Denk er nog maar even over na.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm... Zit ff te denken of ik het nu een stoer wijf vind, of een ordinair ding...
Die moet je ook in de avond drinken dan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:55 schreef Straatverlichting het volgende:
Heb ook thee... Kamille, maar word er slaperig van.
Ik had het al eens eerder zien staan en begreep er niks van dus dan ga je nadenken....quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:56 schreef shiitake het volgende:
[..]Ik heb ook altijd moeite met die afkortingen.
Als je eenmaal zelf gemaakte soep gewend bent vind je kant-en-klaar niet meer goed genoeg.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Was zelfgemaakte ja, koop bijna nooit meer kant-en-klare
Google wil ook nog weleens helpenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:57 schreef espri het volgende:
[..]
Ik had het al eens eerder zien staan en begreep er niks van dus dan ga je nadenken....
Te vroeg danquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:56 schreef espri het volgende:
[..]
Die moet je ook in de avond drinken dan.
Ik vind soep altijd maar lastig....\quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je eenmaal zelf gemaakte soep gewend bent vind je kant-en-klaar niet meer goed genoeg.
Zag je dan ook niet wat ik had gefixed for you?quote:
Owja, niet aan gedacht.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
Google wil ook nog weleens helpen
Had het afgelopen week nog nodig
Met kaas/ui broodquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je eenmaal zelf gemaakte soep gewend bent vind je kant-en-klaar niet meer goed genoeg.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zag je dan ook niet wat ik had gefixed for you?
Ik onthoud dat soort dingen ook heel slecht, nadat Mo vertelde wat het betekende heb ik het nog minstens 5 keer op moeten zoekenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:57 schreef espri het volgende:
[..]
Ik had het al eens eerder zien staan en begreep er niks van dus dan ga je nadenken....
Ik zou er gewoon niet aan denken om het op te zoeken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik onthoud dat soort dingen ook heel slecht, nadat Mo vertelde wat het betekende heb ik het nog minstens 5 keer op moeten zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |