Absoluut mee eens hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah ook waar, het halve land is stupide geweest. Toch zou hij moeten weten het voorbeeld te geven
Mondkapje is niet nodig toch in deze situatiequote:Op zondag 18 oktober 2020 19:32 schreef mazaru het volgende:
Het houdt niet op...niet vanzelf![]()
[ afbeelding ]
De beveiliging zat ook in de auto, die horen niet bij zijn huishouden dus moet hij een kapje op.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Mondkapje is niet nodig toch in deze situatie
Ik wist niet dat er een verplichting was voor mondkapjes. En ik denk dat de chauffeur inmiddels wel tot de huishouding isquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
De beveiliging zat ook in de auto, die horen niet bij zijn huishouden dus moet hij een kapje op.
Die zal wel balen als een stekker.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:32 schreef mazaru het volgende:
Het houdt niet op...niet vanzelf![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is een dingetje. Maar WimLex heeft eigenlijk niks te vertellen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:45 schreef mazaru het volgende:
Nou ja 'moet', dat was het dringende advies dat aan het gewone gepeupel werd gegeven
Jou ga ik nooit een mention sturenquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die zal wel balen als een stekker.
Het schijnt dat Willem een beetje eigenwijs was.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is een dingetje. Maar WimLex heeft eigenlijk niks te vertellen.
Of hij doet het erom, of hij is heel erg dom.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die zal wel balen als een stekker.
Nou ik denk niet dat Rutte hier heel erg blij van gaat worden. Ik kan niet wachten tot het volgende coronadebatquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is een dingetje. Maar WimLex heeft eigenlijk niks te vertellen.
Het is een soap aan het worden over de rug van de horeca.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat Rutte hier heel erg blij van gaat worden. Ik kan niet wachten tot het volgende coronadebat
Niet alles paste eropquote:
Als je die UI houdt is er niks aan de handquote:
Het gaat rond dat hij heel erg eigenwijs is.En Mark is weer de klos.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of hij doet het erom, of hij is heel erg dom.
[ afbeelding ]
Ik zou ook eigenwijs zijnquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het gaat rond dat hij heel erg eigenwijs is.En Mark is weer de klos.
Als hij niets fout had gedaan was ik gebleven. Hij komt toch terug dus eigenijk geeft hij zijn mensjens wel een beetje gelijk.quote:
Met al de poen die hij krijgt moet hij lekker doen wat er van hem verwacht wordt of het koningschap neer leggen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het gaat rond dat hij heel erg eigenwijs is.En Mark is weer de klos.
Zo werkt dat niet he?quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als hij niets fout had gedaan was ik gebleven. Hij komt toch terug dus eigenijk geeft hij zijn mensjens wel een beetje gelijk.
Ja maar hij kan veilig op vakantie.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met al de poen die hij krijgt moet hij lekker doen wat er van hem verwacht wordt of het koningschap neer leggen.
Ik ben wat moe van deze discussie.quote:
Ik ook. Ik ben moe van alles wat met corona te maken heeft.quote:
Nou dat is wat lastigquote:Op zondag 18 oktober 2020 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben moe van alles wat met corona te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |