Nog een beetje kunnen slapen lief?quote:
😊quote:
Haha jajaquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zo zijn wij vrouwen hoor. We hebben beste voor met jullie.. doen alles met juiste intentie en reden😎
Is echt waar hoor mikey😝quote:
uiteindelijk 7 uurtjes geslapenquote:
Ik was er om acht uur al uit. Heb nog gedroomd over jou en @Rob , maar wat? Dat weet ik niet meerquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
uiteindelijk 7 uurtjes geslapenHad de wekker op half 2 staan
Maar Half 1 is al te gek natuurlijk
Yepquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:57 schreef shiitake het volgende:
[..]
Jij had gisteren een andere UI, was jij dat in die UI?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:53 schreef blackmirror het volgende:
"als je niet weet waarom ik boos ben, nou... denk dan maar nog eens heel goed na!!"
Of midden in de nacht gewekt worden met een vraag en jij helemaal slaapdronken nauwelijks beroep kan doen op je hersenen behalve je oerinstincten (vluchten/neuken/doorslapen).
Dan was het vast heftigquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was er om acht uur al uit. Heb nog gedroomd over jou en @:Rob , maar wat? Dat weet ik niet meer
Ik vond 'm leuk!quote:
Ik had gisteren een kleine bijeenkomst met twee dames ik zat precies in het midden de een wil wel nog een keer en de andere wil wel een keer was gezellig maar ook moeilijk met aandacht verdelenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Is echt waar hoor mikey😝
Nee, niet eens, jullie waren aan het bekvechten om wie mij weg mocht brengen, maar wat er verder gebeurde? echt geen flauw ideequote:
ik begrijp jequote:Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had gisteren een kleine bijeenkomst met twee dames ik zat precies in het midden de een wil wel nog een keer en de andere wil wel een keer was gezellig maar ook moeilijk met aandacht verdelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |