Thanks!quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vond 'm leuk!Leuk om je te zien. Het kwam er gisteren niet van om er meteen op te reageren en daarna was ie weer anders.
Geloof dat ik Rob toen met een moersleutel in z'n ballen heb getikt en jou toen in ZIJN auto naar huis heb gebrachtquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, niet eens, jullie waren aan het bekvechten om wie mij weg mocht brengen, maar wat er verder gebeurde? echt geen flauw idee
Dat heb ik nou altijd als ik midden des nachts DTS openquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]Sow, ik had een vriendin die echt AL-TIJD ineens met allemaal dingen op de proppen kwam zodra het licht uit ging.
"Okee schat, kan ik het licht uit doen? Hebben we alles besproken wat er in je opkomt? Zijn er verder geen belangrijke dingen meer?"
- "Nee lieverd, alles is goed. Doe het licht maar uit, welterusten!"
"Weet je het zeker?"
- "Ja echt zeker, doe het licht maar uit."
"Is goed, welterusten! Ik hou van jou!"
*Klik*
- "Doet het eigenlijk pijn om dood te gaan?"
*Klik*
Was wel gezellig verder.quote:
Dat zal jouw droom dan zijn geweest want hoe de mijne eindigde weet ik echt niet meerquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Geloof dat ik Rob toen met een moersleutel in z'n ballen heb getikt en jou toen in ZIJN auto naar huis heb gebracht
kut flitskast daar als je vanaf de kant van mill binnen komt rijdenquote:
Dat je je afvraagt of het pijn doet om dood te gaan?quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd als ik midden des nachts DTS open
mooi zo verdien jij ookquote:
Ik zag het dus wel hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Thanks!
Ja dacht haal hem wel weer wegVerder reageerde er ook niet op
Naja, dan moet die van jou ook zo geëindigd zijn hoorquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zal jouw droom dan zijn geweest want hoe de mijne eindigde weet ik echt niet meer
beusheid is zo'n nutteleauze emotiequote:
Thank you sjaqiequote:Op zondag 18 oktober 2020 13:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mooi zo verdien jij ook
dat er ineens hemeltergende vragen staanquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je je afvraagt of het pijn doet om dood te gaan?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik zag het dus wel hoor.Maar soms lees ik heel even een stukje mee en is reageren op dat moment even lastig.
Ow!quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat er ineens hemeltergende vragen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |