dat moest ik googelenquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:00 schreef Flory het volgende:
@:Fannvanhetlaatsteuur de pneumokokkenprik
Dat weet ik ook wel mutsquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat moest ik googelennooit van gehoord maar ik ben nog geen 70 jaar hoor
![]()
BENT U OUDER DAN 70 JAAR OF HEEFT U EEN VERMINDERDE AFWEER?
Dan wordt vaccinatie tegen pneumokokken aanbevolen.
Maar laat al die prikken maar zitten,ik zie het wel...
Ik kon ze vanuit mijn raampje een aantal keren zien langskomen. Dacht al aan een ongeluk, wat was het nu uiteindelijk?quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:25 schreef chufi het volgende:
Was ik vannacht niet de enige die meende iets te horen ..
https://www.at5.nl/artike(...)ar-zijn-we-mee-bezig
opnames voor ADE of zoiets ..quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kon ze vanuit mijn raampje een aantal keren zien langskomen. Dacht al aan een ongeluk, wat was het nu uiteindelijk?
Hmm wist niet eens dat dat doorgingquote:
virtuel misschien .. geen ideequote:Op maandag 19 oktober 2020 13:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm wist niet eens dat dat doorging
Asociaal zeg. Laat ze lekker boven de Noordzee rondjes draaien.quote:
Ik heb ze inderdaad wel wat keren langs zien komen, dacht aan een of ander ongeluk want heb niet direct gekeken of het politie helikopters waren of nietquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Asociaal zeg. Laat ze lekker boven de Noordzee rondjes draaien.
oh...quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel muts![]()
Gaat ook om verminderde weerstand door andere ziekten enzo. Althans dat zei mijn huisarts, maar ik twijfel dus stel ik het nog even uit denk ik.
Maar straks moet je weer wachten want dan is het druk met uitgestelden zoals jij..quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh...![]()
ik stel alles wel even uit
quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar straks moet je weer wachten want dan is het druk met uitgestelden zoals jij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |