Romyquote:
Doe dan maar vodkaquote:
Doe maar geen voorbeelden danquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Romy
Dat was een mooie vrouw.
(alleen de oudste beelden van haar zijn een beetje eng, niet door haar maar door andere personen op die beelden)
Uh nee, Sisi is prima in vergelijking met ditquote:
Wat prachtig mijn broer maakt klokken. Maar niet echt voor de verkoop. Hij fikst ze meestal. En dat zijn al wat radertjes. Tofquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
1781 was het voltooid. Hij heeft er 7 jaar aan gebouwd. In zijn woonkamer/slaapkamer/keuken.
Die vrouw was prachtig en heeft een kut leven gehadquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Romy
Dat was een mooie vrouw.
(alleen de oudste beelden van haar zijn een beetje eng, niet door haar maar door andere personen op die beelden)
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vrouw was prachtig en heeft een kut leven gehad
Ja veels te jong overleden las ik net evenquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook dat maar ook van verdriet, dat deed haar de das omquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja veels te jong overleden las ik net even
Drank, drugs, kind dood, meerdere niet gelukkig huwelijken, etcquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja veels te jong overleden las ik net even
Dat is net zo iets als collega's vragen "Hoe was je weekend? "quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is net zo iets als collega's vragen "Hoe was je weekend? "
Ja kut vraag.quote:
Eensquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is kut !!!! Omdat ik geen reet doe en iedereen heeft in het bos gelopen of lekker wezen lunchen of een feestje (ok dat kan niet meer)quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welnee, is juist interesse tonen
Maar dat ligt aan jou toch, je kan wel wat gaan doenquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is kut !!!! Omdat ik geen reet doe en iedereen heeft in het bos gelopen of lekker wezen lunchen of een feestje (ok dat kan niet meer)
Ik heb eigenlijk totaal geen interesse wat iemand uitvreet. Nooit gehadquote:
Omdat jij dat wil?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dat ligt aan jou toch, je kan wel wat gaan doen
Dat kan natuurlijk.. mij boeit het soms van sommigequote:Op maandag 19 oktober 2020 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk totaal geen interesse wat iemand uitvreet. Nooit gehad
Mij nietquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.. mij boeit het soms van sommige
En jij dat ik wel wat KAN doenquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, jij zegt toch dat je geen reet doet
Ok dan koekoekquote:
Das lief van jequote:Op maandag 19 oktober 2020 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.. mij boeit het soms van sommige
Zijn gangetje, af en toe gaat het wat rapperquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar dit topic loopt ook niet echt meer of wel?
Oh kom dus elke keer op de verkeerde moment binnenquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn gangetje, af en toe gaat het wat rapper
Ik denk hetquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh kom dus elke keer op de verkeerde moment binnen
Soms gaat het slow en soms gaat het rete snel.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh kom dus elke keer op de verkeerde moment binnen
Saggereinige kut. Hoe ist nou?quote:
Is dat de juiste spelling? Ja prima en jij gozer. Ik vermaak me welquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Saggereinige kut. Hoe ist nou?
Dat is waar jaquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Maar goed het heet ook slowchat dus het maakt zijn naam wel waar
Jups, ik zie t vermaak.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat de juiste spelling? Ja prima en jij gozer. Ik vermaak me wel
Heb ik al gedaan ff wachtenquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jups, ik zie t vermaak..
Ik ga koken.
Dat wat pullup zegt.. vroeger is verleden tijdquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar dit topic loopt ook niet echt meer of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |