arme kinderenquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:00 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Kuch*
Nee hoor, hoort met twee i's.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:42 schreef blackmirror het volgende:
Weet je dat er 1 i teveel in je naam staat?
Hoi schatquote:
Challenge Acceptedquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik heb iets besloten: gezien het toch herfstvakantie is en er geen waterpolo is, en ik echt even wat universiteitwerk achter de rug wil hebben (en scriptie moet ik echt niet meer uitstellen), ga ik nachten meeposten
Zit nog een heel klein beetje te twijfelen over hoe ik mijn slaap ga indelen, maar devzero gaat de moeder gebolkt worden
Goed besluitquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik heb iets besloten: gezien het toch herfstvakantie is en er geen waterpolo is, en ik echt even wat universiteitwerk achter de rug wil hebben (en scriptie moet ik echt niet meer uitstellen), ga ik nachten meeposten
Zit nog een heel klein beetje te twijfelen over hoe ik mijn slaap ga indelen, maar devzero gaat de moeder gebolkt worden
zwaaikliekje banquote:
ftfyquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
She don't take no shiit from no-one, dus is het in ieder geval niet met dubbel t.
Oh ja, die hebben ook zo'n eigen taaltje waar je geen wijs uit wordquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Afro-Amerikaans!
Dat het dus in ieder geval niet shittake is.
Kijk kijk, je bent zojuist in punten gestegen op mijn waarderingslijstje. Je verdient hiermee 5 DTS punten.quote:
Katbolk beste bolk.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh ja, die hebben ook zo'n eigen taaltje waar je geen wijs uit word
Dat noem je vrouwentaal. Ik begrijp ze meestal ook niet met hun nee=ja ja=nee misschien=nee ooit=nooit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh ja, die hebben ook zo'n eigen taaltje waar je geen wijs uit word
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:50 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat noem je vrouwentaal. Ik begrijp ze meestal ook niet met hun nee=ja ja=nee misschien=nee ooit=nooit.
Zoietsquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ik dacht je kantoor was thuisWel gezellig dan om hen erbij te hebben.
Halverwege dus al met schrijven en de andere na voetbal en dat wordt dus morgen
Inderdaad!quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:50 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat noem je vrouwentaal. Ik begrijp ze meestal ook niet met hun nee=ja ja=nee misschien=nee ooit=nooit.
om jullie hersenen te trainenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:51 schreef blackmirror het volgende:
Waarom zeggen ze niet gewoon meteen wat ze bedoelen?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
om jullie hersenen te trainen
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
om jullie hersenen te trainen
💋quote:
Okok. Dan heb je dus verschillende takenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoiets
Nee, ik huur met een paar vrienden een kantoor zodat er een beetje afwisseling is met het werken
Ohquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zo zijn wij vrouwen hoor. We hebben beste voor met jullie.. doen alles met juiste intentie en reden😎
Waarom.maak jij je vrouw boos?quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:53 schreef blackmirror het volgende:
"als je niet weet waarom ik boos ben, nou... denk dan maar nog eens heel goed na!!"
Of midden in de nacht gewekt worden met een vraag en jij helemaal slaapdronken nauwelijks beroep kan doen op je hersenen behalve je oerinstincten (vluchten/neuken/doorslapen).
Nog een beetje kunnen slapen lief?quote:
😊quote:
Haha jajaquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zo zijn wij vrouwen hoor. We hebben beste voor met jullie.. doen alles met juiste intentie en reden😎
Is echt waar hoor mikey😝quote:
uiteindelijk 7 uurtjes geslapenquote:
Ik was er om acht uur al uit. Heb nog gedroomd over jou en @Rob , maar wat? Dat weet ik niet meerquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
uiteindelijk 7 uurtjes geslapenHad de wekker op half 2 staan
Maar Half 1 is al te gek natuurlijk
Yepquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:57 schreef shiitake het volgende:
[..]
Jij had gisteren een andere UI, was jij dat in die UI?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:53 schreef blackmirror het volgende:
"als je niet weet waarom ik boos ben, nou... denk dan maar nog eens heel goed na!!"
Of midden in de nacht gewekt worden met een vraag en jij helemaal slaapdronken nauwelijks beroep kan doen op je hersenen behalve je oerinstincten (vluchten/neuken/doorslapen).
Dan was het vast heftigquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was er om acht uur al uit. Heb nog gedroomd over jou en @:Rob , maar wat? Dat weet ik niet meer
Ik vond 'm leuk!quote:
Ik had gisteren een kleine bijeenkomst met twee dames ik zat precies in het midden de een wil wel nog een keer en de andere wil wel een keer was gezellig maar ook moeilijk met aandacht verdelenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Is echt waar hoor mikey😝
Nee, niet eens, jullie waren aan het bekvechten om wie mij weg mocht brengen, maar wat er verder gebeurde? echt geen flauw ideequote:
ik begrijp jequote:Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had gisteren een kleine bijeenkomst met twee dames ik zat precies in het midden de een wil wel nog een keer en de andere wil wel een keer was gezellig maar ook moeilijk met aandacht verdelen
Thanks!quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vond 'm leuk!Leuk om je te zien. Het kwam er gisteren niet van om er meteen op te reageren en daarna was ie weer anders.
Geloof dat ik Rob toen met een moersleutel in z'n ballen heb getikt en jou toen in ZIJN auto naar huis heb gebrachtquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, niet eens, jullie waren aan het bekvechten om wie mij weg mocht brengen, maar wat er verder gebeurde? echt geen flauw idee
Dat heb ik nou altijd als ik midden des nachts DTS openquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]Sow, ik had een vriendin die echt AL-TIJD ineens met allemaal dingen op de proppen kwam zodra het licht uit ging.
"Okee schat, kan ik het licht uit doen? Hebben we alles besproken wat er in je opkomt? Zijn er verder geen belangrijke dingen meer?"
- "Nee lieverd, alles is goed. Doe het licht maar uit, welterusten!"
"Weet je het zeker?"
- "Ja echt zeker, doe het licht maar uit."
"Is goed, welterusten! Ik hou van jou!"
*Klik*
- "Doet het eigenlijk pijn om dood te gaan?"
*Klik*
Was wel gezellig verder.quote:
Dat zal jouw droom dan zijn geweest want hoe de mijne eindigde weet ik echt niet meerquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Geloof dat ik Rob toen met een moersleutel in z'n ballen heb getikt en jou toen in ZIJN auto naar huis heb gebracht
kut flitskast daar als je vanaf de kant van mill binnen komt rijdenquote:
Dat je je afvraagt of het pijn doet om dood te gaan?quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd als ik midden des nachts DTS open
mooi zo verdien jij ookquote:
Ik zag het dus wel hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Thanks!
Ja dacht haal hem wel weer wegVerder reageerde er ook niet op
Naja, dan moet die van jou ook zo geëindigd zijn hoorquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zal jouw droom dan zijn geweest want hoe de mijne eindigde weet ik echt niet meer
beusheid is zo'n nutteleauze emotiequote:
Thank you sjaqiequote:Op zondag 18 oktober 2020 13:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mooi zo verdien jij ook
dat er ineens hemeltergende vragen staanquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je je afvraagt of het pijn doet om dood te gaan?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik zag het dus wel hoor.Maar soms lees ik heel even een stukje mee en is reageren op dat moment even lastig.
Ow!quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat er ineens hemeltergende vragen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |