Dank jequote:
Af en toe moet datquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Laatste tijd veel nieuwe randoms zie ik dat betekend nog minder punten slechte zaak dus.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lol. Ik zie voor 90% een vast kliekje
Huh, wel toch? Was volgens mij namen kopieëren van dat laatste wielrenner sc topic ofzoquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:59 schreef Rene het volgende:
[..]
Nog nooit gepost daar. Toch leuk dat je aan me dacht.
nee je wilt een rel veroorzakenquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wilde wat mensen van het wielrennerforum hier hebben
Mad?quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op aloa na zit niemand op deze figuren te wachten.
Elke keer hequote:Op zondag 18 oktober 2020 12:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee je wilt een rel veroorzaken
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:00 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh. Ik heb niks met wielrennen. Ik fiets wel, maar puur functioneel.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Huh, wel toch? Was volgens mij namen kopieëren van dat laatste wielrenner sc topic ofzo
Ik top alleenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:00 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja sure.
[..]
Alleen als @:maanvis mee mag doen. Dan ben jij de onderdanige aan ons. Ok?
Deze bazinquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
@:Zeroku. @:poezeligding @:phoenyx
@:JochemSjakie
Ja, boeiend. Bottom vandaag maar even. Het is zondag. Kan je op je knietjes bidden.quote:
Heb ook niks met wielrennen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:01 schreef Rene het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb niks met wielrennen. Ik fiets wel, maar puur functioneel.
Crewbashquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op aloa na zit niemand op deze figuren te wachten.
En dan een hele dag eten + schoonmaken daaronder... Dacht t nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:02 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja, boeiend. Bottom vandaag maar even. Het is zondag. Kan je op je knietjes bidden.
Lieverd hoe is hetquote:
Vind het wel geil dat je over homoseks praat trouwens.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En dan een hele dag eten + schoonmaken daaronder... Dacht t niet
Ruim je het wel zelf op?quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:03 schreef Rene het volgende:
[..]
Vind het wel geil dat je over homoseks praat trouwens.
Verkeerde forum?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |