bewaard gebleven.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:00 schreef Prisha het volgende:
Het universum hield in die tijd wel op bij Saturnus en Jupiter. Want Uranus en Neptunes waren nog niet bekend.
Is maar goed ook, want dat had niet gepast, zijn kamer was daar niet groot genoeg voor
Ik vond al dat zijn vrouw enorm geduld had, denk als ie er een schuurtje erbij had gedaan dat het instant scheiding was geweestquote:
Was zn vrouw er ook ?quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vond al dat zijn vrouw enorm geduld had, denk als ie er een schuurtje erbij had gedaan dat het instant scheiding was geweest
Heb me s wat ingelezen, telescopen, wetenschappers enz enz... 1781 is echt bizar vroeg voor die nauwkeurigheid. En allemaal handwerk.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:00 schreef Prisha het volgende:
Het universum hield in die tijd wel op bij Saturnus en Jupiter. Want Uranus en Neptunes waren nog niet bekend.
Is maar goed ook, want dat had niet gepast, zijn kamer was daar niet groot genoeg voor
En toen?quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:38 schreef chufi het volgende:
Volgens mij kregen we dat vroeger gewoon op school als onderwerp bij geschiedenis ... of aardrijkskunde
Toen wist je dat ... Alhoewel we vaak langs Franeker zijn gekomen hadden we altijd geen tijd, want we hadden een boot te halenquote:
dat moest ik googelenquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:00 schreef Flory het volgende:
@:Fannvanhetlaatsteuur de pneumokokkenprik
Dat weet ik ook wel mutsquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat moest ik googelennooit van gehoord maar ik ben nog geen 70 jaar hoor
![]()
BENT U OUDER DAN 70 JAAR OF HEEFT U EEN VERMINDERDE AFWEER?
Dan wordt vaccinatie tegen pneumokokken aanbevolen.
Maar laat al die prikken maar zitten,ik zie het wel...
Ik kon ze vanuit mijn raampje een aantal keren zien langskomen. Dacht al aan een ongeluk, wat was het nu uiteindelijk?quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:25 schreef chufi het volgende:
Was ik vannacht niet de enige die meende iets te horen ..
https://www.at5.nl/artike(...)ar-zijn-we-mee-bezig
opnames voor ADE of zoiets ..quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kon ze vanuit mijn raampje een aantal keren zien langskomen. Dacht al aan een ongeluk, wat was het nu uiteindelijk?
Hmm wist niet eens dat dat doorgingquote:
virtuel misschien .. geen ideequote:Op maandag 19 oktober 2020 13:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm wist niet eens dat dat doorging
Ik heb ze inderdaad wel wat keren langs zien komen, dacht aan een of ander ongeluk want heb niet direct gekeken of het politie helikopters waren of nietquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Asociaal zeg. Laat ze lekker boven de Noordzee rondjes draaien.
oh...quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel muts![]()
Gaat ook om verminderde weerstand door andere ziekten enzo. Althans dat zei mijn huisarts, maar ik twijfel dus stel ik het nog even uit denk ik.
Maar straks moet je weer wachten want dan is het druk met uitgestelden zoals jij..quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh...![]()
ik stel alles wel even uit
quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar straks moet je weer wachten want dan is het druk met uitgestelden zoals jij..
Romyquote:
Doe dan maar vodkaquote:
Doe maar geen voorbeelden danquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Romy
Dat was een mooie vrouw.
(alleen de oudste beelden van haar zijn een beetje eng, niet door haar maar door andere personen op die beelden)
Uh nee, Sisi is prima in vergelijking met ditquote:
Wat prachtig mijn broer maakt klokken. Maar niet echt voor de verkoop. Hij fikst ze meestal. En dat zijn al wat radertjes. Tofquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
1781 was het voltooid. Hij heeft er 7 jaar aan gebouwd. In zijn woonkamer/slaapkamer/keuken.
Die vrouw was prachtig en heeft een kut leven gehadquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Romy
Dat was een mooie vrouw.
(alleen de oudste beelden van haar zijn een beetje eng, niet door haar maar door andere personen op die beelden)
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vrouw was prachtig en heeft een kut leven gehad
Ja veels te jong overleden las ik net evenquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook dat maar ook van verdriet, dat deed haar de das omquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja veels te jong overleden las ik net even
Drank, drugs, kind dood, meerdere niet gelukkig huwelijken, etcquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja veels te jong overleden las ik net even
Dat is net zo iets als collega's vragen "Hoe was je weekend? "quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is net zo iets als collega's vragen "Hoe was je weekend? "
Ja kut vraag.quote:
Eensquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is kut !!!! Omdat ik geen reet doe en iedereen heeft in het bos gelopen of lekker wezen lunchen of een feestje (ok dat kan niet meer)quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welnee, is juist interesse tonen
Maar dat ligt aan jou toch, je kan wel wat gaan doenquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is kut !!!! Omdat ik geen reet doe en iedereen heeft in het bos gelopen of lekker wezen lunchen of een feestje (ok dat kan niet meer)
Ik heb eigenlijk totaal geen interesse wat iemand uitvreet. Nooit gehadquote:
Omdat jij dat wil?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dat ligt aan jou toch, je kan wel wat gaan doen
Dat kan natuurlijk.. mij boeit het soms van sommigequote:Op maandag 19 oktober 2020 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk totaal geen interesse wat iemand uitvreet. Nooit gehad
Mij nietquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.. mij boeit het soms van sommige
En jij dat ik wel wat KAN doenquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, jij zegt toch dat je geen reet doet
Ok dan koekoekquote:
Das lief van jequote:Op maandag 19 oktober 2020 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.. mij boeit het soms van sommige
Zijn gangetje, af en toe gaat het wat rapperquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar dit topic loopt ook niet echt meer of wel?
Oh kom dus elke keer op de verkeerde moment binnenquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn gangetje, af en toe gaat het wat rapper
Ik denk hetquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh kom dus elke keer op de verkeerde moment binnen
Soms gaat het slow en soms gaat het rete snel.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh kom dus elke keer op de verkeerde moment binnen
Saggereinige kut. Hoe ist nou?quote:
Is dat de juiste spelling? Ja prima en jij gozer. Ik vermaak me welquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Saggereinige kut. Hoe ist nou?
Dat is waar jaquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Maar goed het heet ook slowchat dus het maakt zijn naam wel waar
Jups, ik zie t vermaak.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat de juiste spelling? Ja prima en jij gozer. Ik vermaak me wel
Heb ik al gedaan ff wachtenquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jups, ik zie t vermaak..
Ik ga koken.
Dat wat pullup zegt.. vroeger is verleden tijdquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar dit topic loopt ook niet echt meer of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |